quote:Als ik dood ga, huil maar niet
ik ben niet echt dood moet je weten
het is de heimwee die ik achterliet,
dood ben ik pas als jij die bent vergeten.
En als ik dood ga, treur maar niet
ik ben niet echt weg moet je weten
het is het verlangen dat ik achterliet
dood ben ik pas als jij dat bent vergeten.
En als ik dood ga, huil maar niet
ik ben niet echt dood moet je weten
het is maar een lichaam dat ik achterliet
dood ben ik pas als jij mij bent vergeten
dood ben ik pas als jij mij bent vergeten.
Die is mooi.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik zou ook wel een nummer van Bram Vermeulen willen, deze:
Die tekst is zo ontzettend mooi!
[..]
Hoe lang moet dat duren, man?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef On het volgende:
Terwijl mijn kist langzaam de grond of de oven (heb nog niet kunnen beslissen) in schuift, wil ik graag like herod van Mogwai om tijdens de climax het emotionele effect te versterken.
Dank je.quote:Op zondag 1 november 2009 18:00 schreef emokid het volgende:
Mensen die hier van die zeilige pianoliedjes plaatsen a la Yann Tiersen falen echt. Wie wil dat horen man? Wees een man.
ik wel hoor - iedereen zo zn smaak toch?quote:Op zondag 1 november 2009 18:00 schreef emokid het volgende:
Mensen die hier van die zeilige pianoliedjes plaatsen a la Yann Tiersen falen echt. Wie wil dat horen man?
Yann Tiersen afkraken en zelf met die pulp komenquote:Op zondag 1 november 2009 18:00 schreef emokid het volgende:
Agalloch zou wel meester zijn, en dan wel nummers van The White EP. Want ja, om duidelijke redenen.
Nick Drake zou echter nog beter passen.
Mensen die hier van die zeilige pianoliedjes plaatsen a la Yann Tiersen falen echt. Wie wil dat horen man? Wees een man.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ayreon - valley of the queens
Dream Theater - the spirit carries on
Dream Theater - A change of Seasons
André Hazes - de hoogste tijd
Overigens niet op mijn begrafenis, daar ik liever word opgestookt![]()
Wees blij dat hij niet Six degrees of innerturbelence heeft gekozen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
A change of seasons gaat redelijk lang duren, arme bezoekers van jouw begrafenis![]()
Voor mij ook The Spirit Carries on. En uiteraard:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |