Ja daar heb je een punt. Hehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:20 schreef Ziewoarut het volgende:
Jezus, je gaat toch geen depressieve muziek draaien bij iets waar je geliefden al helemaal depressief zijn. Wat wil je daar in godsnaam mee bereiken?
Eric satie - Gnossienes no. 5?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Leuk om dit ook van anderen te lezen om inspiratie op te doen![]()
Op mijn begrafenis mogen ze wel The time is now - Moloko draaien, dat ene bekende klassieke nummer van Satie (titel even kwijt), en iets van Lamb (bijv. Gorecki)...
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:04 schreef krakkemieke het volgende:
Myxomatosekonijn: Gymnopedie van Satie misschien? Mooi nummer idd.
Idd Krakkemieke, even nagezocht, bedoelde Gymnopedie no. 1quote:
't is wel grafmuziek pur sang iddquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
[..]
Idd Krakkemieke, even nagezocht, bedoelde Gymnopedie no. 1
Dat vind ik juist weer niet echt als ik 'er door heen kijk'...weet niet wat ik er mee heb, maar vind het juist een soort rustgevend nummer ofzo...quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is wel grafmuziek pur sang idd
Vind Satie heerlijk, maar niet voor een begrafenis, het ligt er dan te dik bovenop![]()
Ik wil ook gecremeerd worden. De eerste drie platen zijn wel goed vooral de tweede. Maar André Hazes dat is pas grafmuziek ik wil niet dat al mijn familie en vrienden ook spontaan overlijden bij het aanhoren van deze verschrikkelijke abomnatie dat muziek zou moeten heten. Maar goed iedereen zijn smaak. Maar de combi Dream Theater André Hazes is vreemd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ayreon - valley of the queens
Dream Theater - the spirit carries on
Dream Theater - A change of Seasons
André Hazes - de hoogste tijd
Overigens niet op mijn begrafenis, daar ik liever word opgestookt![]()
Ik heb ook een grafhekel aan André HAzes. Het gaat me dan ook vooral om de tekst van het nummer. Maar je moet me kennen om daar de humor van in te kunnen zien. Vind dat doodgaan best met een beetje humor moet kunnenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook gecremeerd worden. De eerste drie platen zijn wel goed vooral de tweede. Maar André Hazes dat is pas grafmuziek ik wil niet dat al mijn familie en vrienden ook spontaan overlijden bij het aanhoren van deze verschrikkelijke abomnatie dat muziek zou moeten heten. Maar goed iedereen zijn smaak. Maar de combi Dream Theater André Hazes is vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |