Dat nummer is ook ontzettend mooi, toen ik die live hoorde, rillingen liepen over m'n rug.quote:
Dat is inderdaad een goed idee om een lang nummer te doen. Dan kan je familie rustig afscheid nemen tijdens de bijeenkomst.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:51 schreef SiGNe het volgende:
dit wordt 'm, alleen dan in de 28 minuten versie
Fleetwood Macquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef SevenWonders het volgende:
De nummers Storms
Bekijk deze YouTube-video
en Sisters of the Moon
van het album Tusk van Fleetwood Mac
en daarna Straight Back
van hun album Mirage...
Goede keuze.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:01 schreef Mr-Coffee het volgende:
My Dying Bride - To Remain Tombless.
My Dying Bride - The Wreckage Of My Flesh.
Haha nice!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Als ik dit laat draaien zullen dan mensen die me bij het leven eigenlijk een loser vonden toch denken "eigenlijk was hij toch wel gewoon de beste" ? Ik wil dit nummer.
Ieder zn keuze toch? Ik vind dat een beetje stemmige muziek er best bij mag horen. Wie ben jij om daar op af te geven?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:59 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Weer zo iemand![]()
Je wilt vast dat op je begrafenis een filmpje is samengesteld met allemaal home-beelden van jou terwijl je lacht en leuk doet die dan in slowmotion worden afgespeeld met deze muziek eronder zodat iedereen licht te snikken van; 'oh wat was het toch een geweldige kerel', ofniet?
Je hebt gewoon geen gevoel voor muziekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:32 schreef DrPwn het volgende:
ik wil geen muziek op m'n begrafenis/crematie/invriezing ik heb nog nooit een bepaald muziekstuk langer dan een maand echt gaaf gevonden dus neem aan dat dat ook voor mijn dooie body geldt
quote:Als ik dood ga, huil maar niet
ik ben niet echt dood moet je weten
het is de heimwee die ik achterliet,
dood ben ik pas als jij die bent vergeten.
En als ik dood ga, treur maar niet
ik ben niet echt weg moet je weten
het is het verlangen dat ik achterliet
dood ben ik pas als jij dat bent vergeten.
En als ik dood ga, huil maar niet
ik ben niet echt dood moet je weten
het is maar een lichaam dat ik achterliet
dood ben ik pas als jij mij bent vergeten
dood ben ik pas als jij mij bent vergeten.
Die is mooi.....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik zou ook wel een nummer van Bram Vermeulen willen, deze:
Die tekst is zo ontzettend mooi!
[..]
Hoe lang moet dat duren, man?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef On het volgende:
Terwijl mijn kist langzaam de grond of de oven (heb nog niet kunnen beslissen) in schuift, wil ik graag like herod van Mogwai om tijdens de climax het emotionele effect te versterken.
Dank je.quote:Op zondag 1 november 2009 18:00 schreef emokid het volgende:
Mensen die hier van die zeilige pianoliedjes plaatsen a la Yann Tiersen falen echt. Wie wil dat horen man? Wees een man.
ik wel hoor - iedereen zo zn smaak toch?quote:Op zondag 1 november 2009 18:00 schreef emokid het volgende:
Mensen die hier van die zeilige pianoliedjes plaatsen a la Yann Tiersen falen echt. Wie wil dat horen man?
Yann Tiersen afkraken en zelf met die pulp komenquote:Op zondag 1 november 2009 18:00 schreef emokid het volgende:
Agalloch zou wel meester zijn, en dan wel nummers van The White EP. Want ja, om duidelijke redenen.
Nick Drake zou echter nog beter passen.
Mensen die hier van die zeilige pianoliedjes plaatsen a la Yann Tiersen falen echt. Wie wil dat horen man? Wees een man.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ayreon - valley of the queens
Dream Theater - the spirit carries on
Dream Theater - A change of Seasons
Andr Hazes - de hoogste tijd
Overigens niet op mijn begrafenis, daar ik liever word opgestookt![]()
Wees blij dat hij niet Six degrees of innerturbelence heeft gekozen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
A change of seasons gaat redelijk lang duren, arme bezoekers van jouw begrafenis![]()
Voor mij ook The Spirit Carries on. En uiteraard:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |