Dat nummer is ook ontzettend mooi, toen ik die live hoorde, rillingen liepen over m'n rug.quote:
Dat is inderdaad een goed idee om een lang nummer te doen. Dan kan je familie rustig afscheid nemen tijdens de bijeenkomst.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:51 schreef SiGNe het volgende:
dit wordt 'm, alleen dan in de 28 minuten versie
Fleetwood Macquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef SevenWonders het volgende:
De nummers Storms
Bekijk deze YouTube-video
en Sisters of the Moon
van het album Tusk van Fleetwood Mac
en daarna Straight Back
van hun album Mirage...
Goede keuze.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:01 schreef Mr-Coffee het volgende:
My Dying Bride - To Remain Tombless.
My Dying Bride - The Wreckage Of My Flesh.
Haha nice!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Als ik dit laat draaien zullen dan mensen die me bij het leven eigenlijk een loser vonden toch denken "eigenlijk was hij toch wel gewoon de beste" ? Ik wil dit nummer.
Ieder zn keuze toch? Ik vind dat een beetje stemmige muziek er best bij mag horen. Wie ben jij om daar op af te geven?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:59 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Weer zo iemand![]()
Je wilt vast dat op je begrafenis een filmpje is samengesteld met allemaal home-beelden van jou terwijl je lacht en leuk doet die dan in slowmotion worden afgespeeld met deze muziek eronder zodat iedereen licht te snikken van; 'oh wat was het toch een geweldige kerel', ofniet?
Je hebt gewoon geen gevoel voor muziekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:32 schreef DrPwn het volgende:
ik wil geen muziek op m'n begrafenis/crematie/invriezing ik heb nog nooit een bepaald muziekstuk langer dan een maand echt gaaf gevonden dus neem aan dat dat ook voor mijn dooie body geldt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |