Haha nou ik heb echt de meest uiteenlopende reacties gehad, van:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef pinquit het volgende:
ik moet er denk ik nog aan wennen, mannen op laarzen.
Ja ik heb ze, krijg er zelfs reacties op van wildvreemdenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:32 schreef pinquit het volgende:
Maar je hebt ze dus?
ik vind ze niet om te kotsen hoor, maar gewoon nog een beetje vreemd
het zijn vooral positieve reacties hoor, van waar heb je ze gekocht enzo!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:38 schreef pinquit het volgende:wel lullig, loop je op straat, krijg je ineens van een wildvreemde een reactie: OMG wat zijn dát nouweer voor lelijke laarzen!!
![]()
![]()
Schoenen zijn voor mij geen reden om niet naast iemand te willen lopen
Sexy laarzen, maar wat bedoel je eigenlijk met échte schoenenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
Even pimpen met échte schoenen
Deze, maar dan zonder dat gaatje aan de voorkant:
[ afbeelding ]
En deze in het zwart:
[ afbeelding ]
En nog laarzen voor als het wat kouder is
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
[ afbeelding ]
En deze in het zwart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank uquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
dat zijn pas mooie schoenen
![]()
![]()
zo zou elke vrouw moeten lopen in plaats van de mode achterna te lopen met uggs, van die half hoge gympen of vreselijke halve pumps.![]()
nou, bijvoorbeeld dit kan ik geen schoenen noemen. hiermee loop je echt compleet voor joker.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Sexy laarzen, maar wat bedoel je eigenlijk met échte schoenen
zelfde maar in een ander kleurtje omdat deze nog toffer zijn en ze zo heerlijk lopenquote:
Very nice!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
[ afbeelding ]
En deze in het zwart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik krijg met die glimmers ook vrij veel reacties van totaal onbekenden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja ik heb ze, krijg er zelfs reacties op van wildvreemden
maar jij zou dus wel naast me willen lopen? ik vind ze wel tof haha![]()
Rode zooltjes betekent Louboutinsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
Prima te doen, tenzij je in een boerendorp woont en je omgeving het niet aankan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie, verwijfd of cool?
Ik heb echt de meest uiteenlopende meningen gehad![]()
Va-va-voom! Hoeveel geld geef jij uit aan schoenen? Ik zou ook dolgraag Louboutins willen hebben, maar volgens mij kan ik dat echt niet betalen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
[ afbeelding ]
En deze in het zwart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wauw, die Louboutinsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
[ afbeelding ]
En deze in het zwart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha mijn omgeving is verdeeld, mijn pa vind ze verschrikkelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:43 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Prima te doen, tenzij je in een boerendorp woont en je omgeving het niet aankan.
Echtequote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:41 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Rode zooltjes betekent Louboutins
Zijn het K.O. of echte ?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh wauw, die LouboutinsHoeveel betaal je daar voor?
![]()
Ik heb er nog meerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Va-va-voom! Hoeveel geld geef jij uit aan schoenen? Ik zou ook dolgraag Louboutins willen hebben, maar volgens mij kan ik dat echt niet betalen.
O!M!G!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:32 schreef Furia het volgende:
[..]
ik weet niet of mijn moeder ook fok leest
![]()
uit mijn hoofd 600 voor de pumps en +-965 voor de laarzen - dat vergeet ik liever zsm
Parijs? op Ebay?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
[ afbeelding ]
En deze in het zwart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:32 schreef Furia het volgende:
[..]
ik weet niet of mijn moeder ook fok leest
![]()
uit mijn hoofd 600 voor de pumps en +-965 voor de laarzen - dat vergeet ik liever zsm
quote:
Valentino's zijn ook mooi! Ik heb nog een paar rode Valentino's, maar die zijn alleen voor in de zomer. Veels te koud voor nu!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef IntensiveGary het volgende:
Mooi hoor, Furia. We hebben inmiddels de rekening van de credit card (en dus haar miu miu's van een paar bladzijdes terug) betaald, dus de Valentino's zullen er binnenkort wel komen. Foto's volgen als ze binnen zijn
Dan is mijn laatste aanwinst helemaal even slikken voor je...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef pinquit het volgende:
ik moet er denk ik nog aan wennen, mannen op laarzen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Zit er ook een slot op zodat die je schoenen niet van je voeten gepikt worden?
Als je er een lange broek overheen draagt gaat het wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:50 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dan is mijn laatste aanwinst helemaal even slikken voor je....
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nou weer bij, die laarzen moet je combineren met een korte zomer broek tot boven je knieen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:57 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als je er een lange broek overheen draagt gaat het wel.
dit zijn toch schoenen voor meisjes van 12? toch niet voor een volwassen vrouw?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik kom hier normaal nooit, maar moet nu toch even m'n nieuwe aanwinst showen, ben he-le-maal verliefd op mijn nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
Maar dan met roze veters
Ik heb werkelijk geen idee van mode, ik vond ze leuk en rozequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dit zijn toch schoenen voor meisjes van 12? toch niet voor een volwassen vrouw?![]()
of snap ik de mode van tegenwoordig niet meer?
nu zag ik pas in de stad wel een jongen met zn broek in zn laarzen gepropt. dat vond ik nou niet echt sjiek ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij, die laarzen moet je combineren met een korte zomer broek tot boven je knieen!
Bij mij staat het vast beter!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef pinquit het volgende:
[..]
nu zag ik pas in de stad wel een jongen met zn broek in zn laarzen gepropt. dat vond ik nou niet echt sjiek ofzo
heb zelf 2 paar red wings en daar gaat de broek soms ook in, niks vreemds aan hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef pinquit het volgende:
[..]
nu zag ik pas in de stad wel een jongen met zn broek in zn laarzen gepropt. dat vond ik nou niet echt sjiek ofzo
die laarzen zijn echt uber en de pumps ook, vind alleen het 2de stel niets :n ik hou van effen zonder teveel poespasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
[ afbeelding ]
En deze in het zwart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pas je de rest van je kleding er dan wel op aan? Als je het doet, moet je het ook goed doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee van mode, ik vond ze leuk en rozeBovendien voel ik me af en toe best nog een meisje van 12
Roze is altijd goed,quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:25 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Pas je de rest van je kleding er dan wel op aan? Als je het doet, moet je het ook goed doen.
Hey! is dat mischien geen indicatie waar je op kan letten bij evt. andere ehh.. jeweetwelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee van mode, ik vond ze leuk en rozeBovendien voel ik me af en toe best nog een meisje van 12
Droom gerust verderquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Hey! is dat mischien geen indicatie waar je op kan letten bij evt. andere ehh.. jeweetwel
De rest van mijn kleding aan passen op mn schoenen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:25 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Pas je de rest van je kleding er dan wel op aan? Als je het doet, moet je het ook goed doen.
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die laarzen zijn echt uber en de pumps ook, vind alleen het 2de stel niets :n ik hou van effen zonder teveel poespas
Haha veiligheidsschoenen zo te zien? Is er een vrachtwagen overheen gereden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG die laarzen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
[ afbeelding ]
Oude schoenen onder de ydraulische pers gelegd. Was zo platquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:32 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Haha veiligheidsschoenen zo te zien? Is er een vrachtwagen overheen gereden?
Wauw!quote:Op donderdag 19 februari 2009 04:14 schreef Phosphorescent het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
love it, heel chiquequote:Op donderdag 19 februari 2009 04:14 schreef Phosphorescent het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een hele tijd zitten dubben op een niet-eBay verkoopsite (ioffer) of ik CL knock-offs zou kopen. Ze kosten daar tussen de 50 en 100 euro. Die schoenen van YSL werden daar ook aangeboden voor een euro of 100. Er waren zoveel aanbiedingen van nep-CL's dat ik me afvraag hoe groot de kans is dat de schoenen op eBay origineel zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:02 schreef Kleintje19 het volgende:
nou ik zag van de week een paar ik had ze serieus bijna genomen, alleen niet mijn maatwaren van yves saint laurent
*zoekt op ebay*
hehe na 10 minuten gevonden
[ afbeelding ]
zwarte zijn trouwens uitverkocht, je hebt ze ook in t paars en blauw, heb trouwens ook echt geweldige gezien van CL
Die bovenste heb ikquote:Op maandag 9 februari 2009 14:04 schreef Kleintje19 het volgende:
heeft iemand hier ervaring met de schoenen van h&m hoe ze vallen en lopen? wil 2 paar bestellen, helemaal fantastisch, alleen kan ze in de winkel niet vinden hier in Utrecht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm die laaste vind ik echt 3x niks, plimsols en vans daarintegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
neue vans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bronx ! Heb ik ook een paar schoenen van,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:07 schreef Kleintje19 het volgende:
wehkamp zuigt idd ja, maar die schoenen niet
Mss staat hier wat tussen? Bikkembergs... Waar te koop ??quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:13 schreef ibaneX het volgende:
Weet iemand een winkel waar ze bikkemberg schoenen verkopen?(@groningen)?
tnx,
die zijn gaaf! maar slippers zijn ook geweldigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef ivetje het volgende:
Mijn laatste aanwinst voor deze zomer (zwarte)! Ik voel me wel een beetje wegvallen tussen alle killer-heels hier...die draag ik nooitEn kan ik ook niet betalen overigens
[ afbeelding ]
Je moet ze dan ook laten keuren op TPF.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd zitten dubben op een niet-eBay verkoopsite (ioffer) of ik CL knock-offs zou kopen. Ze kosten daar tussen de 50 en 100 euro. Die schoenen van YSL werden daar ook aangeboden voor een euro of 100. Er waren zoveel aanbiedingen van nep-CL's dat ik me afvraag hoe groot de kans is dat de schoenen op eBay origineel zijn.
zoet!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn nieuwe pumps:
[ afbeelding ]
Nou ja, helemaal nieuw zijn ze niet. Ik heb ze een hele tijd geleden al gekocht maar nooit aangehad. Dus zijn ze alsnog een beetje nieuw.
Tof! Ik ga morgen even kijken voor nieuwe schoen'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mss staat hier wat tussen? Bikkembergs... Waar te koop ??
http://www.p-leisure.nl/schoenen.php?male=1&cid=27
Ik heb net voor je nog even op de Bikkembergs store locater gekeken; bij P'leisure verkopen ze en bij Arendonk. (Beide Herenstraat,)
Wat is TPF? Tips om ko's eruit te pikken zijn welkom.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:06 schreef Phosphorescent het volgende:
[..]
Je moet ze dan ook laten keuren op TPF.
Die pikken zo de echte eruit, en ik leer ook wel nu te zien welke echt en nep zijn.
Ioffer.
havaianasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die zijn gaaf! maar slippers zijn ook geweldig![]()
![]()
![]()
ik draag altijd http://www.slipperwebshop.nl/default.asp?webgroupfilter=21,33&groupfilter=-&alstart=18&artsearchid=0&artsearch=&artsearchmode=or&pageid=8
de hele zomer lang, niet kapot te krijgen, lopen heerlijk, geen blaren etc![]()
flipflops![]()
![]()
![]()
The Purse Forumquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is TPF? Tips om ko's eruit te pikken zijn welkom.
Valt best mee. Of is het niet voor carnaval?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:39 schreef ivetje het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst
[ afbeelding ]
kom maar op met de opmerkingen over dat ze lelijk zijn etc.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |