Ik heb er nog meerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Va-va-voom! Hoeveel geld geef jij uit aan schoenen? Ik zou ook dolgraag Louboutins willen hebben, maar volgens mij kan ik dat echt niet betalen.
O!M!G!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:32 schreef Furia het volgende:
[..]
ik weet niet of mijn moeder ook fok leest
![]()
uit mijn hoofd 600 voor de pumps en +-965 voor de laarzen - dat vergeet ik liever zsm
Parijs? op Ebay?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
Even pimpen met échte schoenen
Deze, maar dan zonder dat gaatje aan de voorkant:
[ afbeelding ]
En deze in het zwart:
[ afbeelding ]
En nog laarzen voor als het wat kouder is
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:32 schreef Furia het volgende:
[..]
ik weet niet of mijn moeder ook fok leest
![]()
uit mijn hoofd 600 voor de pumps en +-965 voor de laarzen - dat vergeet ik liever zsm
quote:
Valentino's zijn ook mooi! Ik heb nog een paar rode Valentino's, maar die zijn alleen voor in de zomer. Veels te koud voor nu!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef IntensiveGary het volgende:
Mooi hoor, Furia. We hebben inmiddels de rekening van de credit card (en dus haar miu miu's van een paar bladzijdes terug) betaald, dus de Valentino's zullen er binnenkort wel komen. Foto's volgen als ze binnen zijn
Dan is mijn laatste aanwinst helemaal even slikken voor je...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef pinquit het volgende:
ik moet er denk ik nog aan wennen, mannen op laarzen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Zit er ook een slot op zodat die je schoenen niet van je voeten gepikt worden?
Als je er een lange broek overheen draagt gaat het wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:50 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dan is mijn laatste aanwinst helemaal even slikken voor je....
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nou weer bij, die laarzen moet je combineren met een korte zomer broek tot boven je knieen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:57 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als je er een lange broek overheen draagt gaat het wel.
dit zijn toch schoenen voor meisjes van 12? toch niet voor een volwassen vrouw?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik kom hier normaal nooit, maar moet nu toch even m'n nieuwe aanwinst showen, ben he-le-maal verliefd op mijn nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
Maar dan met roze veters
Ik heb werkelijk geen idee van mode, ik vond ze leuk en rozequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dit zijn toch schoenen voor meisjes van 12? toch niet voor een volwassen vrouw?![]()
of snap ik de mode van tegenwoordig niet meer?
nu zag ik pas in de stad wel een jongen met zn broek in zn laarzen gepropt. dat vond ik nou niet echt sjiek ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij, die laarzen moet je combineren met een korte zomer broek tot boven je knieen!
Bij mij staat het vast beter!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef pinquit het volgende:
[..]
nu zag ik pas in de stad wel een jongen met zn broek in zn laarzen gepropt. dat vond ik nou niet echt sjiek ofzo
heb zelf 2 paar red wings en daar gaat de broek soms ook in, niks vreemds aan hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef pinquit het volgende:
[..]
nu zag ik pas in de stad wel een jongen met zn broek in zn laarzen gepropt. dat vond ik nou niet echt sjiek ofzo
die laarzen zijn echt uber en de pumps ook, vind alleen het 2de stel niets :n ik hou van effen zonder teveel poespasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
Even pimpen met échte schoenen
Deze, maar dan zonder dat gaatje aan de voorkant:
[ afbeelding ]
En deze in het zwart:
[ afbeelding ]
En nog laarzen voor als het wat kouder is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |