Pas je de rest van je kleding er dan wel op aan? Als je het doet, moet je het ook goed doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee van mode, ik vond ze leuk en rozeBovendien voel ik me af en toe best nog een meisje van 12
Roze is altijd goed,quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:25 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Pas je de rest van je kleding er dan wel op aan? Als je het doet, moet je het ook goed doen.
Hey! is dat mischien geen indicatie waar je op kan letten bij evt. andere ehh.. jeweetwelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee van mode, ik vond ze leuk en rozeBovendien voel ik me af en toe best nog een meisje van 12
Droom gerust verderquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Hey! is dat mischien geen indicatie waar je op kan letten bij evt. andere ehh.. jeweetwel
De rest van mijn kleding aan passen op mn schoenen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:25 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Pas je de rest van je kleding er dan wel op aan? Als je het doet, moet je het ook goed doen.
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die laarzen zijn echt uber en de pumps ook, vind alleen het 2de stel niets :n ik hou van effen zonder teveel poespas
Haha veiligheidsschoenen zo te zien? Is er een vrachtwagen overheen gereden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG die laarzen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Furia het volgende:
Even pimpen met échte schoenen
En nog laarzen voor als het wat kouder is
[ afbeelding ]
Oude schoenen onder de ydraulische pers gelegd. Was zo platquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:32 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Haha veiligheidsschoenen zo te zien? Is er een vrachtwagen overheen gereden?
Wauw!quote:Op donderdag 19 februari 2009 04:14 schreef Phosphorescent het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
love it, heel chiquequote:Op donderdag 19 februari 2009 04:14 schreef Phosphorescent het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een hele tijd zitten dubben op een niet-eBay verkoopsite (ioffer) of ik CL knock-offs zou kopen. Ze kosten daar tussen de 50 en 100 euro. Die schoenen van YSL werden daar ook aangeboden voor een euro of 100. Er waren zoveel aanbiedingen van nep-CL's dat ik me afvraag hoe groot de kans is dat de schoenen op eBay origineel zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 12:02 schreef Kleintje19 het volgende:
nou ik zag van de week een paar ik had ze serieus bijna genomen, alleen niet mijn maatwaren van yves saint laurent
*zoekt op ebay*
hehe na 10 minuten gevonden
[ afbeelding ]
zwarte zijn trouwens uitverkocht, je hebt ze ook in t paars en blauw, heb trouwens ook echt geweldige gezien van CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |