quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:07 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar moet me club toch representen
ALS JE UIT OSS KOMT, DAN.. DAN.. OSS HEEFT GEEN GOEDE VOETBALPLOEG, KANKERLUL!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:07 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar moet me club toch representen
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gosh, het is nog echt ook.
.
.
KRAGGENBURG HOOLIGANSquote:
we gaven wel een 0-2 voorsprong weg hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT, DAN.. DAN.. OSS HEEFT GEEN GOEDE VOETBALPLOEG, KANKERLUL!
gezellige buurtquote:
zigge zagge zigge zagge helhelmondquote:
Vast. Er worden hier wel ooit jeugdtrainers in elkaar geslagen die dan met een jas met achterop PVV Jeugd rondlopen.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vast. Er worden hier wel ooit jeugdtrainers in elkaar geslagen die dan met een jas met achterop PVV Jeugd rondlopen.
HELLEMOND, kneus.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vast. Er worden hier wel ooit jeugdtrainers in elkaar geslagen die dan met een jas met achterop PVV Jeugd rondlopen.
Nee, jij toch?quote:
sorryquote:
Sinds jij gepost hebt begin ik te twijfelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:17 schreef GasTurbine het volgende:
Zeg, is dit niet het topic van ons aller bazen?
Echt gebeurd. Toen die film van Wilders uitkwam had onze clubsite ook 10.000 views.quote:
de wat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:16 schreef gers het volgende:
[..]
sorry![]()
hebben jullie trouwens de kraan al terug
Mja trieste mensen blijf je houdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echt gebeurd. Toen die film van Wilders uitkwam had onze clubsite ook 10.000 views.
Inderdaad. Het waren verrassend genoeg ook mocro'squote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja trieste mensen blijf je houdenMensen die politiek en voetbal door elkaar halen
!
Surprisequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Het waren verrassend genoeg ook mocro's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |