Die zit toch naast de sjop?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij is maar heel klein. Maar het is wel zo neergezet dat ik bij Tattoo Jos(Gers weet wss wel over wie ik het heb) er een giga tribal met nog meer persoonlijke dingen omheen laat zetten.
Het lichaam is een Doek
En je laat zelf een tribal zettenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, is me een beetje te opvallend op dit moment.Op het vorige werk wat ik had liep zo'n gast met drie van die "Coole sterren meng" op zijn onderarm. WIj vroegen hem elke dag als we hem zagen of dat staat voor hoeveel homo's hij genomen heeft.
Maar die gast is een lul, dus hij verdiend het!
tribal kan toch best mooi zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En je laat zelf een tribal zetten
Tribals
owokequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Nouja je moet het zelf weten natuurlijk
Van die unieke speciale dingen kunnen veel betekenen voor iemand, maar kan me niet voorstellen dat een tribal (nogmaals) een speciale betekenis heeft.
Mijn probleem is dat ik van die koi karper tattoeages mooi vind omdat ik geobsedeerd ben door dat soort afbeeldingen van vissen.
Vraag me niet waarom, ik zou het echt niet weten.
Geen tattoo's vind ik nog het mooist
die mag met mijn stokkie wel even spelenquote:
584quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:37 schreef postmortum het volgende:
zeg hoeveelste sta ik in de jaarstats ? ik kan dat nergens vinden
1236. 1392) 11216 02255 postmortumquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:37 schreef postmortum het volgende:
zeg hoeveelste sta ik in de jaarstats ? ik kan dat nergens vinden
bst hoog nog mijn maandban meegerekendquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:40 schreef gers het volgende:
[..]
1236. 1392) 11216 02255 postmortum
584. 2255 postmortum
je bent nog geen echte baas hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:47 schreef gers het volgende:
bijna iedere Sc'er heeft wel een ban gehad ik hoor er weer niet bij
*kras*quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
je bent nog geen echte baas he
ik zou er een topic overer openen in R & P , de Sc-ers pesten mij omdat ik geen ban heb gehadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:49 schreef gers het volgende:
[..]
*kras*
even maar gaan huilen bij R&P
durf ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zou er een topic overer openen in R & P , de Sc-ers pesten mij omdat ik geen ban heb gehad![]()
kijken hoe ze reageren
Ik was een maand weg en heb 3830 ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
bst hoog nog mijn maandban meegerekend
ze nemen me nergens serieusquote:
Koop wel een kaartjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
ze nemen me nergens serieus![]()
![]()
ik ga maar wachten op de sneltrein naar eindelijke rust
Mijne is weer redelijk normaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:06 schreef gers het volgende:
fok! is trouwens weer traag als gewoonlijk
FOK haat me ook al
ik ga niet de trein in hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:05 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga daar straks ook even een uberzielig topic openen, kijken of ze mij serieus nemen.
[..]
Koop wel een kaartje
Ik ga dit volgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:06 schreef gers het volgende:
fok! is trouwens weer traag als gewoonlijk
FOK haat me ook al
Je maakt gebruik van de trein & het spoor, dus koop een kaartjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga niet de trein in hoor
hij stopt op Oss-west waar normaal geen intercity's stoppen
OVquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je maakt gebruik van de trein & het spoor, dus koop een kaartje
edit: Alleen van de stationnen waartussen jij jezelf dood natuurlijk
In dat geval mag je springen wat je wilt schatquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
OV![]()
Gers gaat met het OV![]()
ik weet het
Dat wil ik dus nog eens zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eensch ik laat een garuda op mijn rug zetten over een tijd
MADE SLETJESquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef reetveter het volgende:
KIJK MTV MADE, DIE BENEN VAN DIE VENT![]()
![]()
IS LIKE: O
Jankerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef gers het volgende:
[..]
MADE SLETJES![]()
maar zij kunnen me niet troosten in dit troosteloze bestaan
De arrogantie van de mensen in my super sweet sixteen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef gers het volgende:
[..]
MADE SLETJES![]()
maar zij kunnen me niet troosten in dit troosteloze bestaan
eindelijk een fokker die me steunt in dit levenloze leven wat bestaat uit ellendequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In dat geval mag je springen wat je wilt schat
Ik zou trouwens de trein van 18.37 nemen als ik jou wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:15 schreef gers het volgende:
[..]
eindelijk een fokker die me steunt in dit levenloze leven wat bestaat uit ellende
ik ben geen jankerdquote:
goed idee hopelijk heeft de trein geen vertragingquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou trouwens de trein van 18.37 nemen als ik jou was
Tsja, als je veel aankomt en je zorgt er niet voor dat je benen dat gewicht kunnen dragen... vraag me af of die ooit recht kunnen staan als ie afvaltquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef reetveter het volgende:
KIJK MTV MADE, DIE BENEN VAN DIE VENT![]()
![]()
IS LIKE: O
Nee heeft hij nooit, zelfs niet als er iemand voorspringtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:18 schreef gers het volgende:
[..]
goed idee hopelijk heeft de trein geen vertraging
oke gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee heeft hij nooit, zelfs niet als er iemand voorspringt
zeker ik ben weer 100% genezenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:34 schreef behangplakker het volgende:
Bier en tieten doen het altijd goed
heb al een kwakjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:42 schreef McFearless het volgende:
Wie wil er een biertje?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:42 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Hey bier, moet je een lul?quote:
zeker erg lekkerquote:
emo'squote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:46 schreef BobbyB het volgende:
Maar nee, dank je ik moet nog n00bs ownen op CoD4 terwijl er een viertienjarige emo aan mijn penis zuigt.
zo'n kwaliteitstopicquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Kzal vanavond maar weer eens een topic openen.
star warsquote:
Je kijkt Star Wars?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
Godver, k ben aan de dunne
Al 2 keer geweest en k voel t nu alweer opkomen
quote:
quote:
heb je je ster zo ver uitgerektquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Het is een ster eh, dat kan een kurk niet opvullen.
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van al die bullshitreacties op alles wat ik zegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je kijkt Star Wars?
Heb je ook zo'n cool Jedi kostuum?
ik vond stiekem dat star wars spel voor de n64 ook leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van al die bullshitreacties op alles wat ik zegMaar het is vast een generatiekloof
Ga nou niet doen alsof je zelf nog nooit Star Wars hebt gezien. 't Is niet dat je dan meteen verkleed als prinses Leia in een slaapzak 3 dagen voor de bioscoop ligt voor de nieuwe premiere terwijl je enkel quotes oplepeld uit de voorgaande delen en alle boeken enzo en tegelijkertijd je TL-buis lightsaber ruilt voor de nieuwste collectors figuurtjes.
Ik heb Star Wars ooit gezien,. nu komt er een geanimeerd deel, dat vind ik kut want het heeft geen charme whatsoever en doet de serie 0 eer aan, is het zo goed?
Meisjes plagen = kusjes vragen, aldus een oud gezegde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van al die bullshitreacties op alles wat ik zeg![]()
Een soort tribal als lijst om dingen die voor mij iets betekenen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Nouja je moet het zelf weten natuurlijk
Van die unieke speciale dingen kunnen veel betekenen voor iemand, maar kan me niet voorstellen dat een tribal (nogmaals) een speciale betekenis heeft.
TL-buis lightsabersquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof je zelf nog nooit Star Wars hebt gezien. 't Is niet dat je dan meteen verkleed als prinses Leia in een slaapzak 3 dagen voor de bioscoop ligt voor de nieuwe premiere terwijl je enkel quotes oplepeld uit de voorgaande delen en alle boeken enzo en tegelijkertijd je TL-buis lightsaber ruilt voor de nieuwste collectors figuurtjes.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van al die bullshitreacties op alles wat ik zegMaar het is vast een generatiekloof
Ik heb Star Wars ooit gezien,. nu komt er een geanimeerd deel, dat vind ik kut want het heeft geen charme whatsoever en doet de serie 0 eer aan, is het zo goed?
ieder zijn ding tochquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een soort tribal als lijst om dingen die voor mij iets betekenen.
Een koi karper![]()
Nogmaals:
Mijn "Koi Karperquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:56 schreef gers het volgende:
[..]
ieder zijn ding toch![]()
maar koikarpers kunnen mooi zijn bij mooie chicks
ow wacht daar is bijna alles mooi
Ik heb Star Wars serieus nooit gezienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:
Een lange stok gifgroen spuiten en dan dat geluid na doenquote:
Als je een Tweakers account hebt: Say bye-byequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb Star Wars serieus nooit gezien
fat-scanation vind me leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:58 schreef Fascination het volgende:
omg here we go again![]()
je jaagt me echt niet weg hoor, jezus een bezoek aan 't gesticht zou geen overbodige luxe zijn en je bewijst met jouw reactie mijn punt weer eens
Ik heb er wel een account, hoezo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je een Tweakers account hebt: Say bye-bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |