quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
Godver, k ben aan de dunne
Al 2 keer geweest en k voel t nu alweer opkomen
quote:
quote:
heb je je ster zo ver uitgerektquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Het is een ster eh, dat kan een kurk niet opvullen.
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van al die bullshitreacties op alles wat ik zegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je kijkt Star Wars?
Heb je ook zo'n cool Jedi kostuum?
ik vond stiekem dat star wars spel voor de n64 ook leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van al die bullshitreacties op alles wat ik zegMaar het is vast een generatiekloof
Ga nou niet doen alsof je zelf nog nooit Star Wars hebt gezien. 't Is niet dat je dan meteen verkleed als prinses Leia in een slaapzak 3 dagen voor de bioscoop ligt voor de nieuwe premiere terwijl je enkel quotes oplepeld uit de voorgaande delen en alle boeken enzo en tegelijkertijd je TL-buis lightsaber ruilt voor de nieuwste collectors figuurtjes.
Ik heb Star Wars ooit gezien,. nu komt er een geanimeerd deel, dat vind ik kut want het heeft geen charme whatsoever en doet de serie 0 eer aan, is het zo goed?
Meisjes plagen = kusjes vragen, aldus een oud gezegde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van al die bullshitreacties op alles wat ik zeg![]()
Een soort tribal als lijst om dingen die voor mij iets betekenen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Nouja je moet het zelf weten natuurlijk
Van die unieke speciale dingen kunnen veel betekenen voor iemand, maar kan me niet voorstellen dat een tribal (nogmaals) een speciale betekenis heeft.
TL-buis lightsabersquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof je zelf nog nooit Star Wars hebt gezien. 't Is niet dat je dan meteen verkleed als prinses Leia in een slaapzak 3 dagen voor de bioscoop ligt voor de nieuwe premiere terwijl je enkel quotes oplepeld uit de voorgaande delen en alle boeken enzo en tegelijkertijd je TL-buis lightsaber ruilt voor de nieuwste collectors figuurtjes.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van al die bullshitreacties op alles wat ik zegMaar het is vast een generatiekloof
Ik heb Star Wars ooit gezien,. nu komt er een geanimeerd deel, dat vind ik kut want het heeft geen charme whatsoever en doet de serie 0 eer aan, is het zo goed?
ieder zijn ding tochquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een soort tribal als lijst om dingen die voor mij iets betekenen.
Een koi karper![]()
Nogmaals:
Mijn "Koi Karperquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:56 schreef gers het volgende:
[..]
ieder zijn ding toch![]()
maar koikarpers kunnen mooi zijn bij mooie chicks
ow wacht daar is bijna alles mooi
Ik heb Star Wars serieus nooit gezienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:
Een lange stok gifgroen spuiten en dan dat geluid na doenquote:
Als je een Tweakers account hebt: Say bye-byequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb Star Wars serieus nooit gezien
fat-scanation vind me leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:58 schreef Fascination het volgende:
omg here we go again![]()
je jaagt me echt niet weg hoor, jezus een bezoek aan 't gesticht zou geen overbodige luxe zijn en je bewijst met jouw reactie mijn punt weer eens
Ik heb er wel een account, hoezo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je een Tweakers account hebt: Say bye-bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |