als het al doorgaat (spreiding voor het weekeinde is nog steeds erg groot) ljikt het toch echt een tijdelijke opleving van twee dagen te zijn, daarna duiken we weer omlaag. Maar ja, ook dat is natuurlijk onzekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:36 schreef Frutsel het volgende:
Geen vroege herfst dus? Zomer komt terug of is dit maar een opwelling?
dat zou al heel wat zijn, wj dachten dat hij al was afgelopenquote:
in ieder geval kans o[p leuke CAPE waardes inderdaad, nu nog afwachten of dat tot onweer gaat leidenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:43 schreef INViCTuS het volgende:
de kaart van eerder vandaag was van de run van 6uur vanochtend.
deze is van 6uur vanavond...
[ afbeelding ]
onweers kansen zitten er nog steeds in.
Vind jequote:
Dan zit ik meestal wel goed, hier in Zeeland.quote:In de avond neemt van het zuidwesten uit de kans op regen- en onweersbuien toe. De zuidoostelijke wind is meest matig, rond kracht 4.
quote:meer in de vroege avond denk ik. Dit kan met hevig onweer, hagel, zware windstoten, en wateroverlast gepaard gaan.
Iddquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:06 schreef Stephan123 het volgende:
Volgens mij gaat het niet echt goed in limburg,
Nou ja dat hoef ik nou ook weer niet te hebben hier, we hebben net een nieuwe autoquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het HOOST hier!!!! Grote hagelstenen!
Geen foto's/filmpje gemaakt?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |