Iddquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:06 schreef Stephan123 het volgende:
Volgens mij gaat het niet echt goed in limburg,
Nou ja dat hoef ik nou ook weer niet te hebben hier, we hebben net een nieuwe autoquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het HOOST hier!!!! Grote hagelstenen!
Geen foto's/filmpje gemaakt?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
mooi om te zienquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:59 schreef ACT-F het volgende:
Het rommelt hier in Goor. Op buienradar ontstaat spontaan een bui
Bekijk mijn webcam maar eens. Er komt een mooie paarse vlek mijn kant opquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Wow kijk die bui in het oosten dan!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bekijk mijn webcam maar eens. Er komt een mooie paarse vlek mijn kant op![]()
Het flitst als een gek hier, maar nog wel droog.
Staat in mijn onderschriftquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:34 schreef Stephan123 het volgende:
En wat isjouw webcam?
Mag ook wel, enorm benauwd hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:37 schreef Hukkie het volgende:
Gaan zo ook wat rode vlekken over leiden heenkomen
Zit vooralsnog weinig activiteit in .. maar regen is ook goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:39 schreef RiKe het volgende:
[..]
Mag ook wel, enorm benauwd hier![]()
Dat beetje gerommel wat we nu horen is niets...maar als ik zo de berichten uit Rotterdam lees komt er een aardige stroboscoop aan.
We lopen weer het meeste moois misquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit vooralsnog weinig activiteit in .. maar regen is ook goed
Heb net wel een flinke rommel gehoord, maar het is alweer een tijdje stil nu...quote:Op maandag 1 september 2008 00:07 schreef kwiwi het volgende:
Hier (enschede) flitste het net ook de hele tijd, maar inderdaad geen regen.
Verbaasde ik me ook over, zeker al een halfuur aan het flitsen.quote:Op maandag 1 september 2008 00:38 schreef kortom het volgende:
continue ontladingen, maar geen enkele donder. Het meest opmerkelijke, volgens de buienradar bevind het buiencomplex zit inmiddels al ter hoogte van meppel / hoogeveen. Ik woon in Apeldoorn, maar de flitsen zijn zeer goed te zien hier. Volgens de buienradar hangt hier in de regio van apeldoorn niets.
Same here.. Begon pas te flitsen toen het onweer volgens buienradar al lang voorbij was gedreven.quote:Op maandag 1 september 2008 00:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Verbaasde ik me ook over, zeker al een halfuur aan het flitsen.
In Enschede? Het was hier al vanaf een uur of 23.30 bezig, constant een oplichtende hemel aan het zuid-westen.quote:Op maandag 1 september 2008 00:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same here.. Begon pas te flitsen toen het onweer volgens buienradar al lang voorbij was gedreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |