Ik ben benieuwd wat daar uit komtquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Morgen trouwens de arbitrage zaak van Perez.
Daar zal het ontslag wegens diefstal van medespelers wrs niet onder vallenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:27 schreef Chadi het volgende:
Daar kan vanaf worden geweken indien daar een goede reden voor wordt aangevoerd.
Jup, als je 2 mensen op 016 ziet zitten ben ik dat met een maat van mequote:
Zal eens kijken of ik je kan ontdekkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jup, als je 2 mensen op 016 ziet zitten ben ik dat met een maat van me![]()
Neem je even een foto?
Sheva is al gelijk onder de indruk van Colin!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:16 schreef Noshiba het volgende:
haha
Sporting gion-Ac milan 1-0
Hij houdt daar de boel wel dicht!
Van Prof naar Amateurs gelden btw ook andere regels. Ik weet het niet precies hoe het zit maar volgens mij zijn er andere regels dan van amateur naar amateur.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zal het ontslag wegens diefstal van medespelers wrs niet onder vallen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef Ruiseart het volgende:
Met viermaal Colin achterin pak je de titel wel!
terugkoopclausule.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:29 schreef JOHAN410 het volgende:
Hopelijk heeft Ajax een percentage bij doorverkoop bedongen bij die Spanjolen.
Ja en dit is geen goede/geldige reden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar kan vanaf worden geweken indien daar een goede reden voor wordt aangevoerd.
Zal Ajax zich toch opnieuw hebben gemeld?quote:Groningen vreest vertrek Nijland
Geschreven op zondag, 24 augustus om 21:51
FC Groningen houdt rekening met een vertrek van Stefan Nijland. De club meldt op de officiële website dat zij dit weekend een officieel en serieus bod op de jonge aanvaller heeft ontvangen. Welke club zich heeft gemeld wil Groningen niet kenbaar maken.
De Noorderlingen melden wel dat de onderhandelingen gaande zijn en dat zij verwachten dat Nijland vertrekt. De verwachting is dat maandag of dinsdag meer duidelijk zal worden over een eventuele transfer van de jeugdinternational. De 20-jarige Nijland heeft in Euroborg nog een doorlopende verbintenis tot 2012.
Nijland brak het afgelopen seizoen door in de selectie van FC Groningen en speelde 23 competitiewedstrijden, waarin hij vier keer scoorde. In de winterstop meldde Ajax zich voor de aanvaller, maar Nijland gaf de Amsterdammers toentertijd nul op het rekest.
Het lijkt onwaarschijnlijk dat Ajax zich opnieuw heeft gemeld voor Nijland, daar coach Marco van Basten na de komst van Evander Sno aangaf dat zijn selectie voor het aankomende seizoen rond is. De mysterieuze berichtgeving van FC Groningen laat echter voldoende ruimte voor speculaties.
Zal wel Feyenoord of PSV zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
Zal Ajax zich toch opnieuw hebben gemeld?
Huntelaar --> Realquote:
Ik denk dat je Berg bedoelt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Huntelaar --> Real
Nijland --> Ajax
.
Er staat toch echt Nijland op de officiele site van de FC.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Huntelaar --> Real
Nijland --> Real
.
Feyenoord is hem nog dankbaar voor de 3 gemiste kansen het afgelopen seizoen(of was het het seizoen daarvoor?).quote:
Feyenoord is zeker op een haar naar rondquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik gok op feyenoord met hun talentenpool, gefinancierd door zo'n rijke havenslaaf.
Die was gewoon uit de selectie gelaten omdat hij niet gefocust was.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nijland dus naar PSV. Berbatov doet niet mee bij Tottenham zal dus binnenkort wel rondkomen met Manchester.
Die wil niet naar Ajax. En mocht Huntelaar nog weggaan, dan moet je geen paniekaankoop doen maar gewoon Cvitanich of Suarez in de spits zetten. Die scoren er ook vast wel genoeg.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:03 schreef BB-boy het volgende:
Mocht Huntelaar alsnog vertrekken (wat ik niet verwacht) dan moeten ze weer gaan voor die Rus (Palychenko of hoe heet die vent) en niet voor Berg.
Mag toch hopen dat ze al iemand op het oog hebben of zouden ze echt zo dom zijn?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die wil niet naar Ajax. En mocht Huntelaar nog weggaan, dan moet je geen paniekaankoop doen maar gewoon Cvitanich of Suarez in de spits zetten. Die scoren er ook vast wel genoeg.
Waarom zou Cvitanich niet de opvolger kunnen worden?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze al iemand op het oog hebben of zouden ze echt zo dom zijn?
Ajax heeft de opvolger al in huis --> Cvitanich.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze al iemand op het oog hebben of zouden ze echt zo dom zijn?
Als Ajax zich gemeld zou hebben, was er een statement gemaakt op de site dat er niet gesproken zal worden over een transfer, nadat Ajax met een belachelijk laag openingsbod was gekomen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
Zal Ajax zich toch opnieuw hebben gemeld?
Dat zou kunnen maar denk niet op korte termijn, die moet vooral veel wennen het eerste jaar. Als hij de directe vervanger van Huntelaar wordt krijgt hij veel druk op z'n schouders.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou Cvitanich niet de opvolger kunnen worden?
Bij welke wedstrijden?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:12 schreef BB-boy het volgende:
Die vond ik eigenlijk niet zo sterk in de voorbereiding
Ga nou eens weg met die nep geruchten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:16 schreef versteegrob het volgende:
Volgens Sportweek gaat het gerucht dat Arsenal-verdediger Johan Djourou vertrekt naar Ajax.
De 21-jarige Zwitser zou in de ArenA een meerjarig contract kunnen tekenen. Djourou brak bij Arsenal nooit echt door. In vier seizoenen (waarvan een half seizoen bij Birmingham City) kwam de talentvolle verdediger tot 43 officiële wedstrijden.
http://www.ajaxfans.net/v2/nieuws.php?id=165
Een echte verdediger zou echt super zijn, dan heb je wat back up voor centraal rechts en rechtsback.
De andere aankoop die als spits dan gehaald wordt zeker niet ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar denk niet op korte termijn, die moet vooral veel wennen het eerste jaar. Als hij de directe vervanger van Huntelaar wordt krijgt hij veel druk op z'n schouders.
Arsenal, Inter, Murcia (de enige wedstrijden die ik gezien heb). Hij maakte een gedreven indruk, maar ik vond hem veel te onstuimig.quote:
Tegen Arsenal speelde hij niet op 9 dacht ik, tegen Internazionale speelde hij in een kermiselftal en tegen Murcia was iedereen slecht (ik zelf schrok nogal van Sulejmani, al bleek die nog halfgeblesseerd te zijn)quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:20 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Arsenal, Inter, Murcia (de enige wedstrijden die ik gezien heb). Hij maakte een gedreven indruk, maar ik vond hem veel te onstuimig.
Ligt eraan, als je bijvoorbeeld een Berg haalt, hij heeft al een jaar ervaring in de eredivisie en dat is toch heel anders dan iemand uit een heel ander werelddeel. Tevens kan je met een backup gewoon meer als de ander het even moeilijk heeft.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
De andere aankoop die als spits dan gehaald wordt zeker niet ?
Het lijkt elk jaar wel hetzelfde liedje in de zomer, het kampionsfeestje van Ajax wordt altijd gevierd voorafgaand aan het seizoen, en wie staat er in mei met de schaal?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou voor PSV's aanval hoeven we dit seizoen ook niet meer te vrezen.
ff noteren deze, wie weet komt ie ooit nog van pasquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou voor PSV's aanval hoeven we dit seizoen ook niet meer te vrezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |