Waar zie je dat?quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Loos gerucht.
Hij gaat waarschijnlijk naar Stade Rennes.
idem!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:16 schreef w00h00 het volgende:
Laat het seizoen maar beginnen!
Zondag middag, verveel me de tering.
Einde carrierequote:Op zondag 24 augustus 2008 11:05 schreef patrickt37 het volgende:
Maduro wil alleen aan Spaanse club verhuurd worden
Geschreven op zondag, 24 augustus om 10:01
In de komende dagen lijkt duidelijk te worden waar Hedwiges Maduro zijn carrière voort zal zetten. De middenvelder van Valencia heeft in een onderhoud met trainer Unai Emery officieel te horen gekregen dat hij niet in zijn plannen voorkomt, zo meldt de Spaanse sportkrant Marca. Dat is ook de reden waarom Maduro niet is geselecteerd voor de return van de Spaanse Super Cup tegen Real Madrid. Maduro, één van de aankopen van Emery's voorganger Ronald Koeman, zet volgens Marca vraagtekens achter het besluit van de coach. De Nederlander heeft namelijk amper getraind onder Emery, maar desondanks is er geen plaats voor hem. Emery geeft voor de posities centraal op het middenveld de voorkeur aan David Albelda, Rubén Baraja, Edu en Manuel Fernandes. Koeman zag het op zijn beurt niet zitten in Albelda en Fernandes.
Mensen met schulden doen rare dingen..... Maar goed, blijft de vraag staan waarom hij in vredesnaam zoiets doet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:43 schreef Chadi het volgende:
Net of hij van die paar kruimels zijn schulden kan betalen
Als je stukken uit je wenkbrauw gaat scheren dan spoor je gewoon niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mensen met schulden doen rare dingen..... Maar goed, blijft de vraag staan waarom hij in vredesnaam zoiets doet.
Vernoemd naar Vito Corleone.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:53 schreef Sethje het volgende:
Wormgoor , heel apart dat ze in dat wereldje nog moeten gaan jatten....
of Vittorio Wezel uit de Donald Duckquote:
Sorry, die lees ik niet meer, mijn ouders hebben het abonnement opgezegd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:42 schreef kalinho het volgende:
[..]
of Vittorio Wezel uit de Donald Duck
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, die lees ik niet meer, mijn ouders hebben het abonnement opgezegd.
Ga zo door vriendquote:Beste film: The Green Mile met Tom Hanks vind ik een goede film. Ik hou van films over het gevangenisleven. Prison Break vind ik daarom ook te gek, maar dat is een serie.
De Bruijn is geen Antilliaan hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja hè. En dan lopen bij Zwollywood Anton Jongsma en Marcel de Bruijn rond, die met zulke Hollandse namen weer dikke Antillianen blijken te zijn, echt de wereld op z'n kop.
Ik weet niet wat voor dag het is in kaasjesland maar hiero is het al Zondag, dus voor jou gezien de dag NA Zaterdag en Zaterdag is de dag VOOR Vrijdag. Vrijdag of Zaterdag zou Klaas Jan gepresenteerd worden, maar waarzegster uit de gele stad waar blijft de presentatie?quote:
Hij kan niet eens naar DOVO, kan alleen maar naar een profclub toe. Overigens zat hij al sinds de zomer van 2006 bij Ajax, dus niet pas twee weken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:59 schreef DomMAXx het volgende:
hoogtepunt: contract bij ajax
dieptepunt: 2 weken later ontslag
waarschinlijk wil dovo hem niet eens meer, weten ze gelijk wat er gebeurd is met alle verdwenen spullen uit de kleedkamer...
zaterdag komt toch naar vrijdag?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dag het is in kaasjesland maar hiero is het al Zondag, dus voor jou gezien de dag NA Zaterdag en Zaterdag is de dag VOOR Vrijdag. Vrijdag of Zaterdag zou Klaas Jan gepresenteerd worden, maar waarzegster uit de gele stad waar blijft de presentatie?
Nee? Nou ja, in ieder geval niet 100% kaas, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
De Bruijn is geen Antilliaan hoor.
Geboren in Saudi-Arabië.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee? Nou ja, in ieder geval niet 100% kaas, dat lijkt me duidelijk.
[ afbeelding ]
Dat is het ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef _Mike_ het volgende:
Oi dames, ik ben ook weer terug van vakantie. Iemand een kleine samenvatting van de afgelopen 2 weken. Het enige wat ik hoorde is dat Sno gehaald is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |