Beter overal op internet zeiken dat het een kutsysteem is, des te groter is de kans dat we met Feyenoord-uit (en FCU-uit) ook gewoon kaarten hebben via internet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:58 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee dat staat er al, alleen krijg je eerst steeds het bericht dat er voor deze barcode geen kaarten meer beschikbaar zijn. En dan in ene doet ie het wel. Je betaalt met IDeal. Wel goed geregeld opzich maar als het echt druk wordt vraag ik me af hoe goed het overeind blijft.
Oja en vooraf registreren is wel handig.
moet me scc eerst nog ontvangen, maa rben niet meer zo zeker dat ik mijn id kaart bij heb gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:58 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee dat staat er al, alleen krijg je eerst steeds het bericht dat er voor deze barcode geen kaarten meer beschikbaar zijn. En dan in ene doet ie het wel. Je betaalt met IDeal. Wel goed geregeld opzich maar als het echt druk wordt vraag ik me af hoe goed het overeind blijft.
Oja en vooraf registreren is wel handig.
*flashback*quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:00 schreef denthemen het volgende:
Bericht is mooi natuurlijk maar ik zie Sneijder nog met zijn glas champagne staan..
exact, ook toen was het hosanna, maar op het moment dat Real met die miljoenen kwam, kon men gewoon geen nee zeggen tegen dat bedrag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:00 schreef denthemen het volgende:
Bericht is mooi natuurlijk maar ik zie Sneijder nog met zijn glas champagne staan..
Zo zo, doe je goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:43 schreef Noshiba het volgende:
2 supporters van ado neergestoken aan de herengracht
Dat is toch al drie weken geleden gebeurd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:43 schreef Noshiba het volgende:
2 supporters van ado neergestoken aan de herengracht
ben er trots opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch al drie weken geleden gebeurd?
Dat in de nacht van zaterdag 2 augustus 2008 op zondag 3 augustus 2008 een steekpartij heeft plaatsgevonden op de Herengracht te Amsterdam en dat de 2 slachtoffers behoorden tot de harde kern van ADO Den Haag en dat uit onderzoek ter plaatse is gebleken dat de daders gezocht moeten worden onder Ajaxsupporters;quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat waren er volgens mij 3 zelfs, overigens dat het ado-supporter's is niet zeker
Ik moet het ook nog zien, maar ik heb goede hoop. Als ze Huntelaar laten gaan maken Van Basten en Coronel zich totaal belachelijk, dus ik denk dat Klaas wel blijftquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
exact, ook toen was het hosanna, maar op het moment dat Real met die miljoenen kwam, kon men gewoon geen nee zeggen tegen dat bedrag.
Omdat Huntelaar nog altijd niet zijn contract verlengd heeft, denk ik niet dat men zomaar eventjes "nee" zegt tegen 25 miljoen+
Ik heb begrepen dat er nog meer groepen (groepjes) onderweg zijn. Eagles, Zwolle etcquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Het wordt gezellig vandaag met onze vriendjes uit Eindhoven, Rotterdam, Den Haag en Utrecht over de vloer.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat in de nacht van zaterdag 2 augustus 2008 op zondag 3 augustus 2008 een steekpartij heeft plaatsgevonden op de Herengracht te Amsterdam en dat de 2 slachtoffers behoorden tot de harde kern van ADO Den Haag en dat uit onderzoek ter plaatse is gebleken dat de daders gezocht moeten worden onder Ajaxsupporters;
Bron
ik moest heel erg lachenquote:
Eindhoven in dat rijtjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Het wordt gezellig vandaag met onze vriendjes uit Eindhoven, Rotterdam, Den Haag en Utrecht over de vloer.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:20 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel los gaat lopen vandaag in Amsterdam.
Schijnbaar wel. Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mogen rotterdammers/lampjes tegenwoordig zonder lijn in Amsterdam rondlopen?
gewoon lekker gaan rellen, ben je er de komende 5 jaar vanafquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Het zou verboden moeten worden.
Ik via de ticketboxquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:09 schreef Riro het volgende:
Kaartje Willem II-uit binnen via internet
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:20 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel los gaat lopen vandaag in Amsterdam.
(Ja, deze zin kun je op twee manieren opvatten dus ik heb altijd gelijk, ha!)
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
gewoon lekker gaan rellen, ben je er de komende 5 jaar vanaf
Ja en nee. Ieder gezond nadenkend mens weet dat de woorden in de voetballerij niet evenveel waard zijn - maar het is wel belangrijk dat een trainer zich zo sterk uitspreekt. Als Van Basten had lopen roepen dat Huntelaar voor een prijs te koop is of dat ze bereid zijn om te onderhandelen, had iedereen op zijn achterste poten gestaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als KJH toch weggaat, dan staat Marco echt enorm voor lul. Dan is zijn geloofwaardigheid meteen 0,0.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
gewoon lekker gaan rellen, ben je er de komende 5 jaar vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |