abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61060000
Nou, als het bericht in de OP klopt en men zich er dan ook daadwerkelijk aan houdt neem ik mijn kritiek deels terug.

Voorlopig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61060001
Hoe betaal je eigenlijk bij die webshop?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61060017
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:40 schreef Noshiba het volgende:
Hoe betaal je eigenlijk bij die webshop?
En komt om 10.00 uur opeens dat icoontje tevoorschijnvan bestel? Dus moet je de hele tijd F5'en of hoe gaat dat?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61060036
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Nou, als het bericht in de OP klopt en men zich er dan ook daadwerkelijk aan houdt neem ik mijn kritiek deels terug.

Voorlopig .
Ik ook.
pi_61060054
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:40 schreef HeatWave het volgende:

Voorlopig .
Als KJH toch weggaat, dan staat Marco echt enorm voor lul. Dan is zijn geloofwaardigheid meteen 0,0. Maar kom op Klaas, lekker ballen met Marco en Dennis, welke spits zou dat niet willen?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61060077
Mooi bericht inderdaad toen ik het parool op de mat zag vallen vanochtend
pi_61060116
Kaartjesssssssssssssssss
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_61060121
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Als KJH toch weggaat, dan staat Marco echt enorm voor lul. Dan is zijn geloofwaardigheid meteen 0,0. Maar kom op Klaas, lekker ballen met Marco en Dennis, welke spits zou dat niet willen?
Uiteraard, dan staat al hetgene wat ik eerder schreef gewoon weer .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61060250
quote:
Vito Wormgoor vertrekt per direct bij Ajax
Ajax en Vito Wormgoor (19) gaan uit elkaar. Dat bevestigden club en zaakwaarnemer Louis Laros vrijdagavond aan Ajax Life.

De precieze reden van de voortijdige scheiding is momenteel geheel onduidelijk. Ajax heeft nog geen officieel statement over het vertrek van Wormgoor naar buiten gebracht. Wel is het spelersprofiel van de 19-jarige verdediger van de clubsite verwijdert. De fysiek sterke verdediger had in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2009.
Is dit al genoemd?
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:58:16 #35
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61060265
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:42 schreef Noshiba het volgende:

[..]

En komt om 10.00 uur opeens dat icoontje tevoorschijnvan bestel? Dus moet je de hele tijd F5'en of hoe gaat dat?
Nee dat staat er al, alleen krijg je eerst steeds het bericht dat er voor deze barcode geen kaarten meer beschikbaar zijn. En dan in ene doet ie het wel. Je betaalt met IDeal. Wel goed geregeld opzich maar als het echt druk wordt vraag ik me af hoe goed het overeind blijft.

Oja en vooraf registreren is wel handig.
pi_61060286
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:57 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Is dit al genoemd?
Ja stond al in het vorige topic.
Geruchten doen de ronde dat hij gestolen zou hebben van een teamgenoot, maar dat is maar een gerucht.
pi_61060298
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geruchten doen de ronde dat hij gestolen zou hebben van een teamgenoot, maar dat is maar een gerucht.
Ah oke, dat had ik niet gelezen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_61060388
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geef mij maar Amsterdam
pi_61060499
Sno levert Feyenoord geld op
Datum: 23-08-2008 Bron: Telegraaf.nl
quote:
Feyenoord heeft meegeprofiteerd van de verkoop van Evander Sno door Celtic aan Ajax. De middenvelder werd deze week door de Amsterdammers van de Schotse topclub overgenomen voor 1.25 miljoen euro. Feyenoord ontvangt circa 300.000 euro voor Sno, omdat de Rotterdammers een clausule in het contract van de speler van Jong Oranje lieten opnemen.
Eerder verdiende de Stadionclub ook al geld aan de transfer van Glenn Loovens van Cardiff City naar Celtic.
pi_61060574
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:57 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Is dit al genoemd?
Hmmm eigenaardig....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:20:22 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61060609
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:58 schreef Riro het volgende:

[..]

Nee dat staat er al, alleen krijg je eerst steeds het bericht dat er voor deze barcode geen kaarten meer beschikbaar zijn. En dan in ene doet ie het wel. Je betaalt met IDeal. Wel goed geregeld opzich maar als het echt druk wordt vraag ik me af hoe goed het overeind blijft.

Beter overal op internet zeiken dat het een kutsysteem is, des te groter is de kans dat we met Feyenoord-uit (en FCU-uit) ook gewoon kaarten hebben via internet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61060621
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:58 schreef Riro het volgende:

[..]

moet me scc eerst nog ontvangen, maa rben niet meer zo zeker dat ik mijn id kaart bij heb gedaan
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:36:58 #43
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_61060817
De komende week is de meest angstige week van de hele voorbereiding. Klaas Jan moet blijven!
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_61060839
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 02:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

!
Hij blijft dus gewoon zoals ik al verwachtte Laat het seizoen maar beginnen dan.
pi_61061087
Bericht is mooi natuurlijk maar ik zie Sneijder nog met zijn glas champagne staan..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61061373
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:00 schreef denthemen het volgende:
Bericht is mooi natuurlijk maar ik zie Sneijder nog met zijn glas champagne staan..
*flashback*

Mag t toch niet hopen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61061680
Goed bericht
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_61061706
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:00 schreef denthemen het volgende:
exact, ook toen was het hosanna, maar op het moment dat Real met die miljoenen kwam, kon men gewoon geen nee zeggen tegen dat bedrag.
Omdat Huntelaar nog altijd niet zijn contract verlengd heeft, denk ik niet dat men zomaar eventjes "nee" zegt tegen 25 miljoen+
pi_61061849
2 supporters van ado neergestoken aan de herengracht
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61061897
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:43 schreef Noshiba het volgende:
2 supporters van ado neergestoken aan de herengracht
Zo zo, doe je goed.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')