Maar toch verwijder je even je fobo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:36 schreef Fascination het volgende:
ik pest jullie helemaal niet![]()
je moet niet alles serieus nemen wat ik zeg
bovendien ben ik niet zo triest om foto's van jullie te posten, als jullie die zouden hebben![]()
jullie bewijzen je weer
Foto's/info van jezelf plaatsten op internet is het stomste wat je kan doen.quote:
Er moeten er wel meer dan drien in één zin kunnen, niet waarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:40 schreef Triptamine het volgende:
Van usernamen een zin maken:
Hey Bobby-B, er zit een Behangplakker aan je Reetveter
echt, mijn hersenen zoeken een hobby
gewoon je username googlenquote:
ja ik ben ook triest jeweetsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar toch verwijder je even je fobo?
láme.
Gaat nu maar weer heen richting R&P als je niks anders dan zaadposts kan maken.
Mijn hersenen werken op 25%. Ik kan ademen en dadelijk post bezorgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er moeten er wel meer dan drien in één zin kunnen, niet waar? Leuke hobby
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:40 schreef Triptamine het volgende:
Van usernamen een zin maken:
Hey Bobby-B, er zit een Behangplakker aan je Reetveter
echt, mijn hersenen zoeken een hobby
Hij snapt het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Foto's/info van jezelf plaatsten op internet is het stomste wat je kan doen.
Blijf anders nog effe tot 2 uur hier hangen, dan moet ik werken en kan ik ondertussen nog effe om je lachenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
ja ik ben ook triest jeweets![]()
post eens een foto van jou dan![]()
en als ik niet wegga ga je zeker m'n foto weer posten he?
Super originele garp ook menquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Misschien zoeken ze wel een leven
ik ga even wat leuks regelen voor julliequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Blijf anders nog effe tot 2 uur hier hangen, dan moet ik werken en kan ik ondertussen nog effe om je lachen
Niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
jordeeeh . hyves . nl is ook niet zo heel moeilijk te vinden
Vragen om een foto is iets anders dan dat je vrijwillig een foto ergens neerzet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
ja ik ben ook triest jeweets![]()
post eens een foto van jou dan![]()
en als ik niet wegga ga je zeker m'n foto weer posten he?
Anoniem ken je ook lekker eerlijk zijn.quote:
Ben ik normaal ook welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Anoniem ken je ook lekker eerlijk zijn.
Een snoepzakquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
ik ga even wat leuks regelen voor jullie
Nee hoor, je kan gerust weer verder gaan slapen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:46 schreef gers het volgende:
nog iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |