Damn nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
oeh, dan wil ik de lesbo!
Wij gaan vanavond onze duistere kanten exploreren, dus jullie hoeven niet op te blijven.
Shave & behave, kitties
Hoe laat ga je vliegen, Greys?quote:Piloten van Transavia.com leggen dinsdag van twee uur 's nachts tot vijf uur in de middag het werk neer.
Kortsluiting -> brandgevaar. Ik zou idd effe bellenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nog maar even gaan slapen. De stroom valt constant uit hier (kortsluiting). Al drie keer gebeurd vanochtend. Heel irritant en heel slecht voor de computer. Straks de huisbaas even bellen.
Naar aanleidig van jouw post ga ik net naar de website van WE, en kijk eens wat ik vind: http://www.wefashion.com/gift/quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:24 schreef kwakveense het volgende:
oh ik heb net echt heerlijk zelfbeeld bevorderend geshopt. een hele mooie fijne winterjas in petrolkleur wol van de WE (getailleerd, tot op mn heup) gekocht in maat 44en ik heb mn kuien voor t eerst in laarzen gekregen. nog geen perfect paar gevonden, toch wat strak of net te lomp allemaal, maar t past ineens net wel ipv ruim niet!
Mwah, het is gewoon irritant. Bij mijn vorige laarzen had ik dat probleem niet, omdat de achterkant wat lager is als de voorkant. Alleen het laatste stukje van hoge laarzen past net niet, ik denk dat mijn kuitspieren teveel ontwikkeld zijn (ik fiets veel). Irritantquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:35 schreef kwakveense het volgende:
@ ewelina: die van mij ook hoor! maar vroegah paste er NIKS en nu soms wel iets.
Even een vraagje: waar moet je je kuit opmeten? Ik heb namelijk wel heel smalle enkels, en ik vrees dat de laars dan te los zit bij mijn enkel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:42 schreef Lienekien het volgende:
Een tip voor de dames met flinke kuiten, maar ook voor dames met juist heel dunne kuiten: bij www.duoboots.nl kun je laarzen bestellen met variërende kuitmaten.
Maar ik waarschuw jullie wel: het kan wel verslavend zijn...
quote:Ingrediënten
1/2 a 1 ui, 3 teentjes knoflook, 500 gr. rundergehakt, italiaanse kruiden (basilicum, oregano, majoraan, peterselie, paprikapoeder), 1 laurierblaadje, sambal, 3 kleine blikjes tomatenpuree, 1 blik gepelde tomaten in stukjes, 1 pakje gezeefde tomaten, 1 pak voorgekookte lasagnevellen, olijfolie, 2 bolletjes mozzarella (of evt. 8 plakken jonge kaas), 50 gr. boter, 50 gr. bloem, 500 ml. koude melk, suiker, peper en zout.
Bereidingswijze
Voor de bolognesesaus de ui snipperen en in een grote koekenpan met wat olijfolie fruiten, halverwege de fijngesneden knoflook toevoegen. In de kleine braadpan de tomatenpuree hard verwarmen (blijf roeren, anders brandt ze aan),tot deze niet zurig meer ruikt. Het ui/knoflook/olie mengsel toevoegen. In de grote koekenpan weer wat olijfolie verwarmen en het gehakt met de kruiden, zout en peper rul bakken. Toevoegen aan het tomatenpureemengsel, gepelde tomaten en gezeefde tomaten toevoegen en op smaak brengen met sambal, suiker en evt. nog wat kruiden en een laurierblaadje toevoegen. 1/2 uur a 3 kwartier op laag vuur laten sudderen met deksel op de pan, af en toe roeren. Ondertussen de oven voorverwarmen op 180 gr. C. Voor de bechamelsaus de boter smelten (niet bruin laten worden), bloem erdoor roeren en verwarmen (schrik niet; het wordt een soort klont, maar dat komt goed!). Daarna beetje bij beetje de koude melk met een garde erdoor roeren. Laten koken en blijven roeren tot je een dikke saus hebt. Op smaak brengen met zout en peper.
In een ingevette ovenschaal 1 laag lasagnevellen leggen. Vervolgens bedekken met 1/3 van de bechamelsaus, 1/3 van de bolognesesaus en 1 in plakjes gesneden bolletje mozzarella of 4 plakken kaas. Nu weer herhalen met een laag lasagnevellen, saus en kaas, vervolgens nog zon laag maar dan zonder kaas. Afdekken met aluminium-folie en in de oven schuiven, boven het midden. Na 30 min. de folie verwijderen en nog 15 min. in de oven laten. Als het "knettert" is het klaar.
Aan mij heb je ook niet veel, want ik heb ook sinds een paar jaar soort van vliegangstquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik ben toch wel zo allemachtig nerveus voor het vliegen he, morgennacht
Ben al niet zo dol op vliegen, maar Madeira heeft de kloterigste landingsbaan in Europa. Piloten moeten er een speciale training voor hebben om er te mogen landen. Dat komt omdat de baan héél kort is en begint en eindigt in zee, is op palen gebouwdEn aan de ene kant is de hoge berg en aan de andere kant zee. Dus wanneer het vliegtuig achter de berg komt, valt ineens de wind weg en trekt ie meestal scheef en moet ie weer doorstarten. Leuke filmpjes ook van op Youtube
![]()
En als je dan weer gaat opstijgen op de terugweg, dan komt het einde heel rap in zicht en daar is de zee dan, dus dan maar hopen dat ie hem op tijd optrekt![]()
Maar verder gaat het wel hoor
De kans is groter dat je volgend jaar met jong geschopt wordt, dan dat je vliegtuig volgende week neerstort.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik ben toch wel zo allemachtig nerveus voor het vliegen he, morgennacht
Ben al niet zo dol op vliegen, maar Madeira heeft de kloterigste landingsbaan in Europa. Piloten moeten er een speciale training voor hebben om er te mogen landen. Dat komt omdat de baan héél kort is en begint en eindigt in zee, is op palen gebouwdEn aan de ene kant is de hoge berg en aan de andere kant zee. Dus wanneer het vliegtuig achter de berg komt, valt ineens de wind weg en trekt ie meestal scheef en moet ie weer doorstarten. Leuke filmpjes ook van op Youtube
![]()
En als je dan weer gaat opstijgen op de terugweg, dan komt het einde heel rap in zicht en daar is de zee dan, dus dan maar hopen dat ie hem op tijd optrekt![]()
Maar verder gaat het wel hoor
Gets! Dat ziet er idd eng uit zeg!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
Jakkie Viev, voel je je nu beter?Geen steken meer?
Ik stond wel voorover gebogen, maar niet heel erg zeg maar. Ik kon ook niet ademen want dan werden de steken echt als messen die in mijn borst staken, heel eng!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
Stond je niet een tijdje achter elkaar in elkaar gedoken, gebogen bij het bad zeg maar?
Misschien dat het daardoor is gekomen, de druk op je borst en de steken? Dat je iets afknelde omdat je in een onnatuurlijke houding stond? Of stond je gewoon rechtop?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:51 schreef Vivi het volgende:
Huuh! Dat filmpje!
Wel ff posten als je bent geland hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]Ja duim maar voor me maandagochtend vroeg, want dit komt daar dus vrij vaak voor. Met iets teveel wind proberen ze het een keer of twee en dan landen ze maar op de Canarische eilanden. Moet je daar een paar uur blijven tot de wind is gaan liggen en dan proberen ze het nog een keer op Madeira
Ik schaam me. Ik doe dramaqueen-achtig. Stop er nu echt mee![]()
Zoals je zelf al zegt: als ze het niet vertrouwen gaan ze naar een veilige plek, plus dat ze er speciaal voor getraind zijn. Komt helemaal goed dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]Ja duim maar voor me maandagochtend vroeg, want dit komt daar dus vrij vaak voor. Met iets teveel wind proberen ze het een keer of twee en dan landen ze maar op de Canarische eilanden. Moet je daar een paar uur blijven tot de wind is gaan liggen en dan proberen ze het nog een keer op Madeira
Ik schaam me. Ik doe dramaqueen-achtig. Stop er nu echt mee![]()
Gister zagen mijn vriend en ik wel een geniale flauwe grap van haar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We vonden 'm hilarisch.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik wás allergisch voor haarquote:
Kwak, ga nou gewoon dat concert kijken. Daar zal je van genieten, niet van de afwas. Afwassen is kut en jij moet opgevrolijkt worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:40 schreef kwakveense het volgende:
ik moet morgen ochtend om 8 uur weg, en ik moet nu toch echt eens gaan opruimen zodat ik kan gaan inpakken... maar ik kan me er niet toe zetten. bah wat stom.
heb mn presentatie niet eens meer getimed of geoefend. denk dat ik dat morgen in t hotel maar ga doen. neem wel markers mee om nog te krassen enzo... ugh.
ik was zo blij vandaag, maar vanavond voel ik me ineens heel alleen. ik wilde t prinsengracht concert kijken, maar daar is hij heen en ik werd helemaal verdreitig toen k t in de tv gids zag staan. bah. ik ga maar afwassen ofzo want ik zit hier toch alleen maar te zeiken.
kusje!
Ik heb 'r weleens ontmoet en ze was tegen mij helemaal niet aardig terwijl ze zo'n beetje in meneer C. z'n poezelige kontje kroop. Wat ze niet wist is dat meneer C. niet alleen allergisch voor haar is, maar ook een diepe, diepe haat voor haar koestertquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wás allergisch voor haar
Maar ze heeft ook heel mooie dingen, zoals dat Zuid-Afrikaanse liedje enzo
Kwak, kop op. Afwassen om jezelf op te vrolijken lijkt mij nou niet bepaald jolly...
Aaah bah, daar heb ik zo'n hekel aan. Daar kun je vaak aan zien hoe mensen zijn: niet hoe ze zijn tegen gelijken/meerderen, maar tegen 'ondergeschikten' (in dit geval: niet beroemd).quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb 'r weleens ontmoet en ze was tegen mij helemaal niet aardig terwijl ze zo'n beetje in meneer C. z'n poezelige kontje kroop. Wat ze niet wist is dat meneer C. niet alleen allergisch voor haar is, maar ook een diepe, diepe haat voor haar koestertDus halverwege het gesprek draaide hij zich om en liep weg. En dan had ze nog geluk, want hij mag dan ook nog weleens Reve citeren.
(Weet je wat ze bij jou moesten doen??? Ze moesten bij jou een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden!)
Viev, al nieuws van je hart??
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Kijken jullie nu ook op Ned 3 naar de Avond van de Smaak trouwens?
Mijn mannetje zit in die handel ( hij schrijft software ); de goedkoopste oplossing ben je incl installatie en dreambox ongeveer 250,- kwijt voor dr ontvanger ( de dreambox ) , per jaar 75 abbo ( heb je wel een shitload aan channels, zelfs hawai en iranquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:39 schreef Vivi het volgende:
SHE, welke satelietdinges heb jij? Ik wil namelijk óók sateliet, en wel met HBO! En Medical Discovery Channel![]()
.
Verder ben ik stom geweest, ik heb eindelijk alle leuke laarzen die er in het gat Zeist te krijgen zijn, bedacht ik me dat ik vanmiddag maar es in Utrecht ging rondneuzen...nu moet ik nóg zo'n 14 paar aanschaffen...*schraap*
Wel lekker Wok to Go gehaald.
Greys, muts! Herkenbaar hoor, maarreh, niet zo slim he, om rampenfilmpjes op Youtube te gaan zoeken...ik ben ook een scheiterd qua vliegen, met 23 weken zwangerschap naar Bonaire gevlogen en dat was dus de eerste keer dat ik me niet kon platslikken, en ja hoor, de ergste turbulentie ever...zelfs het door de stewardess gebrachte troostobject in de vorm van een Nijntje als piloot-slab bracht geen soelaas tegen de totale hysterie.
Ook ben ik eens aan de dood ontsnapt toen ik op mijn 20e terugkwam uit de States, en de terugreis aangenaam doorbracht luisterend naar de verhalen van een Australische crocodile wrestler, type Dundee met haaietand en al om zijn nek (wrs nog zelf getrokken ook), toen er opeens een verdacht ge"klonk"opsteeg vanuit het ruim. Ik besteedde er niet zo veel aandacht aan maar Steve Irwin's onechte broer trok bleek weg onder zijn gelooide velletje, nu, als zo'n type ineens verander in een pipsneusje weet je dat er echt iets aan de hand is...toen de gezagvoerder ook nog declameerde door de intercom dat er geen reden was tot paniek brak de hysterie natuurlijk helemaal uit. Enniehoe, na wat (wat leek als) uren gecirkel en nog meer geklonk was het probleem blijbaar verhlolpen; het landingsgestel bleek vastgezeten te hebben ofzo.
Maar goed, ik ben geen vliegfan dus, alleen ik weiger de angst mijn leven te laten bepalen.
Daarnet schrok ik trouwens wel echt erg, ik stond de smurf te badderen en ineens echt heftig pijnlijke steken in de borst, niet kunnen inademen etc....heb de HAP maar even gebeld. Als het goed is belt ze zo terug na overleg met de huisarts. Nare gewaarwording.
quote:
Thanks beeb! En het is nu even kut, dat snap ik heel goed, maar waar een deur dichtgaat gaat ergens anders een raampje open; jij moet gewoon vrijgezel zijn voor die fantastische vent waar je straks helemaal head over heels van wordt, en mooier nog, hij ook op jou! Verheug je daar maar vast op, die spannende beginperiode die straks weer komtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:00 schreef kwakveense het volgende:
@ cinnamongirl: t is geen vakantie, k ga naar een congres, met als doel daar mijn onderzoek te presenteren. t is doodeng, maar gelukkig ben ik al in t begin aan de beurt en kan ik daarna intellectueel relaxen ofzo
ik zet zo lekker een cd hard aan en ik ga dingen weggooien, en opruimen, en dan inpakken.
Greys, veel plezier op vakantie. Anders stort ik morgen wel neer dan zijn de statistieken nog beter voor jou
Vivi: hoop dat je er geen last meer van hebt...
Ik heb al digitenne, ik veracht kabelquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:22 schreef SHE het volgende:
Oh en daarmee vervalt je kabel aansluiting he? Want die moet je dan lekker opzeggen.
Fijn! Hoop voor je dat je er geen last meer van hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:45 schreef Vivi het volgende:
De huisarts heeft teruggebeld; wrs was het gewoon stress; een verkrampte spier ofzo. Ik ga volgende week wel even naar de HAP.
Checkt allen dan ook eens:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:49 schreef Vivi het volgende:
Oh en als je je echt beter wilt voelen .. http://biffjohansson.hyves.nl/
Ik zag ook ineens een zwartwit gedoe over de Bismarck oidquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
O now well, dat was dus al voorbij voordat ik zat.![]()
Biff is leuk, hij heeft zelfs een hele familie op Hyves, zijn "zus" is ook hilarisch. Hij schrijft alleen wel erg veel blogs, voor iemand die niet tussen de klamme lappen vandaan beweert te komenquote:O dat fotootje bij Biff!! Ik wil ook zijn vriendje zijn. Hebben jullie al geld gestort voor de actie van het dierenasiel????
[ afbeelding ]
't is echt een snoepie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:00 schreef conleche het volgende:
Ik wil dat hondje gelukkig maken!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Vivi het volgende:
Ik zie die hond zijn piemel. Er zit een kwastje aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |