abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61051294

Het vorige deel: #214

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

[ Bericht 2% gewijzigd door Ewelina op 22-08-2008 21:53:02 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61051319
fipo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:52:18 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61051466
sepo.
Niet meer actief op Fok!
pi_61051540
trespo
pi_61052262
tvp, heb niks zinnigs te melden
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:21:04 #6
163650 Greys
pi_61052453
Dan doe ik de quapo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:44:52 #7
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61053198
oeh, dan wil ik de lesbo!

Wij gaan vanavond onze duistere kanten exploreren, dus jullie hoeven niet op te blijven.
Shave & behave, kitties
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:49:13 #8
163650 Greys
pi_61053315
Duistere kanten! Weer iets met kristallen enzo? Oh nee, dat waren de lieve kanten juist he?

Have fun en laat dat behaven maar gewoon zitten vanavond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61053342
Dat klinkt heel wat spannender dan mijn avond op de bank met een wijntje. Maar het is wél goede wijn.
pi_61053456
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
oeh, dan wil ik de lesbo!

Wij gaan vanavond onze duistere kanten exploreren, dus jullie hoeven niet op te blijven.
Shave & behave, kitties
Damn nu ben ik nieuwsgierig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:04:38 #11
163650 Greys
pi_61053700
Waarschijnlijk gaan ze gewoon elkaars negatieve eigenschappen benoemen en opschrijven om wat kansberekening voor het nageslacht te doen enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:12:49 #12
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61055384
Goedenacht, truste! Weer uit eten geweest en me keurig gedragen, vind ik zelf.
Slaap lekker/verken je donkere plekjes/die van een ander.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:59:36 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61057964
oh oh ohhhh wat heb ik toch een fijne vriendinnetjes!

ik zat al in joggingpak op de bank toen ik werd gesmst door het kwartet (strijkkwartet) waar vriendinnetjes van me in spelen, hoe t met me ging, en of ik kwam meedrinken op de grote markt in den haag. en midden in mijn "ik ga zo slapen" sms dacht ik: JAAAA! dus even gebeld en me omgekleed en toen heb ik lekker de bloemetjes buiten gezet

en nu voel ikme fijn, na hun honderd opmerkingen over hoe goed ik er uit zag en alle knuffels. ze zijn fijn. en lief. kusjekroel enzo.

zzzzz kwak moet slapie
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 08:00:08 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61058804
http://nu.nl/news/1712838(...)enden_reizigers.html
quote:
Piloten van Transavia.com leggen dinsdag van twee uur 's nachts tot vijf uur in de middag het werk neer.
Hoe laat ga je vliegen, Greys?

Teveel gesnoept gisteren (ik ben een sucker voor die gepofte, gekleurde rijstsnoepjes), dus weer drie ons zwaarder vandaag, maar dat zijn we morgen ook wel weer kwijt .
Nu even heerlijke yoghurt/kwark eten .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:08:03 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61059616
Hoi .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:26:20 #16
163650 Greys
pi_61059815
Fijn Kwakkie, dat je het leuk hebt gehad!!! Zulke vriendinnen zijn goud waard!

Viking, we vliegen maandagochtend om 06.45 uur, dus als het goed is hebben we er geen last van! *duim*

Hai Viev!

Hoe zou het met de duistere kanten van SHE gaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:28:49 #17
163650 Greys
pi_61059847
Ben overigens wel benieuwd wat er gaat gebeuren met al die mensen die in die stakingstijd op vakantie zouden gaan... Die wachten maar een dag ofzo? Lijkt me echt klote zeg, heb je je zo op je vakantie verheugd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:13:42 #18
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61060501
mogguh! kleine kater hier. beuh. hoofd. gauw een pilletje en een boterham erin. en veeeeeeeel water.

oh en de weegschaal was lief! 80,7!! dan ben ik nu meer dan 15 kg afgevallen officieel, jeeeej! (zal ook wel de alcohol zijn, maar als ik volgende week alsnog zoiets weeg dan ben ik heul blijde)

nu gauw klusjes doen...veel klusjes doen, voor morgen, want dan vlieg ik voor n weekje naar duitsland.

doeii
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:13:50 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61060504
Ik ben nog maar even gaan slapen. De stroom valt constant uit hier (kortsluiting). Al drie keer gebeurd vanochtend. Heel irritant en heel slecht voor de computer. Zit nu dus maar op de laptop, want daar zit een accu in, dus als de stroom dan uitvalt, gaat de laptop niet meteen uit. Straks de huisbaas even bellen.
Niet meer actief op Fok!
pi_61061510
Pffbraquetvp
Springfield's looking pretty dusty today
pi_61061865
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nog maar even gaan slapen. De stroom valt constant uit hier (kortsluiting). Al drie keer gebeurd vanochtend. Heel irritant en heel slecht voor de computer. Straks de huisbaas even bellen.
Kortsluiting -> brandgevaar. Ik zou idd effe bellen
Hoe gaat het met de banenjacht?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:47:24 #22
331 Merel
Be here now.
pi_61061915
tvp

*brak*
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:00:33 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61062156
Lieve vriendinnen heb je Kwak. En Greys, ik duim voor je dat ze niet een dag eerder het werk neerleggen.

*Tinkepink is heel nieuwsgierig naar de exploratie van de duistere kanten van SHE
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:14:06 #24
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61062395
tieviepie
Prrrrr
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:17:51 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61062484
Goedemorgen meisjes

En ik vertel niks! What happends at SHE, stays at SHE
Ik heb wel een hele leuke avond gehad en we moeten er nu nog vreselijk om lachen

Ik ga wat aantrekken, ontbijt scoren en een lekker lounge outfitje halen voor vanavond. Ik kom de bank NIET af vandaag.
Vanavond maak ik een lekker ossenhaasje met balsamico-stroop, haricot verts en zoete champignonnetjes.
pi_61063644
Nah, hier geen duistere kanten ontdekt wél laaaaaaat naar bed gegaan en laat opgestaan.
Uitgebreid ontbeten met een eitje, gegrilde kipfilet (met Mayonnaise de Dijon ) volkoren cracottes en sap van blauwe bessen/sinaasappel.
Twee uur met de honden gelopen en nu aan een cappucino.
Vanavond maak ik een salade van rucola, tomaatjes en basilicum, allemaal uit eigen tuin. Daarbij gegrilde oesterzwammen en paprika, laatste ook uit eigen tuin (nou ja, uit het kasje). Voor mijn mijnheer maak ik er risotto bij.
De rijstdagen verplaats ik naar morgen en maandag, dat komt me beter uit.

Oh en het goede nieuws: broek maat 38 gaat gewoon weer dicht. Nog wel met een vetje over de rand, maar toch... het gaat goed!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:19:05 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61063830
Ik sta een beetje stil qua gewicht. Nadat ik vorige week en de week ervoor een paar keer op 63 kilo zat, gaf de weegschaal gisteravond ineens 65 kg aan. Snap er helemaal niets van! Ik ben de hele week nog niet boven de 1600 kcal uitgekomen, sport 3 keer per week een uur en laat de koolhydraten zoveel mogelijk staan. Wat gaat hier fout?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:51:54 #28
331 Merel
Be here now.
pi_61065581
Geen idee Tink, misschien gewoon vocht vasthouden ofzo?

Hondsdraf, 't lijkt me zo leuk om een tuin te hebben waar je je eigen eten uit kunt halen! Tot vorig jaar had ik een stadstuintje met aardbeien enzo, heerlijk

Ik heb net m'n ontbijtje op Maar ik lag dan ook pas half zes in bed. Drie cocktails gedronken, daarna de rest van de nacht aan de cola gegaan. De brakheid van vanochtend was dus vooral vermoeidheid, geen kater.

Had gisteravond het idee dat er met grote zwarte marker "GRATIS AF TE HALEN: SEKS" op m'n voorhoofd stond ofzo, ik werd helemaal gek van die mannen Openingzinnen van "Kom je hier vaker?" tot "Mag ik aan je borsten voelen?" Niks mee gedaan, maar goed voor je ego. Dat zal vast door die één-komma-nog-wat kilo komen die ik inmiddels afgevallen ben

Oh en Kwak, rot dat het voorbij is, maar fijn dat het op deze manier uiteindelijk toch een mooie herinnering voor je kan worden omdat je het hebt afgesloten op een manier waar je je goed bij voelt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:59:24 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61065715
Er komt een periode dat je zonder gene die tekst met een permanent marker op je voorhoofd krabbelt, Merel.

Dus geniet er maar even van

@ HD: Heb je veel tuin? Ik word helemaal jaloers van je groentjes uut eigen grund!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:24:07 #30
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61066098
oh ik heb net echt heerlijk zelfbeeld bevorderend geshopt. een hele mooie fijne winterjas in petrolkleur wol van de WE (getailleerd, tot op mn heup) gekocht in maat 44 en ik heb mn kuien voor t eerst in laarzen gekregen. nog geen perfect paar gevonden, toch wat strak of net te lomp allemaal, maar t past ineens net wel ipv ruim niet!
pi_61066288
Merel en SHE: ja, eten van eigen grond is echt hartstikke leuk! Heb een redelijk grote tuin + plat dak met daarop een kleine kas. Het is pas mijn derde zomer dat ik eetbare planten kweek (dus in het vroege voorjaar zaaien, dan verspenen, verpotten etc.) maar ben er helemaal verslingerd aan.

Dit jaar, ondanks wat weing zon, heel veel courgettes, tomaten, paprika en pepertjes. Verder pluksla, rucola, en little gem, paksoi, uien en knoflook. Een paar komkommers en een paar aubergines maar die blijven erg klein. Heel veel kruiden zoals thijm, rozemarijn, salie, munt, basilicum, oregano, peterselie, bieslook, koriander etc..

Wat niet zo goed gaat is fruit. De vogel vreten de frambozen, bramen en vlierbessen op. Moet eigenlijk iets met netten doen, maar ik vind het eigenlijk wel leuk, die snoepende merels en lijsters...
Druif en vijg zitten wel vol met vrucht maar hebben nog wat zon nodig. Aardbeien (in potten en bakken op het dak) doen het wel goed.

Volgend jaar ga ik nog een stukje siertuin (nou ja, is nu een wildernis) ontginnen om ook bonen en broccili te telen.
Buiten dat het lekker is (en onbespoten) vind ik voedselplanten prachtig. De grote gele bloemen van de courgette, het prachtige blad van de aubergine, de bloemschermen van dille.

Nou ja, kan er dus echt uren over ouwehoeren...
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:39:31 #32
331 Merel
Be here now.
pi_61066356
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:24 schreef kwakveense het volgende:
oh ik heb net echt heerlijk zelfbeeld bevorderend geshopt. een hele mooie fijne winterjas in petrolkleur wol van de WE (getailleerd, tot op mn heup) gekocht in maat 44 en ik heb mn kuien voor t eerst in laarzen gekregen. nog geen perfect paar gevonden, toch wat strak of net te lomp allemaal, maar t past ineens net wel ipv ruim niet!
Naar aanleidig van jouw post ga ik net naar de website van WE, en kijk eens wat ik vind: http://www.wefashion.com/gift/

Heb je daar gebruik van gemaakt? Zo niet, terug naar de winkel en korting regelen

[edit]
Oh wacht, die actie gaat pas over een paar dagen in... In dat geval, bonnetjes nog niet eruit knippen, jas over een week terugbrengen, en dan gewoon opnieuw kopen met korting!
pi_61066919
Kwak, fijn dat je shoppingtrip geslaagd was! Ikzelf ben wat minder goed geslaagd: mijn kuiten zijn allemaal te dik voor laarzen Bah

Ik heb wel heel mooie halfhoge laarsjes gezien bij River Island; zwart leer, met heel hoge hak Maar niet gekocht, want ik vind ze nogal duur (130 euro). Nog even over nadenken

Wel 2 paar mooie schoentjes gescoord bij de Bijenkorf voor maar E60,-. Normaal kostten ze allebei ruim E100,-
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:35:04 #34
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61067348
@ ewelina: die van mij ook hoor! maar vroegah paste er NIKS en nu soms wel iets.

@ merel: die ga ik dan wel gebruiken voor een volgende aankoop. mooie broek of een shirt ofzo... dit was de laatste in mijn maat dus durf m niet terug te brengen en te gokken. bovendien ben k niet zo gehaaid....
pi_61067418
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:35 schreef kwakveense het volgende:
@ ewelina: die van mij ook hoor! maar vroegah paste er NIKS en nu soms wel iets.

Mwah, het is gewoon irritant. Bij mijn vorige laarzen had ik dat probleem niet, omdat de achterkant wat lager is als de voorkant. Alleen het laatste stukje van hoge laarzen past net niet, ik denk dat mijn kuitspieren teveel ontwikkeld zijn (ik fiets veel). Irritant
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:42:48 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61067475
Een tip voor de dames met flinke kuiten, maar ook voor dames met juist heel dunne kuiten: bij www.duoboots.nl kun je laarzen bestellen met variërende kuitmaten.

Maar ik waarschuw jullie wel: het kan wel verslavend zijn...
The love you take is equal to the love you make.
pi_61067614
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:42 schreef Lienekien het volgende:
Een tip voor de dames met flinke kuiten, maar ook voor dames met juist heel dunne kuiten: bij www.duoboots.nl kun je laarzen bestellen met variërende kuitmaten.

Maar ik waarschuw jullie wel: het kan wel verslavend zijn...
Even een vraagje: waar moet je je kuit opmeten? Ik heb namelijk wel heel smalle enkels, en ik vrees dat de laars dan te los zit bij mijn enkel.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:00:25 #38
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61067776
oeh maar ze zijn zo duur! ik vind t ook altijd zo moeilijk om met laarzen te zien of ik ze mooi vind als ik ze niet aan heb. en of ik er op kan lopen ook... kan niet goed op hakken overweg...
pi_61068737
Net heerlijke lasagna gemaakt. Is niet echt een slank recept maar ik heb maar een kleine portie op. Dit is wel zó lekker, je wilt nóóit meer aan de Honig/Knorr hierna. Dat deed ik toch al niet, maar toch.
quote:
Ingrediënten

1/2 a 1 ui, 3 teentjes knoflook, 500 gr. rundergehakt, italiaanse kruiden (basilicum, oregano, majoraan, peterselie, paprikapoeder), 1 laurierblaadje, sambal, 3 kleine blikjes tomatenpuree, 1 blik gepelde tomaten in stukjes, 1 pakje gezeefde tomaten, 1 pak voorgekookte lasagnevellen, olijfolie, 2 bolletjes mozzarella (of evt. 8 plakken jonge kaas), 50 gr. boter, 50 gr. bloem, 500 ml. koude melk, suiker, peper en zout.
Bereidingswijze

Voor de bolognesesaus de ui snipperen en in een grote koekenpan met wat olijfolie fruiten, halverwege de fijngesneden knoflook toevoegen. In de kleine braadpan de tomatenpuree hard verwarmen (blijf roeren, anders brandt ze aan),tot deze niet zurig meer ruikt. Het ui/knoflook/olie mengsel toevoegen. In de grote koekenpan weer wat olijfolie verwarmen en het gehakt met de kruiden, zout en peper rul bakken. Toevoegen aan het tomatenpureemengsel, gepelde tomaten en gezeefde tomaten toevoegen en op smaak brengen met sambal, suiker en evt. nog wat kruiden en een laurierblaadje toevoegen. 1/2 uur a 3 kwartier op laag vuur laten sudderen met deksel op de pan, af en toe roeren. Ondertussen de oven voorverwarmen op 180 gr. C. Voor de bechamelsaus de boter smelten (niet bruin laten worden), bloem erdoor roeren en verwarmen (schrik niet; het wordt een soort klont, maar dat komt goed!). Daarna beetje bij beetje de koude melk met een garde erdoor roeren. Laten koken en blijven roeren tot je een dikke saus hebt. Op smaak brengen met zout en peper.
In een ingevette ovenschaal 1 laag lasagnevellen leggen. Vervolgens bedekken met 1/3 van de bechamelsaus, 1/3 van de bolognesesaus en 1 in plakjes gesneden bolletje mozzarella of 4 plakken kaas. Nu weer herhalen met een laag lasagnevellen, saus en kaas, vervolgens nog zon laag maar dan zonder kaas. Afdekken met aluminium-folie en in de oven schuiven, boven het midden. Na 30 min. de folie verwijderen en nog 15 min. in de oven laten. Als het "knettert" is het klaar.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:04:09 #40
163650 Greys
pi_61069172
Ik ben toch wel zo allemachtig nerveus voor het vliegen he, morgennacht
Ben al niet zo dol op vliegen, maar Madeira heeft de kloterigste landingsbaan in Europa. Piloten moeten er een speciale training voor hebben om er te mogen landen. Dat komt omdat de baan héél kort is en begint en eindigt in zee, is op palen gebouwd En aan de ene kant is de hoge berg en aan de andere kant zee. Dus wanneer het vliegtuig achter de berg komt, valt ineens de wind weg en trekt ie meestal scheef en moet ie weer doorstarten. Leuke filmpjes ook van op Youtube
En als je dan weer gaat opstijgen op de terugweg, dan komt het einde heel rap in zicht en daar is de zee dan, dus dan maar hopen dat ie hem op tijd optrekt

Maar verder gaat het wel hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61069500
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Ben al niet zo dol op vliegen, maar Madeira heeft de kloterigste landingsbaan in Europa. Piloten moeten er een speciale training voor hebben om er te mogen landen. Dat komt omdat de baan héél kort is en begint en eindigt in zee, is op palen gebouwd En aan de ene kant is de hoge berg en aan de andere kant zee. Dus wanneer het vliegtuig achter de berg komt, valt ineens de wind weg en trekt ie meestal scheef en moet ie weer doorstarten. Leuke filmpjes ook van op Youtube
En als je dan weer gaat opstijgen op de terugweg, dan komt het einde heel rap in zicht en daar is de zee dan, dus dan maar hopen dat ie hem op tijd optrekt

Aan mij heb je ook niet veel, want ik heb ook sinds een paar jaar soort van vliegangst Vroeger vond ik het haske leuk, maar heb een keer doorstart meegemaakt en sindsdien schijt ik peultjes...

However: de kans dat het nu misgaat is wel heel klein gezien het feit dat in dezelfde contreien het ook al raak was van de week. En door die speciale Madeira-training zijn het vast heel bekwame piloten!!
pi_61069633
Ik eet vanavond alleen en had geen zin om te koken dus heb gemaakt:

Salade van: witlof, cherrytomaatjes, rode ui, spinazie met daarbij 2 halfzachtgekookte eitjes met een plens satehsaus erover en verse koriander.

Heb ook al 12 parkeerwachterdropjes op dus het gaat goed!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:23:46 #43
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61069722
Flikker die boswachterdroppies eens weg Co!!

Hier nog steeds de ossenhaas met balsamico-stroop, de verse geblancheerde haricot verts die ik ipv ontbijtspek maar met panchetta ga lastig vallen.
Manlief wilde zelfgemaakte frietjes erbij..*zucht* Alles voor het zaad he?

Anyhow, huis is aan kant, zo mezelf nog even opleuken en dan de keuken in. Vanavond random films kijken, met dank aan onze 800 kanalen tellende sateliet thingie. In praktijk betekent dat dat hij zapt en ik slaap
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:26:18 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61069804
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Greys het volgende:

De kans is groter dat je volgend jaar met jong geschopt wordt, dan dat je vliegtuig volgende week neerstort.

Niet de voorpret laten verpesten door irreeele angsten he Greysie?
pi_61069972
Greys, het vliegtuig is een stuk veiliger dan de auto! Niet jezelf gek maken hé?

Net gegeten, kip met rijst en wokgroente. Was lekker
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:33:03 #46
163650 Greys
pi_61069999
SHE, ik zal het proberen
Doe in elk geval onder mijn kleren vast mijn tofste bikini aan als ik morgennacht instap, zodat ik in elk geval fabulous het water inlazer als het gebeurt

Oh enneh... alles voor het zaad

Co, ik heb juist zoiets van... op Madeira is het nog nooit ECHT enorm mis gegaan, dus dan zal je nu net zien dat..... Maar ik ga nu ophouden met me aanstellen. Kga vanavond nog even onder de zonnebank, nog even de bikinilijn checken, nog 1 keer de epilator over de beentjes en dan de koffer maar eens inpakken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:34:24 #47
163650 Greys
pi_61070035
Ewelina, dat zei Heer G vanavond ook, van die auto.
Hij zat vorig jaar bij het opstijgen vanaf Madeira ook nerveus te grinniken toen hij het einde van de baan rap in zicht zag komen, maar hij kan zich er zogenaamd niets van herinneren hoe eng het was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:39:44 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61070174
SHE, welke satelietdinges heb jij? Ik wil namelijk óók sateliet, en wel met HBO! En Medical Discovery Channel .

Verder ben ik stom geweest, ik heb eindelijk alle leuke laarzen die er in het gat Zeist te krijgen zijn, bedacht ik me dat ik vanmiddag maar es in Utrecht ging rondneuzen...nu moet ik nóg zo'n 14 paar aanschaffen...*schraap*

Wel lekker Wok to Go gehaald .

Greys, muts! Herkenbaar hoor, maarreh, niet zo slim he, om rampenfilmpjes op Youtube te gaan zoeken...ik ben ook een scheiterd qua vliegen, met 23 weken zwangerschap naar Bonaire gevlogen en dat was dus de eerste keer dat ik me niet kon platslikken, en ja hoor, de ergste turbulentie ever...zelfs het door de stewardess gebrachte troostobject in de vorm van een Nijntje als piloot-slab bracht geen soelaas tegen de totale hysterie.

Ook ben ik eens aan de dood ontsnapt toen ik op mijn 20e terugkwam uit de States, en de terugreis aangenaam doorbracht luisterend naar de verhalen van een Australische crocodile wrestler, type Dundee met haaietand en al om zijn nek (wrs nog zelf getrokken ook), toen er opeens een verdacht ge"klonk"opsteeg vanuit het ruim. Ik besteedde er niet zo veel aandacht aan maar Steve Irwin's onechte broer trok bleek weg onder zijn gelooide velletje, nu, als zo'n type ineens verander in een pipsneusje weet je dat er echt iets aan de hand is...toen de gezagvoerder ook nog declameerde door de intercom dat er geen reden was tot paniek brak de hysterie natuurlijk helemaal uit. Enniehoe, na wat (wat leek als) uren gecirkel en nog meer geklonk was het probleem blijbaar verhlolpen; het landingsgestel bleek vastgezeten te hebben ofzo .

Maar goed, ik ben geen vliegfan dus, alleen ik weiger de angst mijn leven te laten bepalen .

Daarnet schrok ik trouwens wel echt erg, ik stond de smurf te badderen en ineens echt heftig pijnlijke steken in de borst, niet kunnen inademen etc....heb de HAP maar even gebeld. Als het goed is belt ze zo terug na overleg met de huisarts. Nare gewaarwording.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:41:38 #49
163650 Greys
pi_61070223
Hier na hou ik er over op hoor Maar wilde nog even de landingsbaan showen:

En kijk...

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:42:55 #50
163650 Greys
pi_61070263
Jakkie Viev, voel je je nu beter? Geen steken meer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:44:21 #51
163650 Greys
pi_61070288
Oh en dat stuk dat ze op die palen hebben gebouwd was er eerst niet eens he? Toen was daar ook zee!
Dat is pas in 2001 er aan geplakt. Daarvoor was het helemaal niet te doen om er te landen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:49:08 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61070419
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:42 schreef Greys het volgende:
Jakkie Viev, voel je je nu beter? Geen steken meer?
Gets! Dat ziet er idd eng uit zeg!

Nee, de steken zijn nu weg, ik was wel ff echt heel bang, ik ben alleen nu en met die kleine die in bad zat net...ik zag mezelf al dood op de grond liggen en hem verzuipen in de badkuip Die assistente vroeg of ik ooit last heb gehad van hyperventilatie, maar dat is niet zo. Nou ja, ik wacht wel ff af wat de huisarts zegt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:51:08 #53
163650 Greys
pi_61070476
Stond je niet een tijdje achter elkaar in elkaar gedoken, gebogen bij het bad zeg maar?
Misschien dat het daardoor is gekomen, de druk op je borst en de steken? Dat je iets afknelde omdat je in een onnatuurlijke houding stond? Of stond je gewoon rechtop?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:51:21 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61070480
Huuh! Dat filmpje!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:52:29 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61070518
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:51 schreef Greys het volgende:
Stond je niet een tijdje achter elkaar in elkaar gedoken, gebogen bij het bad zeg maar?
Misschien dat het daardoor is gekomen, de druk op je borst en de steken? Dat je iets afknelde omdat je in een onnatuurlijke houding stond? Of stond je gewoon rechtop?
Ik stond wel voorover gebogen, maar niet heel erg zeg maar. Ik kon ook niet ademen want dan werden de steken echt als messen die in mijn borst staken, heel eng!

En meneer Vivi neemt dan natuurlijk zijn telefoon niet op he... .
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:54:01 #56
163650 Greys
pi_61070549
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:51 schreef Vivi het volgende:
Huuh! Dat filmpje!
Ja duim maar voor me maandagochtend vroeg, want dit komt daar dus vrij vaak voor. Met iets teveel wind proberen ze het een keer of twee en dan landen ze maar op de Canarische eilanden. Moet je daar een paar uur blijven tot de wind is gaan liggen en dan proberen ze het nog een keer op Madeira

Ik schaam me. Ik doe dramaqueen-achtig. Stop er nu echt mee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:58:09 #57
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61070651
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja duim maar voor me maandagochtend vroeg, want dit komt daar dus vrij vaak voor. Met iets teveel wind proberen ze het een keer of twee en dan landen ze maar op de Canarische eilanden. Moet je daar een paar uur blijven tot de wind is gaan liggen en dan proberen ze het nog een keer op Madeira

Wel ff posten als je bent geland he .
pi_61070680
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Zoals je zelf al zegt: als ze het niet vertrouwen gaan ze naar een veilige plek, plus dat ze er speciaal voor getraind zijn. Komt helemaal goed dus

Knuff niet meer stressen (tenzij je het gebruikt als excuus om je lief extra goed vast te houden en te knuffelen )
pi_61070834
Vivi, hopelijk is het niks ernstig.

Ik zie het al, ik moet een keer naar Madeira. Geweldig juist
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:22:26 #60
163650 Greys
pi_61071293
Zometeen Karin Bloemen op Ned 1
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61071708
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:22 schreef Greys het volgende:
Zometeen Karin Bloemen op Ned 1
Ik ben allergisch voor haar
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:40:54 #62
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61071818
ik moet morgen ochtend om 8 uur weg, en ik moet nu toch echt eens gaan opruimen zodat ik kan gaan inpakken... maar ik kan me er niet toe zetten. bah wat stom.

heb mn presentatie niet eens meer getimed of geoefend. denk dat ik dat morgen in t hotel maar ga doen. neem wel markers mee om nog te krassen enzo... ugh.

ik was zo blij vandaag, maar vanavond voel ik me ineens heel alleen. ik wilde t prinsengracht concert kijken, maar daar is hij heen en ik werd helemaal verdreitig toen k t in de tv gids zag staan. bah. ik ga maar afwassen ofzo want ik zit hier toch alleen maar te zeiken.

kusje!
pi_61071974
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Gister zagen mijn vriend en ik wel een geniale flauwe grap van haar:

"Wat moet een vrouw eerst uitzetten om de man in bed te krijgen?"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We vonden 'm hilarisch.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:47:07 #64
163650 Greys
pi_61071982
quote:

[..]

Ik wás allergisch voor haar
Maar ze heeft ook heel mooie dingen, zoals dat Zuid-Afrikaanse liedje enzo

Kwak, kop op. Afwassen om jezelf op te vrolijken lijkt mij nou niet bepaald jolly...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61072010
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:40 schreef kwakveense het volgende:
ik moet morgen ochtend om 8 uur weg, en ik moet nu toch echt eens gaan opruimen zodat ik kan gaan inpakken... maar ik kan me er niet toe zetten. bah wat stom.

heb mn presentatie niet eens meer getimed of geoefend. denk dat ik dat morgen in t hotel maar ga doen. neem wel markers mee om nog te krassen enzo... ugh.

ik was zo blij vandaag, maar vanavond voel ik me ineens heel alleen. ik wilde t prinsengracht concert kijken, maar daar is hij heen en ik werd helemaal verdreitig toen k t in de tv gids zag staan. bah. ik ga maar afwassen ofzo want ik zit hier toch alleen maar te zeiken.

kusje!
Kwak, ga nou gewoon dat concert kijken. Daar zal je van genieten, niet van de afwas. Afwassen is kut en jij moet opgevrolijkt worden.

Desnoods zet je gewoon een leuke cd op en ga dansen in de kamer. Werkt bij mij altijd gegarandeerd.
pi_61072122
@Kwakveense: wat ook helpt is drank en een seizoen Lost of Grey's Anatomy kijken in bed
Moet je een presentatie houden op vakantie? Ik heb denk ik wat gemist.

Succes morgen met vliegen, Greys. Denk aan de statistieken

@Vivi, klinkt eng, ik had dat een paar weken geleden ook. Het ging net zo snel weer weg als dat het opkwam, daarna nooit meer last van gehad.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:00:25 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61072319
@ cinnamongirl: t is geen vakantie, k ga naar een congres, met als doel daar mijn onderzoek te presenteren. t is doodeng, maar gelukkig ben ik al in t begin aan de beurt en kan ik daarna intellectueel relaxen ofzo

ik zet zo lekker een cd hard aan en ik ga dingen weggooien, en opruimen, en dan inpakken.

Greys, veel plezier op vakantie. Anders stort ik morgen wel neer dan zijn de statistieken nog beter voor jou

Vivi: hoop dat je er geen last meer van hebt...
pi_61072526
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wás allergisch voor haar
Maar ze heeft ook heel mooie dingen, zoals dat Zuid-Afrikaanse liedje enzo

Kwak, kop op. Afwassen om jezelf op te vrolijken lijkt mij nou niet bepaald jolly...
Ik heb 'r weleens ontmoet en ze was tegen mij helemaal niet aardig terwijl ze zo'n beetje in meneer C. z'n poezelige kontje kroop. Wat ze niet wist is dat meneer C. niet alleen allergisch voor haar is, maar ook een diepe, diepe haat voor haar koestert Dus halverwege het gesprek draaide hij zich om en liep weg. En dan had ze nog geluk, want hij mag dan ook nog weleens Reve citeren.

(Weet je wat ze bij jou moesten doen??? Ze moesten bij jou een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden!)

Viev, al nieuws van je hart??
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:10:40 #69
163650 Greys
pi_61072604
Een brandende poppenwagen je kutwerk inrijden!
Ik kan me dat helemaal niet bij Heer C voorstellen, dat hij zoiets zou zeggen

Heb Heer G trouwens nog aangeraden een Feyenoord shirt te kopen om zijn hooligan look (met die geschoren kop) te completeren, maar dat was niet de bedoeling. Thank God
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61072748
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb 'r weleens ontmoet en ze was tegen mij helemaal niet aardig terwijl ze zo'n beetje in meneer C. z'n poezelige kontje kroop. Wat ze niet wist is dat meneer C. niet alleen allergisch voor haar is, maar ook een diepe, diepe haat voor haar koestert Dus halverwege het gesprek draaide hij zich om en liep weg. En dan had ze nog geluk, want hij mag dan ook nog weleens Reve citeren.

(Weet je wat ze bij jou moesten doen??? Ze moesten bij jou een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden!)

Viev, al nieuws van je hart??
Aaah bah, daar heb ik zo'n hekel aan. Daar kun je vaak aan zien hoe mensen zijn: niet hoe ze zijn tegen gelijken/meerderen, maar tegen 'ondergeschikten' (in dit geval: niet beroemd).
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:20:29 #71
163650 Greys
pi_61072847
Kijken jullie nu ook op Ned 3 naar de Avond van de Smaak trouwens?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61072864
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Kijken jullie nu ook op Ned 3 naar de Avond van de Smaak trouwens?

Doerian? Ik heb het weleens eerder gehoord en begrepen dat het erg moet stinken. Maar ik heb het nooit geroken.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:22:06 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61072890
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:39 schreef Vivi het volgende:
SHE, welke satelietdinges heb jij? Ik wil namelijk óók sateliet, en wel met HBO! En Medical Discovery Channel .

Verder ben ik stom geweest, ik heb eindelijk alle leuke laarzen die er in het gat Zeist te krijgen zijn, bedacht ik me dat ik vanmiddag maar es in Utrecht ging rondneuzen...nu moet ik nóg zo'n 14 paar aanschaffen...*schraap*

Wel lekker Wok to Go gehaald .

Greys, muts! Herkenbaar hoor, maarreh, niet zo slim he, om rampenfilmpjes op Youtube te gaan zoeken...ik ben ook een scheiterd qua vliegen, met 23 weken zwangerschap naar Bonaire gevlogen en dat was dus de eerste keer dat ik me niet kon platslikken, en ja hoor, de ergste turbulentie ever...zelfs het door de stewardess gebrachte troostobject in de vorm van een Nijntje als piloot-slab bracht geen soelaas tegen de totale hysterie.

Ook ben ik eens aan de dood ontsnapt toen ik op mijn 20e terugkwam uit de States, en de terugreis aangenaam doorbracht luisterend naar de verhalen van een Australische crocodile wrestler, type Dundee met haaietand en al om zijn nek (wrs nog zelf getrokken ook), toen er opeens een verdacht ge"klonk"opsteeg vanuit het ruim. Ik besteedde er niet zo veel aandacht aan maar Steve Irwin's onechte broer trok bleek weg onder zijn gelooide velletje, nu, als zo'n type ineens verander in een pipsneusje weet je dat er echt iets aan de hand is...toen de gezagvoerder ook nog declameerde door de intercom dat er geen reden was tot paniek brak de hysterie natuurlijk helemaal uit. Enniehoe, na wat (wat leek als) uren gecirkel en nog meer geklonk was het probleem blijbaar verhlolpen; het landingsgestel bleek vastgezeten te hebben ofzo .

Maar goed, ik ben geen vliegfan dus, alleen ik weiger de angst mijn leven te laten bepalen .

Daarnet schrok ik trouwens wel echt erg, ik stond de smurf te badderen en ineens echt heftig pijnlijke steken in de borst, niet kunnen inademen etc....heb de HAP maar even gebeld. Als het goed is belt ze zo terug na overleg met de huisarts. Nare gewaarwording.
Mijn mannetje zit in die handel ( hij schrijft software ); de goedkoopste oplossing ben je incl installatie en dreambox ongeveer 250,- kwijt voor dr ontvanger ( de dreambox ) , per jaar 75 abbo ( heb je wel een shitload aan channels, zelfs hawai en iran en schotel kost je 100,-.
Is wel een hoop installatie werk, maar dat zou mijn lief voor je kunnen doen.

De aanschaf van de hardware is even een investering, maar voordeel is dat die dingen waardevast zijn, dus je krijgt er altijd voor terug wat je ervoor betaald hebt.
Abbo kosten zijn laag vind ik, zeker voor zo bizar veel kanalen.

Leuk voor Dean
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:22:57 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61072916
Oh en daarmee vervalt je kabel aansluiting he? Want die moet je dan lekker opzeggen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:24:38 #75
163650 Greys
pi_61072966
Leuk dat programma over smaak
Hele hap sambal en kijken of de temperatuur in je mond oploopt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61072985
Erg leerzaam ook. Ik dacht ook dat er room moest in carbonarasaus.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:28:16 #77
163650 Greys
pi_61073070
Wat een geweldige eierpeltechnieken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61073324
Grappig die Miracle-bes!
Maakt alles een uur nadat je hem hebt gegeten, zoet. Dus citroen, azijn: het smaakt allemaal heerlijk zoet.
Da's handig voor als je kids hebt die niks lusten. Eerst zo'n bes erin douwen en dan de spruitjes erachteraan

Ze kosten helaas wel 1$ per stuk en ze zijn nog niet in Europa leverbaar.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:45:13 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61073434
quote:

[..]

Ik ook!

De huisarts heeft teruggebeld; wrs was het gewoon stress; een verkrampte spier ofzo. Ik ga volgende week wel even naar de HAP.
pi_61073455
O heb het gemist! Was in bad gegaan, ga er nu even voor zitten!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:47:49 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61073496
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:00 schreef kwakveense het volgende:
@ cinnamongirl: t is geen vakantie, k ga naar een congres, met als doel daar mijn onderzoek te presenteren. t is doodeng, maar gelukkig ben ik al in t begin aan de beurt en kan ik daarna intellectueel relaxen ofzo

ik zet zo lekker een cd hard aan en ik ga dingen weggooien, en opruimen, en dan inpakken.

Greys, veel plezier op vakantie. Anders stort ik morgen wel neer dan zijn de statistieken nog beter voor jou

Vivi: hoop dat je er geen last meer van hebt...
Thanks beeb! En het is nu even kut, dat snap ik heel goed, maar waar een deur dichtgaat gaat ergens anders een raampje open; jij moet gewoon vrijgezel zijn voor die fantastische vent waar je straks helemaal head over heels van wordt, en mooier nog, hij ook op jou! Verheug je daar maar vast op, die spannende beginperiode die straks weer komt .
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:49:25 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61073527
Oh en als je je echt beter wilt voelen .. http://biffjohansson.hyves.nl/
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:49:35 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61073531
Ik weet niet wat ik van Pierre vind...
Ben 2 1-2 kg zwaarder als vanmorgen, heb me een beetje laten gaan bij de chinees.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61073562
Greys, het komt vast helemaal goed met die vlucht! En om het statistisch te onderbouwen: De kans dat iets nog niet gebeurd is, maakt de kans op de gebeurtenis niet groter. De kans dat je 6 gooit met een dobbelsteen blijft gewoon 1 op 6.

Kwak, jammer dat het voorbij is, maar wel fijn dat jullie nog goed hebben kunnen praten! Veel plezer op het congres in ieder geval!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:51:12 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61073567
Sperzieboontjes, heerlijk! Heb deze aflevering al gezien helaas. Mijn vriends vader geeft ons elke week verse boontjes uit zijn eigen tuin. Heerlijk knakken...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:53:15 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61073599
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:22 schreef SHE het volgende:
Oh en daarmee vervalt je kabel aansluiting he? Want die moet je dan lekker opzeggen.
Ik heb al digitenne, ik veracht kabel

Ik ga het zeker onthouden! Ik mot alleen eerst een ander huis en meer slappe was .
pi_61073663
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:45 schreef Vivi het volgende:
De huisarts heeft teruggebeld; wrs was het gewoon stress; een verkrampte spier ofzo. Ik ga volgende week wel even naar de HAP.
Fijn! Hoop voor je dat je er geen last meer van hebt.
pi_61073673
O now well, dat was dus al voorbij voordat ik zat.

O dat fotootje bij Biff!! Ik wil ook zijn vriendje zijn. Hebben jullie al geld gestort voor de actie van het dierenasiel????
pi_61073709
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:49 schreef Vivi het volgende:
Oh en als je je echt beter wilt voelen .. http://biffjohansson.hyves.nl/
Checkt allen dan ook eens:

http://www.francoisdewaal.nl/

Over een journalist/schrijver die altijd aan het leven leed, maar dat uiteindelijk wist te doorbreken.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:59:21 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61073746
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
O now well, dat was dus al voorbij voordat ik zat.
Ik zag ook ineens een zwartwit gedoe over de Bismarck oid .

Edit; volgens mij is het weer bezig?
quote:
O dat fotootje bij Biff!! Ik wil ook zijn vriendje zijn. Hebben jullie al geld gestort voor de actie van het dierenasiel????
[ afbeelding ]
Biff is leuk, hij heeft zelfs een hele familie op Hyves, zijn "zus" is ook hilarisch. Hij schrijft alleen wel erg veel blogs, voor iemand die niet tussen de klamme lappen vandaan beweert te komen .
pi_61073779
Ik wil dat hondje gelukkig maken!
pi_61073805
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:00 schreef conleche het volgende:
Ik wil dat hondje gelukkig maken!
't is echt een snoepie.
Ik ga me ook 's verdiepen in die asielactie!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:02:41 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61073824
Ik zie die hond zijn piemel. Er zit een kwastje aan...
pi_61073837
Ik ben geen hondenmens maar die puppy kijkt wel heel lief
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:03:59 #95
163650 Greys
pi_61073866
Die blik van dat hondje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:04:11 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61073870
Volgens mij zit ie een masterplan te bedenken voor global domination...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:05:12 #97
163650 Greys
pi_61073892
Volgens mij heeft ie net stiekem in de schoen van het baasje geplast en is hij daarvoor op het matje geroepen, denkt ie 'standje, my ass, morgen doe ik het lekker weer'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61073918
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Vivi het volgende:
Ik zie die hond zijn piemel. Er zit een kwastje aan...
Had ik serieus waar nog niet gezien. Jij hebt een dirty mind!! Ik vind het een schattig piemeltje.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:07:33 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61073960
Alleen dat soort schattige piemies hondjes tref je meestal niet in het asiel aan, daar vind je meer dit soort types

pi_61073971
Ik hou daar wel van, van boefjes.
Nu heb ik nooit honden gehad, en die kunnen wel wat meer schade aanrichten met hun streken vermoed ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')