Damn nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
oeh, dan wil ik de lesbo!
Wij gaan vanavond onze duistere kanten exploreren, dus jullie hoeven niet op te blijven.
Shave & behave, kitties
Hoe laat ga je vliegen, Greys?quote:Piloten van Transavia.com leggen dinsdag van twee uur 's nachts tot vijf uur in de middag het werk neer.
Kortsluiting -> brandgevaar. Ik zou idd effe bellenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nog maar even gaan slapen. De stroom valt constant uit hier (kortsluiting). Al drie keer gebeurd vanochtend. Heel irritant en heel slecht voor de computer. Straks de huisbaas even bellen.
Naar aanleidig van jouw post ga ik net naar de website van WE, en kijk eens wat ik vind: http://www.wefashion.com/gift/quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:24 schreef kwakveense het volgende:
oh ik heb net echt heerlijk zelfbeeld bevorderend geshopt. een hele mooie fijne winterjas in petrolkleur wol van de WE (getailleerd, tot op mn heup) gekocht in maat 44en ik heb mn kuien voor t eerst in laarzen gekregen. nog geen perfect paar gevonden, toch wat strak of net te lomp allemaal, maar t past ineens net wel ipv ruim niet!
Mwah, het is gewoon irritant. Bij mijn vorige laarzen had ik dat probleem niet, omdat de achterkant wat lager is als de voorkant. Alleen het laatste stukje van hoge laarzen past net niet, ik denk dat mijn kuitspieren teveel ontwikkeld zijn (ik fiets veel). Irritantquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:35 schreef kwakveense het volgende:
@ ewelina: die van mij ook hoor! maar vroegah paste er NIKS en nu soms wel iets.
Even een vraagje: waar moet je je kuit opmeten? Ik heb namelijk wel heel smalle enkels, en ik vrees dat de laars dan te los zit bij mijn enkel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:42 schreef Lienekien het volgende:
Een tip voor de dames met flinke kuiten, maar ook voor dames met juist heel dunne kuiten: bij www.duoboots.nl kun je laarzen bestellen met variërende kuitmaten.
Maar ik waarschuw jullie wel: het kan wel verslavend zijn...
quote:Ingrediënten
1/2 a 1 ui, 3 teentjes knoflook, 500 gr. rundergehakt, italiaanse kruiden (basilicum, oregano, majoraan, peterselie, paprikapoeder), 1 laurierblaadje, sambal, 3 kleine blikjes tomatenpuree, 1 blik gepelde tomaten in stukjes, 1 pakje gezeefde tomaten, 1 pak voorgekookte lasagnevellen, olijfolie, 2 bolletjes mozzarella (of evt. 8 plakken jonge kaas), 50 gr. boter, 50 gr. bloem, 500 ml. koude melk, suiker, peper en zout.
Bereidingswijze
Voor de bolognesesaus de ui snipperen en in een grote koekenpan met wat olijfolie fruiten, halverwege de fijngesneden knoflook toevoegen. In de kleine braadpan de tomatenpuree hard verwarmen (blijf roeren, anders brandt ze aan),tot deze niet zurig meer ruikt. Het ui/knoflook/olie mengsel toevoegen. In de grote koekenpan weer wat olijfolie verwarmen en het gehakt met de kruiden, zout en peper rul bakken. Toevoegen aan het tomatenpureemengsel, gepelde tomaten en gezeefde tomaten toevoegen en op smaak brengen met sambal, suiker en evt. nog wat kruiden en een laurierblaadje toevoegen. 1/2 uur a 3 kwartier op laag vuur laten sudderen met deksel op de pan, af en toe roeren. Ondertussen de oven voorverwarmen op 180 gr. C. Voor de bechamelsaus de boter smelten (niet bruin laten worden), bloem erdoor roeren en verwarmen (schrik niet; het wordt een soort klont, maar dat komt goed!). Daarna beetje bij beetje de koude melk met een garde erdoor roeren. Laten koken en blijven roeren tot je een dikke saus hebt. Op smaak brengen met zout en peper.
In een ingevette ovenschaal 1 laag lasagnevellen leggen. Vervolgens bedekken met 1/3 van de bechamelsaus, 1/3 van de bolognesesaus en 1 in plakjes gesneden bolletje mozzarella of 4 plakken kaas. Nu weer herhalen met een laag lasagnevellen, saus en kaas, vervolgens nog zon laag maar dan zonder kaas. Afdekken met aluminium-folie en in de oven schuiven, boven het midden. Na 30 min. de folie verwijderen en nog 15 min. in de oven laten. Als het "knettert" is het klaar.
Aan mij heb je ook niet veel, want ik heb ook sinds een paar jaar soort van vliegangstquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik ben toch wel zo allemachtig nerveus voor het vliegen he, morgennacht
Ben al niet zo dol op vliegen, maar Madeira heeft de kloterigste landingsbaan in Europa. Piloten moeten er een speciale training voor hebben om er te mogen landen. Dat komt omdat de baan héél kort is en begint en eindigt in zee, is op palen gebouwdEn aan de ene kant is de hoge berg en aan de andere kant zee. Dus wanneer het vliegtuig achter de berg komt, valt ineens de wind weg en trekt ie meestal scheef en moet ie weer doorstarten. Leuke filmpjes ook van op Youtube
![]()
En als je dan weer gaat opstijgen op de terugweg, dan komt het einde heel rap in zicht en daar is de zee dan, dus dan maar hopen dat ie hem op tijd optrekt![]()
Maar verder gaat het wel hoor
De kans is groter dat je volgend jaar met jong geschopt wordt, dan dat je vliegtuig volgende week neerstort.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik ben toch wel zo allemachtig nerveus voor het vliegen he, morgennacht
Ben al niet zo dol op vliegen, maar Madeira heeft de kloterigste landingsbaan in Europa. Piloten moeten er een speciale training voor hebben om er te mogen landen. Dat komt omdat de baan héél kort is en begint en eindigt in zee, is op palen gebouwdEn aan de ene kant is de hoge berg en aan de andere kant zee. Dus wanneer het vliegtuig achter de berg komt, valt ineens de wind weg en trekt ie meestal scheef en moet ie weer doorstarten. Leuke filmpjes ook van op Youtube
![]()
En als je dan weer gaat opstijgen op de terugweg, dan komt het einde heel rap in zicht en daar is de zee dan, dus dan maar hopen dat ie hem op tijd optrekt![]()
Maar verder gaat het wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |