Je vindt het wel lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heul niet, persoonlijke voorkeur..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als het iemands kloon is..Shit, betraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Verder alles goed?
Nee, 2 foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Nooit.quote:
Hoi reetkever.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:41 schreef reetveter het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI SACKBOY
Hoe lang heb je er nu over gedaan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
M'n tv is aangesloten op m'n pc maar het werkt nog niet 100%, als ik VLC opstart zie ik dat wel maar de film zelf niet op mijn tv
Ben niet steeds ermee bezig gewees thoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er nu over gedaan?
Zonder de rest van de SC'ersquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
Jos en ik gaan een biermeet houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |