SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
Jah, die egoistisch kut-pauper die iemand anders met d'r eigen zojuist beëindigde kut-leven opzadeld heeft het in ieder geval niet zwaar. Daarbij heeft iedereen (mits ziekte) zijn lot en geluk voor 99% zelf in de hand.quote:
Meddo, dan noem je ook watquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:51 schreef Meddo het volgende:
mmh, niks van meegekregen
Moet je er wel uit mogen ;') Wat dus niet mocht... "Of we behoefte hebben aan slachtofferhulp - Nee natuurlijk niet, had liever een paar frikandellen meegebracht ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:56 schreef Meddo het volgende:
dan loop je toch gewoon verder, hooguit een half uur naar centraal
Voor de trein springen is anders puur egoïsme. Ik zou je alsnog afmaken als het mislukt was. Als wraak voor de mensen die je er wél mee hebt. Opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef De_Melkboer het volgende:
O ja, pillen lossen altijd alles op. En wat heb jij een lijdensweg dat je wat later thuis komt omdat er iemand voor de trein springt die misschien al jaren de weg kwijt is.
Knap egoistisch, niemand springt voor zijn lol voor de trein, en zeker niet om jou eens lekker te plagen. Wat lastig is voor jou, is een drama voor haar nabestaanden.
Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef De_Melkboer het volgende:
O ja, pillen lossen altijd alles op. En wat heb jij een lijdensweg dat je wat later thuis komt omdat er iemand voor de trein springt die misschien al jaren de weg kwijt is.
Knap egoistisch, niemand springt voor zijn lol voor de trein, en zeker niet om jou eens lekker te plagen. Wat lastig is voor jou, is een drama voor haar nabestaanden.
Get, heb je een pak relativeertjes opengetrokken ofzo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef De_Melkboer het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:02 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Voor de trein springen is anders puur egoïsme. Ik zou je alsnog afmaken als het mislukt was. Als wraak voor de mensen die je er wél mee hebt. Opgeruimd staat netjes.
Niet verder vervolgd vanwege onzedelijke handelingen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb laatst ook de trein genomen. Maar ze hadden me gezien en toen moest ik hem teruggeven.
Hahaha, ja twee keer een suïcidale malloot meemaken. Het zou je maar gebeuren hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:45 schreef StonedKinG het volgende:
5 dagen naar londen geweest, kom ik gisterenavond terug, 8 uur in de trein gezeten ofzo, springt er 2 KM voor mijn 1-na laatste stopsstation zo'n labiel wijf voor de trein. 1,5 uur vertraging!
En dan nog voor Winterswijk-West ook, daar wil je sowieso niet gevonden worden
Klacht : Mensen die de pillen niet weten te vinden.
Dommerd. Als het voor iedereen slecht is is het toch niet goed? Echt dom. Echt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef De_Melkboer het volgende:
Nee. Gevalletje omkopen en klaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Niet verder vervolgd vanwege onzedelijke handelingen?
Ik kan me slecht inleven als iemand voor de trein springt. Doe het dan waar een ander geen overlast van je heeft. Of beter nog, doe het niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:01 schreef Stolas het volgende:
Overigens vind ik TS een kneus met weinig inlevingsvermogen.
Ik vind jou een stoer knul.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geeft niet, daar zijn speciale opvanghuizen voor.
Als je je zelf van kant wil maken kan dat ook zonder dat andere mensen er trauma's of ander ongemak aan ondervinden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef De_Melkboer het volgende:
stoereknul@hotmail.comquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:15 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik vind jou een stoer knul.
Mag ik je msn?
Iedereen die een ziekte heeft heeft zijn lot en geluk zelf in de hand? We kunnen de kankerstichting wel opheffen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:50 schreef StonedKinG het volgende:
Daarbij heeft iedereen (mits ziekte) zijn lot en geluk voor 99% zelf in de hand.
()quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:40 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Iedereen die een ziekte heeft heeft zijn lot en geluk zelf in de hand? We kunnen de kankerstichting wel opheffen!
Voor de trein springen is juist egoïstisch, zoals al eerder gezegd bezorg je de machinist en misschien ook nog wel andere mensen een levenslang trauma. Doe het dan op een andere manier waardoor zo min mogelijk mensen er last van hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef De_Melkboer het volgende:
de trein is in dit jaar...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je je zelf van kant wil maken kan dat ook zonder dat andere mensen er trauma's of ander ongemak aan ondervinden.
Treinjumpers
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:27 schreef stbabylon het volgende:
Doe het niet, of ergens waar je er niemand mee lastig valt (of iig zo min mogelijk mensen). Vooral de machinist bezorg je een levenslang trauma.
Kut je was me voorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:40 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Iedereen die een ziekte heeft heeft zijn lot en geluk zelf in de hand? We kunnen de kankerstichting wel opheffen!
Nee hij leeft nog. Zeur nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:25 schreef superXmacho het volgende:
er is waarschijnlijk iemand dood.
En zijn/haar familie is er vast helemaal kapot van en jij zeurt over vertraging.
Als een keer een goeie bekende ofzo van jouw voor de trein springt , zullen wij zeuren over de vertraging.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:57 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Moet je er wel uit mogen ;') Wat dus niet mocht... "Of we behoefte hebben aan slachtofferhulp - Nee natuurlijk niet, had liever een paar frikandellen meegebracht ofzo"
Je kan toch pillen slikken tot je er bij neervalt? Voor de trein springen vind ik een vrij egoistische manier van zelfmoord plegen. Je zadelt een hoop mensen op met een eventueel trauma (machinisten, hulpverleners, mensen die de troep op moeten ruimen)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef De_Melkboer het volgende:
Denk je dat degene die het doet nog logisch kan nadenken wat hij anderen er dan mee aandoet??quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
[..]
Je kan toch pillen slikken tot je er bij neervalt? Voor de trein springen vind ik een vrij egoistische manier van zelfmoord plegen. Je zadelt een hoop mensen op met een eventueel trauma (machinisten, hulpverleners, mensen die de troep op moeten ruimen)
En gelijk heeft ie! Zo'n trein kan toch ook doorrijden? Dood is ze toch al..quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:25 schreef superXmacho het volgende:
er is waarschijnlijk iemand dood.
En zijn/haar familie is er vast helemaal kapot van en jij zeurt over vertraging.
Als een keer een goeie bekende ofzo van jouw voor de trein springt , zullen wij zeuren over de vertraging.
Nee hoor..het is een menselijk reactie om te remmen...Als hij zou doorrijden, zou je juist ineens van die verhalen horen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:25 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie! Zo'n trein kan toch ook doorrijden? Dood is ze toch al..
Dus wacht ie anderhalf uur om z'n koplampen te boenen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:40 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee hoor..het is een menselijk reactie om te remmen...Als hij zou doorrijden, zou je juist ineens van die verhalen horen.
Hangt er vanaf waar het gebeurd..Als het ergens tussen het platteland gebeurd, zal het wat langer duren..quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:46 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Dus wacht ie anderhalf uur om z'n koplampen te boenen?
Natuurlijk weten ze dat, maar dat interesseert ze niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Denk je dat degene die het doet nog logisch kan nadenken wat hij anderen er dan mee aandoet??
Zulke personen kun je het dus bijna niet kwalijk nemen. Het enige wat ze wel weten is dat ze zo snel mogelijk dood willen.
's Nachts duurt het langer omdat je het dan niet kan zien als er iemand voor je trein springt?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:04 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar het gebeurd..Als het ergens tussen het platteland gebeurd, zal het wat langer duren..
en het is helemaal erg als het midden in de nacht gebeurd.. (wat ik dus persoonlijk al 2 keer heb meegemaakt..)
Als je uit het raamt naar buiten kijkt zie je geen kip.
Zo snel mogelijk dood raken bereik je niet door eerst een heel eind (niet iedereen met een deathwish zal naast het spoor wonen) te reizen om vervolgens te gaan wachten tot er een trein komt en er dan voor gaan liggen/springen. Toevallig ken ik iemand via via waarbij het niet gelukt is en die zadelt nu ook nog haar naasten met de hulpverlening op ivm het nu gehandicapt zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Denk je dat degene die het doet nog logisch kan nadenken wat hij anderen er dan mee aandoet??
Zulke personen kun je het dus bijna niet kwalijk nemen. Het enige wat ze wel weten is dat ze zo snel mogelijk dood willen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:44 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
's Nachts duurt het langer omdat je het dan niet kan zien als er iemand voor je trein springt?![]()
Rare redenatie
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag maar ik stel hem toch: je kan toch helemaal niet met de trein naar Londen want er ligt toch allemaal water?quote:
Gevalletje fail.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk dood raken bereik je niet door eerst een heel eind (niet iedereen met een deathwish zal naast het spoor wonen) te reizen om vervolgens te gaan wachten tot er een trein komt en er dan voor gaan liggen/springen. Toevallig ken ik iemand via via waarbij het niet gelukt is en die zadelt nu ook nog haar naasten met de hulpverlening op ivm het nu gehandicapt zijn
Whehehe keigoeie garp!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag maar ik stel hem toch: je kan toch helemaal niet met de trein naar Londen want er ligt toch allemaal water?
Hmm..dat eerste vind je raar, maar schijnbaar probeerde die kennis hetzelfde??quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk dood raken bereik je niet door eerst een heel eind (niet iedereen met een deathwish zal naast het spoor wonen) te reizen om vervolgens te gaan wachten tot er een trein komt en er dan voor gaan liggen/springen. Toevallig ken ik iemand via via waarbij het niet gelukt is en die zadelt nu ook nog haar naasten met de hulpverlening op ivm het nu gehandicapt zijn
Ik wilde aangeven dat dit dus niet de snelste manier is. Ik begrijp niet waarom iemand voor deze manier kiest als je ook bv een overdosis pillen kan nemen, van een gebouw afspringen, je polsen doorsnijden, jezelf ophangen, vergif innemen en weet ik veel wat nog meer. Voor een trein eindigen lijkt me niet de "mooiste" manier om er een eind aan te maken. Ook niet bepaald leuk voor je nabestaanden omdat er niet veel van je over zal zijn. Wat al tig keer gezegd is, ook niet leuk voor de mensen in de trein, de machinist, de mensen die de bende van de trein op mogen ruimen. Dan ben je toch wel heel egoistisch bezig. Het draait dus allemaal alleen maar om jouw ellende. Misschien zit er in die trein wel iemand op weg naar zn stervende moeder die nu geen afscheid meer kan nemen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:39 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hmm..dat eerste vind je raar, maar schijnbaar probeerde die kennis hetzelfde??
of woonde die persoon toevallig wel langs het spoor?
Als iemand geestelijk niet in orde is, is van alles mogelijk![]()
Dus..het zit er wel degelijk in dat zo'n persoon de moeite neemt om daarnaar toe te gaan, en dan vervolgens voor een trein te springen/staan.
Nou, bedenk jij dan iets leuks!quote:
Niet met de auto naar London kunnen is helemaal niet leuk!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, bedenk jij dan iets leuks!
Je hebt inderdaad helemaal gelijk..maar wat ik jou dan ook probeer te zeggen is, dat zo iemand op dat moment niet rationeel kan nadenken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik wilde aangeven dat dit dus niet de snelste manier is. Ik begrijp niet waarom iemand voor deze manier kiest als je ook bv een overdosis pillen kan nemen, van een gebouw afspringen, je polsen doorsnijden, jezelf ophangen, vergif innemen en weet ik veel wat nog meer. Voor een trein eindigen lijkt me niet de "mooiste" manier om er een eind aan te maken. Ook niet bepaald leuk voor je nabestaanden omdat er niet veel van je over zal zijn. Wat al tig keer gezegd is, ook niet leuk voor de mensen in de trein, de machinist, de mensen die de bende van de trein op mogen ruimen. Dan ben je toch wel heel egoistisch bezig. Het draait dus allemaal alleen maar om jouw ellende. Misschien zit er in die trein wel iemand op weg naar zn stervende moeder die nu geen afscheid meer kan nemen.
"He, volgens mij ben ik geraakt door een treinquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad helemaal gelijk..maar wat ik jou dan ook probeer te zeggen is, dat zo iemand op dat moment niet rationeel kan nadenken.
Theoretisch gezien is het eigenlijk wel een snelle manier om te overlijden.
Waarom ik dat zo zie: Voordat die persoon het doorheeft dat hij geraakt is, is hij/zij al dood.
Een pijnloze dood dus.
ik hoop dat mijn reactie niet luguber overkomt trouwens..Niet dat ik zelf dood wil
Dat is dus niet van toepassingquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
"He, volgens mij ben ik geraakt door een trein"
Of jij formuleert wat duidelijkerquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
zegt de bestuurder je iets??
Ik had het niet over mezelf..
Je moet liever iets beter lezen..
In de nacht is JUIST het moment om voor de trein te springen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |