Geef eens antwoord op je eigen vragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:06 schreef nicoco het volgende:
Heb jij ook een aziatische vriendin? Ja? Wat valt je op, waar heb je aan moeten wennen? Waar erger je je aan?
Mijn schatje is Taiwanese
KillJoy = Gary Glitter!?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
[ afbeelding ]
Wennen: Haar thais horen spreken tegen haar vrienden en familie
Ergeren: Eigenlijk nergens aan
Rosbief, dan heb je een vent gehad, niet een vrouw, Muppet
quote:
hebben alle Taiwanesen meer tandvlees dan tand? Is dat raseigen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
[ afbeelding ]
haha stakkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef Rosbief het volgende:
Dat ze lelijke dikke zwarte tepels hebben en harig zijn.
En zo sta je opeens op het internetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
*photo*
Welke kleefpasta gebruikt ze? In ieder geval geen Kukident, d'r gebit valt er bijna uit manquote:
Neeh dude. Het verschilt per exemplaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
hebben alle Taiwanesen meer tandvlees dan tand? Is dat raseigen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef Rosbief het volgende:
Dat ze lelijke dikke zwarte tepels hebben en harig zijn.
klinkt goed!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:36 schreef Rnej het volgende:
half filipijns half indonesisch, maar 100% nederlands qua vriendenkring en gewoontes, spreekt filipijns met r ma en kan filipijns koken, maar voor de rest is alleen t kleurtje anders......
Hoe oud is die? 12?quote:
Dat wist ik dan weer niet, pics?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:43 schreef henkzijlstra het volgende:
en ze zien er raar uit als ze op hun hurken zitten
Zodat jij het niet verstaat en dat ze het over trouwen, nederlander worden en dumpen heeft, verder heb ik een bloedhekel aan alles wat nog steeds met spleetogen kijkt als ze aan het schijten zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
[ afbeelding ]
ik zoe dat je zelf ook een beetje op een chinees lijkt met je sokken opgetrokken tot je knieen en je raar nephorlogequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:47 schreef Killjoy het volgende:
1. Thais is dus uit Thailand
2. Gary Glitter beging zijn aarsgedrag in Vietnam
3. Ze is nu 26 (op de foto 23)
4. En Nicoco, eerst moet zij nederlands leren (zijn we nu mee bezig), daarna ik thais
en Henk mag wel volwassen worden, is niks mis mee
Mijn schatje heeft duits gestudeerd en verstaat daardoor erg veel nederlands. Je moet dus oppassen met wat je zegtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:47 schreef Killjoy het volgende:
1. Thais is dus uit Thailand
2. Gary Glitter beging zijn aarsgedrag in Vietnam
3. Ze is nu 26 (op de foto 23)
4. En Nicoco, eerst moet zij nederlands leren (zijn we nu mee bezig), daarna ik thais
en Henk mag wel volwassen worden, is niks mis mee
Kijk jongens! Kijk en leer. We hebben er hier een slachtoffer!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef method21 het volgende:
[..]
Zodat jij het niet verstaat en dat ze het over trouwen, nederlander worden en dumpen heeft, verder heb ik een bloedhekel aan alles wat nog steeds met spleetogen kijkt als ze aan het schijten zijn.
Henkie heeft het gewoon nog niet helemaal doorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kijk jongens! Kijk en leer. We hebben er hier een slachtoffer!
Dude maar je wist toch al voordat je naar azie ging als sextoerist, dat je niet verliefd op die meiden moet worden.
Nee mijn bericht was voor method21.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef nicoco het volgende:
[..]
Henkie heeft het gewoon nog niet helemaal door
Alsof ze daar nog geen ervaring mee heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En zo sta je opeens op het internet
alleen met de echte aziaten..... degene die in holland zijn opgegroeid weten wel beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet er niet aan denken.
Tevens zie je alleen maar lelijke blanke mannen rondlopen met die krengen.
Idd, Aziaten hebben weinig moreel besef. Het zijn gewoon berekende egoïsten, leeg van emotie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef method21 het volgende:
Zodat jij het niet verstaat en dat ze het over trouwen, nederlander worden en dumpen heeft, verder heb ik een bloedhekel aan alles wat nog steeds met spleetogen kijkt als ze aan het schijten zijn.
Precies, die pakken gewoon een lekkere neger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
alleen met de echte aziaten..... degene die in holland zijn opgegroeid weten wel beter
... net als de gemiddelde blanke snol dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:56 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Idd, Aziaten hebben weinig moreel besef. Het zijn gewoon berekende egoïsten, leeg van emotie.
Dat is helaas niet alleen rijst wat je ruiktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:43 schreef henkzijlstra het volgende:
ik vind ze alleen altijd zo naar rijst enzo stinken.
Ah very nice, veel succes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef nicoco het volgende:
[..]
Mijn schatje heeft duits gestudeerd en verstaat daardoor erg veel nederlands. Je moet dus oppassen met wat je zegt![]()
Binnenkort gaat ze naar d'r intake gesprek voor d'r studie NT2
Dus jij houdt alleen van Aziatische meiden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:56 schreef niet_links het volgende:
Ik heb een Thaise vriendin, maar goed ik woon al een tijdje in Thailand. Aziaten zijn helemaal het einde voor mij geen blanke koeien hoor. En net zoals bij Nederlandse heb je goede en slechte je moet gewoon hier even beter oppassen.
Gewoon een kwestie van smaak. De een houdt van donker, de ander van licht. De een houdt van blond, de ander van brunette. De een houdt van oppervlakkige boerse arrogante Nederlandse kuthoeren, de ander prefereert een leuk beleefd bescheiden aziatisch meisje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:45 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Dus jij houdt alleen van Aziatische meiden?
Waarom?
Ik vind Nederlandse meiden veel mooier.
hehe jij weet et altijd zo mooi te brengenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van smaak. De een houdt van donker, de ander van licht. De een houdt van blond, de ander van brunette. De een houdt van oppervlakkige boerse arrogante Nederlandse kuthoeren, de ander prefereert een leuk beleefd bescheiden aziatisch meisje.
Moet je verder niets achter zoeken.
Heb ooit een chinese huisgenote gehad die vond dat wc-papier niet op de huislijst (boodschappen die je samen betaalt) hoorde omdat zij het niet gebruikte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef Impala-neuker het volgende:
Dat is helaas niet alleen rijst wat je ruikt![]()
Het schijnt dat de gemiddelde Aziaat z'n kont afveegt met blote handen.
afgezien van t feit dat het ranzig is, tis te cheap voor woorden om over die 30 cent per maand te gaan zeikenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb ooit een chinese huisgenote gehad die vond dat wc-papier niet op de huislijst (boodschappen die je samen betaalt) hoorde omdat zij het niet gebruikte.
Nooit begrepen hoe dat dan werkter zat geen wastafel in het toilet.
Ik kan dit nog steeds niet geloven. Waar halen jullie die chinezen toch vandaan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb ooit een chinese huisgenote gehad die vond dat wc-papier niet op de huislijst (boodschappen die je samen betaalt) hoorde omdat zij het niet gebruikte.
idd, bij die omschrijving moest ik gelijk aan de gemiddelde blonde doos denken met r vriend in een gepimpte seat leonquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... net als de gemiddelde blanke snol dus.
ik vind een leon wel prima heur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:01 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, bij die omschrijving moest ik gelijk aan de gemiddelde blonde doos denken met r vriend in een gepimpte seat leon
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens NL meiden doen het gewoon niet voor mij. Ik vind Aziaten mooier, ieder heeft een verschillende smaak.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:48 schreef Killjoy het volgende:
Ik zal de vraag aan Niet Links ook maar beantwoorden.
Van jongs af aan heb ik aziatische dames al mooier gevonden, bij toeval kwam ik in contact met mijn thaise dame en daar is wat moois uitgegroeid.
Ik zeg niet dat NL meiden niet mooi zijn, maar ze doen het gewoon niet voor mij.
Die woonde er al toen ik er kwam wonen. Ze had wel meer rare gewoonten. Zo bewaarde ze haar sokken in haar schoenen. Steeds als ze een bepaald paar aantrok, trok ze ook die sokken aan. Als de schoenen dan bij thuiskomst uitgingen, liet ze die sokken er weer in zitten. Sokken en schoenen waren onafscheidelijk en stonden steeds als setje te wachten tot ze ze weer aandeed. De combinaties sokken en schoenen waren ook wonderlijk (de pastelgele sokken woonden in de wit-groene sneakers) en veranderden nooit. Verder maakte ze haar avondeten klaar in een bepaalde pan en die liet ze dan met olie en restjes eten en al op de kookpitten staan, de volgende avond kieperde ze er dan weer nieuwe ingredienten in en koken maar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:55 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kan dit nog steeds niet geloven. Waar halen jullie die chinezen toch vandaan?
Hoe werkt zo'n spray dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:02 schreef niet_links het volgende:
Sinds ik hier woon gebruik ik ook bijna geen toiletpapier meer. Makkelijk toch zon spray, veel beter voor het milieu ook.
Klinkt als een geflipt wijf in ieder geval. Alle chinezen die ik ken zijn gewoon 'normaal'.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die woonde er al toen ik er kwam wonen. Ze had wel meer rare gewoonten. Zo bewaarde ze haar sokken in haar schoenen. Steeds als ze een bepaald paar aantrok, trok ze ook die sokken aan. Als de schoenen dan bij thuiskomst uitgingen, liet ze die sokken er weer in zitten. Sokken en schoenen waren onafscheidelijk en stonden steeds als setje te wachten tot ze ze weer aandeed. De combinaties sokken en schoenen waren ook wonderlijk (de pastelgele sokken woonden in de wit-groene sneakers) en veranderden nooit. Verder maakte ze haar avondeten klaar in een bepaalde pan en die liet ze dan met olie en restjes eten en al op de kookpitten staan, de volgende avond kieperde ze er dan weer nieuwe ingredienten in en koken maar.
Geen idee of dit gewoon een enorm geflipt wijf was of dat het een gebruik is waar ze vandaan kwam (ze sprak geen nederlands). Het is een mysterie gebleven omdat ik snel weer wegverhuisde.
[..]
Hoe werkt zo'n spray dan?
Chinezen van hier of chinezen rechtstreeks van het chinese platteland? Dat lijkt me nog wel een verschil namelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
Klinkt als een geflipt wijf in ieder geval. Alle chinezen die ik ken zijn gewoon 'normaal'.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:25 schreef Dipkip het volgende:
............(de pastelgele sokken woonden in de wit-groene sneakers) en veranderden nooit.
Chinezen vanuit Hong Kong, Chinezen vanuit Malaysia, Chinezen van hier, Chinezen IN Hong Kong, etc.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Chinezen van hier of chinezen rechtstreeks van het chinese platteland? Dat lijkt me nog wel een verschil namelijk.
Ze had wel een vriendmoet je je voorstellen dat je zo'n vriendin hebt *ril*
Zweedse meisjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Neen, geef mij dan ook maar een buitenlands vrouwtje.
Daar ben je zelf bij toch!?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:53 schreef SeLang het volgende:
Het nadeel is wel dat je er gelijk een hele familie bijkrijgt en dat die ook een beroep op je gaan doen.
Voor je het weet moet je betalen voor de begravenis van een of andere tante
Over generaliseren gesproken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:56 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Idd, Aziaten breezermeiden, tienersletten, brommermeiden hebben weinig moreel besef. Het zijn gewoon berekende egoïsten, leeg van emotie.
Ik had het zelf willen schrijven, maar jij deed het beter!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als de mentaliteit van de Nederlandse vrouw niet snel verandert zal men nog veel meer overgaan op buitenlandse vrouwen. Neem de Nederlandse meid van 15, spreekt geen Nederlands meer maar 'straatslang', vreet voornamelijk Mac en andere troep, ze krijgen steeds meer het figuur van een Amerikaan, hebben een grote bek, geen respect maar OH WEE als je er wat van zegt. Immers wie haalt het in zijn hoofd om de Nederlandse vrouw te beledigen. Immers weet ze alles al, heeft ze een air van hier tot Timboektoe en dat terwijl ze er vaak niet uitziet.
Neen, geef mij dan ook maar een buitenlands vrouwtje. Gewoon een die niet iedereen uitscheld die ze tegenkomt, eentje die het nog wel normaal vind om groenten te koken, etc. Buiten dat zien ze er veel leuker uit dan al die uit de slip groeiende lelijke Nederlandse vrouwen. (uiteraard zijn er zat uitzonderingen maar de huidige generatie aankomende vrouwen is echt helemaal niets!)
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:51 schreef Yi-Long het volgende:
Chinezen vanuit Hong Kong, Chinezen vanuit Malaysia, Chinezen van hier, Chinezen IN Hong Kong, etc.
Er zullen vast een paar gekken/viespeuken tussenlopen, maar de meesten zullen toch echt wel gewoon toiletpapier gebruiken.
Nee, zo'n 60% van de Chinese bevolking veegt serieus z'n reet af met de blote hand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
ik dacht omdat iemand over een spray begon en omdat er ook landen zijn waarin een bidet ipv wc papier gebruiken normaal is, dat het misschien een soort gebruik was.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als de mentaliteit van de Nederlandse vrouw niet snel verandert zal men nog veel meer overgaan op buitenlandse vrouwen. Neem de Nederlandse meid van 15, spreekt geen Nederlands meer maar 'straatslang', vreet voornamelijk Mac en andere troep, ze krijgen steeds meer het figuur van een Amerikaan, hebben een grote bek, geen respect maar OH WEE als je er wat van zegt. Immers wie haalt het in zijn hoofd om de Nederlandse vrouw te beledigen. Immers weet ze alles al, heeft ze een air van hier tot Timboektoe en dat terwijl ze er vaak niet uitziet.
Neen, geef mij dan ook maar een buitenlands vrouwtje. Gewoon een die niet iedereen uitscheld die ze tegenkomt, eentje die het nog wel normaal vind om groenten te koken, etc. Buiten dat zien ze er veel leuker uit dan al die uit de slip groeiende lelijke Nederlandse vrouwen. (uiteraard zijn er zat uitzonderingen maar de huidige generatie aankomende vrouwen is echt helemaal niets!)
Hier in thailand is zon bidet. Gewoon een soort slang met een handvat erop die je kan indrukken en dan kan je je schoonmaken. Werkt erg goed als je er aan gewend bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
ik dacht omdat iemand over een spray begon en omdat er ook landen zijn waarin een bidet ipv wc papier gebruiken normaal is, dat het misschien een soort gebruik was.
Grapjasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vind je het niet kut dat hij er naast jou nog een vriendin bijheeft?
De grootste "Ik val niet op aziaten" roepster heeft uiteindelijk een aziatisch man? Classicquote:
Deze quote ik even.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De grootste "Ik val niet op aziaten" roepster heeft uiteindelijk een aziatisch man? Classic
ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De grootste "Ik val niet op aziaten" roepster heeft uiteindelijk een aziatisch man? Classic
"Wie heeft er ook een aziatische vriendin?"quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
Jullie maken mij onzeker![]()
Schatje is toch dat geadopteerde (?) aziatische gevalletje dat altijd riep dat ze op blanke grote mannen viel en dat aziatische mannen haar gewoon niet kon bekoren.
Rijksdaalder valt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:59 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
"Wie heeft er ook een aziatische vriendin?"
Schatje: Mijn man
ik zal em helemaal uitleggen oke? voor het geval dat liq weer es teveel gesnoven heeft en er helemaal geen hersencellen meer over zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:59 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
"Wie heeft er ook een aziatische vriendin?"
Schatje: Mijn man
Dit komt me eigenlijk heel erg bekend voor, mijn vrouw (chineese) draagt ook heel vaak dezelfde sokken voor een aantal dagen en vindt het maar gek dat ik iedere dag andere aan doe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die woonde er al toen ik er kwam wonen. Ze had wel meer rare gewoonten. Zo bewaarde ze haar sokken in haar schoenen. Steeds als ze een bepaald paar aantrok, trok ze ook die sokken aan. Als de schoenen dan bij thuiskomst uitgingen, liet ze die sokken er weer in zitten. Sokken en schoenen waren onafscheidelijk en stonden steeds als setje te wachten tot ze ze weer aandeed. De combinaties sokken en schoenen waren ook wonderlijk (de pastelgele sokken woonden in de wit-groene sneakers) en veranderden nooit. Verder maakte ze haar avondeten klaar in een bepaalde pan en die liet ze dan met olie en restjes eten en al op de kookpitten staan, de volgende avond kieperde ze er dan weer nieuwe ingredienten in en koken maar.
Geen idee of dit gewoon een enorm geflipt wijf was of dat het een gebruik is waar ze vandaan kwam (ze sprak geen nederlands). Het is een mysterie gebleven omdat ik snel weer wegverhuisde.
[..]
Hoe werkt zo'n spray dan?
Ik ben geadopteerd ja, geboren in Thailand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
Schatje is toch dat geadopteerde (?) aziatische gevalletje dat altijd riep dat ze op blanke grote mannen viel en dat aziatische mannen haar gewoon niet kon bekoren.
Hmm, gelukkig ben ik zo totaal niet opgevoed en herken ik dit gelukkig ook niet bij mijn familie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:03 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Dit komt me eigenlijk heel erg bekend voor, mijn vrouw (chineese) draagt ook heel vaak dezelfde sokken voor een aantal dagen en vindt het maar gek dat ik iedere dag andere aan doe.
Ook dat met die pan komt me heel bekend voor, thuis gebeurd dat gelukkig niet, maar bij mijn schoonmoeder wassen ze de wok nooit, die doen ze even af of ze gieten er de olie uit voor de volgende keer. Gelukkig kom ik er bijna nooit (haar familie woont in Hong Kong) maar als ik er kom, mest ik eerst heel de keuken uit.
Gelukkig gebruiken ze wel allemaal toilletpapier voor zover ik weet.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:03 schreef john_ven24 het volgende:
Dit komt me eigenlijk heel erg bekend voor
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:52 schreef de_priester het volgende:
bij wijze van voorbeeld:
[ afbeelding ]
okeee gesoept. maargoed.
wat ik bedoel is: zou je ook op een leuk beleefd bescheiden Nederlands meisje kunnen vallen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van smaak. De een houdt van donker, de ander van licht. De een houdt van blond, de ander van brunette. De een houdt van oppervlakkige boerse arrogante Nederlandse kuthoeren, de ander prefereert een leuk beleefd bescheiden aziatisch meisje.
Tuurlijk zou dat kunnen. Je hebt ook schitterende mooie lieve fantastische blanke blonde meiden etc rondlopen waar je uitstekend oud en gelukkig mee kunt worden. Ik ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
wat ik bedoel is: zou je ook op een leuk beleefd bescheiden Nederlands meisje kunnen vallen?
of sluit je dat per definitie uit
Ik sluit mij hierbij aan dus..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Dipkip het volgende:
maar aan de andere kant krijg ik soms wel een eng gevoel van hoe jullie die vrouwen met nederlandse vergelijken. Alsof je het over dieren hebt en vind dat aziatische dames makkelijker handtam te krijgen zijn![]()
Is de emancipatie jullie teveel geworden? Ben je specifiek op zoek naar een mak vrouwtje wat dr mond houdt en doet wat jij wil?
Ik snap niet hoe je hier bij komt. Topic gaat over wie er nog meer op aziatische schonen valt. Ik vind exotische vrouwen overigens echt veel mooier en flatteuzer dan de meeste nederlandse uitgezakte hobbezakken. Dat wil overigens niet zeggen dat alle nederlandse vrouwen van die lompe koeien zijn. En dat wil ook niet zeggen dat ik op zoek ben naar een mak vrouwtje.
Die negatieve gevoelens over vrouwen die zelfstandig / assertief zijn moeten wel vrij sterk zijn als je alle nederlandse vrouwen zo over één kam scheert wat betreft asociaal, luidruchtig etc. Er zijn zoveel timide schaapjes in nederland, en dat is dan nog niet soft genoeg voor je?
Zoals gezegd val ik gewoon op aziatsche / exotisch schonen. Daar heeft het "mak zijn" of het "timide" zijn helemaal niets mee te maken.
...
Nee dat heb ik eigenlijk nooit zo goed begrepen van mensen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Dipkip het volgende:
Aan de ene kant kan ik best begrijpen dat je op een bepaald type valt (ik zou ook nooit voor een roodharige deurmat kiezen), maar aan de andere kant krijg ik soms wel een eng gevoel van hoe jullie die vrouwen met nederlandse vergelijken. Alsof je het over dieren hebt en vind dat aziatische dames makkelijker handtam te krijgen zijn![]()
Is de emancipatie jullie teveel geworden? Ben je specifiek op zoek naar een mak vrouwtje wat dr mond houdt en doet wat jij wil?
Die negatieve gevoelens over vrouwen die zelfstandig / assertief zijn moeten wel vrij sterk zijn als je alle nederlandse vrouwen zo over één kam scheert wat betreft asociaal, luidruchtig etc. Er zijn zoveel timide schaapjes in nederland, en dat is dan nog niet soft genoeg voor je?
Als een moslim het zou zeggen hadden we een reltopic....
Soft? Wie heeft het hier over soft?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Dipkip het volgende:
Is de emancipatie jullie teveel geworden?
Zat ook al te denken waar halen ze dat vandaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:24 schreef SeLang het volgende:
O ja, en gasten die het hebben over 'volgzame Chineesjes' hebben denk ik nog nooit een Chinese vreindin gehad
Dat werd hier niet gezegd. Er werd hier gezegd, doe mij maar een beschaafd, rustig buitenlands meisje want nederlandse vrouwen zijn [insert jouw omschrijving hier].quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:39 schreef mgerben het volgende:
Zodra je zegt dat je een gefrustreerde rokende, zuipende, vloekende carrièrevrouw niet zo vrouwelijk vindt, wordt er meteen doorgedraafd alsof men vrouwen alleen maar achter het aanrecht wil.
Dat is heel typerend: Blijkbaar bestaat er voor de mensen die dat roepen geen tussenweg. Het is óf dokwerker, of aanrecht.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:24 schreef SeLang het volgende:
O ja, en gasten die het hebben over 'volgzame Chineesjes' hebben denk ik nog nooit een Chinese vreindin gehad
ben jij het type dat liever blank was gweest?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef n0a het volgende:
[..]
Zat ook al te denken waar halen ze dat vandaan.
Ik val zelf niet op aziatisch, mijn vriend gelukkig wel. Ben dan wel banana, yellow on the outside, white on the inside.
Het type? Nee. Ben door een Nederlandse familie opgevoed. Heb vrij weinig met mijn Chinese familie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
ben jij het type dat liever blank was gweest?
Dit is echt de beste omschrijving over Nederlandse vrouwen ooit. ook al ben je vadsig vergeten daarmee omschrijf je 90 % welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mooi zijn is geen eigenschap, lamme idioot.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:33 schreef Killjoy het volgende:
Mijn meiske is zeker niet volgzaam, erg verwesterd vergeleken met het stereotype aziaat.
Haar beste eigenschappen zijn dat ze enorm lief is, slim, ambitieus, mooi.
Kan een eigenschap zijn, als je het bekijkt van 'zelf-verzorging'. Als een vrouw dusdanig veel respect voor zichzelf en haar partner heeft om er iedere dag weer pico-bello uit te zien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Mooi zijn is geen eigenschap, lamme idioot.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Mooi zijn is geen eigenschap, lamme idioot.
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:20 schreef SeLang het volgende:
Nederlandse vrouwen doen meestal vrijetijdswetenschappen of communicatie en gaan dan daarna thuiszitten of gaan 3 dagen in de week werken
'Mijn schatje'quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef nicoco het volgende:
[..]
Mijn schatje heeft duits gestudeerd en verstaat daardoor erg veel nederlands. Je moet dus oppassen met wat je zegt![]()
Binnenkort gaat ze naar d'r intake gesprek voor d'r studie NT2
Dat is mannelijk genoeg hoor, waarom voldoen aan het mannelijke macho stereotype?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:50 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
'Mijn schatje'. Word eens mannelijk.
Dat is gewoon klef. Als mensen het hebben over 'mijn schatje' krijg ik spontaan wurgneigingen. Grote kans dat dit soort types ook nog hun vrienden laten zitten voor 'hun schatje'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:04 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Dat is mannelijk genoeg hoor, waarom voldoen aan het mannelijke macho stereotype?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Dat is gewoon klef. Als mensen het hebben over 'mijn schatje' krijg ik spontaan wurgneigingen. Grote kans dat dit soort types ook nog hun vrienden laten zitten voor 'hun schatje'.
EENS!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef nicoco het volgende:
[..]
Wat een onzin.Mijn vriendin is gewoon lief.
![]()
Maar ga je gang, wurg jezelf maar. Zijn we weer van een figuur die iedereen over een kam scheert verlost.
Joh jij mag dat vinden, maar je gaat wel erg de racistische kant op met die opmerking.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef henkzijlstra het volgende:
Kerels die op azaiaten vallen zijn meestal niet vlot genoeg voor een Hollandse meid. vandaar dat ze uit noodzaak maar een inferieure keuze maken
Gaat inderdaad heel ver die opmerking. En weer scheert hij alles en iedereen over 1 kam. Ongefundeerd, inhoudsloos kritiek leveren noem ik dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Joh jij mag dat vinden, maar je gaat wel erg de racistische kant op met die opmerking.
Ik kijk net in je fobo en ik hoop toch echt zo erg dat het niet je echte foto is...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef henkzijlstra het volgende:
Kerels die op azaiaten vallen zijn meestal niet vlot genoeg voor een Hollandse meid. vandaar dat ze uit noodzaak maar een inferieure keuze maken
Jezelf wurgen? Kan dat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef nicoco het volgende:
[..]
Wat een onzin.Mijn vriendin is gewoon lief.
![]()
Maar ga je gang, wurg jezelf maar. Zijn we weer van een figuur die iedereen over een kam scheert verlost.
Jij denkt dus echt dat iedereen die het over "mijn schatje" heeft, als hij over zijn vriendin praat, zijn vrienden verwaarloosd? Vind je jezelf niet enorm zielig dat je iedereen over 1 kamt scheert? Ik heb bijna medelijden met je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:40 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Jezelf wurgen? Kan dat?
Ach, het is wel weer ironisch, straks post jij natuurlijk weer in R&P 'mijn vriendin heeft het uitgemaakt en ik heb geen vrienden meer omdat ik ze in de steek liet'
_!
Hij hapt ook nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef nicoco het volgende:
[..]
Jij denkt dus echt dat iedereen die het over "mijn schatje" heeft, als hij over zijn vriendin praat, zijn vrienden verwaarloosd? Vind je jezelf niet enorm zielig dat je iedereen over 1 kamt scheert? Ik heb bijna medelijden met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |