Zat ook al te denken waar halen ze dat vandaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:24 schreef SeLang het volgende:
O ja, en gasten die het hebben over 'volgzame Chineesjes' hebben denk ik nog nooit een Chinese vreindin gehad
Dat werd hier niet gezegd. Er werd hier gezegd, doe mij maar een beschaafd, rustig buitenlands meisje want nederlandse vrouwen zijn [insert jouw omschrijving hier].quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:39 schreef mgerben het volgende:
Zodra je zegt dat je een gefrustreerde rokende, zuipende, vloekende carrièrevrouw niet zo vrouwelijk vindt, wordt er meteen doorgedraafd alsof men vrouwen alleen maar achter het aanrecht wil.
Dat is heel typerend: Blijkbaar bestaat er voor de mensen die dat roepen geen tussenweg. Het is óf dokwerker, of aanrecht.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:24 schreef SeLang het volgende:
O ja, en gasten die het hebben over 'volgzame Chineesjes' hebben denk ik nog nooit een Chinese vreindin gehad
ben jij het type dat liever blank was gweest?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef n0a het volgende:
[..]
Zat ook al te denken waar halen ze dat vandaan.
Ik val zelf niet op aziatisch, mijn vriend gelukkig wel. Ben dan wel banana, yellow on the outside, white on the inside.
Het type? Nee. Ben door een Nederlandse familie opgevoed. Heb vrij weinig met mijn Chinese familie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
ben jij het type dat liever blank was gweest?
Dit is echt de beste omschrijving over Nederlandse vrouwen ooit. ook al ben je vadsig vergeten daarmee omschrijf je 90 % welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van smaak. De een houdt van donker, de ander van licht. De een houdt van blond, de ander van brunette. De een houdt van oppervlakkige boerse arrogante Nederlandse kuthoeren, de ander prefereert een leuk beleefd bescheiden aziatisch meisje.
Moet je verder niets achter zoeken.
Mooi zijn is geen eigenschap, lamme idioot.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:33 schreef Killjoy het volgende:
Mijn meiske is zeker niet volgzaam, erg verwesterd vergeleken met het stereotype aziaat.
Haar beste eigenschappen zijn dat ze enorm lief is, slim, ambitieus, mooi.
Kan een eigenschap zijn, als je het bekijkt van 'zelf-verzorging'. Als een vrouw dusdanig veel respect voor zichzelf en haar partner heeft om er iedere dag weer pico-bello uit te zien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Mooi zijn is geen eigenschap, lamme idioot.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Mooi zijn is geen eigenschap, lamme idioot.
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:20 schreef SeLang het volgende:
Nederlandse vrouwen doen meestal vrijetijdswetenschappen of communicatie en gaan dan daarna thuiszitten of gaan 3 dagen in de week werken
'Mijn schatje'quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef nicoco het volgende:
[..]
Mijn schatje heeft duits gestudeerd en verstaat daardoor erg veel nederlands. Je moet dus oppassen met wat je zegt![]()
Binnenkort gaat ze naar d'r intake gesprek voor d'r studie NT2
Dat is mannelijk genoeg hoor, waarom voldoen aan het mannelijke macho stereotype?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:50 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
'Mijn schatje'. Word eens mannelijk.
Dat is gewoon klef. Als mensen het hebben over 'mijn schatje' krijg ik spontaan wurgneigingen. Grote kans dat dit soort types ook nog hun vrienden laten zitten voor 'hun schatje'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:04 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Dat is mannelijk genoeg hoor, waarom voldoen aan het mannelijke macho stereotype?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Dat is gewoon klef. Als mensen het hebben over 'mijn schatje' krijg ik spontaan wurgneigingen. Grote kans dat dit soort types ook nog hun vrienden laten zitten voor 'hun schatje'.
EENS!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef nicoco het volgende:
[..]
Wat een onzin.Mijn vriendin is gewoon lief.
![]()
Maar ga je gang, wurg jezelf maar. Zijn we weer van een figuur die iedereen over een kam scheert verlost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |