Geef eens antwoord op je eigen vragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:06 schreef nicoco het volgende:
Heb jij ook een aziatische vriendin? Ja? Wat valt je op, waar heb je aan moeten wennen? Waar erger je je aan?
Mijn schatje is Taiwanese
KillJoy = Gary Glitter!?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
[ afbeelding ]
Wennen: Haar thais horen spreken tegen haar vrienden en familie
Ergeren: Eigenlijk nergens aan
Rosbief, dan heb je een vent gehad, niet een vrouw, Muppet
quote:
hebben alle Taiwanesen meer tandvlees dan tand? Is dat raseigen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
[ afbeelding ]
haha stakkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef Rosbief het volgende:
Dat ze lelijke dikke zwarte tepels hebben en harig zijn.
En zo sta je opeens op het internetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
*photo*
Welke kleefpasta gebruikt ze? In ieder geval geen Kukident, d'r gebit valt er bijna uit manquote:
Neeh dude. Het verschilt per exemplaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
hebben alle Taiwanesen meer tandvlees dan tand? Is dat raseigen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef Rosbief het volgende:
Dat ze lelijke dikke zwarte tepels hebben en harig zijn.
klinkt goed!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:36 schreef Rnej het volgende:
half filipijns half indonesisch, maar 100% nederlands qua vriendenkring en gewoontes, spreekt filipijns met r ma en kan filipijns koken, maar voor de rest is alleen t kleurtje anders......
Hoe oud is die? 12?quote:
Dat wist ik dan weer niet, pics?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:43 schreef henkzijlstra het volgende:
en ze zien er raar uit als ze op hun hurken zitten
Zodat jij het niet verstaat en dat ze het over trouwen, nederlander worden en dumpen heeft, verder heb ik een bloedhekel aan alles wat nog steeds met spleetogen kijkt als ze aan het schijten zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Killjoy het volgende:
IK
Thaise lieverd
[ afbeelding ]
ik zoe dat je zelf ook een beetje op een chinees lijkt met je sokken opgetrokken tot je knieen en je raar nephorlogequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:47 schreef Killjoy het volgende:
1. Thais is dus uit Thailand
2. Gary Glitter beging zijn aarsgedrag in Vietnam
3. Ze is nu 26 (op de foto 23)
4. En Nicoco, eerst moet zij nederlands leren (zijn we nu mee bezig), daarna ik thais
en Henk mag wel volwassen worden, is niks mis mee
Mijn schatje heeft duits gestudeerd en verstaat daardoor erg veel nederlands. Je moet dus oppassen met wat je zegtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:47 schreef Killjoy het volgende:
1. Thais is dus uit Thailand
2. Gary Glitter beging zijn aarsgedrag in Vietnam
3. Ze is nu 26 (op de foto 23)
4. En Nicoco, eerst moet zij nederlands leren (zijn we nu mee bezig), daarna ik thais
en Henk mag wel volwassen worden, is niks mis mee
Kijk jongens! Kijk en leer. We hebben er hier een slachtoffer!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef method21 het volgende:
[..]
Zodat jij het niet verstaat en dat ze het over trouwen, nederlander worden en dumpen heeft, verder heb ik een bloedhekel aan alles wat nog steeds met spleetogen kijkt als ze aan het schijten zijn.
Henkie heeft het gewoon nog niet helemaal doorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kijk jongens! Kijk en leer. We hebben er hier een slachtoffer!
Dude maar je wist toch al voordat je naar azie ging als sextoerist, dat je niet verliefd op die meiden moet worden.
Nee mijn bericht was voor method21.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef nicoco het volgende:
[..]
Henkie heeft het gewoon nog niet helemaal door
Alsof ze daar nog geen ervaring mee heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En zo sta je opeens op het internet
alleen met de echte aziaten..... degene die in holland zijn opgegroeid weten wel beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moet er niet aan denken.
Tevens zie je alleen maar lelijke blanke mannen rondlopen met die krengen.
Idd, Aziaten hebben weinig moreel besef. Het zijn gewoon berekende egoïsten, leeg van emotie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef method21 het volgende:
Zodat jij het niet verstaat en dat ze het over trouwen, nederlander worden en dumpen heeft, verder heb ik een bloedhekel aan alles wat nog steeds met spleetogen kijkt als ze aan het schijten zijn.
Precies, die pakken gewoon een lekkere neger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
alleen met de echte aziaten..... degene die in holland zijn opgegroeid weten wel beter
... net als de gemiddelde blanke snol dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:56 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Idd, Aziaten hebben weinig moreel besef. Het zijn gewoon berekende egoïsten, leeg van emotie.
Dat is helaas niet alleen rijst wat je ruiktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:43 schreef henkzijlstra het volgende:
ik vind ze alleen altijd zo naar rijst enzo stinken.
Ah very nice, veel succes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef nicoco het volgende:
[..]
Mijn schatje heeft duits gestudeerd en verstaat daardoor erg veel nederlands. Je moet dus oppassen met wat je zegt![]()
Binnenkort gaat ze naar d'r intake gesprek voor d'r studie NT2
Dus jij houdt alleen van Aziatische meiden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:56 schreef niet_links het volgende:
Ik heb een Thaise vriendin, maar goed ik woon al een tijdje in Thailand. Aziaten zijn helemaal het einde voor mij geen blanke koeien hoor. En net zoals bij Nederlandse heb je goede en slechte je moet gewoon hier even beter oppassen.
Gewoon een kwestie van smaak. De een houdt van donker, de ander van licht. De een houdt van blond, de ander van brunette. De een houdt van oppervlakkige boerse arrogante Nederlandse kuthoeren, de ander prefereert een leuk beleefd bescheiden aziatisch meisje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:45 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Dus jij houdt alleen van Aziatische meiden?
Waarom?
Ik vind Nederlandse meiden veel mooier.
hehe jij weet et altijd zo mooi te brengenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van smaak. De een houdt van donker, de ander van licht. De een houdt van blond, de ander van brunette. De een houdt van oppervlakkige boerse arrogante Nederlandse kuthoeren, de ander prefereert een leuk beleefd bescheiden aziatisch meisje.
Moet je verder niets achter zoeken.
Heb ooit een chinese huisgenote gehad die vond dat wc-papier niet op de huislijst (boodschappen die je samen betaalt) hoorde omdat zij het niet gebruikte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef Impala-neuker het volgende:
Dat is helaas niet alleen rijst wat je ruikt![]()
Het schijnt dat de gemiddelde Aziaat z'n kont afveegt met blote handen.
afgezien van t feit dat het ranzig is, tis te cheap voor woorden om over die 30 cent per maand te gaan zeikenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb ooit een chinese huisgenote gehad die vond dat wc-papier niet op de huislijst (boodschappen die je samen betaalt) hoorde omdat zij het niet gebruikte.
Nooit begrepen hoe dat dan werkter zat geen wastafel in het toilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |