Joh jij mag dat vinden, maar je gaat wel erg de racistische kant op met die opmerking.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef henkzijlstra het volgende:
Kerels die op azaiaten vallen zijn meestal niet vlot genoeg voor een Hollandse meid. vandaar dat ze uit noodzaak maar een inferieure keuze maken
Gaat inderdaad heel ver die opmerking. En weer scheert hij alles en iedereen over 1 kam. Ongefundeerd, inhoudsloos kritiek leveren noem ik dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Joh jij mag dat vinden, maar je gaat wel erg de racistische kant op met die opmerking.
Ik kijk net in je fobo en ik hoop toch echt zo erg dat het niet je echte foto is...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef henkzijlstra het volgende:
Kerels die op azaiaten vallen zijn meestal niet vlot genoeg voor een Hollandse meid. vandaar dat ze uit noodzaak maar een inferieure keuze maken
Jezelf wurgen? Kan dat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef nicoco het volgende:
[..]
Wat een onzin.Mijn vriendin is gewoon lief.
![]()
Maar ga je gang, wurg jezelf maar. Zijn we weer van een figuur die iedereen over een kam scheert verlost.
Jij denkt dus echt dat iedereen die het over "mijn schatje" heeft, als hij over zijn vriendin praat, zijn vrienden verwaarloosd? Vind je jezelf niet enorm zielig dat je iedereen over 1 kamt scheert? Ik heb bijna medelijden met je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:40 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Jezelf wurgen? Kan dat?
Ach, het is wel weer ironisch, straks post jij natuurlijk weer in R&P 'mijn vriendin heeft het uitgemaakt en ik heb geen vrienden meer omdat ik ze in de steek liet'
_!
Hij hapt ook nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef nicoco het volgende:
[..]
Jij denkt dus echt dat iedereen die het over "mijn schatje" heeft, als hij over zijn vriendin praat, zijn vrienden verwaarloosd? Vind je jezelf niet enorm zielig dat je iedereen over 1 kamt scheert? Ik heb bijna medelijden met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |