abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61040062
Allereerst ik heb een kloon aangemaakt voor dit topic!

Ik heb gisteren net na het stappen en na de nodige malibutjes een enorme fout begaan. Ik was met 2 meiden op stap die vriendinnen zijn van de vrienden van mijn vriend met wie ik 4 jaar een relatie heb. Ik ken hen niet heel erg goed, maar zij elkaar wel dus tijdens het stappen stond ik veel alleen en kreeg weleens aandacht van jongens. Normaal moet ik daar niks van hebben. 1 jongen kende ik al van de vorige keer in de stad en had daar toen al eens mee gesproken maar deze keer kwam ik hem weer tegen en heb zeker een uur met hem gepraat. Mijn “vriendinnen” stonden intussen in een andere kroeg en ik ben bij die jongen gebleven. Ik ben toen met hem naar huis meegeweest. Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.

Nu heb ik een heel groot schuldgevoel richting mijn virend. Niet zeggen dat er iets fout zit, want onze relatie gaat juist geweldig. We hebben het over kinderen en zijn van plan binnenkort een huis te kopen. Dit was gewoon echt een domme fout als oorzaak drank en naïviteit of ik weet niet.

Wat moet ik doen opbiechten (ik zit er enorm mee) of voor me houden?? Het is gegarandeerd eenmalig geweest met die jongen want ik voel helemaal niks voor hem hij is niet eens knap.

Ik wil mijn schatje niet kwijt. Wat moet ik doen??? Please help!
pi_61040107
Had je GHB op? Per ongeluk in die Malibu van je gegooid?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:58:29 #3
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_61040133
tvp
Tot zover de kwaliteitspost
pi_61040214
Kuthoer... Hoop dat je vriend ook vreemd gaat!
Ik goed? ik ben gewoon arrogant!
pi_61040266
Je zegt dat je je vriend niet kwijt wilt. Wat denk je dat er gebeurt als je het hem verteld?
Is het eerlijk als je het hem niet verteld? Nee natuurlijk niet, maar is eerlijkheid altijd het beste? Tja... Daar zijn de meningen over verdeelt...

En dan even heel hypocriet. Hoe groot is de kans dat hij er uit zichzelf achterkomt? Als die kans vrij klein is, dan... tja...
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_61040300
Opbiechten

Hij komt er toch wel achter...ooit.
pi_61040318
Ik weet niet hoe hij zal reageren, maar met een schuldgevoel rond blijven lopen dan...? Het doet echt pijn dat ik hem zo heb laten zitten. Ik ben inderdaad een kuthoer dat ik dit gedaan heb.
  Admin vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:05:27 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_61040357
Kloontje?
Zit ie ook op FOK!?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:06:55 #9
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_61040402
Gewoon niet vertellen.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_61040411
Opbiechten is een slecht idee.

Het lijkt een goed idee om van je schuldgevoel af te komen.
Het is echter een uitstekende methode om je relatie om zeep te helpen.

Je vriend zal 3000% zeker niet geroerd zijn door je geweldige eerlijkheid maar zal gaan jengelen over vertrouwen, en vervolgens moet jij eindeloos door het stof om zijn vertrouwen te herwinnen - en je relatie (als die al in stand blijft) is nooit meer dezelfde.

En wees eerlijk: Het boeit je voor geen centimeter of je eerlijk naar je vriend bent of niet.
Het enige dat je wilt, is van het rottige schuldgevoel af.

In die zin is opbiechten eigenlijk behoorlijk egoïstisch.

Bekijk het eens zo:
- Jij bent in de beste positie om te beoordelen of jullie relatie gevaar loopt. Zoals je zelf al aangeeft was deze actie geen bedreiging voor je relatie.
- Je vriend kan die inschatting echter niet maken, en zal dus foute conclusies trekken. Dus het is te verdedigen om hem niet iets te vertellen waar hij niets mee kan.
- Probeer een andere methode te vinden om met je schuldgevoel om te gaan.
- Wat is er nou helemaal gebeurd... Je bent ietsje tever gegaan, maar je bent niet met hem naar bed geweest, je hebt geen geheime afspraakjes achter je vriend's rug.... Vergelijk het met één keer op zondagnacht door rood rijden (is fout), of vijf jaar rijden zonder rijbewijs (brengt anderen in gevaar).
Geef jezelf de kans om deze ervaring te verwerken zonder meteen je relatie af te schieten.
pi_61040463
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Ik ben toen met hem naar huis meegeweest. Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.

Wat moet ik doen opbiechten (ik zit er enorm mee) of voor me houden?? Het is gegarandeerd eenmalig geweest met die jongen want ik voel helemaal niks voor hem hij is niet eens knap.

Ik wil mijn schatje niet kwijt. Wat moet ik doen??? Please help!
wow wow en nog eens wow, wat zijn er toch een stel achterlijke kutmensen op deze wereld.
''Ik heb niks met hem gedaan, alleen wat met de mond.'' Hahaha je hebt hem dus nog gepijpt ook? NADAT je al met hem mee naar huis gaat (rarara wat zou je daar toch gaan doen?) en nog effe lekker met hem hebt gezoend.

Je bent een achterbakse hoer die niet eens met haar tengels van andere jongens kan afblijven. Aandacht is fijn he?
En daarna ook nog twijfelen of je het gaat opbiechten????

Waar zijn de normen en waarden tegenwoordig? Dat is toch 100% zeker dat je hem letterlijk gaat vertellen wat daar gebeurt is. Dat ben je hem toch verschuldigd?
En als hij het dan uitmaakt dan draag je de consequenties maar en trek je je les.

Hij zal je waarschijnlijk dumpen maar dat is terecht. Hij is waarschijnlijk zo'n slet als jij niet waard.
pi_61040471
Het is gegarandeerd eenmalig geweest zeg je... Dit is nou niet direct een slippertje dat je ergens achter op de dansvloer maakt. Je bent met hem naar huis gegaan en je wist dat je daar niet naartoe ging om de vaat te doen. Daar ben je lekker met die jongen aan de slag gegaan. Uiteindelijk kreeg je toch last van je geweten en ben je niet all the way gegaan. Toch was het kwaad al geschied.

Als je het aan hem vertelt zal het zeer terecht zijn als hij het uitmaakt. Je hebt hem willens en wetens bedrogen. Wie verzekert hem ervan dat je volgende keer niet hetzelfde doet? Voor die jongens is de buit na wat drankjes en een beetje aandacht al binnen. Dat die jongen je niets doet is niet van belang. Het kan elke week weer een ander zijn aangezien het allemaal zo makkelijk ging.

Als je het niet verteld heb je de kans dat hij er niet achter komt. Wat niet weet wat niet deert. Al zal het heel wat slechter uitpakken als hij het via via te horen moet komen. Je hebt die vriendinnen wel laten zitten voor die jongen. Die weten dus ook wel dat er wat speelde.

Ach... hier zijn geen handleidingen voor die je vertellen wat te doen. Je had in eerste instantie maar wat beter na moeten denken. Achteraf huilen dat je zo'n spijt hebt heeft niemand wat aan.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:08:38 #13
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_61040472
quote:
Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend.
quote:
Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij.
je hebt hem eerst gezogen en toen gezoend? ieeeeuww!
  Eindredactie Games vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:09:12 #14
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_61040493
wat heb je bij hem met je mond gedaan?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_61040494
bij hem met de mond wat gedaan...

heb je m nou gepijpt of niet?

Daarnaast vind ik het ook knap goedkoop als je jezelf volgiet en dan met iemand die je nauwelijks kent mee naar huis gaat. Wat had je gedacht daar te gaan doen? Nog even 1 drankje en dan ieder zn eigen weg?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:09:25 #16
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61040503
Optie 1 Zelfmoord!
Optie 2 Zelfmoord!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:09:47 #17
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_61040521
vrouwen zijn echt hoeren he. sjees
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10:02 #18
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61040524
Optie 3 Zelfmoord!
pi_61040527
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef yvonne het volgende:
Kloontje?
Zit ie ook op FOK!?
Nee maar zijn wel andere mensen op fok die mij kennen van in het echt
pi_61040537
hah die gozer blij natuurlijk, kan hij ze kwakje weer is kwijt..

mwahaha, obiechten maar.. of een leugen voor eigen best wil
No Guts, No Glory
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10:51 #21
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61040552
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:

[..]

WAt heb ik medelijden met die mensen

Leugenachtige hoer!
pi_61040555
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef donald_dick het volgende:
wat heb je bij hem met je mond gedaan?
tussen zijn benen wat debnk je zelf?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10:58 #23
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_61040559
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:

[..]

binnenkort komt er vast nog wel een persoon bij die jou echt gaat kennen :'')
pi_61040624
Ik verbaas me hier echt over de mensen die zeggen dat je het niet moet opbiechten.

Dat is toch wel het MINSTE wat je kunt doen na zo'n achterbakse hoerenactie?

Wat ook altijd mooi is zijn die wijven die dan aankomen met dat ze zo dronken waren.
Het enige wat alcohol doet is je remmingen verlagen, dus eigenlijk is dat wat je echt wil. Lekker kerels zoenen en pijpen terwijl je een vriend hebt dus.

Als je nog ergens een beetje respect hebt biecht je het op en laat je hem beslissen wat er gebeurt. En als hij boos wordt en wat dan ook doet, dan heb je dat maar verdiend.
Ben ik de enige nog oprechte persoon hier of hoe zit dat.
pi_61040629
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef mgerben het volgende:
Opbiechten is een slecht idee.

Het lijkt een goed idee om van je schuldgevoel af te komen.
Het is echter een uitstekende methode om je relatie om zeep te helpen.

Je vriend zal 3000% zeker niet geroerd zijn door je geweldige eerlijkheid maar zal gaan jengelen over vertrouwen, en vervolgens moet jij eindeloos door het stof om zijn vertrouwen te herwinnen - en je relatie (als die al in stand blijft) is nooit meer dezelfde.

En wees eerlijk: Het boeit je voor geen centimeter of je eerlijk naar je vriend bent of niet.
Het enige dat je wilt, is van het rottige schuldgevoel af.

In die zin is opbiechten eigenlijk behoorlijk egoïstisch.

Bekijk het eens zo:
- Jij bent in de beste positie om te beoordelen of jullie relatie gevaar loopt. Zoals je zelf al aangeeft was deze actie geen bedreiging voor je relatie.
- Je vriend kan die inschatting echter niet maken, en zal dus foute conclusies trekken. Dus het is te verdedigen om hem niet iets te vertellen waar hij niets mee kan.
- Probeer een andere methode te vinden om met je schuldgevoel om te gaan.
- Wat is er nou helemaal gebeurd... Je bent ietsje tever gegaan, maar je bent niet met hem naar bed geweest, je hebt geen geheime afspraakjes achter je vriend's rug.... Vergelijk het met één keer op zondagnacht door rood rijden (is fout), of vijf jaar rijden zonder rijbewijs (brengt anderen in gevaar).
Geef jezelf de kans om deze ervaring te verwerken zonder meteen je relatie af te schieten.
Dankjewel voor je normale antwoord. De hoofdmoot is ook schuldgevoel en ja dat isegoïstisch m,aar ben tegelijk bang voor zijn reactie als hij er toch via die jongen of zo achterkomt dan denk ik dat het helemaal niet meer goedkomt.

Ik vind het moeilijk
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:13:24 #26
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_61040634
Of je laat hem vreemdgaan. Een vrijkaart voor één keer, met je vriendin, een avondje.
Dan zijn jullie beide rondslapende patjepeeërs.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_61040669
Opbiechten.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:14:27 #28
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61040674
quote:
Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..
Oh, het valt dus best mee, je hebt 'm alleen maar gepijpt !
zzz
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:14:48 #29
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61040682
Nou wat gaat je relatie geweldig... Als je hem iets mag besparen is het samen
een huis kopen...

Je hebt aan een andere gast zn leuter gezogen... Ook al betekent het gevoels-
matig niets (wat ook ontkenning kan zijn) zou k toch maar eens heel erg goed
nadenken over wat er gebeurd is en die malibu'tjes niet de schuld geven...

Die vriendinnen waren al naar een andere kroeg (ook niet zonder het jou te
vertellen denk ik) en jij bent 'zomaar' daar gebleven en met die jongen mee
naar huis gegaan? Denk daar eens over na... Waarschijnlijk mis je iets bij
je 'schatje' of ben je nog niet klaar om je echt te binden...

En dat schijnheilige schijnvertrouwen houden is naar mijn mening bullshit...
Murphy zal je laten zien wat er gebeurt als je schatje er op de een of
andere manier achter komt en jullie samen een huisje hebben...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_61040704
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef Batsnek het volgende:
bij hem met de mond wat gedaan...

heb je m nou gepijpt of niet?
en daar heb ik heel veel spijt van
quote:
Daarnaast vind ik het ook knap goedkoop als je jezelf volgiet en dan met iemand die je nauwelijks kent mee naar huis gaat. Wat had je gedacht daar te gaan doen? Nog even 1 drankje en dan ieder zn eigen weg?
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:15:41 #31
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_61040713
Als je het kan verzwijgen en zeker weet dat hij er niet achter komt... doen! Niemand heeft er wat aan dit te weten. Hoop wel dat je ervan geleerd hebt. NOOOOOIT meer doen dus als je bij je partner wilt blijven.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:17:08 #32
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61040769
Tja... je vriend verdient beter. Je bent niets meer dan een simpele slet die alleen aan zichzelf denkt. Heel simpel dus. Punt achter de relatie zetten (ik neem aan dat je vriend geen behoefte meer heeft aan je...), en dat is zo'n beetje de enige 'waardige' manier om dit af te sluiten.

Ik heb medelijden met je vriend. Die denkt zijn vriendin te kunnen vertrouwen en ze pijpt meteen een andere vreemde gozer. Die gast vertrouwd dus de rest van zijn leven geen meiden meer...
pi_61040797
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef Flurry het volgende:
Als je het kan verzwijgen en zeker weet dat hij er niet achter komt... doen! Niemand heeft er wat aan dit te weten. Hoop wel dat je ervan geleerd hebt. NOOOOOIT meer doen dus als je bij je partner wilt blijven.
Yep, en vervolgens met je schijnheilige kop het Ja woord zeggen over 10 jaar. Lekker beeld wat je elke ochtend in de spiegel ziet. Je moet het kunnen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:18:05 #34
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61040802
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Helemaal niet, hij had niks te verliezen en al helemaal geen verantwoording
af te leggen aan jouw vriend... Jij wel... Je zoekt excuses en die heb je niet...
B-FliP Youtube Channel
pi_61040851
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... je vriend verdient beter. Je bent niets meer dan een simpele slet die alleen aan zichzelf denkt. Heel simpel dus. Punt achter de relatie zetten (ik neem aan dat je vriend geen behoefte meer heeft aan je...), en dat is zo'n beetje de enige 'waardige' manier om dit af te sluiten.

Ik heb medelijden met je vriend. Die denkt zijn vriendin te kunnen vertrouwen en ze pijpt meteen een andere vreemde gozer. Die gast vertrouwd dus de rest van zijn leven geen meiden meer...
Hij heegft me altijd kunnen vertrouwen. Heb het altijd op hooguit flirten gelaten, dit nog nooit gedaan. Hij kan me echt wel vertrouwen. Ik hou van hem en wil hem niet kwijt. Ben echt kwaad op me eigen en die gast.
pi_61040862
quote:

[..]

[..]

LOL. Ja natuurlijk, HIJ heeft je volgegoten en HIJ heeft zijn pik in jouw mond gestopt.
Leer nou eens een keer dat alle mannen jou willen neuken als je er (boven)gemiddeld uit ziet en dat JIJ ALS VROUW dus de uiteindelijke beslissing maakt.
Maar mevrouw kan deze verantwoordelijkheid niet aan en kan de verleiding ook niet weerstaan.
quote:
Als je het kan verzwijgen en zeker weet dat hij er niet achter komt... doen! Niemand heeft er wat aan dit te weten. Hoop wel dat je ervan geleerd hebt. NOOOOOIT meer doen dus als je bij je partner wilt blijven
Jij bent helemaal achterbaks en gestoord. Lekker vreemdgaan en het nooit vertellen.

Naar mijn idee gaat deze wereld naar de klote. Loyaliteit, respect en eerlijkheid bestaan niet meer
pi_61040870
je bent een sleeeetje... sleeetje!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:20:47 #38
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61040893
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef LoveLia het volgende:
Hij heegft me altijd kunnen vertrouwen. Heb het altijd op hooguit flirten gelaten, dit nog nooit gedaan. Hij kan me echt wel vertrouwen. Ik hou van hem en wil hem niet kwijt. Ben echt kwaad op me eigen en die gast.
dat heb je laten zien hoor... Het beste ermee...
B-FliP Youtube Channel
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:20:48 #39
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61040894
Wat is dat toch met al die 'Oh oh ik ben vreemdgegaan en ik heb zo'n spijt en zo ben ik helemaal niet!' topics van vrouwen de laatste tijd??

Controleer jezelf eens van te voren in plaats van dat je na de daad spijt moet krijgen. Ik zal krachttermen achterwege laten, die hebben anderen al genoeg gebruikt.

Is dit nou het resultaat van het feminisme? Nou gefeliciteerd hoor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:21:17 #40
71115 Rnej
I walk the line
pi_61040912
je wil je vriend niet kwijt maar je gaat wel vreemd....

niet handig he... opbiechten is het best, misschien dat hij je dan nog daarna leert vertrouwen, als je niets zegt en hij komt erachter kan je sowieso dag met je handje zeggen denk ik...
pi_61040925
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:12 schreef RobRobert het volgende:
Ik verbaas me hier echt over de mensen die zeggen dat je het niet moet opbiechten.

Dat is toch wel het MINSTE wat je kunt doen na zo'n achterbakse hoerenactie?

Wat ook altijd mooi is zijn die wijven die dan aankomen met dat ze zo dronken waren.
Het enige wat alcohol doet is je remmingen verlagen, dus eigenlijk is dat wat je echt wil. Lekker kerels zoenen en pijpen terwijl je een vriend hebt dus.

Als je nog ergens een beetje respect hebt biecht je het op en laat je hem beslissen wat er gebeurt. En als hij boos wordt en wat dan ook doet, dan heb je dat maar verdiend.
Ben ik de enige nog oprechte persoon hier of hoe zit dat.
Opbiechten doe je alleen maar om van je schuldgevoel af te komen. Nu is zij degene die er erg mee zit. Als ze het opbiecht heeft zij weer een gezuiverd geweten en zit hij met dat kutgevoel. Nogal makkelijk om het zo op te lossen. Het probleem bij de ander op zijn bord gooien en maar afwachten wat er gebeurt.

Veel mensen zouden aangeven het graag te willen weten als hun partner een slippertje heeft gemaakt. Toch pakt het vrijwel altijd slecht uit. Als hij er nooit achter zou komen én ze flikt dit hem nooit meer is er nog een kans dat dit goed afloopt. Uiteindelijk is het dan voor hem ook beter al klinkt dat misschien heel gek. Ach... het blijft natuurlijk een moeilijk punt.

Wat dat alcohol excuus heb je natuurlijk helemaal gelijk.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:22:52 #42
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_61040962
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Yep, en vervolgens met je schijnheilige kop het Ja woord zeggen over 10 jaar. Lekker beeld wat je elke ochtend in de spiegel ziet. Je moet het kunnen.
Ik ken genoeg stelletjes waarvan er één wel eens gestruikeld is en die nu jaren later heel gelukkig samenwonen.... Zo'n ervaring met iemand anders kan je juist goed laten beseffen dat je bij je partner wilt blijven en opbiechten is sowieso einde verhaal.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_61041000
quote:

[..]

Heeft ie niet. Want als mevrouwtje Lovelia wat malibuutjes op heeft en er komt een leuke jongen, dan gaat ze daar mee naar huis, kust ze met hem en pijpt ze hem en komt ze er DAN pas achter dat het misschien niet helemaal eerlijk is.

Hij had je alleen kunnen vertrouwen als jij hierop bent berekent en niet met jongens naar huis gaat na het uitgaan. ZOEK DE FOUT BIJ JEZELF.

Ow ja en dit bewijst dus dat je in staat bent tot vreemdgaan, hoe veel je ook van hem houdt. Dat is altijd fijn om in je achterhoofd te houden als vriend.
Hij kan je dus nooit meer vertrouwen want jij kan het nog wel 100 keer doen. Vooral als je verliefdheid dalijk ook nogw at minder wordt...

Opbiechten dus en janken om zelfmedelijden.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:24:09 #44
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041013
quote:

[..]

Nee... hij kan je dus NIET vertrouwen. Dat heb je nu zelf bewezen. En daar gaat hij de rest van zijn leven, in deze of in nieuwe relaties, gewoon problemen mee blijven houden, omdat jij zonodig even geil en eenzaam was.
pi_61041029
maar serieus

ik zou het niet vertellen. wat niet weet, niet deert toch.....
maar als hij er dan achter komt... dan heb je gezeik! (ook als je het wel vertelt)

het is alleen jammer dat je het allemaal zo bewust hebt gedaan!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:25:56 #46
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61041078
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef B-FliP het volgende:
Nou wat gaat je relatie geweldig... Als je hem iets mag besparen is het samen
een huis kopen...
Tis idd wel gemakkelijk voor ons om je uit te schelden en na te wijzen, maar hoe je het wend of keert, je hebt een FOUT gemaakt. Niet leuk om te horen wel groots wanneer je het erkent.

Dus gewoon erkennen en vertellen en wel zo snel mogelijk. Hij gaat er toch wel achter komen...
En doe dit dan voordat je/hij financieel/contractueel ergens aan vast zit, dat heeft hij op z'n minst toch wel verdiend!

En volgende keer gewoon bij je 'vriendinnen' blijven
Wat je vindt, ...
pi_61041088
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee... hij kan je dus NIET vertrouwen. Dat heb je nu zelf bewezen. En daar gaat hij de rest van zijn leven, in deze of in nieuwe relaties, gewoon problemen mee blijven houden, omdat jij zonodig even geil en eenzaam was.
Yepperdeyepyep. Je bent niet te vertrouwen TS, heb je bewezen.
Iets anders: Je kan wel kwaad zijn op die gast, maar hij heeft geen relatie met 1 van jullie.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:27:10 #48
85962 ioko
I Appear Missing
pi_61041116
quote:

Sorry hoor, maar dit is gewoon zwak. Jij neemt altijd veel alcohol van iemand aan die je niet kent?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_61041126
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Karammel het volgende:

[..]

Opbiechten doe je alleen maar om van je schuldgevoel af te komen. Nu is zij degene die er erg mee zit. Als ze het opbiecht heeft zij weer een gezuiverd geweten en zit hij met dat kutgevoel. Nogal makkelijk om het zo op te lossen. Het probleem bij de ander op zijn bord gooien en maar afwachten wat er gebeurt.

Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ik vind dat je na zo'n achterbakse actie de beslissing over de relatie niet zelf mag maken. Je hebt zelf je relatie in gevaar gebracht en dat moet je ook het fatsoen hebben om de bal over te spelen naar je partner en hem te laten oordelen over de situatie.

Dat is voor mij gewoon een stukje loyaliteit en eerlijkheid. In een goede relatie heb je geen geheimen. En beter geen relatie dan een met een oneerlijke slet.
pi_61041137
Ik zou het maar voor me houden als ik jou was. Maar daarbij ga ik even van mezelf uit.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61041162
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef RobRobert het volgende:

[..]

wow wow en nog eens wow, wat zijn er toch een stel achterlijke kutmensen op deze wereld.
''Ik heb niks met hem gedaan, alleen wat met de mond.'' Hahaha je hebt hem dus nog gepijpt ook? NADAT je al met hem mee naar huis gaat (rarara wat zou je daar toch gaan doen?) en nog effe lekker met hem hebt gezoend.

Je bent een achterbakse hoer die niet eens met haar tengels van andere jongens kan afblijven. Aandacht is fijn he?

Waar zijn de normen en waarden tegenwoordig? Dat is toch 100% zeker dat je hem letterlijk gaat vertellen wat daar gebeurt is. Dat ben je hem toch verschuldigd?
En als hij het dan uitmaakt dan draag je de consequenties maar en trek je je les.

Hij zal je waarschijnlijk dumpen maar dat is terecht. Hij is waarschijnlijk zo'n slet als jij niet waard.
tsjakka tsjakka, recht voor haar raap....
No Guts, No Glory
pi_61041170
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef RobRobert het volgende:

[..]

Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ik vind dat je na zo'n achterbakse actie de beslissing over de relatie niet zelf mag maken. Je hebt zelf je relatie in gevaar gebracht en dat moet je ook het fatsoen hebben om de bal over te spelen naar je partner en hem te laten oordelen over de situatie.

Dat is voor mij gewoon een stukje loyaliteit en eerlijkheid. In een goede relatie heb je geen geheimen. En beter geen relatie dan een met een oneerlijke slet.
Is ook weer zo.

Zo lastig allemaal, weet meteen weer waarom ik nooit in dit soort situaties kom
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61041182
Ik denk dat je spijt gaat krijgen als je het niet verteld. En dan denk je over een tijdje: had ik het nou maar eerder verteld. Hoe langer je wacht hoe meer je jezelf in moeilijkheden brengt.

Mijn vriend is zelf vreemdgegaan, en vertelde dit pas na ongeveer 7 maanden.
Dat hij het zo lang heeft verzwegen, doet bijna net zoveel pijn als het vreemdgaan zelf.
Elke minuut dat ik bij hem was in die 7 maanden heeft hij het geweten en verzwegen, daar was ik zo boos over.

Maar met zoiets als dit blijf je rondlopen, het blijft in je hoofd zitten.
En als je bijv. een huis gaat kopen of gaat trouwen ofzo, dan wordt het schuldgevoel alleen maar groter.
pi_61041196
quote:

je "kent" een jongen want je hebt er al 2 x!!!!!! mee gepraat tijdens uitgaan...

je bent beide dronken en je gaat met hem naar huis mee.....
toen wist jij al dat het fout zou gaan! dus je bent bewust vreemd gegaan.

je kan mij niet vertellen dat je dacht dat je een bakkie koffie ging doen...

en je bent nergens ingetuint. je wilde dat gewoon op het moment.
pi_61041283
Ik zou het ook (nog) niet vertellen, omdat je relatie dan zo goed als zeker over is.
Laat het even bezinken en schat dan in welke keuze je maakt, opbiechten en je relatie op het spel zetten, of met een schuldgevoel blijven zitten.

Sowieso zou ik dat huis kopen voorlopig even uitstellen totdat je het voor jezelf op een rijtje hebt.
pi_61041329
Hij komt er toch wel achter. lekker dom ook, een vent pijpen terwijl je een relatie hebt..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:32:54 #57
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041353
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:31 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zou het ook (nog) niet vertellen, omdat je relatie dan zo goed als zeker over is.
Laat het even bezinken en schat dan in welke keuze je maakt, opbiechten en je relatie op het spel zetten, of met een schuldgevoel blijven zitten.

Sowieso zou ik dat huis kopen voorlopig even uitstellen totdat je het voor jezelf op een rijtje hebt.
... en dan het risico lopen dat die gozer die ze gepijpt heeft het hele dorp rondbazuint wat ze heeft gedaan, waarna het via-via alsnog bij die vriend terecht komt!?
pi_61041373
Hoe zou jij je voelen als hij verzwijgt dat hij, na een paar mali butjes, een vrouw gekust en tot een hoogtepunt gebeft heeft?

Ik zeg altijd: doe niemand iets aan wat je jezelf nooit zou aandoen.
pi_61041384

Moeilijk, moeilijk....

Als je het verteld ben je wel vrij in je hoofd, maar waarschijnlijk ook weer vrijgezel.
Vertel je het niet, blijf je de angst houden dat hij er ooit achterkomt en dan nog wat, kan je het een heel leven voor je houden?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61041471
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en dan het risico lopen dat die gozer die ze gepijpt heeft het hele dorp rondbazuint wat ze heeft gedaan, waarna het via-via alsnog bij die vriend terecht komt!?
Vooral dat is niet te vergeven, sommige mensen kunnen nog over hun hart strijken als iemand zelf het opbiecht. Maar via via te horen krijgen wat je 'geliefde' heeft uitgespookt terwijl je duidelijk een monogame relatie hebt, tja.. 98% is einde oefening en daarvan is 1% die eindigd in het bos 6 feet deep.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2008 15:36:33 ]
pi_61041499
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wedervraag, als jij die jongen zou zijn, zou jij dan rond gaan bazuinen wat er gebeurd is?
pi_61041518
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:20 schreef rival het volgende:
je bent een sleeeetje... sleeetje!
hehe voor het plakalbum

Ontopic: hallo zeg, nou ga je die jongen ook nog de schuld geven dat hij je vol giet met alchohol... WTF!!!... jij drinkt het toch zeker op..

wie is er nou fout bezig, jij of hij.. juist JIJ!.. zoals al vaker gezegd in dit topic, je bent gewoon nog een sletje die niet goed kan omgaan met een relatie...

succes er met.. uithuilen eerst maar is
No Guts, No Glory
pi_61041521
Even heel eerlijk. Ik vind je een bitch. Zeg het tegen hem als je iets van karakter hebt. En als hij karakter heeft maakt hij het uit.
Echt een kutstreek van je.

Edit, heb je wel alles doorgeslikt?
History became legend, legend became myth.
pi_61041533
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Wedervraag, als jij die jongen zou zijn, zou jij dan rond gaan bazuinen wat er gebeurd is?
ik zou het rondvertellen als de dame in kwestie geen vriendin van me is maar gewoon een sletje uit de kroeg! (heb je al 1 jongens antwoord)
pi_61041536
quote:

[..]

HELL YEAH De volgende ochtend werd ik altijd gebeld door een maat of het lekker was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2008 15:38:05 ]
pi_61041567
quote:

[..]

Dit is wel het meest intiligente wat ik heb gelezen.
Jij hebt de keuze gemaakt om e.e.a. tot uitvoering te brengen. Draag dan ook de consequentie en vertel het.
pi_61041577
opbiechten uiteraard. Als dit later nog naar buiten komt is het zeker over tussen jullie.
pi_61041579
Naar aanleiding van veel reacties in dit topic die er op neer komen dat NIET vertellen beter is, heb ik hier een pol gemaakt:

Poll: Ben je in staat vreemdgaan op te biechten of niet?
pi_61041583
quote:

[..]

[..]

Hij doet dit, hij doet dat. Het is altijd de schuld van een ander he; die jongen heeft totaal niets verkeerd gedaan; hij is jou of je vriend geen verantwoordelijkheid schuldig.Dat ben jij wel aan jezelf en aan je vriend, dus jij bent degene die fout zit.

Je kan ervoor kiezen om een slet te blijven en het proberen geheim te houden, of de eer aan jezelf houden en het opbiechten en waarschijnlijk op zoek gaan naar een nieuw vriendje. Eitherway you're fucked.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:39:22 #70
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041590
quote:

[..]

Nee, maar ik ben ook niet het type jongen dat zich laat afzuigen door goedkope dronken-gevoerde sletjes uit de kroeg.
pi_61041594
quote:

[..]

Ik ben dan wel een meisje...
Maar die knul is waarschijnlijk niet de enige die het weet dat ze mee naar huis is gegaan.
Mensen kunnen het gezien hebben, die twee dames kunnen ook wat rondstrooien.
Die knul zegt wat tegen 1 jongen en die jongen kan misschien wel uit de school klappen...

We weten niet hoe bekend de vriend van TS is in deze discotheek/kroeg/whatever.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:40:16 #72
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041623
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Hij doet dit, hij doet dat. Het is altijd de schuld van een ander he; die jongen heeft totaal niets verkeerd gedaan; hij is jou of je vriend geen verantwoordelijkheid schuldig.Dat ben jij wel aan jezelf en aan je vriend, dus jij bent degene die fout zit.

Je kan ervoor kiezen om een slet te blijven en het proberen geheim te houden, of de eer aan jezelf houden en het opbiechten en waarschijnlijk op zoek gaan naar een nieuw vriendje. Eitherway you're fucked.
Waarschijnlijk baalt ze nu dat ze NIET gefucked is, want de relatie is sowieso over....
pi_61041656
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zou het maar voor me houden als ik jou was. Maar daarbij ga ik even van mezelf uit.
Ik weet niet wie het allemaal weet in je omgeving (afgezien van alle fokkers )..... maar als je samen met die gast de enige bent dan zou ik het niet zeggen. Dit kost je echt je relatie...het vertrouwen is behoorlijk naar de knoppen en ... je hebt gewoon te veel gedaan!
Rot signature
pi_61041673
Ik zou het wel vertellen als ik jou was. Ik vind dat hij wel recht heeft om te weten wat jij doet na een paar Malibu. Zoals anderen al zeggen ben je uit je zelf met die gast helemaal naar huis gegaan, is het niet ergens in een steegje gebeurt. Pijpen is ook niet iets waarbij hij je makkelijk kan dwingen om hem te doen dus zul je ook wel gewild hebben.
Het is egoistisch als je het zegt omdat je dan van je schuldgevoel af bent, maar ook egoïstisch als je het niet verteld omdat jij dan beoordeelt voor hem of dit een issue in de relatie moet zijn of niet.
Niets is zo kut om achteraf te horen dat er al die tijd info voor jou verzwegen is. En met een schuldgevoel kun je ook niet altijd leven.
Het is je eigen schuld en hij heeft nu het recht om te kiezen wat er nu staat te gebeuren. Als jij op 1 avond er voor kiest om iets te doen wat 4 jaar en een goede toekomst kan verneuken is het jou keus. Het risico dat je neemt als je vreemd gaat. Ik vind het alleen maar zielig voor je vriend.
pi_61041685
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waarschijnlijk baalt ze nu dat ze NIET gefucked is, want de relatie is sowieso over....
Nou dan kan ze toch met iedereen....
Als ze dat zou willen dan...
pi_61041763
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yi long is het vriendje van TS
of Yi is pas (of lang geleden )bedrogen en het zit em nog hoog!

eitherways, he's fucked!

ja sorry hoor maar het valt nu wel erg op
pi_61041818
Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.

Echt weer een typische vrouw allemaal doen of het wel meevalt, maar je hebt wel zomaar iemand gepijpt. En het erge is nog je vindt hem niet eens knap laat staan leuk. Eerst dacht ik nog dat je alleen maar iemand had gezoend en dan heb ik nog zoiets van nou ja. Als je een relatie hebt en je pijpt een ander ben je in mijn ogen gewoon een slet en nog achterbaks ook dat je zelfs maar overweegt om het niet te vertellen. Wees volwassen en biecht het op.
Leuk als je je vriendin zoent zonder te weten dat de dag ervoor iemand anders zijn snikkel nog in d'r mond heeft gezeten. Persoonlijk zou het voor mij een beetje de lol uit een relatie halen als ik erachter kwam.

En weer typisch een vrouwenopmerking jij hebt de relatie jij hoort trouw te zijn en zeker niet alles gaan lopen verdraaien om je schuld maar af te kunnen schuiven En niet de eerste de beste man die je een drankje aanbied en pijpbeurt te geven.
Ga je dat ook tegen je vriend zeggen het was gezellig en hij gooide me vol met drank ik kon er niet aan doen
Voor het geval je toch karakter toont en het opbiecht en je vriend maakt het uit. Wat doe je voor een fles rose.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_61041850
Ja vertellen, anders ben je naast een slet losbandige levensgenieter ook nog een leugenares.
A little bit hateful
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:46:38 #79
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61041899
Kan je wel een beetje pijpen?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_61041927
is geen vraag; je zult het hem moeten vertellen. Dat is het minste wat je hem schuldig bent. Door het stof dus.. diep door het stof en hopen dat je vriend genoeg eigenwaarde heeft, jou kan vergeven en werkelijk van je houdt. Voor mij is er maar in 1 geval een excuus en dat is dat je gedrogeerd zou zijn met bv GHB (ken het niet dus weet niet of je dit achteraf kunt vaststellen), je samen vol (laten) gieten met alcohol hoort daar helaas niet bij.

Als ik je vriend zou zijn zou ik willen dat je het me eerlijk vertelde en dat je daarbij inderdaad heel diep door het stof zou gaan. Of ik je zou kunnen vergeven en nog kunnen vertrouwen twijfel ik sterk aan. Vind het persoonlijk het allerergste wat je iemand aan kan doen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:48:28 #81
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041968
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:43 schreef rival het volgende:

[..]

Yi long is het vriendje van TS
of Yi is pas (of lang geleden )bedrogen en het zit em nog hoog!

eitherways, he's fucked!

ja sorry hoor maar het valt nu wel erg op
Dat zou kut zijn. Mijn vriendin is wel onlangs uitgegaan met 2 vriendinnen
pi_61041978
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:46 schreef thaduck het volgende:
pi_61042005
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:46 schreef thaduck het volgende:
mwuah ze was redelijk
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_61042010
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ow boy, succes in het weekend man...
pi_61042126
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:47 schreef frame31 het volgende:
......... Vind het persoonlijk het allerergste wat je iemand aan kan doen.

Dit ben ik dus helemaal met je eens! Je sloopt iemand...

Daarom zou je het wel vertellen. Tuurlijk gaat het om eerlijkheid en vertrouwen maar als je nou echt eenmalig een foutje maakt..... moet je dan 4 jaar door plee trekken en iemand z`n leven voor de komende tijd vergallen! Ik weet het niet.
Rot signature
pi_61042179
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

je kan et wel!
pi_61042225
Suicide is your only option.

Of opbiechten en vermoord worden, ook goed.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:55:34 #88
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61042308
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef rieski het volgende:
moet je dan 4 jaar door plee trekken en iemand z`n leven voor de komende tijd vergallen! Ik weet het niet.
Dat is al gebeurd... Alleen hij weet t nog niet...
B-FliP Youtube Channel
pi_61042427
quote:

[..]

Daar heb je natuurlijk ook gelijk in. Je kan het op verschillende manieren bekijken. Het blijft toch allemaal heel dubbel. Er is uiteindelijk geen juiste manier van handelen als je vreemd bent gegaan. Het zal altijd slecht uitpakken.

Men moet voortaan wat eerder bedenken wat de consequenties zullen zijn als ze vreemd zouden gaan.
pi_61042477
Knap hoor als je met hem in 1 huis kan gaan wonen terwijl je een dude na welgeteld 2x ontmoeten heb leeggezogen. Dat door een paar Malibu Een hitsige hond springt er nog minder snel op.
pi_61042546
quote:

[..]

Je bent een achterbakse hoer die niet eens met haar tengels van andere jongens kan afblijven.
Dat dus!
Domme kut!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_61042582
quote:

[..]

Gefrustreerde vent. Jij hebt echt 0 ervaring met vrouwen?
pi_61042645
Wat een moralistisch gedoe weer.

Er was onlangs een onderzoekje over hoe verschillende landen/culturen staan tegenover vreemdgaan.
Conclusie: In alle landen gaat men vreemd, maar men gaat er anders mee om.
In Amerika is het bv een Zware Zonde als je erover liegt. Let wel: Niet het vreemdgaan is erg maar het liegen.
In Arabische landen is het belangrijk dat het gezin bij elkaar blijft (scheiden is schande). Vreemdgaan is niet persé leuk, maar als het de spanning weghaalt en je naar buiten kunt doen alsof alles koek en ei is is het goed. Niet helemaal mijn moraal, maar goed.
Rusland: Ja, we gaan vreemd, en wat dan nog? Is dat een probleem dan?

Onze moraal lijkt veel op die van Amerika.
Mijn motto: elke moraal is een aangeleerde moraal. Er is dus niet één waarheid en één juiste manier om alles te doen.

Mijn reacties op twee dingen die je het vaakst hoort:
- eerlijkheid. Binnen een relatie vertel je alles.
Bull-shit. Hoe oud ben je als je dat zegt, 14? Alles, kom op zeg.
Als je wel eens naar haar zus hebt gekeken, maar je weet voor jezelf dat je er niets mee doet... hoppa, op de biecht?
Als je een keer aan iemand anders hebt gedacht? Porno hebt gekeken? Als je vindt dat haar moeder zich moet scheren? Als je vindt dat ze te dik is / teveel eet / verkeerde vriendinnen heeft? Hoe die jurk haar staat?
Onzin natuurlijk. Zo ga je met niemand om. Als je iemand zegt dat die jurk haar mooi staat en daarmee een zinloos conflict voorkomt, dan doe je dat toch?
Wie hier onder het mom van 'eerlijkheid' alles maar naar buiten blurpt wat er in zijn hersenpan opkomt, houdt geen relatie vol.

- Hij verdient het om het te weten.
Ja, in principe wel.
Het probleem is dat je wél de actie die TS heeft gedaan aan hem over kunt brengen, maar niet haar overtuiging dat het een eenmalige fout was.
Je kunt wel cynisch doen, maar ze is daar wél van overtuigd.
En juist dat belangrijke aspect kun je niet overbrengen. Het overbrengen van gevoelens e.d. is gewoon veel moeilijker.
Daarom kun je dus alleen maar een vertekend beeld overbrengen bij die vriend; een halve waarheid, en niet het hele beeld.
Als je alleen maar de mogelijkheid hebt om het halve beeld - en dan nog wel de negatiefste helft - bij hem over te brengen en de andere helft door hemzelf te laten inkleuren, breng je dus alleen maar negativiteit over.
Je kunt het beeld niet neutraal of volledig overbrengen.
Dus kun je prima besluiten om het dan maar niet over te brengen.
pi_61042742
quote:

Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.
Oh god, meisje, ben je nou zo naief? Wat nou valse hoop... hij is zijn lading kwijt en dat is ook het enige dat hij wilde. Hij was verder helemaal niet geinteresseerd in jou als persoon of verliefd of wat dan ook. Je hebt hem precies gegeven wat hij nodig had, bevrediging, en geen "valse hoop" op iets anders, want hij wilde helemaal niets anders!
Ja, ik generaliseer.
pi_61042749
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:45 schreef Liquidootje het volgende:
Ja vertellen, anders ben je naast een slet losbandige levensgenieter ook nog een leugenares.
Je kan het ook altijd nog uitmaken. Veel mensen zouden het echt laf vinden, maar heb 2x in een situatie als deze gezeten (was jong en eigenlijk niet geschikt voor een relatie). Eén keer opgebiecht, maar wat heb je er aan? Je relatie is toch bagger.

Ook al vergeven de meeste vrouwen het in zon situatie toch wel, althans ze proberen het, vaak nemen ze het wel erg persoonlijk en is het zelfvertrouwen een tijdje naar de klote. Ik vond het dan ook geen slechte optie om het uit te maken, omdat: je vriendin wel mensen/mannen blijft vertrouwen en je niet in een relatie zit met een groot leugen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:11:58 #96
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61042855
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:25 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Tis idd wel gemakkelijk voor ons om je uit te schelden en na te wijzen, maar hoe je het wend of keert, je hebt een FOUT gemaakt. Niet leuk om te horen wel groots wanneer je het erkent.

Dus gewoon erkennen en vertellen en wel zo snel mogelijk. Hij gaat er toch wel achter komen...
En doe dit dan voordat je/hij financieel/contractueel ergens aan vast zit, dat heeft hij op z'n minst toch wel verdiend!

En volgende keer gewoon bij je 'vriendinnen' blijven
Meest subtiele, doch treffende reactie van dit topic al zeg ik het zelf. Hoewel ik het met robrobert in grote lijnen wel eens ben. Hoewel ik de kanttekening moet maken... zou ik het wíllen weten als mn vriendin een slippertje heeft gemaakt, bijvoorbeeld, op vakantie? Ik denk het niet. Als ze zelf de fout inziet, en het niet nog een keer doet, er lering uit trekt en zichzelf schuldig voelt, hoef ik er niets van te weten.

Aan de andere kant, als er ook maar een geringe kans is dat iemand het wel heeft gezien / gehoord whatever en dat ook aan mij kan vertellen, dan kan je maar beter zelf degene zijn geweest die het vertelt, or you are in trouble.

Tot slot,
1) de nodige malibutjes en gezeik.... idd. Bullshit. Toen ik zwaar bezopen was en een meid me half wilde aanranden wist ik nog dondersgoed dat ik een vriendinnetje had en dat ik van der hield. Daardoor was ik overigens niet al te subtiel met afwijzen van die dame Alcohol excuus sucked.
2) het is in feitte vreemdgaan met voorbedachte rade. Aangezien je met em mee bent gegaan. Als je in dat cafe met em gezoend zou hebben en zn pik had gepakt in een donker hoekje van t cafe (oké pijpen wordt moeilijker dan ) dan had het idd nog een opwelling kunnen zijn. Nu is het gewoon voorbedachte rade want idd, je gaat de wc niet schoonmaken , de afwas niet doen, en in ieder geval het huis niet zuigen daar.
3) waarom laat je je niet eerst beffen voor je hem pijpt sukkel !

verder, succes zeg niet dat ik hoop dat je je kut voelt, maar denk even na hoe oud ben je btw, hoe lang relatie, zomaar een vraagje.
Imperare sibi maximum imperium est
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:12:25 #97
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61042880
  • Niets zeggen en zelf lijden.
  • Wel zeggen en je vriend laten lijden.

Kies maar en volg je hart
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_61042899
    Echt onvoorstelbaar. Je gaat met die gozer naar huis..en op weg naar zijn huis had je je al 100000x kunnnen bedenken dat je dit niet zou moeten willen!
    Ik kan niet begrijpen dat je zoiets voor je zou kunnen houden. Volgensmij (als je echt van hem houdt) zul je elke dag echt een mega schuldgevoel moeten hebben. Ik zou het denk ik nieteens voor me kúnnen houden.

Ik zou het echt achterbaks vinden als mijn partner vreemd zou gaan en het gewoon niet zou vertellen. Hij moet een eerlijke keuze kunnen maken toch, weten met wie hij een huis gaat kopen???
    Als hij het van een ander hoort zou dat natuurlijk helemaal triest zijn. Gewoon opbiechten dus.
    pi_61042936
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef mgerben het volgende:
    - Hij verdient het om het te weten.
    Ja, in principe wel.
    Het probleem is dat je wél de actie die TS heeft gedaan aan hem over kunt brengen, maar niet haar overtuiging dat het een eenmalige fout was.
    Je kunt wel cynisch doen, maar ze is daar wél van overtuigd.
    En juist dat belangrijke aspect kun je niet overbrengen. Het overbrengen van gevoelens e.d. is gewoon veel moeilijker.
    Daarom kun je dus alleen maar een vertekend beeld overbrengen bij die vriend; een halve waarheid, en niet het hele beeld.
    Als je alleen maar de mogelijkheid hebt om het halve beeld - en dan nog wel de negatiefste helft - bij hem over te brengen en de andere helft door hemzelf te laten inkleuren, breng je dus alleen maar negativiteit over.
    Je kunt het beeld niet neutraal of volledig overbrengen.
    Dus kun je prima besluiten om het dan maar niet over te brengen.
    Ik ga een heel eind mee met je verhaal. Vind de reacties hier ook erg oneerbiedig maar goed, we zitten op Fok..

Waar ik het niet mee eens ben is de mogelijkheid om het hem niet te vertellen. Hij heeft het volste recht te weten wat er gebeurd is omdat dit hem aangaat. Ook als je hem maar de halve waarheid kunt vertellen zoals jij dat stelt blijft hij het recht houden te weten wat er gebeurd is. Als je het hem niet zou vertellen zou je hem imo nog een keer bedriegen en nog iets erger misschien ook.

Onthoud ook dit; een crisis kan een relatie ook versterken! Heb gelukkig niet met vreemdgaan te maken gehad maar als je moedig genoeg bent kun je hier sterker uitkomen.
    pi_61042967
    Als de kans heel klein is dat hij er nooit achterkomt en dat het niet nog een keer zal gebeuren, niet opbiechten. Doe je hem alleen maar veel pijn mee en dat terwijl dingen dus erg goed gaan tussen jullie. Zolang dit jezelf ook maar niet blijft achtervolgen en je het veel later alsnog om schuldgevoelens gaat vertellen. Want dat is niet slim.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')