abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61030501
mijn vriend heeft af en toe wat problemen met het krijgen van een erectie. nouja laat ik zeg het behouden van de erectie.
Vaak als we sex hebben dan zakt na een minuut of 5 de erectie bij hem weg. Dit gebeurd ook regelmatig als ik hem aan het pijpen ben.
We hebben echt al vanalles geprobeerd beetje ten einde raad hij is pas 24 dus lijkt me niet erectie problemen.

Maar als hij dan wel een langere tijd een erectie kan behouden, komt hij neit klaar. Hoe vaak we ook sex hebben en hoelang we het ook hebben hij komt niet klaar tijdens de sex, ook niet als ik hem zelf met de hand wat help. De enige manier waarop hij komt is als hij zelf de hand gebruikt. Dit is nogal frustrerend voor hem en ook voor mij, ik ga me hier nogal onzeker door voelen.
we gebruiken geen condoom (de pil) en proberen allerlij standjes uit..... Laats heeft hij geprobeerd zichzelf 2 weken niet met de hand te helpen om te kijken of het wat gevoeliger werd. Dit werd het wel alleen nog steeds niet het resultaat wat we zochten...
Iemand ideeen?
pi_61030575
Beetje verwarrende TT.. zo lijkt het net of jij niet klaarkomt door een man

OT: met therapie kun je volgens mij best wel wat bereiken. Als je een lichamelijke oorzaak uit kunt
sluiten ten minste, heeft hij dit "probleem" altijd gehad ? En als hij zelf met de hand aan de gang gaat
lukt het hem wel een erectie te behouden of komt hij dan gewoon binnen die vijf minuten ? Hoe ging het in zijn eerdere relaties ? (als dat aan de orde is )
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  FOK!fotograaf vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:50:37 #3
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_61030663
Als het wel door zichzelf lukt en niet door jou, lijkt het mij niets lichamelijks, meer iets in het hoofd wat onbewust blokt. Misschien een tip voor hem om eens een afspraak te maken met de sexuoloog? Die zal er vast iets zinnigers over kunnen zeggen dan wij met zijn allen hier
pi_61030666
angelcakes:
Om de verwarring te verduidelijken, ik kom juist wel van hem...
Hij hefet dit "probleem"niet eerder gehad met zijn vorige vriendinnen. En als hij zlef met de hand aan de gang gaat, heeft hij ook geen erectie....

[ Bericht 15% gewijzigd door Tally op 22-08-2008 09:11:13 ]
pi_61030695
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef anoniem88 het volgende:
Graag verwacht ik serieuse reacties en dus niet zoals de eerste 2!!!!!!

angelcakes:
Om de verwarring te verduidelijken, ik kom juist wel van hem...
Hij hefet dit "probleem"niet eerder gehad met zijn vorige vriendinnen. En als hij zlef met de hand aan de gang gaat, heeft hij ook geen erectie....
Dan is het wel heel obvious, hij raakt gewoon niet opgewonden van je.

Probeer hem eens te verleiden in een geil setje of iets dergelijks.
pi_61030715
Ook dit heb ik wel geprobeerd. en hij raakt wel opgewonden, hij krijg dan ook wel een erectie, maar tijdens de sex zakt deze weer weg...
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

pi_61030716
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Goede tip.

Jarretels doen wonderen, daardoor wordt zo'n vrouwenkont soms onweerstaanbaar.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:55:36 #8
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_61030725
Misschien heel stom hoor maar snuift hij toevallig? Of slikt ie xtc?
pi_61030739
Nou erg serieus hoor.....!!! Niet dus
misschien moeten jullie dan nog even goed lezen, hij raakt wel opgewonden alleen tijdens de sex zakt hij weg, en dat is niet omdat hij het niet lekker vind
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Inderdaad, dit zou ook nog goed het probleem kunnen zijn natuurlijk.
pi_61030753
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:55 schreef Armageddon het volgende:
Misschien heel stom hoor maar snuift hij toevallig? Of slikt ie xtc?
Nee hij gebruikt geen drugs, rookt zelden alleen als we gaan stappen en drinkt hij alleen in het weekend alcohol
pi_61030767
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:56 schreef anoniem88 het volgende:
Nou erg serieus hoor.....!!! Niet dus
misschien moeten jullie dan nog even goed lezen, hij raakt wel opgewonden alleen tijdens de sex zakt hij weg, en dat is niet omdat hij het niet lekker vind
[..]

Je moet 'm zijn tijd gunnen dan waarschijnlijk.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:59:52 #12
2964 Armageddon
pi_61030782
Enige redenen die ik kan bedenken zijn dus:

1. Drugs
2. Faalangst (lijkt me stug gezien z'n verleden)
3. Hij word niet geil van je
pi_61030786
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:57 schreef anoniem88 het volgende:

[..]

Nee hij gebruikt geen drugs, rookt zelden alleen als we gaan stappen en drinkt hij alleen in het weekend alcohol
En toch zwakt ie af?
pi_61030787
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Je moet 'm zijn tijd gunnen dan waarschijnlijk.

Hoe bedoel je dat???
Als de erectie namelijk weg zakt, dan probeer ik hem weer omhoog te krijgen, dit lukt vaak wel maarja als je 3 keer onderbroken ben tijdens de sex iedere keer weer word het wel erg frustrerend.. en zeker al hij dsan ook nog is niet klar komt
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:00:59 #15
2964 Armageddon
pi_61030799
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef anoniem88 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat???
Als de erectie namelijk weg zakt, dan probeer ik hem weer omhoog te krijgen, dit lukt vaak wel maarja als je 3 keer onderbroken ben tijdens de sex iedere keer weer word het wel erg frustrerend.. en zeker al hij dsan ook nog is niet klar komt
Dit klinkt zoooooo als coke.
pi_61030815
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:59 schreef Armageddon het volgende:
Enige redenen die ik kan bedenken zijn dus:

1. Drugs
2. Faalangst (lijkt me stug gezien z'n verleden)
3. Hij word niet geil van je

ik vind optie 3 geen optie voor ons probleem.... als hij niet geil zou worden van mij zou hij helemaal geen erectie krijgen en dus ook geen sex willen. en dit is totaal niet van toepassing bij ons, hij wil vaak niets liever dan sex met mij en raakt wel ogewonden het enige wat dan tegen werkt is tijdens de sex dat de erectie wegzakt
pi_61030837
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dit klinkt zoooooo als coke.
dat is een makelijke uitweg zoeken.... maar er is gene drugs in het spel
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:06:00 #18
2964 Armageddon
pi_61030865
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef anoniem88 het volgende:

[..]

Ga dat eerst maar eens onderzoeken dan. Jij vraagt hier toch om advies!? Dit is er één van.
pi_61030880
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:06 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ga dat eerst maar eens onderzoeken dan. Jij vraagt hier toch om advies!? Dit is er één van.
Ik ga er van uit dat ze dr vent kent.. Dus als zij zeg dat dit geen oorzaak is dan kan je dr over door blijven zeiken maar helpt ook geen kont..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:09:34 #20
2964 Armageddon
pi_61030921
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat ze dr vent kent.. Dus als zij zeg dat dit geen oorzaak is dan kan je dr over door blijven zeiken maar helpt ook geen kont..
Ik kan me nog een topic van laatst herinneren waarbij de TS dacht dat het geen drugs waren maar later toch zo was.
pi_61030924
Inderdaad.. je kraakt de adviezen hier zo af, dat je blijkbaar alle reacties die je niet wilt geloven, afdoet als niet serieus!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:09:58 #22
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_61030925
He's trying too hard....
pi_61030936
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Tally het volgende:

[..]

dankje... !!!Ik ken me vent idd goed en er is geen drugs in het spel... Jammer dat sommige mensen niet zo serieus zijn
pi_61030953
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef nicomart het volgende:
Inderdaad.. je kraakt de adviezen hier zo af, dat je blijkbaar alle reacties die je niet wilt geloven, afdoet als niet serieus!
nou sorry hoor maar al je zegt dat er geen drugs in het spel is en er word over doorgezeurt vind ik het niet serieus!!! en als er gevraagt word om een foto sorry hoor maar dat is ook niet bepaald van toepassing
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:12:47 #25
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61030961
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:35 schreef anoniem88 het volgende:.
We hebben echt al vanalles geprobeerd beetje ten einde raad hij is pas 24 dus lijkt me niet erectie problemen.
Klink toch echt als een good 'ol stoornis hoor.
Ik ga naar huis.
pi_61031000
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik kan me nog een topic van laatst herinneren waarbij de TS dacht dat het geen drugs waren maar later toch zo was.
Snap ik.. Maar zoals dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn zijn ook niet alle mannen hetzelfde
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef nicomart het volgende:
Dat kan ook komen doordat er een aantal offtopic/onzin antwoorden tussen zaten waarbij ik bezig was om te verwijderen..
Ze is gewoon de opties aan het nagaan en kijken of dat voor haar (en hem) de oorzaak zou kunnen zijn..

En nu verder..

TS: Er zijn al een aantal topics over geweest. Onderin de seksualiteit-index staan wat centrale topics..
Niet klaarkomen, geen stijve krijgen of het lukt niet.. (en ik denk dat als je de search gebruik van FOK! je ook een aantal oude topics tegenkom) misschien dat je hier nog wat tips/oorzaken kan vinden..
pi_61031015
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:12 schreef nietzman het volgende:

[..]

Klink toch echt als een good 'ol stoornis hoor.
Dat denk ik dus ook.. Te graag willen.. Of misschien stress op school of op het werk..
Stress kan een hoop met je doen..
pi_61031035
Ik denk ook dat het een stoornis is. Hoe zwaar ben je als ik vragen mag en hoe strak is je kutje? Misschien heb je zijn pelvis wel gefractureerd en door dat duw je zijn pik net iets te ver terug het lichaam in waardoor de bloedtoevoer teniet gedaan wordt.
A little bit hateful
pi_61031079
Kan het ook zijn dat ie eigenlijk homo is?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:21:32 #30
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61031105
tsjeeezus liquidootje !
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:21:46 #31
2964 Armageddon
pi_61031110
Waar komt in godsnaam die stoornis dan in eens vandaan? Ik weet niet hoor maar als je lul het hiervoor gewoon deed en je hebt geen ernstig ongeluk of iets dergelijks gehad dan doet je lul het nog steeds. Of je nou achterloopt met je huiswerk of niet.
pi_61031226
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef DrDarwin het volgende:
He's trying too hard....
Dan quote ik deze maar even, zodat de TS het nu wel leest. Trying too hard is killing, in dit geval letterlijk. Wanneer je zo veel nadruk legt op zijn erectie en het al dan niet klaar komen, krijg je een soort van faal angst waardoor hij gaat weigeren. Tot zo ver de theorie.

Probeer er eens een heleboel dingen er om heen te doen, geen na druk te leggen op zijn little willy/blauw geaderde yoghurt slinger/mini-me. Maar doe er vanalles er om heen. Ga aan de gang met vingers, tong, atributen. Als hij ontspannen genoeg is, moet het imo wel lukken.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_61031285
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:27 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dan quote ik deze maar even, zodat de TS het nu wel leest. Trying too hard is killing, in dit geval letterlijk. Wanneer je zo veel nadruk legt op zijn erectie en het al dan niet klaar komen, krijg je een soort van faal angst waardoor hij gaat weigeren. Tot zo ver de theorie.

Probeer er eens een heleboel dingen er om heen te doen, geen na druk te leggen op zijn little willy/blauw geaderde yoghurt slinger/mini-me. Maar doe er vanalles er om heen. Ga aan de gang met vingers, tong, atributen. Als hij ontspannen genoeg is, moet het imo wel lukken.

Ik snap wat je bedoeld. In het begin legde we er nog niet zo nadruk op, ik dacht het komt vanzelf wel gewoon allebij zenuwachtig. Maarja na 3 maanden gaat het nog steeds niet helemaal lekker waardoor ik erg onzeker word en hij dus ook dus. Men vriend zegt zelf dat hij heen ansgt heeft. Maar bij mij speeld het ook wel eens door mij hoofd tijdens de sex, Ohw ik hoop dat hij goed blijft. Dit zal bij hem ook wel zo zijn....
pi_61031328
Ik lift met zwaaibaai mee. Julie zijn er te veel mee bezig waarschijnlijk. Hij voelt zich onbewust verplicht om klaar te komen waardoor het juist niet lukt. Toch kan dit ook met Nr. 3 van Armageddon samenvallen.
pi_61031386
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:
Ik lift met zwaaibaai mee. Julie zijn er te veel mee bezig waarschijnlijk. Hij voelt zich onbewust verplicht om klaar te komen waardoor het juist niet lukt. Toch kan dit ook met Nr. 3 van Armageddon samenvallen.
hij zelf geniet ook van de sex zonder te komen, en voor mij maakt het dan ook niet uit... Zolang we allebij maar genieten toch?
Maarja voor mij is het alleen het gevoel dat hij alleen maar komt als hij zich zelf helpt, dit maakt mij erg onzeker
pi_61031487
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef anoniem88 het volgende:

[..]

Heb je aleens geprobeerd om die gozert met hele verleidelijke lingerie op topprestaties te krijgen?
pi_61031507
Ik geloof dat dit best frustrerend is voor jou maar vooral voor je vriend. Misschien is het wat om naar een sexuoloog te gaan. Je zegt dat hij geen drugs gebruikt en zelden drinkt. Gebruikt hij medicijnen (antidepressiva)? Praat goed met elkaar (als hij er over kan en durf te praten), forceer niets.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:43:08 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61031542
weet ie zeker dat hij op het vrouwelijk geslacht valt?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_61031590
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:41 schreef DSS24 het volgende:
Plaats eens een foto van jezelf. Dit is volgens mij nog niett gevraagd in dit topic. Het kan ons heel erg helpen met een goed advies geven. Als het niet teveel moeite is met bloot bovenlichaam graag.
Doe ff normaal, pisvlek!
pi_61031600
even een aantal vragen tegelijk beantwoorden.

Ja hij valt zeker op het vrouwlijke geslacht

Nee ik plaats geen foto van me zelf, is al gevraagt... aangezien ik weet dat hij wel opgewonden word van mij

Ja ik heb al geprobeerd met vereidelijk kleding. Hij raakt er wel opgewonden van hebben dan ook wel wat langer sex, alleen toch zakt hij na een tijdje weg en komt hij niet klaar
pi_61031647
oja hij gebruikt geen medicijnen.. en we praten er wel over niet vaak, en hij wil er juist alleen met mij over praten. Heb al gezegt dat ie misschien keer met iamdn anders moest gana praten maar dit wil hij pertinent niet
pi_61031681
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:31 schreef anoniem88 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld. In het begin legde we er nog niet zo nadruk op, ik dacht het komt vanzelf wel gewoon allebij zenuwachtig. Maarja na 3 maanden gaat het nog steeds niet helemaal lekker waardoor ik erg onzeker word en hij dus ook dus. Men vriend zegt zelf dat hij heen ansgt heeft. Maar bij mij speeld het ook wel eens door mij hoofd tijdens de sex, Ohw ik hoop dat hij goed blijft. Dit zal bij hem ook wel zo zijn....
En jij denkt serieus dat hij dat niet merkt?
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:50:53 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61031713
enige manier om empirisch vast te stellen of het wel of niet aan jou ligt en of het in het hoofd zit is om hem een echt lekker mokkel uit te laten zoeken en 'em daar over heen te laten gaan. Als hij dan wel een constante erectie heeft weet je hoe laat het is. Maarja dit's alleen maar voor bepaald soort stelletjes weggelegd

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 22-08-2008 09:57:53 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_61031740
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:45 schreef anoniem88 het volgende:

Ja ik heb al geprobeerd met vereidelijk kleding. Hij raakt er wel opgewonden van hebben dan ook wel wat langer sex, alleen toch zakt hij na een tijdje weg en komt hij niet klaar
Dat is al een goed begin, daarna moet je dan doorzetten en 'm helemaal overbluffen met je geiligheid, daar droomt elke man van.
pi_61031776
nou en daar vallen wij neit echt bepaald onder... is geen optie

en zwaaibaai ik heb niet gezegt dat hij dat niet merkt. Hij weet ik dat ik me onzeker voel...
pi_61031828
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef anoniem88 het volgende:

Als kerel kan ik nu zeggen dat ik ook niet ga spuiten bij een mokkel die er zo over denkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2008 09:57:18 ]
pi_61031848
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef anoniem88 het volgende:

en zwaaibaai ik heb niet gezegt dat hij dat niet merkt. Hij weet ik dat ik me onzeker voel...
Juist dat verhoogt de druk. Doordat jij je onzeker voelt, wil hij weer meer presteren om te bewijzen dat hij echt geil van je wordt, wat niet wil lukken omdat little willy weigert wegens die druk, waardoor jij je weer onzeker voelt, wat de druk vergroot, waardoor de prestaties niet ten goede komen, wat hem onzeker maakt

ziet u de spiraal?
burgerweeshuis
pi_61031913
Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt... toen ik mijn vriend net kende hadden we dit probleem ook - hij zei later dat het gewoon zenuwen waren omdat hij het met mij écht goed wilde doen omdat het echt wat betekende voor hem. Na 2 maanden zijn we toen voor het eerst met elkaar naar bed geweest (nadat het in die eerste twee maanden meerdere malen niet was gelukt) en sindsdien hebben we een heerlijk seksleven..

Wij hebben toen eerst een tijdje niet het echte werk geprobeerd zeg maar, we hebben het eerst gehouden bij handwerk/mondwerk en bij vooral intiem worden met elkaar, samen douchen enzo. Na die tijd waren we helemaal op ons gemak bij elkaar en toen ging het gelukkig wel goed, hoewel er toen ook nog de nodige zenuwen bij kwamen kijken natuurlijk.

Misschien gewoon eens een tijdje niets doen, of iig niet het echte werk proberen?
pi_61031919
-maar het is jouw partner niet-

[ Bericht 78% gewijzigd door Tally op 22-08-2008 10:22:32 ]
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:02:44 #50
2964 Armageddon
pi_61031951
Optie 3 it is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: