Dan is het wel heel obvious, hij raakt gewoon niet opgewonden van je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef anoniem88 het volgende:
Graag verwacht ik serieuse reacties en dus niet zoals de eerste 2!!!!!!
angelcakes:
Om de verwarring te verduidelijken, ik kom juist wel van hem...
Hij hefet dit "probleem"niet eerder gehad met zijn vorige vriendinnen. En als hij zlef met de hand aan de gang gaat, heeft hij ook geen erectie....
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan is het wel heel obvious, hij raakt gewoon niet opgewonden van je.
Probeer hem eens te verleiden in een geil setje of iets dergelijks.
Goede tip.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan is het wel heel obvious, hij raakt gewoon niet opgewonden van je.
Probeer hem eens te verleiden in een geil setje of iets dergelijks.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zou ook nog goed het probleem kunnen zijn natuurlijk.
Nee hij gebruikt geen drugs, rookt zelden alleen als we gaan stappen en drinkt hij alleen in het weekend alcoholquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:55 schreef Armageddon het volgende:
Misschien heel stom hoor maar snuift hij toevallig? Of slikt ie xtc?
Je moet 'm zijn tijd gunnen dan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:56 schreef anoniem88 het volgende:
Nou erg serieus hoor.....!!! Niet dus
misschien moeten jullie dan nog even goed lezen, hij raakt wel opgewonden alleen tijdens de sex zakt hij weg, en dat is niet omdat hij het niet lekker vind
[..]
En toch zwakt ie af?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:57 schreef anoniem88 het volgende:
[..]
Nee hij gebruikt geen drugs, rookt zelden alleen als we gaan stappen en drinkt hij alleen in het weekend alcohol
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je moet 'm zijn tijd gunnen dan waarschijnlijk.
Dit klinkt zoooooo als coke.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef anoniem88 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat???
Als de erectie namelijk weg zakt, dan probeer ik hem weer omhoog te krijgen, dit lukt vaak wel maarja als je 3 keer onderbroken ben tijdens de sex iedere keer weer word het wel erg frustrerend.. en zeker al hij dsan ook nog is niet klar komt
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:59 schreef Armageddon het volgende:
Enige redenen die ik kan bedenken zijn dus:
1. Drugs
2. Faalangst (lijkt me stug gezien z'n verleden)
3. Hij word niet geil van je
Ga dat eerst maar eens onderzoeken dan. Jij vraagt hier toch om advies!? Dit is er één van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef anoniem88 het volgende:
[..]
dat is een makelijke uitweg zoeken.... maar er is gene drugs in het spel
Ik ga er van uit dat ze dr vent kent.. Dus als zij zeg dat dit geen oorzaak is dan kan je dr over door blijven zeiken maar helpt ook geen kont..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga dat eerst maar eens onderzoeken dan. Jij vraagt hier toch om advies!? Dit is er één van.
Ik kan me nog een topic van laatst herinneren waarbij de TS dacht dat het geen drugs waren maar later toch zo was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze dr vent kent.. Dus als zij zeg dat dit geen oorzaak is dan kan je dr over door blijven zeiken maar helpt ook geen kont..
dankje... !!!Ik ken me vent idd goed en er is geen drugs in het spel... Jammer dat sommige mensen niet zo serieus zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze dr vent kent.. Dus als zij zeg dat dit geen oorzaak is dan kan je dr over door blijven zeiken maar helpt ook geen kont..
nou sorry hoor maar al je zegt dat er geen drugs in het spel is en er word over doorgezeurt vind ik het niet serieus!!! en als er gevraagt word om een foto sorry hoor maar dat is ook niet bepaald van toepassingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef nicomart het volgende:
Inderdaad.. je kraakt de adviezen hier zo af, dat je blijkbaar alle reacties die je niet wilt geloven, afdoet als niet serieus!
Klink toch echt als een good 'ol stoornis hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:35 schreef anoniem88 het volgende:.
We hebben echt al vanalles geprobeerd beetje ten einde raad hij is pas 24 dus lijkt me niet erectie problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |