Dan is het wel heel obvious, hij raakt gewoon niet opgewonden van je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef anoniem88 het volgende:
Graag verwacht ik serieuse reacties en dus niet zoals de eerste 2!!!!!!
angelcakes:
Om de verwarring te verduidelijken, ik kom juist wel van hem...
Hij hefet dit "probleem"niet eerder gehad met zijn vorige vriendinnen. En als hij zlef met de hand aan de gang gaat, heeft hij ook geen erectie....
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan is het wel heel obvious, hij raakt gewoon niet opgewonden van je.
Probeer hem eens te verleiden in een geil setje of iets dergelijks.
Goede tip.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan is het wel heel obvious, hij raakt gewoon niet opgewonden van je.
Probeer hem eens te verleiden in een geil setje of iets dergelijks.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zou ook nog goed het probleem kunnen zijn natuurlijk.
Nee hij gebruikt geen drugs, rookt zelden alleen als we gaan stappen en drinkt hij alleen in het weekend alcoholquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:55 schreef Armageddon het volgende:
Misschien heel stom hoor maar snuift hij toevallig? Of slikt ie xtc?
Je moet 'm zijn tijd gunnen dan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:56 schreef anoniem88 het volgende:
Nou erg serieus hoor.....!!! Niet dus
misschien moeten jullie dan nog even goed lezen, hij raakt wel opgewonden alleen tijdens de sex zakt hij weg, en dat is niet omdat hij het niet lekker vind
[..]
En toch zwakt ie af?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:57 schreef anoniem88 het volgende:
[..]
Nee hij gebruikt geen drugs, rookt zelden alleen als we gaan stappen en drinkt hij alleen in het weekend alcohol
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je moet 'm zijn tijd gunnen dan waarschijnlijk.
Dit klinkt zoooooo als coke.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef anoniem88 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat???
Als de erectie namelijk weg zakt, dan probeer ik hem weer omhoog te krijgen, dit lukt vaak wel maarja als je 3 keer onderbroken ben tijdens de sex iedere keer weer word het wel erg frustrerend.. en zeker al hij dsan ook nog is niet klar komt
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:59 schreef Armageddon het volgende:
Enige redenen die ik kan bedenken zijn dus:
1. Drugs
2. Faalangst (lijkt me stug gezien z'n verleden)
3. Hij word niet geil van je
Ga dat eerst maar eens onderzoeken dan. Jij vraagt hier toch om advies!? Dit is er één van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef anoniem88 het volgende:
[..]
dat is een makelijke uitweg zoeken.... maar er is gene drugs in het spel
Ik ga er van uit dat ze dr vent kent.. Dus als zij zeg dat dit geen oorzaak is dan kan je dr over door blijven zeiken maar helpt ook geen kont..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga dat eerst maar eens onderzoeken dan. Jij vraagt hier toch om advies!? Dit is er één van.
Ik kan me nog een topic van laatst herinneren waarbij de TS dacht dat het geen drugs waren maar later toch zo was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze dr vent kent.. Dus als zij zeg dat dit geen oorzaak is dan kan je dr over door blijven zeiken maar helpt ook geen kont..
dankje... !!!Ik ken me vent idd goed en er is geen drugs in het spel... Jammer dat sommige mensen niet zo serieus zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze dr vent kent.. Dus als zij zeg dat dit geen oorzaak is dan kan je dr over door blijven zeiken maar helpt ook geen kont..
nou sorry hoor maar al je zegt dat er geen drugs in het spel is en er word over doorgezeurt vind ik het niet serieus!!! en als er gevraagt word om een foto sorry hoor maar dat is ook niet bepaald van toepassingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef nicomart het volgende:
Inderdaad.. je kraakt de adviezen hier zo af, dat je blijkbaar alle reacties die je niet wilt geloven, afdoet als niet serieus!
Klink toch echt als een good 'ol stoornis hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:35 schreef anoniem88 het volgende:.
We hebben echt al vanalles geprobeerd beetje ten einde raad hij is pas 24 dus lijkt me niet erectie problemen.
Snap ik.. Maar zoals dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn zijn ook niet alle mannen hetzelfdequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan me nog een topic van laatst herinneren waarbij de TS dacht dat het geen drugs waren maar later toch zo was.
Dat kan ook komen doordat er een aantal offtopic/onzin antwoorden tussen zaten waarbij ik bezig was om te verwijderen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef nicomart het volgende:
Inderdaad.. je kraakt de adviezen hier zo af, dat je blijkbaar alle reacties die je niet wilt geloven, afdoet als niet serieus!
Dat denk ik dus ook.. Te graag willen.. Of misschien stress op school of op het werk..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Klink toch echt als een good 'ol stoornis hoor.
Dan quote ik deze maar even, zodat de TS het nu wel leest. Trying too hard is killing, in dit geval letterlijk. Wanneer je zo veel nadruk legt op zijn erectie en het al dan niet klaar komen, krijg je een soort van faal angst waardoor hij gaat weigeren. Tot zo ver de theorie.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:27 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dan quote ik deze maar even, zodat de TS het nu wel leest. Trying too hard is killing, in dit geval letterlijk. Wanneer je zo veel nadruk legt op zijn erectie en het al dan niet klaar komen, krijg je een soort van faal angst waardoor hij gaat weigeren. Tot zo ver de theorie.
Probeer er eens een heleboel dingen er om heen te doen, geen na druk te leggen op zijn little willy/blauw geaderde yoghurt slinger/mini-me. Maar doe er vanalles er om heen. Ga aan de gang met vingers, tong, atributen. Als hij ontspannen genoeg is, moet het imo wel lukken.
hij zelf geniet ook van de sex zonder te komen, en voor mij maakt het dan ook niet uit... Zolang we allebij maar genieten toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef DSS24 het volgende:
Ik lift met zwaaibaai mee. Julie zijn er te veel mee bezig waarschijnlijk. Hij voelt zich onbewust verplicht om klaar te komen waardoor het juist niet lukt. Toch kan dit ook met Nr. 3 van Armageddon samenvallen.
Heb je aleens geprobeerd om die gozert met hele verleidelijke lingerie op topprestaties te krijgen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef anoniem88 het volgende:
[..]
dat is een makelijke uitweg zoeken.... maar er is gene drugs in het spel
Doe ff normaal, pisvlek!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:41 schreef DSS24 het volgende:
Plaats eens een foto van jezelf. Dit is volgens mij nog niett gevraagd in dit topic. Het kan ons heel erg helpen met een goed advies geven. Als het niet teveel moeite is met bloot bovenlichaam graag.
En jij denkt serieus dat hij dat niet merkt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:31 schreef anoniem88 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. In het begin legde we er nog niet zo nadruk op, ik dacht het komt vanzelf wel gewoon allebij zenuwachtig. Maarja na 3 maanden gaat het nog steeds niet helemaal lekker waardoor ik erg onzeker word en hij dus ook dus. Men vriend zegt zelf dat hij heen ansgt heeft. Maar bij mij speeld het ook wel eens door mij hoofd tijdens de sex, Ohw ik hoop dat hij goed blijft. Dit zal bij hem ook wel zo zijn....
Dat is al een goed begin, daarna moet je dan doorzetten en 'm helemaal overbluffen met je geiligheid, daar droomt elke man van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:45 schreef anoniem88 het volgende:
Ja ik heb al geprobeerd met vereidelijk kleding. Hij raakt er wel opgewonden van hebben dan ook wel wat langer sex, alleen toch zakt hij na een tijdje weg en komt hij niet klaar
Als kerel kan ik nu zeggen dat ik ook niet ga spuiten bij een mokkel die er zo over denkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef anoniem88 het volgende:
nou en daar vallen wij neit echt bepaald onder... is geen optie
Juist dat verhoogt de druk. Doordat jij je onzeker voelt, wil hij weer meer presteren om te bewijzen dat hij echt geil van je wordt, wat niet wil lukken omdat little willy weigert wegens die druk, waardoor jij je weer onzeker voelt, wat de druk vergroot, waardoor de prestaties niet ten goede komen, wat hem onzeker maaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef anoniem88 het volgende:
nou en daar vallen wij neit echt bepaald onder... is geen optie
en zwaaibaai ik heb niet gezegt dat hij dat niet merkt. Hij weet ik dat ik me onzeker voel...
hij weet ervan hoor!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef BOTER.... het volgende:
Ik vind t altijd een ontzettende turn-off wanneer mijn sexparter onze/zijn sex perikelen online zet en met anderen bespreekt.
dus jij als kerel wil wel met een andere vrouw in bed liggen om te kijken of hij het bij een ander wel goed doet...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:56 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Als kerel kan ik nu zeggen dat ik ook niet ga spuiten bij een mokkel die er zo over denkt.
Jij wel ja. Nu die vent van je nog!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:24 schreef anoniem88 het volgende:
k ben er iederegeval heel erg klaar mee
Ik? Volgens mij ben jij dat en al die andere die zogenaamd zo volwassen en behulpzaam zijn..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:25 schreef Armageddon het volgende:
Anders verkracht je het hele topic even Tal.
Krijg de pleuris ook maar met dit topic.
Ik heb mn best gedaan! Sorry..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:25 schreef anoniem88 het volgende:
verwijder deze topic maar ik weet genoeg... er kan niet serieus gepraat worden hier dus ben er helemaal klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |