6:59quote:
Die linker is McFearless zijn UI.quote:
orlyquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die linker is McFearless zijn UI.
Die lijden niet, dat is sm voor dierenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:45 schreef behangplakker het volgende:
Een klasgenoot doet presentatie over dierenleed. Heeft iemand een lomp filmpje om te laten zien aan de klas? Dat de huid van het dier binnenstebuiten word getrokken en dat het dier lijdend doodgaat enzo?
Is dat niet die gozer van COD4?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die linker is McFearless zijn UI.
Der zuigt nu een 15-jarige breezah aan zijn penis, dus zal het dan toch..?quote:
Ja die ene, dat dat beest levend zijn huid eraf wordt gehaaldert!! Van peta ofzo? Dat filmphe is echt pwn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:45 schreef behangplakker het volgende:
Een klasgenoot doet presentatie over dierenleed. Heeft iemand een lomp filmpje om te laten zien aan de klas? Dat de huid van het dier binnenstebuiten word getrokken en dat het dier lijdend doodgaat enzo?
Wat?quote:
Ah, hier ik heb hem al.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja die ene, dat dat beest levend zijn huid eraf wordt gehaaldert!! Van peta ofzo? Dat filmphe is echt pwn.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, hier ik heb hem al.
Dit word me een binnenkomer op de presentatie
http://www.peta.org/feat/chineseFurFarms/index.asp
Zieke kanker geestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja die ene, dat dat beest levend zijn huid eraf wordt gehaaldert!! Van peta ofzo? Dat filmphe is echt pwn.
Die jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, hier ik heb hem al.
Dit word me een binnenkomer op de presentatie
http://www.peta.org/feat/chineseFurFarms/index.asp
quote:
Beide momenten komen trouwens uit het filmpje dat hier te downloaden is.quote:
Op die gifjes heb ik nog niet eens gereageerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]al die gifjes waar mensen te pletter vallen word lachend op gereageerd. Zegt er iemand iets over dieren die gepwnd worden wat gewoon gebeurd
. En het is meteen een ramp
Hoewel ik het filmpje wel zielig vond werden ze gewoon gepwnd.
Ik vind de meeste gifjes al niet om aan te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op die gifjes heb ik nog niet eens gereageerdEn ik weet ook wel dat t gewoon gebeurd, net zoals die gifjes, maar als een mens zo opgehangen en geveld hoort zou ik t zefde zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |