Dat zou toch een automatische metrolijn worden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:07 schreef Socios het volgende:
Lijn U55 inderdaad. Maar betreft gewoon een metro die pendelt.
Al zo vaak. Hun metronetwerk en toestellen zijn schitterend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een algemene vraag:
Is iemand in Stockholm geweest?
Rotterdamse metro is wel de grootste en de beste van de Benelux. Beter die van een wereldstad als Brussel.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef ReisT het volgende:
Welke veranderingen? Het Rotterdamse metronet is al enige jaren hetzelfde gebleven.
Het lijkt misschien wel ineens een hoop meer sinds ze vijf verschillende kleurtjes hebben maar dat is eigenlijk niet zo.
[ afbeelding ]
Alleen die deuren gaan zo moeilijk open.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Die nieuwe SG3 rijtuigen van de RET zijn tof.
Hier een extragratis kutfilmpje:
Er rijden ook RSG3's op de D-lijn. Ik ga ook nooit met de E-lijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik ga nooit met de RandstadRail, waarom heeft de RSG3 dat wel en de SG3 niet?
Ik heb weleens een SG3 op de D-lijn gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Er rijden ook RSG3's op de D-lijn. Ik ga ook nooit met de E-lijn.
Net als dat de SG3's alleen maar op de A,B en C-lijnen rijden.
Je mist niet veel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik heb weleens een SG3 op de D-lijn gezien.![]()
En RSG3 op allemaal weleens, maar er nog nooit ingezeten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Rotterdamse metro is wel de grootste en de beste van de Benelux. Beter die van een wereldstad als Brussel.
Ik meen het.quote:
Brussel is onlangs op een lumineus idee gekomen om de maximumsnelheid van een metrolijn te verlagen van 70 naar 50 kilometer per uur. Groen is het zeker niet, want het plaatselijke OV-bedrijf moet nu extra wagens inzetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Rotterdamse metro is wel de grootste en de beste van de Benelux. Beter die van een wereldstad als Brussel.
Daar moet ik nog in zitten, maar de RSG3 krijgt inderdaad mijn goedkeuring. Rustig, geluidloos, maar ik heb wel amper beenruimte.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Die nieuwe SG3 rijtuigen van de RET zijn tof.
Hier een extragratis kutfilmpje:
nou, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik meen het.
De Rotterdamse metro is gesitueerd in en rondom de gemeente Rotterdam. De eerste lijn werd geopend op 9 februari 1968 door prinses Beatrix en prins Claus. De totale netwerklengte (exclusief RandstadRail) bedraagt 55,3 kilometer, waarvan 15,3 km ondergronds, en 8,5 km als sneltram is uitgevoerd. De exploitatie is in handen van de RET. Het is het oudste en grootste metronetwerk in de Benelux, als men kijkt naar de lengte in sporen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rotterdamse_metro
En ik heb de metro van Amsterdam en Brussel gebruikt. Amsterdam was zuigen en Brussel was niets speciaals aan, merkte wel op dat de afstanden tussen de stations kleiner waren. Hoezo?
Ik wil de M weer terug.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Brussel is onlangs op een lumineus idee gekomen om de maximumsnelheid van een metrolijn te verlagen van 70 naar 50 kilometer per uur. Groen is het zeker niet, want het plaatselijke OV-bedrijf moet nu extra wagens inzetten.![]()
[..]
Daar moet ik nog in zitten, maar de RSG3 krijgt inderdaad mijn goedkeuring. Rustig, geluidloos, maar ik heb wel amper beenruimte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |