Nee, Inge heef wel een broer die waterpolo speelt.Matthijs de Bruijn, ook voor het nederlands team en is of was prof in Frankrijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef SCH het volgende:
Ze is toch de zus van?
Dat zou ik niet vreemd vinden Anky heeft 3x op rij goud, dat zijn alleen grote die dat doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef daWeasel het volgende:
Ik hoop het, maar het zal Anky wel worden
Hou op, het is een dansend paard.:') Die medailles zouden niet eens mee moeten tellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef maril het volgende:
Dat zou ik niet vreemd vinden Anky heeft 3x op rij goud, dat zijn alleen grote die dat doen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:19 schreef Norrage het volgende:
Sinds wanneer is anky een teamsportster....echt...denk eens na of zo :/ (Anky zit wel in een team, maar niet met de gouden medaille)...
Sinds wanneer is anky een teamsportster....echt...denk eens na of zo :/ (Anky zit wel in een team, maar niet met de gouden medaille)...
Dreseur team?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:19 schreef Norrage het volgende:
Gadverdamme, viespeukquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
Wordt de een gedekt neemt de ander het over.
gaat hier om sportvrouw van het jaar, niet team van het jaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:31 schreef Norrage het volgende:
jezus wat zitten jullie te miepen zeg...het gaat toch om een teamsportster, Anky is voornamelijk bekend van haar solo-prestaties... en haar teamprestaties heeft ze dit jaar niet, alleen een zilveren.
ja en? is het te moeilijk?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:42 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie de TT niet gelezen of zo?
als het heren waterpolo was geweest had je het niet vies gevondenquote:
Dat zou toch een aanfluiting zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef daWeasel het volgende:
Ik hoop het, maar het zal Anky wel worden
Nou, wat een aanfluiting. Je kunt een mening hebben over de sport, feit is dat ze toch al zo lang de beste is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:03 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dat zou toch een aanfluiting zijn
De beste van de twee ja. De rest is programmavulling. Dat zegt meer over de sport dan over de sportvrouw imhoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, wat een aanfluiting. Je kunt een mening hebben over de sport, feit is dat ze toch al zo lang de beste is.
Nou vind ik de overige gouden medailles ook meer in aanmerking komen voor een nominatie, maar een aanfluiting is het natuurlijk niet.
Verder vind ik, dat als je een teamsporter als sportvrouw of man van het jaar verkiest, dit niet recht doet aan de teamprestatie.
Rooks was de eerste Nederlander die ooit het bergklassement van de Tour won, hij won ook de etappe naar Alpe d'Huez, het combinatieklassement, schreef de klassieker Züri Metzgete op zijn naam en stond buiten de Tour ook op het podium in Milano-San Remo, Waalse Pijl, Amstel Gold Race en Clasica San Sebastian.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef Bruce117 het volgende:
De kans dat een teamsporter ook sportman/vrouw van het jaar wordt is niet zo groot. Vraag dat maar aan Marco van Basten over '88.
Toen werd het iemand met als belangrijkste prestatie de 2e plaats.
Ijsselmeervogels was ludiek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:13 schreef DutchSL het volgende:
Voetballers zijn overigens vaak zat bevoordeeld. Ruud Gullit werd sportman van het jaar voornamelijk omdat hij voor veel geld getransfereerd werd en dat zo'n indruk maakte
Er is zelfs een klein ploegje dat de halve finale van de KNVB beker haalde ooit sportploeg van het jaar geworden omdat ze van Groningen en AZ hadden gewonnen, terwijl ze met 6-0 verloren van Twente
In welk jaar werd Gullit sportman van het jaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:13 schreef DutchSL het volgende:
Voetballers zijn overigens vaak zat bevoordeeld. Ruud Gullit werd sportman van het jaar voornamelijk omdat hij voor veel geld getransfereerd werd en dat zo'n indruk maakte
Er is zelfs een klein ploegje dat de halve finale van de KNVB beker haalde ooit sportploeg van het jaar geworden omdat ze van Groningen en AZ hadden gewonnen, terwijl ze met 6-0 verloren van Twente
Waarom Ankyquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:54 schreef golfer het volgende:
Sportvrouw van het jaar wordt ongetwijfeld Anky.
Sportman van het jaar wordt Maarten v.d. Weijden.
Sportploeg van het jaar gaat tussen dames waterpolo en dameshockey.
U kunt mij later hier op quoten.
Geen fuck, maar leer mij het Nederland publiek kennen, die geilen op die 3 gouden medailles.quote:
Iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen fuck, maar leer mij het Nederland publiek kennen, die geilen op die 3 gouden medailles.
dit wordt toch door sporters gekozen? dan mag ik aannemen dat men de waterpoloprestatie hoger inschat. En het zal wel Vos worden aangezien Anky al ´ns eerder heeft gewonnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:54 schreef golfer het volgende:
Sportvrouw van het jaar wordt ongetwijfeld Anky.
Sportman van het jaar wordt Maarten v.d. Weijden.
U kunt mij later hier op quoten.
Je vergeet de gouden roei dames.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:54 schreef golfer het volgende:
pardon? De dames 4x100 estafette werd dit jaar ook nog Europees kampioen en verbeterden het wereldrecord. En dat in een mondiale sport als zwemmen op een enorm prestigieus onderdeel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:54 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:00 schreef tong80 het volgende:
Zeker. Daar hoef je je geld niet op te zetten.
Ik denk dat je winst gering zal zijn.quote:
Maar wel een zekere.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je winst gering zal zijn.
Zekerquote:
Die judoka met tong heeft ook veel credit denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:54 schreef tong80 het volgende:
Ja dat zal wel weer een individualiste worden. Terwijl een waterpolo-of hockeyster het ook eens verdient.
Ben bang dat het gemiddelde NL kijkerspubliek dat al niet meer weet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
Die won haar derde goud.
De kans zit erin.
Ik blijf erbij dat Danielle de Bruijn moet winnen. Scoorde 7 keer in de Olympische finale.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:15 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ben bang dat het gemiddelde NL kijkerspubliek dat al niet meer weet.
Ok dat scheelt alweer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
De kijkers kiezen niet.
De sporters die tijdens het verkiezinggala in de zaal zitten mogen stemmen.
quote:
2002.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook slecht uitpakken.
De Nederlandse turnsters werden in 2002 de winnaar omdat ze derde waren geworden op het EK.
Terwijl Feijenoord de EC had gewonnen.
Marco van Basten werd in ieder land gekozen tot sportman van het jaar...quote:
En dat zit je nu nog steeds dwars?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marco van Basten werd in ieder land gekozen tot sportman van het jaar...
Behalve in Nederland daar Steven Rooks die tweede werd in de tour de winnaar.
Nee...maar het is wel typisch.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:24 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
En dat zit je nu nog steeds dwars?
Lijkt me ook wel logisch omdat je nooit precies het aandeel van een sporter in een team kan bepalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee...maar het is wel typisch.
Teamsporters worden het zelden.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:30 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel logisch omdat je nooit precies het aandeel van een sporter in een team kan bepalen.
En wie gaf de bal zodat ie 1 keer kon?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk welk aandeel van Basten had.
Zijn doelpunt in de finale werd laatst door een international panel gekozen tot op één na mooiste doelpunt ooit.
Feyenoord won de UEFA Cup, een tweede rangs toernooi, bovendien waren ze bij lange na niet de beste voetbalclub van Nederland dat jaar.. sportploeg van het jaar worden terwijl je niet eens de beste ploeg van Nederland binnen je sport bent is nogal dubieus. Nou had ik ook niet voor die turnsters gekozen, maar hun prestatie was tenminste iets unieks in de Nederlandse sporthistorie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Nederlandse turnsters werden in 2002 de winnaar omdat ze derde waren geworden op het EK.
Terwijl Feijenoord de EC had gewonnen.
Ieder land?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marco van Basten werd in ieder land gekozen tot sportman van het jaar...
Rooks won dat jaar als eerste Nederlander ooit de bolletjestrui, won een zware bergetappe naar Alpe d'Huez op prachtige wijze, won het kampioenschap van Zurich en wat kleinere wedstrijden. Stond ook op het podium in grote koersen als Milano-Sanremo, Amstel Gold Race, Waalse Pijl, San Sebastian.quote:Behalve in Nederland daar Steven Rooks die tweede werd in de tour de winnaar.
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee...maar het is wel typisch.
Teamsporters worden het zelden.
waarom dan de waterpolo dames tov van de 4x100 estafette? Die hebben gewoon een wereldrecord gezwommen dit jaar en winnen ook nog een enorm prestigieus zwemonderdeelquote:
Goeie tweede iddquote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom dan de waterpolo dames tov van de 4x100 estafette? Die hebben gewoon een wereldrecord gezwommen dit jaar en winnen ook nog een enorm prestigieus zwemonderdeel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |