quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:00 schreef tong80 het volgende:
Zeker. Daar hoef je je geld niet op te zetten.
Ik denk dat je winst gering zal zijn.quote:
Maar wel een zekere.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je winst gering zal zijn.
Zekerquote:
Die judoka met tong heeft ook veel credit denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:54 schreef tong80 het volgende:
Ja dat zal wel weer een individualiste worden. Terwijl een waterpolo-of hockeyster het ook eens verdient.
Ben bang dat het gemiddelde NL kijkerspubliek dat al niet meer weet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:07 schreef tong80 het volgende:
Die won haar derde goud.
De kans zit erin.
Ik blijf erbij dat Danielle de Bruijn moet winnen. Scoorde 7 keer in de Olympische finale.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:15 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ben bang dat het gemiddelde NL kijkerspubliek dat al niet meer weet.
Ok dat scheelt alweer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
De kijkers kiezen niet.
De sporters die tijdens het verkiezinggala in de zaal zitten mogen stemmen.
quote:
2002.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook slecht uitpakken.
De Nederlandse turnsters werden in 2002 de winnaar omdat ze derde waren geworden op het EK.
Terwijl Feijenoord de EC had gewonnen.
Marco van Basten werd in ieder land gekozen tot sportman van het jaar...quote:
En dat zit je nu nog steeds dwars?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marco van Basten werd in ieder land gekozen tot sportman van het jaar...
Behalve in Nederland daar Steven Rooks die tweede werd in de tour de winnaar.
Nee...maar het is wel typisch.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:24 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
En dat zit je nu nog steeds dwars?
Lijkt me ook wel logisch omdat je nooit precies het aandeel van een sporter in een team kan bepalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee...maar het is wel typisch.
Teamsporters worden het zelden.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:30 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel logisch omdat je nooit precies het aandeel van een sporter in een team kan bepalen.
En wie gaf de bal zodat ie 1 keer kon?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk welk aandeel van Basten had.
Zijn doelpunt in de finale werd laatst door een international panel gekozen tot op één na mooiste doelpunt ooit.
Feyenoord won de UEFA Cup, een tweede rangs toernooi, bovendien waren ze bij lange na niet de beste voetbalclub van Nederland dat jaar.. sportploeg van het jaar worden terwijl je niet eens de beste ploeg van Nederland binnen je sport bent is nogal dubieus. Nou had ik ook niet voor die turnsters gekozen, maar hun prestatie was tenminste iets unieks in de Nederlandse sporthistorie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Nederlandse turnsters werden in 2002 de winnaar omdat ze derde waren geworden op het EK.
Terwijl Feijenoord de EC had gewonnen.
Ieder land?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marco van Basten werd in ieder land gekozen tot sportman van het jaar...
Rooks won dat jaar als eerste Nederlander ooit de bolletjestrui, won een zware bergetappe naar Alpe d'Huez op prachtige wijze, won het kampioenschap van Zurich en wat kleinere wedstrijden. Stond ook op het podium in grote koersen als Milano-Sanremo, Amstel Gold Race, Waalse Pijl, San Sebastian.quote:Behalve in Nederland daar Steven Rooks die tweede werd in de tour de winnaar.
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 04:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee...maar het is wel typisch.
Teamsporters worden het zelden.
waarom dan de waterpolo dames tov van de 4x100 estafette? Die hebben gewoon een wereldrecord gezwommen dit jaar en winnen ook nog een enorm prestigieus zwemonderdeelquote:
Goeie tweede iddquote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom dan de waterpolo dames tov van de 4x100 estafette? Die hebben gewoon een wereldrecord gezwommen dit jaar en winnen ook nog een enorm prestigieus zwemonderdeel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |