Nee, Inge heef wel een broer die waterpolo speelt.Matthijs de Bruijn, ook voor het nederlands team en is of was prof in Frankrijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:02 schreef SCH het volgende:
Ze is toch de zus van?
Dat zou ik niet vreemd vinden Anky heeft 3x op rij goud, dat zijn alleen grote die dat doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef daWeasel het volgende:
Ik hoop het, maar het zal Anky wel worden
Hou op, het is een dansend paard.:') Die medailles zouden niet eens mee moeten tellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef maril het volgende:
Dat zou ik niet vreemd vinden Anky heeft 3x op rij goud, dat zijn alleen grote die dat doen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:19 schreef Norrage het volgende:
Sinds wanneer is anky een teamsportster....echt...denk eens na of zo :/ (Anky zit wel in een team, maar niet met de gouden medaille)...
Sinds wanneer is anky een teamsportster....echt...denk eens na of zo :/ (Anky zit wel in een team, maar niet met de gouden medaille)...
Dreseur team?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:19 schreef Norrage het volgende:
Gadverdamme, viespeukquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
Wordt de een gedekt neemt de ander het over.
gaat hier om sportvrouw van het jaar, niet team van het jaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:31 schreef Norrage het volgende:
jezus wat zitten jullie te miepen zeg...het gaat toch om een teamsportster, Anky is voornamelijk bekend van haar solo-prestaties... en haar teamprestaties heeft ze dit jaar niet, alleen een zilveren.
ja en? is het te moeilijk?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:42 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie de TT niet gelezen of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |