abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 22:54:38 #1
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_61024090
Zit je net naar NOVA te kijken en het optreden van Mohammed Faizel Enait die bij Clairy Polak aan tafel zit en alles overziende kan je niet anders zeggen dat deze idioot zowel moslims als christenen in dit land beledigd met zijn optreden. Elke keer als Clairy Polak met feiten aankwam waaruit blijkt dat zijn versie van de waarheid ver te zoeken was,poogde hij opnieuw allerlei andere oorzaken erbij te halen in de hoop zijn vege lijf te redden. En het ergste was nog wel toen niks meer lukte, Mohammed Faizel Enait maar op de vrouw ging spelen en het vrouw zijn van Clairy Polak en haar Nederlandse afkomst in diskrediet ging brengen als zijnde nazaten van Geert Wilders. Gelukkig liet Clairy Polak zich hierdoor niet van de wijs brengen maar verkorte wel de NOVA uitzending aan het einde.

Mohammed Faizel Enait Yarak!! Moge je getroffen worden door een zwart onheil domuz!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door thloreg op 21-08-2008 23:08:33 ]
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_61024190
getroffen worden door patty brard?
pi_61024225
Wie ?
pi_61024379
Hmm, jij ook al.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_61024423
Het is dieptriest dat iemand die zo overduidelijk neerkijkt op hele bevolkingsgroepen (al dan niet gebaseerd op ras, sexe of geloofsovertuiging) nog zoveel media-aandacht krijgt.

Het is net zo triest dat zelfs officiële instanties (CGB) mensen die op deze manier de gelijke rechten in dit land wensen te ondermijnen niet alleen een platform geven, maar zelfs in het gelijk stellen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61025337
Wat een poppenkast dat Nederland
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 23:46:31 #8
222201 Han_som_reiste
Sarcastisch en vervelend
pi_61025806
Hakbar
pi_61026233
ik heb de uitzending niet kunnen zien maar de kant van polak kies ik in ieder geval niet.
pi_61026421
Ik zag net het laatste stukje op tv en ik vond hem maar lullig zijn zegje doen..
Dat Polak nog zo rustig kon reageren..... ik zou ff terugbijten..
Verder heb ik niets gemerkt van het beledigen van moslims&christenen
pi_61026641
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:08 schreef Bluesdude het volgende:
Dat Polak nog zo rustig kon reageren..... ik zou ff terugbijten..
Toetsenbordheld.
pi_61027001
Kan een mod van "beledigd" alsjeblieft "beledigt" maken?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_61027405
Grappig onderwerp.
Ik voer met mijn leukste vriendin nu onderhandelingen over begroeting en afscheid. Ik wil haar graag kussen, zoals ik ook wel met sommige andere vriendinnen doe. Maar zij wil dat niet.

Ik vind het wel grappig om te ontdekken, op welke verschillende manieren ik vrienden en vriendinnen begroet en op welke manieren ik afscheid neem.

Dat we daarover open en eerlijk onderhandelen, voelt als uitermate wederzijds respectvol.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:04:17 #15
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_61030271
Was een erg leuk interview, een genot om te kijken. Goed om te zien dat er ook gematigde moslims zijn in dit land die hun mening op een genuanceerde manier kunen uiten. Ook erg leuk dat die zuigende Polak een keer werd aangepakt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:08:31 #16
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61030293
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Was een erg leuk interview, een genot om te kijken. Goed om te zien dat er ook gematigde moslims zijn in dit land die hun mening op een genuanceerde manier kunen uiten. Ook erg leuk dat die zuigende Polak een keer werd aangepakt.
gematigd is in jouw optiek zonder bomgordel?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_61032676
Ik heb in jaren niet zo'n goede Nova aflevering gezien.

Eerst probeerde Polak haar heilige linkse huisjes veilig te stellen door te suggereren dat 95% van de moslims niet zo achterlijk is, maar dit was nou een echte Moslim die bij haar aan tafel zat.

En vervolgens vertrapte hij alles verbaal, hij was erg goed op de hoogte van de feiten en lulde Polak achter elkaar uit, bij 7 -0 ben ik gestopt met tellen, wat een ongekende veldslag.

Op het einde noemde hij Polak nog een Wilders-fan, dat kwam echt hard aan bij Polak

Polak had het ook over zichzelf afgeroepen wat zij is een veel te subjectieve interviewer, toen ze 1 zin had gezegd hoorde je al duidelijk aan die toon van haar, dat ze er op uit was om die man zijn kop er af te hakken.

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnDope op 22-08-2008 10:40:16 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61032870
en die vent is afgestudeerd in de rechten....

wat een domme redenaties.

dit soort volk moet je gewoon met een knuppel bewerken totdat ze de nederlandse cultuur en rechtstaat eerbiedigen
pi_61032876
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:40 schreef rockdahouse het volgende:
en die vent is afgestudeerd in de rechten....

dit soort volk moet je gewoon met een knuppel bewerken totdat ze de nederlandse cultuur en rechtstaat eerbiedigen
Eerlijk is eerlijk, objectief gezien had die man wel gelijk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61033283
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

absoluut niet.
gelijkheid tussen mensen gaat voor religie want anders kan iedereen wel een religie vinden om een ander te pakken.

die vent snapte er zelf niks van, gebruikte dure woorden, de meeste verkeerd, om zo intelligent over te komen.
het frustreerde hem dat hij tegenover een joodse zat die zich niet liet inpakken.

mijn inziens hadden ze hem veel harder in die uitzending moeten aanpakken en wel zo dat hij zijn gedult had verloren
pi_61033504
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:40 schreef rockdahouse het volgende:

Over domme redenaties gesproken
pi_61033990
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ben jij ook zo een linkse moslim ?

Neem jij hem wel aan als klantmanager zeker
Hij wil klanten geen hand geven ook geen mannen , dus heeft hij geen gelijk
pi_61034318
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:05 schreef Dylanesque het volgende:

[..]

Over domme redenaties gesproken
ja laten we vooral die mensen serieus blijven nemen.
kijk eens hoever we al zijn met dat achterlijke gedoe, gewoon keihard de kop indrukken dat islamitische facisme, niks lullen, gewoon erop meppen.
pi_61035410
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef rockdahouse het volgende:

[..]

ja laten we vooral die mensen serieus blijven nemen.
kijk eens hoever we al zijn met dat achterlijke gedoe, gewoon keihard de kop indrukken dat islamitische facisme, niks lullen, gewoon erop meppen.
Achterlijkheid met achterlijkheid bestrijden, ga je gang Moslims kunnen hun primitieve ideeën tenminste nog afschuiven op hun geloof, maar wat is jouw excuus?
  Moderator vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:04:41 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_61036790
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')