abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61023556
Ik mag die Clairy opeens wél.
quote:
Mohammed Enait solliciteerde drie jaar geleden bij de gemeente Rotterdam voor een functie bij de Sociale Dienst.

Hij werd geweigerd. Aan zijn kwalificaties lag het niet, maar Enait wil om religieuze redenen vrouwen geen hand geven. De Commissie Gelijke Behandeling (CGB) oordeelde eerder dat de man ten onrechte is afgewezen, en dat de dienst Sociale Zaken andere manieren had moeten onderzoeken om mensen respectvol te groeten.

Maar de rechter heeft Rotterdam nu gelijk gegeven; Eniat noemt het een 'boerenvonnis' en 'handenschudfundamentalisme' van een 'witte rechter'.
pi_61023608
Ik was al op zoek naar een topic over Nova. Ik vind juist dat Clairy volledig door het ijs is gezakt, ze werd figuurlijk de studio doorgerost.
  Trouwste user 2022 donderdag 21 augustus 2008 @ 22:42:45 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_61023619
Niet gekeken ken Claire niet maar toch is het een hoer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61023631
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef Dirkh het volgende:
Ik was al op zoek naar een topic over Nova. Ik vind juist dat Claire volledig door het ijs is gezakt, ze werd figuurlijk de studio doorgerost.
Ow ja, hij had zeer steekhoudende argumenten.
pi_61023649
wat is er gebeurd dan?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_61023677
nova is gestopt

Mevrouw houd je harses, ze kreeg een vuurrode bam en ze zei de uitzending breken we nu af.

beleefd is die klantmanager.
wat een smerige schoft
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=6283
pi_61023760
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ow ja, hij had zeer steekhoudende argumenten.
Nou, je kan het er mee eens zijn of niet, hij liet zich helemaal niet ringeloren. Hij had wel argumenten maar liet zich niet lokken tot uitspraken waar Clairy op zat te drammen.
Ik ben het met hem volledig oneens en veracht zijn standpunt, maar dit was voor hem een appeltje eitje. Kan ie geen woordvoerder worden voor Driek?
pi_61023828
Ik vond haar optreden ook zwak, maar vond zijn argumenten ook niet goed.
pi_61023839
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef Schunckelstar het volgende:
wat is er gebeurd dan?
Moslim weigert handen te schudden, kan daarom niet werken bij de gemeente en de rechtbank heeft gezegd dat hij dat werk niet kon doen als hij geen handen wilde schudden.
Goed, Clairy zou hem met argumenten onder tafel lullen, maar zoals de beste Moslim waarschijnlijk al verwacht had, heeft hij zich uitstekend voorbereid en knalde keihard terug.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 22:50:28 #10
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_61023938
Clairy Polak!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_61024037
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:48 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Moslim weigert handen te schudden, kan daarom niet werken bij de gemeente en de rechtbank heeft gezegd dat hij dat werk niet kon doen als hij geen handen wilde schudden.
Goed, Clairy zou hem met argumenten onder tafel lullen, maar zoals de beste Moslim waarschijnlijk al verwacht had, heeft hij zich uitstekend voorbereid en knalde keihard terug.
Hij weigerde gewoon haar het woord te geven en kon geen antwoord geven waarom hij mannen ook geen hand gaf.
Hij kan niet anders want alleen vrouwen is discriminatie

Hij zei eerst dat het was uit respect voor de kuisheid
maar waarom geef je dan mannen geen hand, dat kan alleen als je homo bent, maar moslims zijn geen homo toch?.
Hij wilde haar niet meer het woord geven, dus dat is een zwaktebod

De echte waarheid is dat moslims vinden dat mannen boven vrouwen staan en een hand geven doe je met gelijken,alleen dat zullen ze nooit toe kunnen geven, dus lopen ze voortdurend stuk

[ Bericht 10% gewijzigd door henkway op 21-08-2008 23:03:52 ]
  donderdag 21 augustus 2008 @ 22:54:37 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_61024087
Mocht er wel wijn op tafel staan?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61024164
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef henkway het volgende:

[..]

Hij weigerde gewoon haar het woord te geven en kon geen antwoord geven waarom hij mannen ook geen hand gaf.
Hij kan niet anders want alleen vrouwen is discriminatie

Hij zei eerst dat het was uit respect voor de kuisheid
maar waarom geef je dan mannen gaan hand, dat kan alleen als je homo bent, maar moslims zijn geen homo toch?.
Hij wilde haar niet meer het woord geven, dus dat is een zwaktebod
Hij gaf juist wel antwoord. Door juist ook de mannen geen hand te geven, verviel het argument van discriminatie. Daar heeft deze engerd wel gewoon gelijk in.
Hij overtreed daar geen enkele regel mee, doet dat ook niet uit religieuse overweging, maar omdat hij vanuit zijn religie geen vrouwen de hand wil schudden, dan kan hij vanwege discriminatie geen handen van mannen schudden.
pi_61024217
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Adelante het volgende:
Mocht er wel wijn op tafel staan?
Damn, niet op gelet. Maar het was al bijzonder dat er een joodse vrouw aan tafel mocht zitten.
pi_61024228
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:56 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Hij gaf juist wel antwoord. Door juist ook de mannen geen hand te geven, verviel het argument van discriminatie. Daar heeft deze engerd wel gewoon gelijk in.
Hij overtreed daar geen enkele regel mee, doet dat ook niet uit religieuse overweging, maar omdat hij vanuit zijn religie geen vrouwen de hand wil schudden, dan kan hij vanwege discriminatie geen handen van mannen schudden.
Hij wist dat dit argument heel gauw stuk kan, in combinatie met kuisheid is een moslim op die reden te tackelen.
En een klantmanager die helemaal niemand een hand geeft kan niet want privé geeft hij andere moslims wel een hand, dus is het een truc om de werkelijke reden te maskeren.
Kortom hij gaat op alle kanten nat
Hij doet de Islam zaak geen goed
pi_61024315
Hij -->
know'm sayin?
word? word.
pi_61024600
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:58 schreef henkway het volgende:

[..]

Hij wist dat dit argument heel gauw stuk kan, in combinatie met kuisheid is een moslim op die reden te tackelen.
En een klantmanager die helemaal niemand een hand geeft kan niet want privé geeft hij andere moslims wel een hand, dus is het een truc om de werkelijke reden te maskeren.
Kortom hij gaat op alle kanten nat
Hij doet de Islam zaak geen goed
Hij zit wat dat betreft helemaal fout, dat weet jij, dat weet ik en dat wist de rechtbank ook.
Maar vanavond was Clairy in mijn ogen geen partij voor deze man, hij voelde welke kant het gesprek op ging en liet zich niet inpakken.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 23:11:09 #18
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_61024667
Het is de gewoonte hier in Nederland om de hand te schudden, klaar.
Klotekneus met kutsmoesjes
Suffering from Oblomow's
pi_61024715
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:08 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Hij zit wat dat betreft helemaal fout, dat weet jij, dat weet ik en dat wist de rechtbank ook.
Maar vanavond was Clairy in mijn ogen geen partij voor deze man, hij voelde welke kant het gesprek op ging en liet zich niet inpakken.
Nee om dat hij zei houw je horses, nou lekker argument
En dan zegt ie dat hij vrouwen geen hand geeft uit respect
pi_61025300
Is dit nog ergens terug te zien?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_61025745
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:12 schreef henkway het volgende:

[..]

Nee om dat hij zei houw je horses, nou lekker argument
En dan zegt ie dat hij vrouwen geen hand geeft uit respect
hahaha, ja die was wel een beetje dom. Hij liep na de uitzending ook nog even lekker door het beeld heen, volgens mij heeft Clairy nog even haar gram gehaald.
Maar met in het achterhoofd wat er afgelopen weekend is gebeurd met Driek en Danny, besef je wel dat deze man onder andere voorwendselen naar de studio is gehaald, dat merkte je ook aan hem.
De manier waar op hij het gesprek aanging dwong bij mij wel een beetje respect af.
pi_61025996
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:44 schreef Dirkh het volgende:

[..]

hahaha, ja die was wel een beetje dom. Hij liep na de uitzending ook nog even lekker door het beeld heen, volgens mij heeft Clairy nog even haar gram gehaald.
Maar met in het achterhoofd wat er afgelopen weekend is gebeurd met Driek en Danny, besef je wel dat deze man onder andere voorwendselen naar de studio is gehaald, dat merkte je ook aan hem.
De manier waar op hij het gesprek aanging dwong bij mij wel een beetje respect af.
Ja maar hij kan niet volhouden dat hij vrouwen geen hand geeft uit respect voor de kuisheid, want hij geeft mannen ook geen hand, waar is hij bang voor bij mannen dan? Heeft hij gevoelens voor mannen??

Maar hij was bang dat Clairy ging winnen en daarom zei hij houw je horses, ook geeft hij vrouwen niet het woord dat past niet in de Islam cultuur, en Clairy eiste ook het woord.
Toen zei die houw je horses, dat kan niet in zijn beleving, vrouw moet gehoorzaam zijn
pi_61027142
Shit, ik heb wat gemist, geloof ik.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_61028860
tvp, als nog ergens te zien is.
............................
pi_61029829
Een muts samen met wereldvreemde met streep door de kop, dan krijg je een langs elkaar gesprek.
pi_61029841
tvp voor morgen
pi_61029888
wat een idioot
Strawberry Flavour..
pi_61030127
Alleen het geïnterviewd worden door een vrouw was al een belediging voor hem, dus hij was al geirriteerd, en dat ze opheldering vroeg omtrent het al dan niet handgeven aan vrouwen werd hij niet vrolijker van

http://player.omroep.nl/?serid=203

[ Bericht 12% gewijzigd door henkway op 22-08-2008 08:12:07 ]
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:07:40 #30
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61030288
ik zat de hele tijd naar zijn bovenlip te kijken, wat zag zijn geultje er raar uit... ook leek hij wel zijn wenkbrauwen afgeschoren te hebben.

Hij kon wel lullen als brugman
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_61030328
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:07 schreef MikeyMo het volgende:
ik zat de hele tijd naar zijn bovenlip te kijken, wat zag zijn geultje er raar uit... ook leek hij wel zijn wenkbrauwen afgeschoren te hebben.

Hij kon wel lullen als brugman
hij moest wel blijven lullen, anders nam zij het over, en vrouwen mogen niet praten in zijn beleving .
pi_61030420
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:13 schreef henkway het volgende:

[..]

hij moest wel blijven lullen, anders nam zij het over, en vrouwen mogen niet praten in zijn beleving .
Ik vraag me ernstig af wat zulke woestijnfiguren in NL doen, en respect voor het Arabisch ras.
Elk goed springpaard heeft dat erin zitten.
pi_61030445
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:53 schreef henkway het volgende:

[..]

Ja maar hij kan niet volhouden dat hij vrouwen geen hand geeft uit respect voor de kuisheid, want hij geeft mannen ook geen hand, waar is hij bang voor bij mannen dan? Heeft hij gevoelens voor mannen??

Maar hij was bang dat Clairy ging winnen en daarom zei hij houw je horses, ook geeft hij vrouwen niet het woord dat past niet in de Islam cultuur, en Clairy eiste ook het woord.
Toen zei die houw je horses, dat kan niet in zijn beleving, vrouw moet gehoorzaam zijn
Hij zei wel dat hij mannen geen hand meer gaf ná een uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling (oid) in 2006, en dat hij dat dus puur niet meer doet om niet te discrimineren. Natuurlijk, als het aan hem lag gaf hij alleen vrouwen geen hand meer, maar hij discrimineert met deze beslissing wat mij betreft niet. Misschien in zijn hoofd nog wel, maar probeer 'em daar maar es vanaf te krijgen.

Ik vind dat hij best voor zichzelf mag beslissen dat hij geen handen meer wil geven, of dat nou uit godsdienst is of om andere persoonlijke redenen. Punt blijft natuurlijk wel dat het in de functie die hij wilde het niet erg vriendelijk overkomt, en vriendelijkheid mag je juist net wel verwachten van een klantmanager (of hoe die functie ook heette). Als je zo vasthoudt aan je eigen afwijkende gedrag (zonder dat dat per se negatief hoeft te zijn) moet je wel beseffen dat sommige opties wegvallen. Een vrouw in een burka zie ik ook geen naaktmodel worden tenslotte.
pi_61030495
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:28 schreef Dylanesque het volgende:

[..]Ik vind dat hij best voor zichzelf mag beslissen dat hij geen handen meer wil geven, of dat nou uit godsdienst is of om andere persoonlijke redenen. Punt blijft natuurlijk wel dat het in de functie die hij wilde het niet erg vriendelijk overkomt, en vriendelijkheid mag je juist net wel verwachten van een klantmanager (of hoe die functie ook heette). Als je zo vasthoudt aan je eigen afwijkende gedrag (zonder dat dat per se negatief hoeft te zijn) moet je wel beseffen dat sommige opties wegvallen. Een vrouw in een burka zie ik ook geen naaktmodel worden tenslotte.
Juist, en daar heeft hij zich nou net op gefocussed, om vanuit een bijstandsituatie een leuke schaal 10 functie te krijgen, hierna krijgt hij nergens meer zijn voet tussen de ambtenarendeur.

Want ik denk dat hij de Pen O van de gemeente ook zo plat heeft gekregen, met zijn positieve discriminatie geklets, en gedreigd heeft om zijn sollicitatie voor het ambtenarengerecht te brengen.

Hij had een heel eind gekomen, maar hij drijft het te ver met zijn handenschudderij
pi_61030515
Politieagentes met hoofddoekie gaat toch ook niet werken.
pi_61030531
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:35 schreef henkway het volgende:

[..]

Juist, en daar heeft hij zich nou net op gefocussed, om een leuke schaal 10 functie te krijgen, hierna krijgt hij nergens meer zijn voet tussen de ambtenarendeur.

Want ik denk dat hij de Pen O van de gemeente ook zo plat heeft gekregen, met zijn positieve discriminatie geklets, en gedreigd heeft om zijn sollicitatie voor het ambtenarengerecht te brengen
Er was inderdaad vrij weinig aan de hand geweest als 'ie bij de gemeente op zoek was gegaan naar een andersoortig baantje, waar zijn geloof geen beperkingen voor de functie met zich meebracht. Het is nu bijna alsof 'ie met opzet op zoek is gegaan naar de baan waar hij het minste kans op zou maken, om daarna een hoop stennis te schoppen.
pi_61032898
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:46 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Nou, je kan het er mee eens zijn of niet, hij liet zich helemaal niet ringeloren. Hij had wel argumenten maar liet zich niet lokken tot uitspraken waar Clairy op zat te drammen.
Ik ben het met hem volledig oneens en veracht zijn standpunt, maar dit was voor hem een appeltje eitje. Kan ie geen woordvoerder worden voor Driek?
Nou toen ie de discussie niet meer kon winnen begon ie persoonlijk te worden
En hij snapt niet echt het verschil tussen een publieke functie en een priveaangelegenheid.
pi_61033029
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:11 schreef Govinda het volgende:
Het is de gewoonte hier in Nederland om de hand te schudden, klaar.
Klotekneus met kutsmoesjes
Ja maar dat ben je niet verplicht als het onder omstandigheden gaat wanneer mensen elkaar gewoon ontmoeten. Maar als je vanuit de overheid gaat functioneren dien je ook namens de overheid bepaalde standaardgewoontes over te dragen, ergo ben je dat gewoon verplicht.

Maar wat mij betreft zouden alle christelijke, joodse en islamtische kledij ook verboden moeten worden bij uitvoering van een ambtenaar. Want daar had hij wel gelijk in dat de kledij wel geaccepteert wordt.
pi_61033121
Als hij geen handjes wilt schudden moet hij naar Saudie-Arabië verhuizen en daar een appel stelen. Dan heeft hij meteen geen handjes meer en een gegronde reden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_61033588
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:39 schreef Dylanesque het volgende:

[..]
Het is nu bijna alsof 'ie met opzet op zoek is gegaan naar de baan waar hij het minste kans op zou maken, om daarna een hoop stennis te schoppen.
Dat weet ik wel zeker, deze kerel is zooo mediageil dat het zielig is. En sneue is dat hij ook nog overal wordt uitgenodigd
know'm sayin?
word? word.
pi_61033880
Hij is zo slim om de ambtenaren te dreigen met discriminatie, normaal komt ie nergens binnen voor een functie als ambtenaar, maar hij krijgt een bijstandsuitkering en daarvandaan issie in gesprek geraakt en is in de molen weten te komen, vervolgens gedreigd met het ambtenarengerecht als hij niet aangenomen werd.
pi_61034224
Zo.. Hij brengt haar helemaal van haar stuk... En ik moet ook toegeven dat ik het 100% met hem eens ben wat betreft zijn argumenten voor het niet schudden van handen.

Echter, vind ik wel dat de scheiding van kerk en staat in dit geval dan niet voldoende is, want hier in Nederland behoort men zich primair nou eenmaal naar de Nederlandse normen en waarde te gedragen. Secundair is religieuse invulling van je leven prima.

Als de Nederlandse grondwet daar niet duidelijk in is, dan moest daar maar eens wat aan gesleuteld worden...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_61034361
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:30 schreef -Jay-20- het volgende:
Zo.. Hij brengt haar helemaal van haar stuk... En ik moet ook toegeven dat ik het 100% met hem eens ben wat betreft zijn argumenten voor het niet schudden van handen.
Ok dan sla ik iedereen op zijn bek die me weigert een hand te geven en als iemand mijn vrouw boos maakt dan knal ik nog harder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2008 11:36:55 ]
pi_61034392
Da's mijn geloof.
pi_61035638
beetje zielig dat hij aan het einde van de discussie die hij niet echt kon winnen maar met de meest misbruikte opmerking in dit soort tegenstellingen kwam, nl maar weer eens een beschuldiging van 'zeker voorstander van groep Wilders' er tegen aan gooien.

vind het inmiddels ronduit storend dat onze eigen Nederlandse wetgeving tegenwoordig steeds vaker misbruikt wordt om de Nederlandse gebruiken tegen te werken.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_61035838
Ik vind die vent gewoon verschrikkelijk.
pi_61037107
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:36 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Ok dan sla ik iedereen op zijn bek die me weigert een hand te geven en als iemand mijn vrouw boos maakt dan knal ik nog harder.
Kromme vergelijking.... Daarmee betreed je namelijk een strafbaar feit. Met het weigeren van het schudden van iemands hand natuurlijk niet.

Trouwens, pin mij er niet op vast, maar volgens mij staat er ook in de Koran dat je je moet aanpassen naar de gebruiken van de maatschapij waar je je in bevindt.
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_61037237
En het gekke is dat hij mannen ook geen hand wil geven om redenen van kuisheid, wat wil hij dan met die mannen doe dat hij zo bang is.
Lopen enorm veel homo's in zulke landen, omdat de vrouwen niet onderdeel van de cultuur zijn
pi_61038629
Pfff wat een ontzettend vermoeiende man zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')