Dat is net betonquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:18 schreef wolferl het volgende:
MacDonalds![]()
Trouwens sowieso, eten bij de McDonalds![]()
Burger King FTW
Same. Zullen we samen naar de KFC gaan schat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon in een pauperstad en wij hebben geen kfc
Lijkt me ZO romantisch!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Same. Zullen we samen naar de KFC gaan schat?
Vrouw naar mijn hart.quote:
Deze klacht is net zo onzinnig als naar de zonnebankstudie gaan en klagen over met een Guido geconfronteerd worden, of klagen dat er bij de slager helemaal geen vegetariërs zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef nozem het volgende:
Als je niet met etende, dikke mensen geconfronteerd wilt worden kun je fastfoodrestaurants beter mijden natuurlijk.
quote:
Wel Cola Light want ze moet aan haar lijn denken jewaidsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:58 schreef Lyzio het volgende:
Olietanker: Mag ik een XXL Big Mac Menu, een McChicken, twee cheeseburgers, een McKroket, vier keer fritessaus en een XXL beker cola light
Excuses voor mijn grove fout.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wel Cola Light want ze moet aan haar lijn denken jewaids![]()
Hahaha ja preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
"Ik weet echt niet hoe ik steeds kan aankomen, ik let heel goed op wat ik eet hoor"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik wil best even een lauwwarm kleverig kwakje bevestiging over haar snoetje deponeren als ze dat nodig heeft hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:07 schreef Strani het volgende:
* Strani begint zich af te vragen hoeveel bevestiging TS eigenlijk nodig heeft voordat ze tevreden is met zichzelf.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je eens naar Houston in Texas gaan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
(wel de large, want ik wilde die coca-cola beker)
McDonalds en glas!..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Mensen die hun glazen sparen bij de Mac
Ja, maar dat schijnt de dikste staat in Amerika te zijn...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar de eerste de beste patatboer in een tokkie wijk gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |