quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef nozem het volgende:
Als je niet met etende, dikke mensen geconfronteerd wilt worden kun je fastfoodrestaurants beter mijden natuurlijk.
Precies jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:58 schreef Lyzio het volgende:
Als kassa medewerker van de Big M moet je een selectiebeleid invoeren. Als volgt:
Olietanker: Mag ik een XXL Big Mac Menu, een McChicken, twee cheeseburgers, een McKroket, vier keer fritessaus en een XXL beker cola.
Kassa medewerker: Zou je dat nou wel doen? Met zo'n pens? Meisje toch...
Olietanker:Geef mij eten!
Kassa medewerker: Nee. En nou rondjes gaan rennen.
Natuurlijke selectie.
Dat is natuurlijk een beetje dubbel. Misschien hebben die arme volkskanonnen wel iets aan hun schildklierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies jadaar ben ik ook helemaal voor.
En nee, ik ben niet bang dat ik zelf dik word of iets dergelijks. Ik vind alleen dat ik het recht heb om bij de MacDonalds te eten zonder meteen oog in oog te staan met de uitermate schadelijke gevolgen van mijn BigMac.
Als je een pakje sigaretten koopt sta je toch ook niet tegenover iemand die dood gaat aan longkanker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Staat in het KLB SC topic.quote:
Ik zou er wat van gezegd hebben!..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ben ik aan het genieten van mijn BigMac menu (wel de large, want ik wilde die coca-cola beker)
zit er vlakbij me een jongedame met minstens 3 onderkinnen ook zo'n menu weg te werken..
Hahahaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:11 schreef Lyzio het volgende:
Het ergste is dat deze oversized variatie op de mensheid ook nog eens heel netjes probeert te eten in de MacDonaldsZe vegen netjes hun doorschuifluik af met het bijgeleverde servetje bij iedere hap
Moet je maar eens op letten. Erg vermakelijk.
Het zou knapper geweest zijn als je d'r niet naar had gekeken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahamaar volgens mij had ze door dat ik naar dr onderkinnen aan het staren was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |