Maar niet gek opkijken als jullie een ban krijgen hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:53 schreef afcajos het volgende:
Mcfearless wordt bekend op heul het forum zo!
Iedereen houdt van onsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar niet gek opkijken als jullie een ban krijgen he
Die ik postte was Breathtakingquote:
Ik zie dat ook dat er teveel tekens in staan maar kan wel editten. Wil het er toch eens over hebben met jullie want het is niet de bedoeling dat een van de moderators elke keer bij een fout in de OP alles gaat aanpassen.quote:
Ananas die die foto postte in die R&P topicquote:
Kut users moeten niet steeds de wiki aanpassen met avatars.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie dat ook dat er teveel tekens in staan maar kan wel editten. Wil het er toch eens over hebben met jullie want het is niet de bedoeling dat een van de moderators elke keer bij een fout in de OP alles gaat aanpassen.
In Jip en Janneke taal, de OP moet kleiner worden dus er zullen een aantal verwijzingen naar neptopics moeten verdwijnen.
Samurai editquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ananas die die foto postte in die R&P topic
dat zijn allemaal echte topicsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie dat ook dat er teveel tekens in staan maar kan wel editten. Wil het er toch eens over hebben met jullie want het is niet de bedoeling dat een van de moderators elke keer bij een fout in de OP alles gaat aanpassen.
In Jip en Janneke taal, de OP moet kleiner worden dus er zullen een aantal verwijzingen naar neptopics moeten verdwijnen.
Het ligt niet aan de avatars maar aan de hoeveelheid leestekens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kut users moeten niet steeds de wiki aanpassen met avatars.
Ze moeten gewoon die OP meteen goed doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is trouwens gewoon te editten, heb ik ook zo vaak gedaan. Het KAN alleen fout gaan, dat staat er
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Als de avatar niet in de wiki staat hoeft ie ook niet aangepast te worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de avatars maar aan de hoeveelheid leestekens.
wij en de rest van het forum ookquote:
Ik heb het door.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wij en de rest van het forum ook
quote:
Eens. Maar als ik de helft van de avatars verwijder dan nog zijn er denk ik teveel gebruikte leestekens en dat kan alleen verminderd worden door er een zooi te verwijderenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als de avatar niet in de wiki staat hoeft ie ook niet aangepast te worden.
Laat ze ons gewoon modrechten geven dan, passen we het voortaan zelf wel aan, net als de TT die steeds mis gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens. Maar al sik de helft van de avatars verwijder dan nog zijn er denk ik teveel gebruikte leestekens en dat kan alleen verminderd worden door er een zooi te verwijderen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ze ons gewoon modrechten geven dan, passen we het voortaan zelf wel aan, net als de TT die steeds mis gaat.
Zelfs in R&P is je anekdote nu bekendquote:
Zeg ben jij niet die alto?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als de avatar niet in de wiki staat hoeft ie ook niet aangepast te worden.
Zeg, ben jij niet die meisjes husselaar?quote:
Uhm, het is maar een waarschuwing hoor...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de avatars maar aan de hoeveelheid leestekens.
Zeg, ben jij niet die ene die nu hayden penetreren pics gaat posten?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die meisjes husselaar?
Zeg, ben jij niet die prutser?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Uhm, het is maar een waarschuwing hoor...
"mogelijk KAN je de OP niet meer aanpassen wegen teveel leestekens", daar komt het op neer.
Zeg, ben jij niet Duffy The Vampire Slayer?quote:
Ik heb de waarschuwing nog even opgezocht:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Uhm, het is maar een waarschuwing hoor...
"mogelijk KAN je de OP niet meer aanpassen wegen teveel leestekens", daar komt het op neer.
Kamperquote:
Wie ben jij nu weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:12 schreef Dagonet het volgende:
Als je OP te groot is en je kan het niet meer wijzigen: edit het ding helemaal leeg, dat kan wel.
Edit het dan weer en plak de nieuwe tekst er in. Dit werkt meestal wel, ook met hele grote OP's.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die ene die nu hayden penetreren pics gaat posten?
Pedobear says hi.quote:
Hulp van zomaar uit het nietsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:12 schreef Dagonet het volgende:
Als je OP te groot is en je kan het niet meer wijzigen: edit het ding helemaal leeg, dat kan wel.
Edit het dan weer en plak de nieuwe tekst er in. Dit werkt meestal wel, ook met hele grote OP's.
Doe toch eens niet zo vijandig jij.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer.
Heb jij al wat rondingen gepost
je kan ook gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 1 tubgirl plaatje als OP nemen, weet iedereen gelijk waar we aan toe zijn
Inderdaad, "een drol wordt groter als je er op gaat staan.."quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo vijandig jij.
say what?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Inderdaad, "een drol wordt groter als je er op gaat staan.."
waar is ze dan? Ik mis haarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:17 schreef postmortum het volgende:
ik maisnon een linkje gestuurd naar dit topic
Wie is dat?quote:
OP kleiner gemaakt met verwijzing naar de 300 tussengelegen postingsquote:
Goed plan, laat ze de OP maar in 1 keer goed doen. Gaan we hier een cursus "OP plaatsen voor Dummies" geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
OP kleiner gemaakt met verwijzing naar de 300 tussengelegen postings
Op deze manier of anders op de manier die Dago aangeeft, maar als jullie de OP zo groot willen blijven houden zet ik de wiki OP terug, pas ik hem iig alleen nog maar aan als er iets instaat dat niet mag volgens de policy
Het is vooral de TT die structureel fout gaatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed plan, laat ze de OP maar in 1 keer goed doen. Gaan we hier een cursus "OP plaatsen voor Dummies" geven.![]()
Welke test?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:23 schreef postmortum het volgende:
ik ben tv kijken lees de test morgen wel
restquote:
Ik pas nu de WIKI aan. Kan altijd weer teruggedraaid worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed plan, laat ze de OP maar in 1 keer goed doen. Gaan we hier een cursus "OP plaatsen voor Dummies" geven.
Ik ga Hayden kijken.
Spannuuund.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
In het volgende topic komt er iets speciaals
Het is mênnus stoerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Spannuuund.
Slipje van de tuier?
Oké. Wie is Mennus btw?quote:
Wanneer post je die foto van je tietenquote:
Kheb opeens een kei harde penisquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef KingOfPop het volgende:
Naaktpics van hem zelf.
Wat bedoel je.quote:
Mijn cola. Mijn toetsenbord.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb opeens een kei harde penis
Waarom lees ik hier eigenlijk nogquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb opeens een kei harde penis
Omdat je van keiharde penissen houdt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom lees ik hier eigenlijk nog
En Juup die is verslaafd en Juup die is verslaafdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom lees ik hier eigenlijk nog
n00bquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn UI is trouwens niet meer up to date...
en ik weet niet hoe ik hem zelf moet veranderen...
Ik ben een noob.
Zeg, ben jij niet die kkn00b?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben een noob.
Hou jij van keiharde penissen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben een noob.
Ik faal...quote:
Overal hier, als jij je tietjes hebt gepost.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En Juup die is verslaafd en Juup die is verslaafd
Ik denk niet dat dat zo'n turn on gaat worden hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Overal hier, als jij je tietjes hebt gepost.
Probeer het eens uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo'n turn on gaat worden hoor
Alleen als het gefrituurd is, maar daar hoef ik bij jou niet aan te twijfelen denk ikquote:
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo'n turn on gaat worden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |