WTF is dat ?!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef Leanne het volgende:
vette laarzen heeft die chick trouwens
[ afbeelding ]
Hant af van je inbreng natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
na hoeveel topics kom ik in de OP
Check de OPquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
na hoeveel topics kom ik in de OP
OP, Osdorp Posse... die check ik wel vaak jaquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hant af van je inbreng natuurlijk
Doe eens gek, gooi je haar los..!
p.s als plaatje, of als persoon (onderop)?
Jij ook he jongen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, ik ben er weer van tussen!![]()
Bedankt voor jullie inzet he!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OP, Osdorp Posse... die check ik wel vaak ja
doeg Droxz!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, ik ben er weer van tussen!![]()
Bedankt voor jullie inzet he!
hey, vandaag al weer 20 meldingen weggerwerkt jahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg wordt er hier nog een beetje gewerkt of hoe zit dat ?
nee, je bent daarquote:
kutweer in griekenlandquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
This is SPARTAAAAAAAAAAAAAAA
haha lijkt het wel opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
testritje op nieuwe fiets was goed!
Morgen ophalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
deze maand, GRTDOJW nieuwe fietsen maand?
Kan ik eindelijk weer eens "veilig" over straatquote:
Avond Draakje!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:19 schreef draculettetje het volgende:
avond in deel 300!
tot ik er aan kom gescheurdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer eens "veilig" over straat
ziet er schoon uitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:35 schreef lynda het volgende:
Klussen is:
[ afbeelding ]
niet leuk!
Klussen is 2:
[ afbeelding ]
vieze kleren krijgen!
Ben erg blij met mijn nieuwe fiets die ik morgen kan ophalen,quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:25 schreef draculettetje het volgende:
hoi droxz! hoe is ie daar?
Is toch alleen maar goed ? ?quote:21-08-2008 Geen lichaam gevonden bij graafwerkzaamheden Oosterhout
nope ze dachten iemand te vinden die sinds al heeeel lang vermist wasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
Politie nieuwsbericht:
[..]
Is toch alleen maar goed ? ?
Dan is het nog steeds goed lijkt mijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope ze dachten iemand te vinden die sinds al heeeel lang vermist was
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ach gossie een muur die huilt!
hoe gaat ie verder lyn?
Godsammekrake, wat ben jij vroegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 06:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Mogguhquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
dacht dat ik niet zenuwachtig zou zijn grrr
vandaag naar nijmegen, waar ik in februari al voor door gewezen wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Waarom zou je zenuwachtig moeten zijn dan
Nee gij dan!quote:
doe je mijn zoessie wel even de groetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee gij dan!
Goedemorgen
Sta weer eens vast in Tilburg... Zwerver die de trein niet uit wilt... Ik ga zo slaan denk
Welke kant moet ik uit schreeuwen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je mijn zoessie wel even de groeten
succes!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:48 schreef Sgele het volgende:
Ik ga eens in die trein kijken... Dit duurt me te lang
Altijd, 7 uur de trein, 6 uur de wekkerquote:
ik vind dat wel vroeg hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Altijd, 7 uur de trein, 6 uur de wekker
Volgende week weer lekker een uurtje later!
Nat heeft gelegen? huh?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:01 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M denkt dat drox nat heeft gelegen![]()
Anders ik wel!quote:
ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel!
Deze ochtend heeft moeders mij met de auto naar het station gebracht,
vanavond met nieuwe fiets weer terug
Niet verkeerd nee, vanavond gelijk maar even een stukje fietsenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook wel eens lekker
ik ga even kijken of ik wat te eten naar binnen kan krijgen
sgele is de trein weer in gegaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is iedereen spontaan weer aan het werk ofzo?
Oja, hij internet altijd in de trein, vergeet dat nog wel eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sgele is de trein weer in gegaan
wat de rest doet weet ik niet
6 uur op m'n werk, 5 uur de wekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Altijd, 7 uur de trein, 6 uur de wekker
Volgende week weer lekker een uurtje later!
En hoequote:
8 uur op m'n werk, 5.30 de wekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ga om 7 uur uit bed en begin om 0845 normaal, maar dat wordt 0830
Ik heb al koffie gehaald vandaag, die was snel op trouwens.quote:
ik was te moe om de z in te drukkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nat heeft gelegen? huh?
p.s
schrijf mijn naam eerst maar eens goed
je had nog naar mij kunnen zwaaien, ik reed net tilburg uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee gij dan!
Goedemorgen
Sta weer eens vast in Tilburg... Zwerver die de trein niet uit wilt... Ik ga zo slaan denk
Gast... dat is best....VROEG *YO*!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
6 uur op m'n werk, 5 uur de wekker
Maar als nog, da's ook onmenselijk vroeg
ken je die uitdrukking niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nat heeft gelegen? huh?
p.s
schrijf mijn naam eerst maar eens goed
Dan snap ik je zin nog steeds nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik was te moe om de z in te drukken
Maar uh, de hamvraag blijft natuurlijk....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gast... dat is best....VROEG *YO*!
Mocht ik hier die tijden moeten werken... dan ben ik weg...
Dacht dat jij die zwerver in de trein wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je had nog naar mij kunnen zwaaien, ik reed net tilburg uit
Krijg zweren!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar uh, de hamvraag blijft natuurlijk....Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Moet je ze even bellen Draakje..ik denk niet dat ze hier meekijken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
taxi!
nee i kwas die ene die de auto op de rails had gezet, maar jah, de trein had vertraging dus ik moest weg om te werkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dacht dat jij die zwerver in de trein was
That explainsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee i kwas die ene die de auto op de rails had gezet, maar jah, de trein had vertraging dus ik moest weg om te werken
quote:
GAST wat doe je!quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GAST wat doe je!
*daar gaat mijn koffie....*
Maar ik heb niet gezegd dat je ze moet showenquote:
Geeft bakje koffie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GAST wat doe je!
*daar gaat mijn koffie....*
moet ik een plaatje van kanker zoeken voor deze pagina?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Heerlijk dat gekanker om die zweren als men binnenkomt
Goedemorgen Fubar, Barra
Dikke snikkel Nee, dat is je straf voor het toewensen van zwerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Heerlijk dat gekanker om die zweren als men binnenkomt
Prop je zweren anders even in een spoiler tag SmOkeZ
Goedemorgen Fubar, Barra
Nope gewoon vergeten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geeft bakje koffie.
En al doorgeschakeld ?
Wel als je wat mensen achter je aan wil uit dit topicquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet ik een plaatje van kanker zoeken voor deze pagina?
Mogge
LOLquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope gewoon vergeten!![]()
![]()
Hij had wel een loopklusje staan waar ik zin in had (ik wil roken),
dus heb die call op mijn eigen naam gezet en ben gaan lopen hahaha
sssst straks beginnen mensen hier ook al over mijn low pricing en high servicequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
Alloa BCC (nee niet weer)
En morge Fubar
hahahaha, zitten je collega's niet op te letten ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LOL
omg, log je in op de webinterface van backup server gelijk pop up:
Right magazine removed
Doet me denken aan die aflevering van South Park met Russel Crowquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als je wat mensen achter je aan wil uit dit topic![]()
Ik kijk alleen south park als ik half knetter bij sammiepooh benquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van South Park met Russel Crow
"Sorry people, i tried to fight cancer, but i couldn't find cancer. Fortunately i found a man wíth cancer, so now i'm gonna fight him!"
Dat wordt trouwens ook wel weer eens tijd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen south park als ik half knetter bij sammiepooh ben![]()
Ik ben de enige die de backupserver doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, zitten je collega's niet op te letten ofzo
Hoezo dat ?quote:p.s mijn kut collega leest mijn berichten hier op fok! volgens mij
ownedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s mijn kut collega leest mijn berichten hier op fok! volgens mij
DIE KUT COLLEGA VAN JE KAN ONGEZIEN DE TYFUS GENIETEN!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s mijn kut collega leest mijn berichten hier op fok! volgens mij
hij gaat er bijna van zweren denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
DIE KUT COLLEGA VAN JE KAN ONGEZIEN DE TYFUS GENIETEN!!!kijk maar of ie dat ook leest
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
DIE KUT COLLEGA VAN JE KAN ONGEZIEN DE TYFUS GENIETEN!!!kijk maar of ie dat ook leest
Ik hoef toch niet weer dat plaatje te posten he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij gaat er bijna van zweren denk ik![]()
WOW... optyfen met dat klote spel!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat wordt trouwens ook wel weer eens tijd!
Alleen dat moet dan nog wel ff gebeuren voor de nieuwe expansionpack van WoW uitkomt... t zou me niks verbazen dat Sam dan 3 maanden z'n huis niet meer uit komt
Aangezien jij z'n kut collega niet bent, hoef je je er niks van aan te trekkenquote:
Hij of ik?quote:
Alsjeblieft niet zeg...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet weer dat plaatje te posten he?
STERFquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leanne
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
whehehehehehquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
STERF
Het is echt VRIJDAG
Geen reet zin, en toch veel te doen
Wat doe je!quote:
Nou vooruit, ik zal je de ellende besparenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg...heb net nieuwe koffie gehaald
Hallo, goedemorgen, fijne dag, hoi hoiquote:
Mogguh Fubar!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
care ... als ie mee leest is ie iig niet met zn werk bezig
AFSTRAFFEN DIE GAST !!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leanne
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aangezien jij z'n kut collega niet bent, hoef je je er niks van aan te trekken
Mogguh![]()
Duwt hoofd van droxz in wc en spoelt door.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Fubar!!!!
En... hebben we er nog een beetje zin in?
oi Crazyquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hallo, goedemorgen, fijne dag, hoi hoi![]()
Succerdesecquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
[..]
wiehoeihoi jongens
ik heb vanmiddag weer een sollicitatie. en ben moe
Hé, godverdomme, dat zeg ik altijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Fubar!!!!
En... hebben we er nog een beetje zin in?
Ik moet zo een training geven...en ik was pas om half 5 thuis vanmorgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
[..]
wiehoeihoi jongens
ik heb vanmiddag weer een sollicitatie. en ben moe
GVD , ik ben hier geluidloosquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL!
FF serieus
mms://wm.elektra.com/metallica/metallica_com/2008/de/Track04.asf
Jazeker, ik heb al vier fietsen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
oi Crazy![]()
DROXZ niet te vergeten! hebbie al een fiets?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GVD , ik ben hier geluidloos
Mogguhquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Duwt hoofd van droxz in wc en spoelt door.
Jij zei een ENG woord
is ie vet ?? anders dan Load ReLoad en St. Anger ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is dus de nieuwe single van Metallica, The Day That Never Comes
misschien 'goede' ?quote:
Hey WL!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is ie vet ?? anders dan Load ReLoad en St. Anger ?
had ik JOU iets gevraagd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb al vier fietsen!
een 900cc, een 750cc een mountainbike, en nog een mountainbike die helemaal verrot is
Ja, vandaag is de dag dat we de vragen áán een ander beantwoorden![]()
neequote:
Wél anders dan St. Anger!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is ie vet ?? anders dan Load ReLoad en St. Anger ?
* Sm0keZ constateert een onaangenaam hoog level aan oestrogeen en analfabetisme in GRTDOJWquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
had ik JOU iets gevraagd?![]()
![]()
* Leanne constateert een verhoogd level aan testosteron in GRTDOPJW
yep nog 3 weken, en dan is de cd erquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wél anders dan St. Anger!
Sommige elementen uit dat nummer doen me een beetje denken aan The Unforgiven, The Outlaw Thorn, en Merciful Fate. Kan er nog niet teveel over zeggen, die asf is nogal low quality, en ik kan t geluid niet zo hard zetten (ben aan t werk, dan kunnen m'n collega's de OS niet meer volgen)
doen we nog aan jemoederen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ constateert een onaangenaam hoog level aan oestrogeen en analfabetisme in GRTDOJW
Wie is er zo vriendelijk om antwoord te geven?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
had ik JOU iets gevraagd?![]()
![]()
Jazeker! In m'n vakantie hebben we nog een drankspelletje gespeeld met een paar totaal onbekende gasten. Als je dan moest drinken, was het de bedoeling dat je eerst je linkerpink in je linkeroor stopt, vervolgens 'je moeder' schreeuwt, en daarna het glas leegdrinktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doen we nog aan jemoederen ?
* Crazy-M rent naar hoekje en begint te huilen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ constateert een onaangenaam hoog level aan oestrogeen en analfabetisme in GRTDOJW
Sorryquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M rent naar hoekje en begint te huilen.
ALLEMAAL MOEILIJKE WOORDJES
haha geweldig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jazeker! In m'n vakantie hebben we nog een drankspelletje gespeeld met een paar totaal onbekende gasten. Als je dan moest drinken, was het de bedoeling dat je eerst je linkerpink in je linkeroor stopt, vervolgens 'je moeder' schreeuwt, en daarna het glas leegdrinkt![]()
met de oestrogenen valt het wel mee op dit moment Smokez, progesteron viert hoogtij en ik zit daardoor goed in mijn velquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dan maakt ze aardig wat los in jequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry
Door Leanne is m'n schizofrenie en xenofobie/mysantrofie weer teruggekeerd
Zo dan, ik ben weer wakkkkkkkkerrrrrrrr!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Duwt hoofd van droxz in wc en spoelt door.
Jij zei een ENG woord
Edit: Nee doe maar nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
Mogguhquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
oi Crazy![]()
DROXZ niet te vergeten! hebbie al een fiets?
Heb me ook letterlijk kapotgelachen daarquote:
Adrenaline/dopamine heb ik als ik een stukje ga mountainbiken, maar goed, sommige mensen zullen dat vast ook hebben achter hun computerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
met de oestrogenen valt het wel mee op dit moment Smokez, progesteron viert hoogtij en ik zit daardoor goed in mijn vel. komt natuurlijk ook nog een beetje adrenaline en dopamine bij die mij opmaken voor mijn fight en flight modus straks als ik moet solliciteren.
iemand koffie?
hahahaha. typisch een kodak momentje jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb me ook letterlijk kapotgelachen daar
Op een gegeven moment was ook een van die gasten in slaap gevallen. Dus ik was natuurlijk al druk bezig om een watervaste stift te zoeken (hitleren ftw). Maar nee, meneer sliep nog niet vast genoeg.
Terwijl hij nog met z'n ogen dicht zat, pakt hij een aansteker uit z'n zak, trekt z'n poten omhoog, laat een dikke steekvlam uit z'n broek schieten en slaapt gewoon weer rustig verder![]()
Dan heb je toch ook al gegeten en gedronken als je dat ziet
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb me ook letterlijk kapotgelachen daar
Op een gegeven moment was ook een van die gasten in slaap gevallen. Dus ik was natuurlijk al druk bezig om een watervaste stift te zoeken (hitleren ftw). Maar nee, meneer sliep nog niet vast genoeg.
Terwijl hij nog met z'n ogen dicht zat, pakt hij een aansteker uit z'n zak, trekt z'n poten omhoog, laat een dikke steekvlam uit z'n broek schieten en slaapt gewoon weer rustig verder![]()
Dan heb je toch ook al gegeten en gedronken als je dat ziet
TNT....traineeship voor 2,5 jaar. goed startsalaris. leuke mogelijkheden. al met al een goeie start.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Adrenaline/dopamine heb ik als ik een stukje ga mountainbiken, maar goed, sommige mensen zullen dat vast ook hebben achter hun computer
Maar uh, sollicitatie straks? Vertel?
En ja, lekker, koffie
Altijd al het fijne van biopsychologie willen wetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:18 schreef Leanne het volgende:
[..]
Sgele! ik wil je best wel een lesje biopsychologie geven hoor![]()
quote:
Skills! She haz itquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan maakt ze aardig wat los in je
later danquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Altijd al het fijne van biopsychologie willen weten![]()
Succes met je sollicitatie!quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan, ik ben weer wakkkkkkkkerrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
Dank u!
Klinkt goed, succes in ieder geval !:)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
TNT....traineeship voor 2,5 jaar. goed startsalaris. leuke mogelijkheden. al met al een goeie start.
maar wel iq test maken...en ik zit er niet zo lekker in denk..ben niet helemaal fit
jij zit volgens mij nog steeds met dat aansteker verhaal in je hoofdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klinkt goed, succes in ieder geval !:)
Bananen met veel koffie van te voren, dat gaat je wel helpen
komt wel goed joh!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
TNT....traineeship voor 2,5 jaar. goed startsalaris. leuke mogelijkheden. al met al een goeie start.
maar wel iq test maken...en ik zit er niet zo lekker in denk..ben niet helemaal fit
Laat me jou verzekeren, als jíj hetzelfde had gezien, was dat bij jou ook zo!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij zit volgens mij nog steeds met dat aansteker verhaal in je hoofd
Ik ga maar weer eens roken... ik heb wel werk te doen,quote:
Nee, kan je nagaan, wat dan als de vlam naar binnen was geschoten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat me jou verzekeren, als jíj hetzelfde had gezien, was dat bij jou ook zo!
same herequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens roken... ik heb wel werk te doen,
maar daar heb ik natuurlijk geen zin in
Dont show any picturesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee, kan je nagaan, wat dan als de vlam naar binnen was geschoten!
die is echt al oud jahquote:
Een van z'n maten vertelde dus dat hij al een keer op dezelfde manier z'n enkels in de fik had gestokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee, kan je nagaan, wat dan als de vlam naar binnen was geschoten!
Heb ook weer genoeg gedaan vind ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
Maar goed, al weer 2 dignen afgewerkt.
En bijna grote melding af (2 in 1)
hahahaha, dan zou je denken dat ie ervan leertquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een van z'n maten vertelde dus dat hij al een keer op dezelfde manier z'n enkels in de fik had gestoken
je mag mij wel komen helpenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ook weer genoeg gedaan vind ik
Zo nog maar even starten aan een langlopend probleem,
anders verveel ik me ook zo!
ben ik al mee bezig hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je mag mij wel komen helpen
moet nog een pc installeren maar geen zin
hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik al mee bezig hier
Bijna klaar, nog ff met de laatste checklist bezig
Gekkenhuis ook hier maar ?
Installeren, pleuren jullie daar niet gewoon een image op dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je mag mij wel komen helpen
moet nog een pc installeren maar geen zin
Goede morgggggggggggggggggggggeeeeeeeeeen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
Anders ga je even een uur douchen en vind je nog steeds gips en behangresten terug in je haar
Zo werken.. dan eten en dan.. voetballlllllllllllllllllllllllllllllllll![]()
![]()
Altijd leuk alvast in voetbalshirt ed werken
Van het douche ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgggggggggggggggggggggeeeeeeeeeen!
Foto's!!!!!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Van het douche ?
o dan krijg ik ze zeker vanavond weer thuisgestuurd
ach jah.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
gekkenhuis hier ook
moet volgens mij ook nog 2 laptops afmaken......
ach, ze gaan vanzelf zeuren
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
voetbal , bahhet gaat weer beginnen heh
Doe ff een voorspelling. op nrs 1-5 aan het einde vd ritquote:
vanaf maandag hoef ik dat klote werk neit meer te doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah.
Bijna klaar
nog 7 dignen doen waarvan 5 optioneel
Ik zou ze mailen jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Van het douche ?
o dan krijg ik ze zeker vanavond weer thuisgestuurd
Eerst ff de eerste twee/drie speelronde\s afwachtenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Doe ff een voorspelling. op nrs 1-5 aan het einde vd rit
Jeeeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou ze mailen ja![]()
p.s
Lynda, ik ben nu windows op je laptop aan het zetten
jawel, kan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Installeren, pleuren jullie daar niet gewoon een image op dan?
heb je al een baan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vanaf maandag hoef ik dat klote werk neit meer te doen![]()
ben ik fulltime programmeur![]()
ik hoop ieder geval dat psv niet op 1 eindigtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Eerst ff de eerste twee/drie speelronde\s afwachtenVan de 18 clubs is er van minimaal 10 clubs nog niets te zien..
Doe weer mee met de poule maar nog echt geen idee hoe of wat..
Hier ook hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel, kan.
maar dan moet die alsnog deels geconfigureert worden
hehe inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou ze mailen ja![]()
p.s
Lynda, ik ben nu windows op je laptop aan het zetten
Ik verveel me hier, dus ben maar prive zaken aan het doen hier hahahahaquote:
stagequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je al een baan?
waarin prog je dan?
Niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
stage
maar ik programmeer in:
- PHP4 & 5
- Java
- HTML (niet echt programmeren te noemen, maar toch een taal)
- Javascript (zie html)
- C# (het meeste)
met natuurlijk SQL als databse
Liefste MySQL <3
Pas dat woord even aan aub!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
DIE KANKER PINO
Altijd al geweten dat het een porno vogel is !!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hoezoquote:
Paint shopquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik verveel me hier, dus ben maar prive zaken aan het doen hier hahahaha
Straks even kijken of ik nog wat leuke programma's voor je hebt.
Fotosoep enzo ook hebben?
gimme call als je klaar bent met schoolquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
stage
maar ik programmeer in:
- PHP4 & 5
- Java
- HTML (niet echt programmeren te noemen, maar toch een taal)
- Javascript (zie html)
- C# (het meeste)
met natuurlijk SQL als databse
Liefste MySQL <3
Ik ben iemand die het leuk vind om plaatjes/design zelf te maken.quote:
donequote:
Paint shop hebben we hier niet liggen volgens mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Paint shop![]()
Fotosoep werk ik niet mee.. Misschien tijd om dat eens te doen![]()
Verders.. office maar dat gebeurd al..
PSP heb ik nog origineel (gedownload) op cd liggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Paint shop hebben we hier niet liggen volgens mij
Office gaat goedkomen ja, virusscannertje enzo... en FF?
Dank u!quote:
Het is blauw en het stinkt naar de kut van ieniminiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
DIE ********* PINO
Altijd al geweten dat het een porno vogel is !!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hoezoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gimme call als je klaar bent met school
Laptop gaat straks mee naar huis, en daar hebben we wel genoeg liggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:33 schreef lynda het volgende:
[..]
PSP heb ik nog origineel (gedownload) op cd liggen
FF!!!IE sucks!
* lynda gaat werken.. Dus tot zo op mobiel
das juist t leuke :Pquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben iemand die het leuk vind om plaatjes/design zelf te maken.
Tegenwoordig met Maya bezig, lekker 3d dingen knutselen :P
Hou niet zo van codes enzo, ergens een punt comma missen en alles werkt niet hahaha
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | $query = "SELECT user_name, user_last_training FROM user_stats WHERE user_name='".$_SESSION['user']."' AND user_last_training < NOW() - INTERVAL 90 SECOND"; $result = mysql_query($query)or die(mysql_error()); $nums = mysql_num_rows($result); if($nums > 0){ $this->checkclass($class, $id); } else{ echo "You can only train once every 90 seconds"; } } |
pino steekt die snavel van hem ook overal in hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is blauw en het stinkt naar de kut van ieniminie![]()
de vinger van pino!!![]()
![]()
omfgrofllollercopter!!!111!!Einzzwei!!!
![]()
ik ben ff koffie halen en weer verder trainen
Ej, sambal bij? Daar snap ik dus echt niets van, en wil dat graag zo houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
das juist t leuke
hier heb je een voorbeeldje van php
[ code verwijderd ]
en klopt het is nog niet beveiligt tegen SQL Injections
dat komt nog
Ik moest lachen, wat doe je!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is blauw en het stinkt naar de kut van ieniminie![]()
de vinger van pino!!![]()
![]()
omfgrofllollercopter!!!111!!Einzzwei!!!
![]()
ik ben ff koffie halen en weer verder trainen
haha xDquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, sambal bij? Daar snap ik dus echt niets van, en wil dat graag zo houden
(no flame)
Ik vind Maya al lastig genoegquote:
alwaysquote:
quote:
voor watquote:
moet eigk zijn:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor, laat die foutmeldingen maar komen!
(geen php ed... maar ok...)
Dat zou wel frappant zijn ja!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
moet eigk zijn:
press any boob to continue
PMquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
voor wat
hoeveel werk
en wat voor applicatie
ben ook als freelancer beschikbaar, heb een eigen bedrijf
haha is goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
PMhoeven we het topic niet mee ter vervuilen..
Maare ik zit al een kwartier op die boob te drukken maar er gebeurd niets...
toch nog ff doordrukken
Dude!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
PMhoeven we het topic niet mee ter vervuilen..
Maare ik zit al een kwartier op die boob te drukken maar er gebeurd niets...
toch nog ff doorrukken
Zit ik hier in een topic vol met sexueel gefrustreerde dude's ofzo ?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha is goed
en als een meid zo`n shirt bij mij aanheeft vraag ik of ik er even in prive op mag drukken
neuh na 3 jaar nog steeds erg gelukkig met mijn vriendin ... en genoeg sex enzo.. ben alleen melig vandaagquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit ik hier in een topic vol met sexueel gefrustreerde dude's ofzo ?!
jammer dat ik daarvoor al gequote was door crazyquote:
Nee, het is Vrijdag, melig heid, gee nzin, net 2 meldingen in 1 BIG BANG weg gewerktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit ik hier in een topic vol met sexueel gefrustreerde dude's ofzo ?!
wat een gekkenhuis met die crazy'squote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jammer dat ik daarvoor al gequote was door crazy
zou wel een ubertypo zijn!
Het is vrijdag, niet alles zo serieus nemen hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh na 3 jaar nog steeds erg gelukkig met mijn vriendin ... en genoeg sex enzo.. ben alleen melig vandaag
Inderdaad, ik moet toch wat als ik me verveel hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jammer dat ik daarvoor al gequote was door crazy
zou wel een ubertypo zijn!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat een gekkenhuis met die crazy's
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is vrijdag, niet alles zo serieus nemen hevooral je vriendin niet
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is vrijdag, niet alles zo serieus nemen he
Weet je wie ik gisteren serieus heb genomen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is vrijdag, niet alles zo serieus nemen he
Had er dan "je moeder" van gemaaktquote:
Jemoeder ????quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet je wie ik gisteren serieus heb genomen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
omg, die post van mij dat ik smokez quote in dezelfde minuut dat jij postquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had er dan "je moeder" van gemaakt
Als je Droxz's moeder helemaal krom ziet lopen is het sowieso al geen geheim meer hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
maar dat mag ik niet zeggen want dan is het geen geheim meer!
Daar moet je eens mee stoppen, ze kan al bijna geen bier meer voor me halen ja!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je Droxz's moeder helemaal krom ziet lopen is het sowieso al geen geheim meer hoor
een to continue of niet ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef crazy987 het volgende:
heb ik wat gemist ?
stond even met de secetaresse te ketsen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef crazy987 het volgende:
heb ik wat gemist ?
stond even met de secetaresse te ketsen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je Droxz's moeder helemaal krom ziet lopen is het sowieso al geen geheim meer hoor
Smérigquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef crazy987 het volgende:
heb ik wat gemist ?
stond even met de secretaris te ketsen
Klinkt al beter ja....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
haha xD
we zijn inderdaad weer lekker op dreef
en ik swaffel elke dag met dr
zo beter ? XD
Ik mag hopen dat ie minder scheef gaat staan als je daarvoor iedere dag met de dokter praatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
haha xD
hij staat inderdaad weer lekker op scheef
en ik PRAAT elke dag met mijn dr.
zo beter ? XD
Naja okee, rukze, ik zal je verder met rust latenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
jullie moeten echt mij hebben vandaag he xD
ik ga wel even rukken
Gast!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
jullie moeten echt mij hebben vandaag he xD
ik ga wel even plompzakken
WTF... het is weer vrijdag zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja okee, rukze, ik zal je verder wel even aan je zak kriebelen
Ja gelukkig wel, ben alweer bijna 2 dagen aan t werkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF... het is weer vrijdag zeker?
WTH is plompzakken xDquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja okee, rukze, ik zal je verder met rust laten
Dat moet je echt helemaal zelf weten, dat lijkt me privequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, ben alweer bijna 2 dagen aan t werk
Ik vraag me nog steeds af... zal ik morgen sorry martin swaffelen, of ga ik hem plompzakken?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet je echt helemaal zelf weten, dat lijkt me prive![]()
* Dr.Droxz pinkt traan wegquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz veegt bukkake van zijn bovenlip af:D
Nog uitleggen ook he hahahahquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hele zaakie met scrotum en al erin
Jij hebt uitjes en pindasaus tussen je bukkake zitten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als ik nu zo naar mijn patatje oorlog kijk moet ik aan bukake denken!
We moeten ook alles uitleggen hier he... de echte meestersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij swaffeld hier zeker nog niet zo lang?
Swaffelt ja, ik moet je ook álles uitleggen hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We moeten ook alles uitleggen hier he... de echte meesters![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |