Moet je ze even bellen Draakje..ik denk niet dat ze hier meekijken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
taxi!
nee i kwas die ene die de auto op de rails had gezet, maar jah, de trein had vertraging dus ik moest weg om te werkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dacht dat jij die zwerver in de trein was
That explainsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee i kwas die ene die de auto op de rails had gezet, maar jah, de trein had vertraging dus ik moest weg om te werken
quote:
GAST wat doe je!quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GAST wat doe je!
*daar gaat mijn koffie....*
Maar ik heb niet gezegd dat je ze moet showenquote:
Geeft bakje koffie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GAST wat doe je!
*daar gaat mijn koffie....*
moet ik een plaatje van kanker zoeken voor deze pagina?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Heerlijk dat gekanker om die zweren als men binnenkomt
Goedemorgen Fubar, Barra
Dikke snikkel Nee, dat is je straf voor het toewensen van zwerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Heerlijk dat gekanker om die zweren als men binnenkomt
Prop je zweren anders even in een spoiler tag SmOkeZ
Goedemorgen Fubar, Barra
Nope gewoon vergeten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geeft bakje koffie.
En al doorgeschakeld ?
Wel als je wat mensen achter je aan wil uit dit topicquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet ik een plaatje van kanker zoeken voor deze pagina?
Mogge
LOLquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope gewoon vergeten!![]()
![]()
Hij had wel een loopklusje staan waar ik zin in had (ik wil roken),
dus heb die call op mijn eigen naam gezet en ben gaan lopen hahaha
sssst straks beginnen mensen hier ook al over mijn low pricing en high servicequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
Alloa BCC (nee niet weer)
En morge Fubar
hahahaha, zitten je collega's niet op te letten ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LOL
omg, log je in op de webinterface van backup server gelijk pop up:
Right magazine removed
Doet me denken aan die aflevering van South Park met Russel Crowquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als je wat mensen achter je aan wil uit dit topic![]()
Ik kijk alleen south park als ik half knetter bij sammiepooh benquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van South Park met Russel Crow
"Sorry people, i tried to fight cancer, but i couldn't find cancer. Fortunately i found a man wíth cancer, so now i'm gonna fight him!"
Dat wordt trouwens ook wel weer eens tijd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen south park als ik half knetter bij sammiepooh ben![]()
Ik ben de enige die de backupserver doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, zitten je collega's niet op te letten ofzo
Hoezo dat ?quote:p.s mijn kut collega leest mijn berichten hier op fok! volgens mij
ownedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s mijn kut collega leest mijn berichten hier op fok! volgens mij
DIE KUT COLLEGA VAN JE KAN ONGEZIEN DE TYFUS GENIETEN!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s mijn kut collega leest mijn berichten hier op fok! volgens mij
hij gaat er bijna van zweren denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
DIE KUT COLLEGA VAN JE KAN ONGEZIEN DE TYFUS GENIETEN!!!kijk maar of ie dat ook leest
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
DIE KUT COLLEGA VAN JE KAN ONGEZIEN DE TYFUS GENIETEN!!!kijk maar of ie dat ook leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |