WTF is dat ?!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef Leanne het volgende:
vette laarzen heeft die chick trouwens
[ afbeelding ]
Hant af van je inbreng natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
na hoeveel topics kom ik in de OP
Check de OPquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
na hoeveel topics kom ik in de OP
OP, Osdorp Posse... die check ik wel vaak jaquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hant af van je inbreng natuurlijk
Doe eens gek, gooi je haar los..!
p.s als plaatje, of als persoon (onderop)?
Jij ook he jongen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, ik ben er weer van tussen!![]()
Bedankt voor jullie inzet he!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OP, Osdorp Posse... die check ik wel vaak ja
doeg Droxz!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, ik ben er weer van tussen!![]()
Bedankt voor jullie inzet he!
hey, vandaag al weer 20 meldingen weggerwerkt jahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg wordt er hier nog een beetje gewerkt of hoe zit dat ?
nee, je bent daarquote:
kutweer in griekenlandquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
This is SPARTAAAAAAAAAAAAAAA
haha lijkt het wel opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
testritje op nieuwe fiets was goed!
Morgen ophalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
deze maand, GRTDOJW nieuwe fietsen maand?
Kan ik eindelijk weer eens "veilig" over straatquote:
Avond Draakje!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:19 schreef draculettetje het volgende:
avond in deel 300!
tot ik er aan kom gescheurdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer eens "veilig" over straat
ziet er schoon uitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:35 schreef lynda het volgende:
Klussen is:
[ afbeelding ]
niet leuk!
Klussen is 2:
[ afbeelding ]
vieze kleren krijgen!
Ben erg blij met mijn nieuwe fiets die ik morgen kan ophalen,quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:25 schreef draculettetje het volgende:
hoi droxz! hoe is ie daar?
Is toch alleen maar goed ? ?quote:21-08-2008 Geen lichaam gevonden bij graafwerkzaamheden Oosterhout
nope ze dachten iemand te vinden die sinds al heeeel lang vermist wasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
Politie nieuwsbericht:
[..]
Is toch alleen maar goed ? ?
Dan is het nog steeds goed lijkt mijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope ze dachten iemand te vinden die sinds al heeeel lang vermist was
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:37 schreef draculettetje het volgende:
ach gossie een muur die huilt!
hoe gaat ie verder lyn?
Godsammekrake, wat ben jij vroegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 06:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Mogguhquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
dacht dat ik niet zenuwachtig zou zijn grrr
vandaag naar nijmegen, waar ik in februari al voor door gewezen wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Waarom zou je zenuwachtig moeten zijn dan
Nee gij dan!quote:
doe je mijn zoessie wel even de groetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee gij dan!
Goedemorgen
Sta weer eens vast in Tilburg... Zwerver die de trein niet uit wilt... Ik ga zo slaan denk
Welke kant moet ik uit schreeuwen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je mijn zoessie wel even de groeten
succes!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:48 schreef Sgele het volgende:
Ik ga eens in die trein kijken... Dit duurt me te lang
Altijd, 7 uur de trein, 6 uur de wekkerquote:
ik vind dat wel vroeg hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Altijd, 7 uur de trein, 6 uur de wekker
Volgende week weer lekker een uurtje later!
Nat heeft gelegen? huh?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:01 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M denkt dat drox nat heeft gelegen![]()
Anders ik wel!quote:
ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel!
Deze ochtend heeft moeders mij met de auto naar het station gebracht,
vanavond met nieuwe fiets weer terug
Niet verkeerd nee, vanavond gelijk maar even een stukje fietsenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook wel eens lekker
ik ga even kijken of ik wat te eten naar binnen kan krijgen
sgele is de trein weer in gegaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is iedereen spontaan weer aan het werk ofzo?
Oja, hij internet altijd in de trein, vergeet dat nog wel eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sgele is de trein weer in gegaan
wat de rest doet weet ik niet
6 uur op m'n werk, 5 uur de wekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Altijd, 7 uur de trein, 6 uur de wekker
Volgende week weer lekker een uurtje later!
En hoequote:
8 uur op m'n werk, 5.30 de wekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ga om 7 uur uit bed en begin om 0845 normaal, maar dat wordt 0830
Ik heb al koffie gehaald vandaag, die was snel op trouwens.quote:
ik was te moe om de z in te drukkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nat heeft gelegen? huh?
p.s
schrijf mijn naam eerst maar eens goed
je had nog naar mij kunnen zwaaien, ik reed net tilburg uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee gij dan!
Goedemorgen
Sta weer eens vast in Tilburg... Zwerver die de trein niet uit wilt... Ik ga zo slaan denk
Gast... dat is best....VROEG *YO*!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
6 uur op m'n werk, 5 uur de wekker
Maar als nog, da's ook onmenselijk vroeg
ken je die uitdrukking niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nat heeft gelegen? huh?
p.s
schrijf mijn naam eerst maar eens goed
Dan snap ik je zin nog steeds nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik was te moe om de z in te drukken
Maar uh, de hamvraag blijft natuurlijk....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gast... dat is best....VROEG *YO*!
Mocht ik hier die tijden moeten werken... dan ben ik weg...
Dacht dat jij die zwerver in de trein wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je had nog naar mij kunnen zwaaien, ik reed net tilburg uit
Krijg zweren!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar uh, de hamvraag blijft natuurlijk....Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Moet je ze even bellen Draakje..ik denk niet dat ze hier meekijken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
taxi!
nee i kwas die ene die de auto op de rails had gezet, maar jah, de trein had vertraging dus ik moest weg om te werkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dacht dat jij die zwerver in de trein was
That explainsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee i kwas die ene die de auto op de rails had gezet, maar jah, de trein had vertraging dus ik moest weg om te werken
quote:
GAST wat doe je!quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GAST wat doe je!
*daar gaat mijn koffie....*
Maar ik heb niet gezegd dat je ze moet showenquote:
Geeft bakje koffie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GAST wat doe je!
*daar gaat mijn koffie....*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |