Graag gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan, ik ben weer wakkkkkkkkerrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
Dank u!
Klinkt goed, succes in ieder geval !:)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
TNT....traineeship voor 2,5 jaar. goed startsalaris. leuke mogelijkheden. al met al een goeie start.
maar wel iq test maken...en ik zit er niet zo lekker in denk..ben niet helemaal fit
jij zit volgens mij nog steeds met dat aansteker verhaal in je hoofdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klinkt goed, succes in ieder geval !:)
Bananen met veel koffie van te voren, dat gaat je wel helpen
komt wel goed joh!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
TNT....traineeship voor 2,5 jaar. goed startsalaris. leuke mogelijkheden. al met al een goeie start.
maar wel iq test maken...en ik zit er niet zo lekker in denk..ben niet helemaal fit
Laat me jou verzekeren, als jíj hetzelfde had gezien, was dat bij jou ook zo!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij zit volgens mij nog steeds met dat aansteker verhaal in je hoofd
Ik ga maar weer eens roken... ik heb wel werk te doen,quote:
Nee, kan je nagaan, wat dan als de vlam naar binnen was geschoten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat me jou verzekeren, als jíj hetzelfde had gezien, was dat bij jou ook zo!
same herequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens roken... ik heb wel werk te doen,
maar daar heb ik natuurlijk geen zin in
Dont show any picturesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee, kan je nagaan, wat dan als de vlam naar binnen was geschoten!
die is echt al oud jahquote:
Een van z'n maten vertelde dus dat hij al een keer op dezelfde manier z'n enkels in de fik had gestokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee, kan je nagaan, wat dan als de vlam naar binnen was geschoten!
Heb ook weer genoeg gedaan vind ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
Maar goed, al weer 2 dignen afgewerkt.
En bijna grote melding af (2 in 1)
hahahaha, dan zou je denken dat ie ervan leertquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een van z'n maten vertelde dus dat hij al een keer op dezelfde manier z'n enkels in de fik had gestoken
je mag mij wel komen helpenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ook weer genoeg gedaan vind ik
Zo nog maar even starten aan een langlopend probleem,
anders verveel ik me ook zo!
ben ik al mee bezig hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je mag mij wel komen helpen
moet nog een pc installeren maar geen zin
hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik al mee bezig hier
Bijna klaar, nog ff met de laatste checklist bezig
Gekkenhuis ook hier maar ?
Installeren, pleuren jullie daar niet gewoon een image op dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je mag mij wel komen helpen
moet nog een pc installeren maar geen zin
Goede morgggggggggggggggggggggeeeeeeeeeen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
Anders ga je even een uur douchen en vind je nog steeds gips en behangresten terug in je haar
Zo werken.. dan eten en dan.. voetballlllllllllllllllllllllllllllllllll![]()
![]()
Altijd leuk alvast in voetbalshirt ed werken
Van het douche ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgggggggggggggggggggggeeeeeeeeeen!
Foto's!!!!!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Van het douche ?
o dan krijg ik ze zeker vanavond weer thuisgestuurd
ach jah.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
gekkenhuis hier ook
moet volgens mij ook nog 2 laptops afmaken......
ach, ze gaan vanzelf zeuren
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
voetbal , bahhet gaat weer beginnen heh
Doe ff een voorspelling. op nrs 1-5 aan het einde vd ritquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |