abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:37:08 #126
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61034383
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Foto is niet te zien Windigo en ik ben er erg benieuwd naar, kun je hem niet effe gauw uploaden bij tinypic.com?
Kost niets, en is zo gepiept
Hier dan
http://tinypic.com/view.php?pic=qqy5pj&s=4
pi_61034413
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:36 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En die protocollen zijn?
In het geval van de RKK zouden ze zich wat beter aan de tien geboden van de bijbel kunnen houden ipv die van de RKK bijvoorbeeld. Niet tot Maria bidden. Geen repeterende gebeden doen. Enz.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:40:45 #128
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61034500
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Je moet het laatste puntje uit de link even weghalen in je browser elizabeth
O ja, nu zie ik het. Wat een slechte, overbelichtte, bewogen en gemanipuleerde foto.
Niks geen inbezitname of licht dat uit handen komt. Ik kan een foto zoals deze ook maken met precies hetzelfde effect.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61034531
Dat wil ik wel eens zien. Ik vind zn gezicht er wel heel raar uitzien.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:43:29 #130
34793 neo567
You know who
pi_61034578
Ik weet zeker dat God en Statan allebij niet bestaan, als ze allebij zouden "zijn", dan lieten ze zichzelf wel zien, en niet in vuur of water dat praat, hou toch op aub !

Er zijn wel magiers, mensen die Reiki doen en mensen die goede daden verrichten, mensen die slecht doen.
Je hebt mensen die grote psychopaten zijn, en dat door hun geloof of wetgeving in een land, moeten beheeersen/verbergen of kanaliseren in een beroep of vechtsport, leven is tevens een les, maar om mensen nou iets door de strot te douwen, hun wil af te nemen, en woorden in hund mond te leggen ipv vrijheid van menings uiting toe te staan.
Of mensen in een hokje te trappen, en als je die dan helpt bv, later weer omgeluld worden (en zeggen: dat had ik niet moeten zeggen!) door iemand die kan praten als brugman, of veel sterker is als jou.

Al met al zijn we allemaal slappelingen; gemeen praten met mortieren (georgië) --> HOL bewoners van het universum, primaten van de bovenste plank !

Maar goed ik zit me tijd hier op aarde uit, en als het aan mij ligt en dus geen slaaf ben van een of andere macht (recht van de sterkste?) dan kom ik nooit meer terug op deze verschrikkelijke kloot !

Ja het kan ook mooi weer zijn, maar het levenheeft eigenlijk geen zin, behalve elkaar hersenspoelen, en elkaar te vermenigvuldigen enzzz.

ALs GOd zou bestaan dan had ie allang ingegrepen, en als God het niet zou doen dan zou Satan / lucifer dat wel doen, en niet door inte sluipen, gewoon hoppakee, niemand ter aarde kan mij aan, kom maar op!

Snappen jullie dat?
Gewoonweg nestaat er geen GOD, wel een gelukzalig gevoel dat door stofjes in je hoofd wordt getriggerd, that's it, de rest is hersenspinsel, inbeelding enz !!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:44:18 #131
34793 neo567
You know who
pi_61034602
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke fotoshop,meer niet, denk na aub !!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:45:41 #132
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61034651
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:44 schreef neo567 het volgende:

[..]

Leuke fotoshop,meer niet, denk na aub !!
Ah, je conclusie dat ik niet nadenk komt voort uit het feit dat ik wat twijfels uit? Logisch. Niet twijfelen, en altijd aan alles vast blijven houden, dat lijkt me niet nadenken
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:46:31 #133
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61034670
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:22 schreef Windigo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bepaalde dingen die hier besproken worden toch wel onprettig vind. Ik heb zelf helemaal geen goed gevoel bij die Maitreya, en ik heb deze week een hele vreemde ervaring daarmee gehad.

Ik zocht op energy-healing en ik kwam op deze foto, daar schrok ik best van.
http://www.share-internat(...)ers/sf_july2002.jpg.
Het bleek te gaan om Maitreya die bezit nam van iemand. Wat mij vooral opviel waren de vlammen bij zijn handen, dat leek op Reiki. Maar t ziet er niet erg prettig uit, nietwaar?

Die nacht had ik een droom, waarin ik een soort magere hein voor me zag staan, die zich voorstelde als maitreya. Ik opende mijn armen voor hem en hij werd onderdeel van mij. Ik schrok daar zo van in mijn droom dat ik Jezus aanriep en daarna wakker werd. Ik werd wakker met rode ogen (alsof ik geblowd had) en superwarme handen maar besteedde er verder niet zoveel aandacht aan. Vond t maar een rare droom.

Sindsdien word ik snachts vaak overspoelt met Reiki en droom ik soms nog over hem. Vreemd he? Ik denk niet dat het door de Reiki komt, maar toch..t is vreemd.

Het maakt wel dat ik ga twijfelen aan de goedheid ervan.
Je link doet het niet, vanavond maar even proberen op eigen pc .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:47:15 #134
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61034695
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Je link doet het niet, vanavond maar even proberen op eigen pc .
Staat een nieuwe link hier bovenaan.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:49:09 #135
34793 neo567
You know who
pi_61034756
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:45 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ah, je conclusie dat ik niet nadenk komt voort uit het feit dat ik wat twijfels uit? Logisch. Niet twijfelen, en altijd aan alles vast blijven houden, dat lijkt me niet nadenken
Ik zeg niet dat jij niet nadenkt, je zal gerust je best doen, waarom niet?
Ik weet niet wat je bedoelt met aan alles vast houden?
Jij weet niet hoe je voor de gek bent gehouden, in dingen gelooft die jou verteld zijn, en jij verteld, en die gewoonweg niet waar zijn, denk aan een mannelijke geest in een vrouwelichaam .
Maar geloof wat je wilt (take the blue pill ---> matrix)
pi_61034762
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef neo567 het volgende:
Ik weet zeker dat God en Statan allebij niet bestaan, als ze allebij zouden "zijn", dan lieten ze zichzelf wel zien, en niet in vuur of water dat praat, hou toch op aub !

Er zijn wel magiers, mensen die Reiki doen en mensen die goede daden verrichten, mensen die slecht doen.
Je hebt mensen die grote psychopaten zijn, en dat door hun geloof of wetgeving in een land, moeten beheeersen/verbergen of kanaliseren in een beroep of vechtsport, leven is tevens een les, maar om mensen nou iets door de strot te douwen, hun wil af te nemen, en woorden in hund mond te leggen ipv vrijheid van menings uiting toe te staan.
Of mensen in een hokje te trappen, en als je die dan helpt bv, later weer omgeluld worden (en zeggen: dat had ik niet moeten zeggen!) door iemand die kan praten als brugman, of veel sterker is als jou.

Al met al zijn we allemaal slappelingen; gemeen praten met mortieren (georgië) --> HOL bewoners van het universum, primaten van de bovenste plank !

Maar goed ik zit me tijd hier op aarde uit, en als het aan mij ligt en dus geen slaaf ben van een of andere macht (recht van de sterkste?) dan kom ik nooit meer terug op deze verschrikkelijke kloot !

Ja het kan ook mooi weer zijn, maar het levenheeft eigenlijk geen zin, behalve elkaar hersenspoelen, en elkaar te vermenigvuldigen enzzz.

ALs GOd zou bestaan dan had ie allang ingegrepen, en als God het niet zou doen dan zou Satan / lucifer dat wel doen, en niet door inte sluipen, gewoon hoppakee, niemand ter aarde kan mij aan, kom maar op!

Snappen jullie dat?
Gewoonweg nestaat er geen GOD, wel een gelukzalig gevoel dat door stofjes in je hoofd wordt getriggerd, that's it, de rest is hersenspinsel, inbeelding enz !!!
Vanwaar ineens deze bitterheid?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:49:52 #137
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61034780
Even gegoogled op bewogen foto

Zie je zijn satanische handjes??

Allemaal geesten op de danvloer

Is vast Meytreya die bezit neemt van haar gezicht

Moet ik nog doorgaan of is het duidelijk dat de omstandigheden waaronder de foto van die man op de foto van Windigo genomen zijn, te weten kunstlicht, en te weinig lichtgevoelige filmgebruik, plus de beroerde fotograaf die zijn toestel niet stil kon houden, de oorzaak zijn van dit zogenaamde 'fenomeen' ??

Het is gewoon een technisch zeer slechte foto, en elke fotograaf zal dit bevestigen.
pi_61034845
Dat zag ik ook wel, maar ik vind zijn gezicht er toch erg vreemd uitzien.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:51:58 #139
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61034853
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:49 schreef ElizabethR het volgende:
Even gegoogled op bewogen foto

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zie je zijn satanische handjes??

[ afbeelding ] Allemaal geesten op de danvloer

[ afbeelding ] Is vast Meytreya die bezit neemt van haar gezicht

Moet ik nog doorgaan of is het duidelijk dat de omstandigheden waaronder de foto van die man op de foto van Windigo genomen zijn, te weten kunstlicht, en te weinig lichtgevoelige filmgebruik, plus de beroerde fotograaf die zijn toestel niet stil kon houden, de oorzaak zijn van dit zogenaamde 'fenomeen' ??

Het is gewoon een technisch zeer slechte foto, en elke fotograaf zal dit bevestigen.
Ik vind deze foto's niet vergelijkbaar met de foto die ik gepost heb. Maar dat zal uiteraard mijn eigen sensatiegerichte blik wel zijn

Ben ik dan de enige die een naar gevoel krijgt van die foto? Daar reageer ik op..
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:53:13 #140
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61034893
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef neo567 het volgende:

Met je eindconclusie ben ik het eens
Endorfines doen veel met een mens.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:54:14 #141
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61034919
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dat zag ik ook wel, maar ik vind zijn gezicht er toch erg vreemd uitzien.
Ja maar jij bent dan ook, nofi, een regelrechte paranoide complotdenker en zoekt echt overal iets achter.
pi_61034949
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:54 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ja maar jij bent dan ook, nofi, een regelrechte paranoide complotdenker en zoekt echt overal iets achter.
Ik denk dat jij een reptilian bent.

Daar staat de R voor in je naam
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:55:55 #143
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61034959
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:54 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Mja ik voel er gewoon een heel onprettig ''buikgevoel'' bij. Maar dan zal ik ook wel een paranoide sensatiebak zijn. Goh, heb ik toch nog wat met Ali gemeen Leuk
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:56:28 #144
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61034985
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:51 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik vind deze foto's niet vergelijkbaar met de foto die ik gepost heb. Maar dat zal uiteraard mijn eigen sensatiegerichte blik wel zijn
Dat denk ik wel ja. Dat het je eigen sensatielust is. Ik heb even snel een minuut gegoogled. Ik durf met stelligheid te beweren, en dat kan ik doen omdat het me al is overkomen, en ik ben echt wel een behoorklijke amateurfotograaf hoor, dat deze foto niet meer is dan een mislukte.

Ik ga het even in FOT vragen ook.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:56:51 #145
34793 neo567
You know who
pi_61034996
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Vanwaar ineens deze verharding van het hart?
Ik benhet los gaan laten, het is manipulatie eerste klas, eigenlijk sabotage, de tijd waarin we leven is gewoon een schema dat gevolgd wordt, meer niet, en dat dmv geloof, dingen die voor de aanstaande jaren op de tekentafel liggen gaan gewoon gebeuren (blauwdrukken zoals voorspellingen uit de bijbel enz).

We zijn dus niets meer dan marionetten, en wie die blauwdrukken heeft gemaakt?
Ik denk aliens !

Je kan er niets aan doen, of je nou gelooft of niet, en het leuke is dat je MOET geloven, maar ik zal me nooit iets op laten dringen door wie dan ook !
Wat dat betreft ben ik rebels, ik vraag me serieus af waarom het kompas naar het noorden wijst als indicator .
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:56:53 #146
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61034997
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik denk dat jij een reptilian bent.

Daar staat de R voor in je naam
Ghehe,

die staat voor Regina
pi_61035050
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ik benhet los gaan laten, het is manipulatie eerste klas, eigenlijk sabotage, de tijd waarin we leven is gewoon een schema dat gevolgd wordt, meer niet, en dat dmv geloof, dingen die voor de aanstaande jaren op de tekentafel liggen gaan gewoon gebeuren (blauwdrukken zoals voorspellingen uit de bijbel enz).

We zijn dus niets meer dan marionetten, en wie die blauwdrukken heeft gemaakt?
Ik denk aliens !

Je kan er niets aan doen, of je nou gelooft of niet, en het leuke is dat je MOET geloven, maar ik zal me nooit iets op laten dringen door wie dan ook !
Wat dat betreft ben ik rebels, ik vraag me serieus af waarom het kompas naar het noorden wijst als indicator .
Nee de blauwdruk komt van God, althans Hij laat de dingen zo toe en grijpt zo in dat het punt uiteindelijk duidelijk gemaakt zal zijn.

Deze hele verrotte wereld is nodig om te laten zien dat we God wel degelijk nodig hebben.

Hou vol. De waarheid zal je vrij maken.

De troon van God is in het noorden.
pi_61035132
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ghehe,

die staat voor Regina
The queen of heaven. Je bent een gevallen engel, een demoon, een avatar van de moedergodin.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:02:46 #149
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61035134
[Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #7

Zo, het kan even wachten zijn op antwoord hoor.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:03:20 #150
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61035151
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee de blauwdruk komt van God, althans Hij laat de dingen zo toe en grijpt zo in dat het punt uiteindelijk duidelijk gemaakt zal zijn.

Deze hele verrotte wereld is nodig om te laten zien dat we God wel degelijk nodig hebben.

Hou vol. De waarheid zal je vrij maken.

De troon van God is in het noorden.
Ik denk dat niet iedereen deze wereld als verrot beschouwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')