Wat is een normale homo?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wees dan eens tolerant tegen al die mensen die geen boodschap aan deze monocultuur hebben
Zolang ze die rechten maar niet claimen, zoveel tolerantie zit er niet in het spaarpotjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tja, homo's hebben nou eenmaal net zo veel rechten als moslims.
Jij staat al lang rood natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:58 schreef Aoristus het volgende:
Zolang ze die rechten maar niet claimen, zoveel tolerantie zit er niet in het spaarpotje
Nu misschien niet zozeer nee, maar het is nog allesbehalve gebruikelijk dat een sporter op top-niveau voor zijn geaardheid uit kan komen. Waarbij ik niet zeg dat een sporter nou persee in ieder interview moet gaan zwaaien dat ie homo is, aangezien het om de sport gaat en niet om de persoon/geaardheid, maar taboes zijn er in de sportwereld toch nog wel echt heel erg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is er dan een uitzondering op de echte Olympiade? Verhalen over homosexuelen die daar stelselmatig vervolgd worden ken ik niet.
Nog zo'n woordgrapje en ik geef je op je flikker!quote:Sodemieteren is natuurlijk een woordgrapje.
Volgens mij heb je wel iets van rolstoeldansen enzo, maar niemand die dat interessant vindt natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het vreemd dat er eerst jarenlang "gestreden" is voor gelijke rechten en behandeling, en nu dat bereikt is ze weer zo nodig "entre nous" moeten gaan sporten.
Er zijn toch ook geen Niggerlympics, Jewlimpics of Diabetlympics?
Bereikt? Zolang ik niet hand in hand over straat kan is er nog helemaal geen gelijke rechten en tolerantie bereikt hoor. Nederland denkt wel dat het zo verdraagzaam is, and don;t get me wrong, ik zou nergens anders geboren willen worden, maar acceptatie is echt nog ver te zoeken hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het vreemd dat er eerst jarenlang "gestreden" is voor gelijke rechten en behandeling, en nu dat bereikt is ze weer zo nodig "entre nous" moeten gaan sporten.
Vergeet effe niet de internationale dimensie hier he?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef LXIV het volgende:
Er zijn toch ook geen Niggerlympics, Jewlimpics of Diabetlympics?
Lul nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bereikt? Zolang ik niet hand in hand over straat kan is er nog helemaal geen gelijke rechten en tolerantie bereikt hoor. Nederland denkt wel dat het zo verdraagzaam is, and don;t get me wrong, ik zou nergens anders geboren willen worden, maar acceptatie is echt nog ver te zoeken hoor.
Jij kwam toch eigenlijk uit Emmen ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef Aoristus het volgende:
het sodom en gommorah is alles behalve een grapje. Toch zal Amsterdam er aan moeten geloven
waarom kun jij het alleen met persoonlijke aanvallen af?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij kwam toch eigenlijk uit Emmen ofzo?
de reden van talloze homokritische topics.quote:
Heb je ook al iets tegen mensen uit Emmen dan? Tsk tskquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef Aoristus het volgende:
waarom kun jij het alleen met persoonlijke aanvallen af?
En waarom zou ik nu lullen?quote:
Mja... we weten allemaal dat homofobe tiepjes in heel veel gevallen zelf nog heel diep in de kast zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef Aoristus het volgende:
de reden van talloze homofobe topics.
Omdat het onzin is dat er te weinig voor jullie mogelijk is. Je geeft als voorbeeld hand in hand lopen met je vriendje. Ik neem aan dat de inzet wel iets hoger isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom zou ik nu lullen?
Leg me dat dan maar eens uit.
In de "achtergebleven gebieden" van de provincie (Noord-Brabantse dorpen en steden onder de 50.000 inwoners) kun jij nog steeds hand-in-hand over straat lopen hoor. Niemand die je lastig zal vallen, dat beloof ik je. (Wollah). Wanneer je in een leren pakje onzedelijke handelingen gaat verrichten wordt het een ander verhaal, maar dat geld ook voor de hetero.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bereikt? Zolang ik niet hand in hand over straat kan is er nog helemaal geen gelijke rechten en tolerantie bereikt hoor. Nederland denkt wel dat het zo verdraagzaam is, and don;t get me wrong, ik zou nergens anders geboren willen worden, maar acceptatie is echt nog ver te zoeken hoor.
Je spreekt weer 's voor jezelfquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef Aoristus het volgende:
De grens van tolerantie is bereikt, tolerantie is omgeslagen in karikatuur en neigt meer en meer naar hekel aan en verder.
Onzin. Ik kom uit een Noord-Brabants dorpje onder de 50.000 inwoners en ook daar kan ik echt niet hand in hand lopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de "achtergebleven gebieden" van de provincie (Noord-Brabantse dorpen en steden onder de 50.000 inwoners) kun jij nog steeds hand-in-hand over straat lopen hoor. Niemand die je lastig zal vallen, dat beloof ik je. (Wollah).
Ik loop ook niet in een leren pakje. Ik ben een hele "normale" homo (en normaal staat tussen " " want wat is normaal?) en als ik in mijn dorp hand in hand zou lopen zou ik de wind van voren krijgen. Als ik in Maastricht dat zou doen... idem. Heb ik nl al een keer gedaan en ik voelde me allesbehalve op mijn gemak. Dat ligt gedeeltelijk bij mij, maar dat lag ook aan de blikken en opmerkingen die rondvlogen.quote:Wanneer je in een leren pakje onzedelijke handelingen gaat verrichten wordt het een ander verhaal, maar dat geld ook voor de hetero.
Anno 2008 in Amsterdam hhand in hand lopen zou ik alleen in drukke straten doen. Daarbuiten waag ik 't niet hoor.quote:Anno 2008 is Amsterdam natuurlijk een ander verhaal. Maar dat heb je met tijden, die veranderen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... we weten allemaal dat homofobe tiepjes in heel veel gevallen zelf nog heel diep in de kast zitten.
Wil je ons iets vertellen?
Over dooddoeners gesproken, die opmerking van Dennis is er ook zo één.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een opmerking als "lul niet" is echt een zeer onintelligente dooddoener, ook al hou ik van lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |