abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:08:29 #1
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61011332
quote:
'Nog een keer Gay Games'
[De Gay Games komen misschien weer naar Amsterdam. Foto ANP/Hans Steinmeier]
De Gay Games komen misschien weer naar Amsterdam. Foto ANP/Hans Steinmeier
AMSTERDAM - De gemeente zal bekijken of de Gay Games weer naar de stad gehaald kunnen worden. De Gay Games waren in 1998 in Amsterdam. Dat heeft de gemeenteraad besloten op voorstel van D66-raadslid Petra Hoogerwerf.

Volgens Hoogerwerf passen de Gay Games bij 'een internationale, levendige stad als Amsterdam, waarin homoseksualiteit over het algemeen niet als iets vijandigs wordt beschouwd'.

Volgens Hoogerwerf moet Amsterdam echt proberen de Gay Games of de daaraan verwante Out Games binnen de stadsgrenzen te krijgen.

Wethouder Carolien Gehrels, die over sport gaat, stelt zich iets voorzichtiger op. ''Ik voel me er persoonlijk erg door aangesproken,'' zegt ze, zelf in de doelgroep vallend, maar ze wil eerst kijken of het streven de Gay Games naar Amsterdam halen past binnen de reeks (sport)-evenementen die Amsterdam hoopt te organiseren. Ze wil ook overleggen met wethouder Freek Ossel, die diversiteit in zijn portefeuille heeft. ''Als ik me inzet, kom ik terug naar de gemeenteraad met afwegingen.''

Wat Hoogerwerf betreft maakt het niet uit of de Gay Games of de Out Games naar Amsterdam komen. De Out Games zijn een afsplitsing van de Gay Games en bestaan sinds 2006, toen ze in Montreal werden gehouden. De volgende Out Games zijn in 2009 in Kopenhagen.

De organisatoren van de Out Games in Montreal eindigden met een tekort van 4,3 miljoen dollar. Dat roept herinneringen op aan de Gay Games in Amsterdam, die ook met een miljoenenverlies kampten, waarvoor de gemeente moest opdraaien.

Toen de accountants van PricewaterhouseCoopers 2,5 jaar na de Spelen in Amsterdam met hun rapport over het tekort van 6,5 miljoen gulden kwamen, was hun conclusie dat de organisatoren er zo'n administratieve bende van hadden gemaakt dat geen schuldigen meer aan te wijzen waren.

De Gay Games en Out Games worden door de homobeweging georganiseerd, maar staan open voor atleten van elke seksuele voorkeur. (HET PAROOL)
http://www.parool.nl/paro(...)keer-Gay-Games.dhtml

Je zou zeggen dat men leert van het verleden, helaas, Amsterdam moet tot op de fundering worden afgebroken door allerlei smakeloze homoevents die niets bijdragen aan het stedelijke gevoel, maar wat steeds meer een invulling lijkt op de leegheid bij gebrek aan acceptatie van goede ideeen.
Laten we hopen dat er geen geld voor deze flauwekul is. Het gehomo gaat gewoon door alsof er niets anders op de wereld bestaat en de gemeente kan straks weer lappen omdat niemand naar de bonnetjes durft te vragen.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_61011510
pfff gay games.
mnu nog wachten op de negergames, en dames met dikke tieten games
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 15:16:50 #3
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_61011525
Ga je 't gebruik van het woordje 'terreur' nog onderbouwen of vind je dat wel lekker populistisch klinken?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_61011550
Terreur? Mwoah, je hoeft er niet naar te kijken. Aan de andere kant, dit bevordert de integratie natuurlijk niet. Als je geaccepteerd wilt worden moet je je niet gaan afzonderen.
pi_61011555
Misschien moet je voor je lol even lezen hoeveel homo's er per dag worden mishandeld verstoten of zelfs om het leven gebracht vanwege hun geaardheid.

Homoterreur.
pi_61011615
en wat voor sporten gaan we dan zien op die gay games?

boksen met vlakke hand?
100 meter joehoe roepen ?
speerpijpen?

of wordt het een soort AVRO's sterrenslag?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_61011644

Homofoob
pi_61011709
Pff, ze slaan allemaal een beetje teveel door nu. Als je je een geaccepteerde groep binnen wilt worden, hou dan eens op met al die achterlijke dingen organiseren.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:26:14 #9
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61011754
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:24 schreef Chillah.Bee het volgende:
Pff, ze slaan allemaal een beetje teveel door nu. Als je je een geaccepteerde groep binnen wilt worden, hou dan eens op met al die achterlijke dingen organiseren.
Zeker, er gaat geen dag voorbij of die lui moeten wel weer ergens in de picture staan
Het is genoeg geweest, mensen raken homomoe
pi_61011763
Terreur is overdreven, maar waarom willen homo's zich zo graag als anders profileren?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61011794
Triest. Telkens maar weer de schijnwerpers erop en speciaal gevonden worden.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:21 schreef opgebaarde het volgende:

pi_61011798
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:26 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zeker, er gaat geen dag voorbij of die lui moeten wel weer ergens in de picture staan
Het is genoeg geweest, mensen raken homomoe
En hetero's dan? Beetje elke dag op tv elkaar aan het aflebberen?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:32:17 #13
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_61011908
Homoterreur

'Boehoe, die vuige homofielen doen iets waar ik niet graag naar kijk'. DAN KIJK JE TOCH NIET STAKKER, HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:34:30 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61011971
Het is werkelijk belachelijk dat er überhaubt zoiets als gay-games bestaat. Hiermee geven ze zelf toe dat het een soortement van handicap is. Dat er een aparte olympiade is voor mensen met een werkelijke handicap is logisch, bij de gewone olympiade maken ze (meestal) geen schijn van kans. Maar als homo's zo graag naar de Olympische Spelen willen dan moeten ze maar hard genoeg trainen om daar goed genoeg voor te zijn. Of worden dan hun nageltjes soms te vies?

Het allerergste is nog dat de deelnemers vaak ook nog eens buitengewoon matig in sport zijn. Verhalen genoeg van flikkers die in 1998 lekker op kosten van de gemeente Amsterdam naar de Games kwamen, daar ongemotiveerd een speertje wierpen of een stukje zwommen, en 's avonds zich het leplazerus zopen. Om over alle ontucht die daar gepleegd werd nog maar te zwijgen.
Het is eigenlijk gesodemieter op kosten van de belastingbetaler.
The End Times are wild
pi_61012016
Tot zover de homotolerantie in Nederland.

En dan vragen mensen zich af waarom ze zich willen onderscheiden.
pi_61012018
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:27 schreef IHVK het volgende:

[..]

En hetero's dan? Beetje elke dag op tv elkaar aan het aflebberen?
Mislukte vergelijking.
Moeten mensen met diabetes ook een speciale parade krijgen en speciale spelen? Daar zijn in Nederland namelijk ook heel veel van, meer dan homo's waarschijnlijk.

Nee, dat gebeurt niet. Pleit dan ook voor dat soort dingen.
pi_61012069
Gay Games, Gay Pride: allemaal evenementen die de wereld er keer op keer bewust van moeten maken hoe goed het wel niet is om in het openbaar je seksuele voorkeur tentoon te spreiden. Ik heb niets tegen homoseksualiteit, maar stoor mij er aan als mijn buurman elke avond weer in mijn oor zou schreeuwen dat hij proud to be gay is. Dan vergaat vanzelf de lust om normaal met homoseksuelen om te gaan.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61012096
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:35 schreef IHVK het volgende:
En dan vragen mensen zich af waarom ze zich willen onderscheiden.
Omdat dat sinds de jaren zestig de norm is in Nederland. Wees anders, wees vooral jezelf, en laat de ander dat ook weten! Doorgeschoten 'zelfontplooiing' en egocentrisme, walgelijk.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:39:02 #19
15967 Frollo
pi_61012110
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:35 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Mislukte vergelijking.
Moeten mensen met diabetes ook een speciale parade krijgen en speciale spelen? Daar zijn in Nederland namelijk ook heel veel van, meer dan homo's waarschijnlijk.

Nee, dat gebeurt niet. Pleit dan ook voor dat soort dingen.
Ok, ik pleit ook voor dat soort dingen, zo goed?
Zodra ze het gaan organiseren zal ik er een warm voorstander van zijn.
pi_61012159
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:39 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ok, ik pleit ook voor dat soort dingen.
Zodra ze het gaan organiseren zal ik er een warm voorstander van zijn.
En wat zou het doel daarvan zijn?
Uiteindelijk gaat het om acceptatie en 'normaal' kunnen functioneren in een samenleving.
Dit soort evenementen werken alleen averechts.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:43:03 #21
15967 Frollo
pi_61012201
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:41 schreef OldJeller het volgende:

[..]

En wat zou het doel daarvan zijn?
Waarom zou alles een doel moeten hebben, is gewoon fun hebben niet genoeg?
quote:
Uiteindelijk gaat het om acceptatie en 'normaal' kunnen functioneren in een samenleving.
Dit soort evenementen werken alleen averechts.
Acceptatie is alleen mogelijk als iedereen zich aanpast aan de grootste gemene deler, begrijp ik het zo goed?
pi_61012202
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:27 schreef OldJeller het volgende:
Triest. Telkens maar weer de schijnwerpers erop en speciaal gevonden worden.
[..]

OMG ik lig dubbel hier.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:44:06 #23
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61012232
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef LXIV het volgende:
Het is werkelijk belachelijk dat er überhaubt zoiets als gay-games bestaat. Hiermee geven ze zelf toe dat het een soortement van handicap is. Dat er een aparte olympiade is voor mensen met een werkelijke handicap is logisch, bij de gewone olympiade maken ze (meestal) geen schijn van kans. Maar als homo's zo graag naar de Olympische Spelen willen dan moeten ze maar hard genoeg trainen om daar goed genoeg voor te zijn. Of worden dan hun nageltjes soms te vies?

Het allerergste is nog dat de deelnemers vaak ook nog eens buitengewoon matig in sport zijn. Verhalen genoeg van flikkers die in 1998 lekker op kosten van de gemeente Amsterdam naar de Games kwamen, daar ongemotiveerd een speertje wierpen of een stukje zwommen, en 's avonds zich het leplazerus zopen. Om over alle ontucht die daar gepleegd werd nog maar te zwijgen.
De gemeente knijpt vast weer een oogje toe om deze 'minderheid' een heersende monocultuur te gunnen in het belang van de murwgeslagen maatschappij
pi_61012302
Pff, tegen deze "logica" kan ik echt niet op.

Eerst homo's op alle mogelijke manier uitkotsen en vervolgens zeggen dat ze zich moeten gedragen alsof ze er bij horen.

Nee ik ben ook geen voorstander van "gay-games" maar homo's doen dit echt niet voor hun lol, kijk maar naar die ene homovoetballer die uit de kast kwam en tot zelfmoord toe werd gepest.

En men scheert ook nog iedereen over een kam, alsof alle homo's mee zouden doen aan de gay-games of de gaypride.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:48:20 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61012330
een normale homo loopt niet met zijn sexuele geaardheid te koop alsof het zijn identiteit was
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:48:59 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61012345
Homo's doen gaygames echt niet voor hun lol!! Nee, ze doen dit omdat nare hetero's ze ertoe dwingen!
The End Times are wild
pi_61012356
Goed voor 't toerisme, maar 't is natuurlijk onzin dat de belastingbetaler zou moeten opdraaien voor een eventueel financieel tekort.

Verder: ze doen maar wat ze niet laten kunnen .
Als ze maar lol hebben en niemand schade berokkenen. En dat geldt in z'n algemeenheid .
pi_61012380
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:48 schreef LXIV het volgende:
Homo's doen gaygames echt niet voor hun lol!! Nee, ze doen dit omdat nare hetero's ze ertoe dwingen!
Overal is er homotolerantie en niemand vindt het een probleem. Waarom speciale dingen voor homo's ze horen er toch bij?

Of gaan hun nagels dan kapot.
pi_61012392
En 'ze' = 'de deelnemers'.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:50:39 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61012395
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:48 schreef Aoristus het volgende:
een normale homo loopt niet met zijn sexuele geaardheid te koop alsof het zijn identiteit was
Inderdaad. Voor dat soort homo's is hun homosexualiteit hun identiteit geworden. Vandaar dat ze haar bij iedere gelegenheid "uit de kast" moeten halen. Want anders blijft er niets over, dan zijn het opeens doodnormale, saaie mensen. Maar als homo kunnen ze bijzonder en uitbundig zijn.
The End Times are wild
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:50:39 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61012396
Homo's zijn helemaal niet goed in sport, alleen in gezamenlijk douchen na afloop
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_61012417
Kast-homo's schijnen wel redelijk goed te zijn in sport toch?
pi_61012424
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:48 schreef Aoristus het volgende:
Dus een normale homo bestaat wel?

Wat voor persoon is dat dan Aoristus.
pi_61012430
normaal = onzichtbaar
pi_61012447
Lijkt me geen strak plan om met gemeenschapsgeld een evenement te organiseren dat een miljoenentekort oplevert. Dit kost iedere Amsterdammer zo'n 60 euro en da's best veel geld.
pi_61012455
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef DennisMoore het volgende:
normaal = onzichtbaar
Oh dan heb ik goed nieuws voor Aoristus.

http://www.nrc.nl/wetensc(...)_een_stap_dichterbij
pi_61012470
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
Lijkt me geen strak plan om met gemeenschapsgeld een evenement te organiseren dat een miljoenentekort oplevert. Dit kost iedere Amsterdammer zo'n 60 euro en da's best veel geld.
Kijk dit is nou een goede manier van kritiek geven.
Ik zag zowaar een echt argument.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:53:31 #38
3185 Adelante
To let it go now
pi_61012471
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:48 schreef LXIV het volgende:
Want? Had Bolt nog sneller gelopen bij de gedachte dat er een homo achter hem aan had gezeten?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61012473
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef Elfletterig het volgende:

Nouja, het is even de vraag of ook de toeristische inkomsten in het plaatje zijn meegenomen. 'k Meen gelezen te hebben dat dit toch nog wel jarenlang positief heeft doorgewerkt.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:54:01 #40
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61012484
Ten eerste moet ik ff voorop stellen dat ik geen voorstander ben van de gay games, maar ......
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef LXIV het volgende:
Zolang homosexualitwiot niet openlijk getolereerd wordt binnen de sport (en nee, je maakt mij echt niet wijs dat dat zo is) kan ik me voorstellen dat je wilt sporten ergens waar je vrijuit kan zijn.
quote:
Het allerergste is nog dat de deelnemers vaak ook nog eens buitengewoon matig in sport zijn. Verhalen genoeg van flikkers die in 1998 lekker op kosten van de gemeente Amsterdam naar de Games kwamen, daar ongemotiveerd een speertje wierpen of een stukje zwommen, en 's avonds zich het leplazerus zopen.
Dan moet je idd mijns inziens niet met een sport evenement meedoen maar gezellig naar de gay pride gaan of zo.
quote:
Om over alle ontucht die daar gepleegd werd nog maar te zwijgen.
O no honey, you did NOT just go there
quote:
Zoiets als kinderen nemen dus eigenlijk?
L'Amour menaçant:
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:54:28 #41
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61012498
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dus een normale homo bestaat wel?

Wat voor persoon is dat dan Aoristus.
Vertel het mij maar, jij bent al een jaar pleitbezorger voor het homoisme
pi_61012513
In de krant las ik trouwens dat er in China ook behoorlijk gerotzooid wordt.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:55:05 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61012522
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
Kast-homo's schijnen wel redelijk goed te zijn in sport toch?
Ja die hebben nog iets te bewijzen
L'Amour menaçant:
pi_61012534
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Vertel het mij maar, jij bent al een jaar pleitbezorger voor het homoisme
Ik ben een pleitbezorger voor tolerantie.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:55:57 #45
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61012548
Tja, homo's hebben nou eenmaal net zo veel rechten als moslims.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61012554
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:

Van gesodemieter krijg je geen kinderen. Da's het andere gaatje.
pi_61012563
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:43 schreef Frollo het volgende:

[..]

Waarom zou alles een doel moeten hebben, is gewoon fun hebben niet genoeg?
[..]

Acceptatie is alleen mogelijk als iedereen zich aanpast aan de grootste gemene deler, begrijp ik het zo goed?
Fun? Als je wil sporten doe je toch mee aan de OS of ga je naar een sportclub.
Een homofiele bankmedewerker wordt echt niet eerder geaccepteerd als hij in z'n gaashemdje naar werk komt. Gewoon in pak, zoals iedereen.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:46 schreef IHVK het volgende:
alsof alle homo's mee zouden doen aan de gay-games of de gaypride.
Gelukkig zijn er velen die het belachelijk vinden en al deze speciale evenementen nergens goed voor vinden.
pi_61012567
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tja, homo's hebben nou eenmaal net zo veel rechten als moslims.
Aha, moslimbash. Ook leuk.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:56:47 #49
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61012575
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik ben een pleitbezorger voor tolerantie.
Wees dan eens tolerant tegen al die mensen die geen boodschap aan deze monocultuur hebben
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:56:59 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61012582
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Ten eerste moet ik ff voorop stellen dat ik geen voorstander ben van de gay games, maar ......
[..]

Zolang homosexualitwiot niet openlijk getolereerd wordt binnen de sport (en nee, je maakt mij echt niet wijs dat dat zo is) kan ik me voorstellen dat je wilt sporten ergens waar je vrijuit kan zijn.
[..]

Dan moet je idd mijns inziens niet met een sport evenement meedoen maar gezellig naar de gay pride gaan of zo.
[..]

O no honey, you did NOT just go there
[..]

Is er dan een uitzondering op de echte Olympiade? Verhalen over homosexuelen die daar stelselmatig vervolgd worden ken ik niet.

Sodemieteren is natuurlijk een woordgrapje.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')