sepoquote:
Ze is 16 dus te jongquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
Geil wijf
leuk nummer
niet zeiken dus
I'd do her.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef hoppla het volgende:
Leuke reacties ook op Youtube:
Haar clib is zkr vet, kwou dat ik dat kon doen als ik liefdesverdriet hadXD.
-knip-
Clibquote:
Call the carepolice, quick!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ze is 16 dus te jong
Tekst is herhaling herhaling herhaling en doet me ergens aan denken, no no no.
Jij bent gewoon te oud.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ze is 16 dus te jong
De helft plus 2 telt mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:34 schreef El_Rolando het volgende:
Boven de 11 beslist zelf.
Hoe kom je daar nou weer bij gek.quote:
16 = perfectquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ze is 16 dus te jong
Maar dan 1 die er echt lekker uit zietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:02 schreef Modus het volgende:
Ah gelukkig, nog een Amy/Duffy/Adele-kloon.
Maar ik vind het een lekker nummertje. Tegenwoordig zijn zangeressen/zangers die écht kunnen zingen weer populairquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:23 schreef Devlinsect het volgende:
Samenvatting: SAM, NSAM, Y = kut
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar ik vind het een lekker nummertje. Tegenwoordig zijn zangeressen/zangers die écht kunnen zingen weer populair. En niet die showrommel van Britney Spears en Madonna
Klinkt niet zoals op TMF nee, maar dit soort opnames komen ook nog wel eens bedrogen over hoor. Met Symphonica in Rosso kwam Leontine Borsato 2 nummertjes zingen en klonk daar nog best goed. Maar dezelfde opname teruggezien/gehoord op DVD, klonk het echt slecht.. Dus ja. Is niet altijd even betrouwbaar dusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja nou
Neemt niet weg dat ze lekkere nummers heeft, maar live zingen kan ze niet.Maar het is wel zo dat meer "eerlijke" artiesten in opkomst zijn... dat er wel een heel marketing plan achter zit is wat anders. Hoor het inderdaad liever dan die Britney rommel, hoewel ik dat vroeger wel leuk vond. Nu kan ik het niet meer aanhoren.
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klinkt niet zoals op TMF nee, maar dit soort opnames komen ook nog wel eens bedrogen over hoor. Met Symphonica in Rosso kwam Leontine Borsato 2 nummertjes zingen en klonk daar nog best goed. Maar dezelfde opname teruggezien/gehoord op DVD, klonk het echt slecht.. Dus ja. Is niet altijd even betrouwbaar dus.
Je bedoelt die ene die steeds van die foto's lekt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:22 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Hebben we het al over Miley Cyrus gehad?
Die is dacht ik 15, van Disney en overal bekend en zo (in Amerika)
Eens. Ook dat Miley Cyrus gedeelte.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Miley Cyrus:![]()
Gabriella Cilmi:![]()
TS kan beter Madonna luisteren, want hij en zij zijn allebei oud en verzuurd.![]()
![]()
Dan heb jij nog nooit een echte knappe vrouw gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Kom op
Zonder make-up ziet elke vrouw eruit als een lijk
hij had het over irl vrouwenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een echte knappe vrouw gezienIk ken genoeg meiden die er zonder makeup prima uitzien hoor.
Ja, en? Ik ook. Dat jullie nooit verder komen dan de Google Image search.quote:
Ik dacht heus dat Gabriella 40 of 50 was!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:40 schreef Topspin het volgende:
Ik vind het maar een zeur-nummer. Ze heeft ook een zeur stem op de een of andere manier.
Met zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:02 schreef Ivopedia het volgende:
Ik zie een tweede Amy Winehouse....
Wikipedia en Google zijn je beste kameraden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:03 schreef santax het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat ze 16 is
Bedoel, zoiets laat je toch niet staan in de kroeg als ze naar je lonkt
Nouja ik dan weer wel eigenlijk, mijn eigen exemplaar is toch net nog wat meer jammie
Nummer zal wel gezongen zijn tijdens haar eerste menstruatie cyclus. Op de radio de Dj's ook steeds van.." Ongeloofelijk voor een meid van 16". Ze brengen het alsof het een derde wereldwonder is voordat ze dat nummer gaan draaien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht heus dat Gabriella 40 of 50 was!
Of nee, wacht, TS moet kersen plukken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Fascination het volgende:
leuk liedje![]()
ts slik eens een handgranaat in
Blijft een lekker nummer en een lekker ding... Boeit mij het dat het 'commercieel' isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Topspin het volgende:
Commerciele prut zo kun je het ook omschrijven, muziek gemaakt voor de massa. Muziek met de bedoeling dat het in je hoofd blijft zitten sowieso alleen al als prut.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Catbert het volgende:
Topnummer, lekker ding, prima!
Mensen die tegen alles wat commercieel is lopen te schoppen zijn sowieso triestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Blijft een lekker nummer en een lekker ding... Boeit mij het dat het 'commercieel' is
Graag gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik krijg een stijve van dit topic.
dat is met alle nummers die in je hoofd blijven zitten zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:44 schreef dikkemongul het volgende:
Muzikaal is het niet echt een hoogstaand nummer ofzo.
Vooral de tekst is wel heel erg simpel.
Dat is altijd zo met radio. Die hebben allemaal een Blokker MP3 speler liggen waar maar 10 nummers op kunnen en die draaien ze dan de hele dag. Op zo'n manier heb je ook snel zat van al die muziek.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:44 schreef Modus het volgende:
Echt elke zender draait dit helemaal grijs. Ik kan op elk moment van de dag even langs alle zenders zappen en geheid zijn er 1 of 2 die het op dat moment draaien. Ik weet van ellende niet meer welke zender ik moet opzetten, ze draaien echt allemaal hetzelfde, zelfs fucking Radio 2 draait dit kapot.
Boehoe! Ga krassen, kut-goth.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Topspin het volgende:
Commerciele prut zo kun je het ook omschrijven, muziek gemaakt voor de massa. Muziek met de bedoeling dat het in je hoofd blijft zitten sowieso alleen al als prut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |