quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef DarkElf het volgende:
Nee maar van wijn hielden ze wel en die overtuiging hebben ze goed overgebracht op zuslief en mijzelf
Nu mogen we voor het bronsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Liggen we er uit dan?
mijn ideequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Of mss toch wel het moment dat dominee H. -na een vurige preek vol hel ende verdoemenis waarbij hij met gebalde vuist op de kansel sloeg om zijn woorden kracht bij te zetten- vergenoegd het kanseltrapje afstapte en zich te laat realiseerde dat het microfoonsnoertje nog om zijn hals zat.
Nee, ze liggen er uit!quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben nog niet eens op mijn werk geweest en nu al een uitnodiging voor een personeelsfeestje.
-huis schilderenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, ze liggen er uit!
Wel opletten Isa. {i]We[/i] is als we winnen. Ze is als ze verliezen.
[..]
Ik heb al een verrassingweekendje staan.
Wat gaan jullie doen?
Zou Annie dat gaan doen met zijn werkgever?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
-huis schilderen
-huis schoonmaken
-huis opruimen
-zaterdag naar de pleinbios
-verder geen reet![]()
Hullie gaan toch morgen allemaal naar de bruiloft?
Dank je welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Nog gefeliciteerd met Leander.
In wat voor kerk zat jij dan??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mijn ideeHet enige leuke moment wat ik me van de kerkdienst herinnerde; dat je dan die ondergezeverde bekerrand aan je mond zette en een teug nam van die heerlijk zure wijn.
![]()
Of mss toch wel het moment dat dominee H. -na een vurige preek vol hel ende verdoemenis waarbij hij met gebalde vuist op de kansel sloeg om zijn woorden kracht bij te zetten- vergenoegd het kanseltrapje afstapte en zich te laat realiseerde dat het microfoonsnoertje nog om zijn hals zat.
Pff het was een gereformeerde gemeente, er werd zelden gelachen en de psalmen werden altijd tergend langzaam gezongen. Verder heb ik die tijd volledig verdrongen An. Behalve dat ik met mijn vader en broer terug naar huis fietste, in die zondagse broek die niet lekker zat en waarin je nooit op je knieën mocht spelen, en wij dan deden wie het eerste thuis wasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:53 schreef latislos het volgende:
[..]
In wat voor kerk zat jij dan??
'Donder'-preken zijn meestal van zwaar hervormde gemeenten, en daar worden alleen belijdend-leden toegelaten tot het avondmaal.
Of je hebt ooit belijdenis gedaan, of je zat in een wat lichtzinnigere gemeente waar alle leden deelnamen aan het avondmaal, maar waar ik dan een donderpreek weer niet kan plaatsen.
so which is it? or did i miss something?
I stand correctedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, ze liggen er uit!
Wel opletten Isa. We is als we winnen. Ze is als ze verliezen.
Práten over seksquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
zullen we het maar weer over sex gaan hebben? zo kwamen we ook op dit gedonder
Had jij niet nog een rood jurkje hangen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:41 schreef Liejannuh het volgende:
Morgen is de Octo bruiloft idd.Wordt leuk!
Moet nog verzinnen wat ik aan doe!
Met witte stipjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Had jij niet nog een rood jurkje hangen?
Hmm, een incrowd-grap waar ik natuurlijk weer niks van begrijpquote:
Owja! Dat is wel een goede!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Had jij niet nog een rood jurkje hangen?
Zuipze en zeg ze aangeschoten nog even de waarheidquote:
Ik neem tenminste aan dat je morgen niet hoeft te fietsenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:57 schreef Liejannuh het volgende:
Owja! Dat is wel een goede!Even kijken of ik m wat smaller kan krijgen op mn rug vanavond.
Nou, een beetje goor. Ik was een necromancer en onderdelen van mij waren al in een vergevorderd rottingsstadiumquote:
Ik ga het beschaafd houden. Moet ook nog taart bakken vanavond.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:57 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zuipze en zeg ze aangeschoten nog even de waarheid
Klopt!quote:[..]
Ik neem tenminste aan dat je morgen niet hoeft te fietsen
Nou, kom maar langs, dan leg ik het wel uit. Ook handig om een lift richting randstad te hebben morgenvroegquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, kom maar langs, dan leg ik het wel uit. Ook handig om een lift richting randstad te hebben morgenvroeg
Vraag maar aan Steerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:56 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hmm, een incrowd-grap waar ik natuurlijk weer niks van begrijp
Is dat een ja?quote:
En mezelf onsterfelijk belachelijk maken zeker?quote:
nee hoor, maar die weet het het bestequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef MuadDib het volgende:
[..]
En mezelf onsterfelijk belachelijk maken zeker?
Ja! je laatste dag!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ze missen me nu al.
Ter compensatie is iedereen aan het inpakken vanwege de verhuizing. Heel bizar. Ruimt wel lekker op.Ik heb 1 verhuiskrat met voetballen.
![]()
Zo! En dan nu aan de borrel!
'even' 2 uur heen en morgenvroeg 2 uur terug reizen voor een educatief moment, da's wel heel ernstigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef Anthraxx het volgende:
Maar een auto is makkelijker dan een trein. Dus ga maar naar Isa toe.
moet jij geen laatste dingetjes regelen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:16 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja! je laatste dag!
weg uit dat stoffige zooitje![]()
maar ik kan me voorstellen dat het best even een moeilijk momentje oplevert om afscheid te nemen van je collegaatjes
dat doet D_H toch elke dag op een neer naar Nijenrode in de file?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'even' 2 uur heen en morgenvroeg 2 uur terug reizen voor een educatief moment, da's wel heel ernstig
Hoef alleen niet elke dag naar Nyenrodequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef latislos het volgende:
[..]
dat doet D_H toch elke dag op een neer naar Nijenrode in de file?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:01 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, ik dacht dat ze onbevlekt zwanger was geraakt.
Hoorde ik daar neukenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Seks?
[ afbeelding ]
Ik heb mijn nieuwe huisgenootje moeten ontmaagden met een houten lepel om die appels mooi rood te krijgen.
Pics or it didn/t happenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Seks? Wat is dat dan?![]()
Ik heb net nog een extra pot verf gehaald, en mijn huis wordt leuk
Have fun .. ik ga zo werken doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga bij mijn toneelvrienden eten en neem de appels mee
stipjes was niet uitgenodigd![]()
Ja heb geld nodig hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:47 schreef remlof het volgende:
Hobje moet altijd werken tegenwoordig
Geld is erg handig, en werken is een noodzakelijk kwaad om dat geld te verkrijgenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja heb geld nodig he![]()
dan krijg je dat enzo
Leinemeis begrijpt mequote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geld is erg handig, en werken is een noodzakelijk kwaad om dat geld te verkrijgen
Maar Hobs, babe, we waren toch alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Leinemeis begrijpt me![]()
![]()
![]()
echt helemaal waar
Joahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar Hobs, babe, we waren toch altwee handen op een buik
?
In deze boze wereldquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Joahecht wel
![]()
Hehe, vooral in deze boze wereld enzo
Wiens buik?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar Hobs, babe, we waren toch altwee handen op een buik
?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mintgroene handdoeken(witte was met blauwe badmatjes werkt niet
)
Na heel veel geklooi eindelijk oorbellen ingekregen die ik terug vond. Maar nu weet ik weer waarom ik ze nooit droeg: ze zijn niet in te krijgen en ze staan niet
deed dat pijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn oorbelgaatjes vandaag gestretched zit nu 1.6mm piercingstaafje in ipv gewone oorbelletjes, over paar weken weer verder
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:sorry van je handdoeken
Pics van de oorbellen?
Zeg het maar, Madurodam, Naturalis? Shoppen in Leiden (bij mn favo telefoonwinkel langsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]het zit wel goed
en de oorbellen zie je zaterdag dan misschien wel
Wat gaan we zaterdag eigenlijk doen
Tof van je handdoeken, zo heb je weer eens een keer wat nieuwsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mintgroene handdoeken(witte was met blauwe badmatjes werkt niet
)
Na heel veel geklooi eindelijk oorbellen ingekregen die ik terug vond. Maar nu weet ik weer waarom ik ze nooit droeg: ze zijn niet in te krijgen en ze staan niet
Het is niet eens een lelijke mintkleurquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tof van je handdoeken, zo heb je weer eens een keer wat nieuws![]()
Nee, poppetje niet gezien!quote:
nee hoor heb me goed ingelezen. Een taper gekocht uitlopend tot 1.6mm. Vitamine E olie. Eerst oortjes met nat heet washandje nat gemaakt, olie masseren op oortjes, de taper en het sieraadje in de vitamine E olie, taper langzaam door het gaatje duwen, sieraadje tegen de taper aan en die erop het laatst doorheen en klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |