quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef DarkElf het volgende:
Nee maar van wijn hielden ze wel en die overtuiging hebben ze goed overgebracht op zuslief en mijzelf
Nu mogen we voor het bronsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Liggen we er uit dan?
mijn ideequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Of mss toch wel het moment dat dominee H. -na een vurige preek vol hel ende verdoemenis waarbij hij met gebalde vuist op de kansel sloeg om zijn woorden kracht bij te zetten- vergenoegd het kanseltrapje afstapte en zich te laat realiseerde dat het microfoonsnoertje nog om zijn hals zat.
Nee, ze liggen er uit!quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben nog niet eens op mijn werk geweest en nu al een uitnodiging voor een personeelsfeestje.
-huis schilderenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, ze liggen er uit!
Wel opletten Isa. {i]We[/i] is als we winnen. Ze is als ze verliezen.
[..]
Ik heb al een verrassingweekendje staan.
Wat gaan jullie doen?
Zou Annie dat gaan doen met zijn werkgever?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
-huis schilderen
-huis schoonmaken
-huis opruimen
-zaterdag naar de pleinbios
-verder geen reet![]()
Hullie gaan toch morgen allemaal naar de bruiloft?
Dank je welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Nog gefeliciteerd met Leander.
In wat voor kerk zat jij dan??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mijn ideeHet enige leuke moment wat ik me van de kerkdienst herinnerde; dat je dan die ondergezeverde bekerrand aan je mond zette en een teug nam van die heerlijk zure wijn.
![]()
Of mss toch wel het moment dat dominee H. -na een vurige preek vol hel ende verdoemenis waarbij hij met gebalde vuist op de kansel sloeg om zijn woorden kracht bij te zetten- vergenoegd het kanseltrapje afstapte en zich te laat realiseerde dat het microfoonsnoertje nog om zijn hals zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |