quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef DarkElf het volgende:
Nee maar van wijn hielden ze wel en die overtuiging hebben ze goed overgebracht op zuslief en mijzelf
Nu mogen we voor het bronsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Liggen we er uit dan?
mijn ideequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Of mss toch wel het moment dat dominee H. -na een vurige preek vol hel ende verdoemenis waarbij hij met gebalde vuist op de kansel sloeg om zijn woorden kracht bij te zetten- vergenoegd het kanseltrapje afstapte en zich te laat realiseerde dat het microfoonsnoertje nog om zijn hals zat.
Nee, ze liggen er uit!quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben nog niet eens op mijn werk geweest en nu al een uitnodiging voor een personeelsfeestje.
-huis schilderenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, ze liggen er uit!
Wel opletten Isa. {i]We[/i] is als we winnen. Ze is als ze verliezen.
[..]
Ik heb al een verrassingweekendje staan.
Wat gaan jullie doen?
Zou Annie dat gaan doen met zijn werkgever?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
-huis schilderen
-huis schoonmaken
-huis opruimen
-zaterdag naar de pleinbios
-verder geen reet![]()
Hullie gaan toch morgen allemaal naar de bruiloft?
Dank je welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Nog gefeliciteerd met Leander.
In wat voor kerk zat jij dan??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mijn ideeHet enige leuke moment wat ik me van de kerkdienst herinnerde; dat je dan die ondergezeverde bekerrand aan je mond zette en een teug nam van die heerlijk zure wijn.
![]()
Of mss toch wel het moment dat dominee H. -na een vurige preek vol hel ende verdoemenis waarbij hij met gebalde vuist op de kansel sloeg om zijn woorden kracht bij te zetten- vergenoegd het kanseltrapje afstapte en zich te laat realiseerde dat het microfoonsnoertje nog om zijn hals zat.
Pff het was een gereformeerde gemeente, er werd zelden gelachen en de psalmen werden altijd tergend langzaam gezongen. Verder heb ik die tijd volledig verdrongen An. Behalve dat ik met mijn vader en broer terug naar huis fietste, in die zondagse broek die niet lekker zat en waarin je nooit op je knieën mocht spelen, en wij dan deden wie het eerste thuis wasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:53 schreef latislos het volgende:
[..]
In wat voor kerk zat jij dan??
'Donder'-preken zijn meestal van zwaar hervormde gemeenten, en daar worden alleen belijdend-leden toegelaten tot het avondmaal.
Of je hebt ooit belijdenis gedaan, of je zat in een wat lichtzinnigere gemeente waar alle leden deelnamen aan het avondmaal, maar waar ik dan een donderpreek weer niet kan plaatsen.
so which is it? or did i miss something?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |